dus omdat een moeder haar kind bij de dokterbrengt moet ze uit haar ouderlijke macht worden gezet?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Onzin, deze vrouw dient uit de ouderlijke macht gezet te worden omdat ze haar religieuze principes hoger acht dan het welzijn van haar kind. Zo kan je het ook zien, de eed van de dokter doet daar mijn ziens niets aan af. Uiteraard had de dokter moeten behandelen maar enkel de dokter beschuldigen gaat mij te ver.
Nou ik kan me voorstellen dat artsen al die poeha met Moslims ondertussen zat zijn, denk jij dat doktoren in Islamitische landen deze flauwekul pikken, denk het niet. Als je daar stennis schopt krijg je een trap na en terecht, stelletje ongeletterde idioten dat het zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 01:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Totally agree. Ik hou niet van burka´s, maar als arts moet je zo moet mogelijk behandelen in het belang van de patient. Had hij een zwarte piet ook geweigerd? Nee, want hij claimde aanvankelijk religieuze redenen. Ik hoop dat de man voor de tuchtraad komt en op zijn lazer krijgt.
Het is de dokter hier die problemen maakt van een geloof.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens! Deze vrouw slaat duidelijk door in haar geloof
Islamitische landen zijn je grote voorbeeld?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat artsen al die poeha met Moslims ondertussen zat zijn, denk jij dat doktoren in Islamitische landen deze flauwekul pikken, denk het niet. Als je daar stennis schopt krijg je een trap na en terecht, stelletje ongeletterde idioten dat het zijn
Hoe kon de arts weten dat er uberhaupt een vrouw schuil ging onder dat gewaadquote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
dus omdat een moeder haar kind bij de dokterbrengt moet ze uit haar ouderlijke macht worden gezet?
zal nog een feest worden dan...
daar zijn verzekeringspasjes goed voor. als ik met mijn kleine bij de arts kom hoef ik me ook niet te identificeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef sp3c het volgende:
hoe weet die arts dat mevrouw de moeder van dat kind is ... hij moet dat op dr blauwe ogen geloven ofzo?
hoe weet hij nou welke kleur die dingen hebben
ik zou dr ook in de behandelkamer achterlaten tot ze zich kan identificeren
Nee, de dokter wil zien met wie hij te maken heeft en heeft geen zin in verkleedpartijtjes of verstoppertje spelenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het is de dokter hier die problemen maakt van een geloof.
Ik vind dat figuur in jouw avatar ook intimiderend.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke kleding zelfs bedreigend en intimiderend overkomen
dat is een beetje een contradictie he, mevrouw is blijkbaar best mondig en geletterd...quote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat artsen al die poeha met Moslims ondertussen zat zijn, denk jij dat doktoren in Islamitische landen deze flauwekul pikken, denk het niet. Als je daar stennis schopt krijg je een trap na en terecht, stelletje ongeletterde idioten dat het zijn
Dat 'figuur' is een acteur. Als iemand met een dergelijk uniform naar de huisarts gaat mag deze wat mij betreft geweigerd wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik vind dat figuur in jouw avatar ook intimiderend.
Hou op, hou op. Misbruik de Islam niet door dit soort dingen goed te praten met de Koran in de hand waar NERGENS staat dat je gezichtsbedekking dient te dragen.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
Je dient je als ouder of voogd te identificeren als je een minderjarig kind meebrengt naar de dokter, als je je verstopt in zo'n tent kan de arts je niet identificeren lijkt mij. Wie weet is het wel iemand die geen zeggenschap over het kind heeft, als de dokter dan een kidnapper door zijn vingers laat glippen is de wereld ook te klein. Ook mag de verzekeraar van de dokter verlangen dat deze zijn rekening op conto van de juiste persoon zet. Hoe moet je als arts met dit soort mensen zaken doen als ze zelf het obstakel vormen? Ik vind dat je als ouder dan ernstig te kort schiet en het niet verdient om de zorg voor een kind onder je hoede te hebben.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
dus omdat een moeder haar kind bij de dokterbrengt moet ze uit haar ouderlijke macht worden gezet?
zal nog een feest worden dan...
Dan had de arts dat moeten zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je dient je als ouder of voogd te identificeren als je een minderjarig kind meebrengt naar de dokter
Als het haar uitkomt, zodra er een beroep word gedaan op haar redelijkheid en het staat haar niet aan gedraagt ze zich als een idioot.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
dat is een beetje een contradictie he, mevrouw is blijkbaar best mondig en geletterd...
je zou filmschrijver moeten worden... identificatie indien nodig gebeurd bij de balie, niet door de arts...quote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je dient je als ouder of voogd te identificeren als je een minderjarig kind meebrengt naar de dokter, als je je verstopt in zo'n tent kan de arts je niet identificeren lijkt mij. Wie weet is het wel iemand die geen zeggenschap over het kind heeft, als de dokter dan een kidnapper door zijn vingers laat glippen is de wereld ook te klein. Ook mag de verzekeraar van de dokter verlangen dat deze zijn rekening op conto van de juiste persoon zet. Hoe moet je als arts met dit soort mensen zaken doen als ze zelf het obstakel vormen? Ik vind dat je als ouder dan ernstig te kort schiet en het niet verdient om de zorg voor een kind onder je hoede te hebben.
Gewoon wegsturen werkt ook, die man heeft wel betere dingen te doen dan te vechten tegen godsdienstwaanzin. Wat denkt zo'n mens wel niet, dat ze de enige belangrijke persoon op de wereld is?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dan had de arts dat moeten zeggen.
ik gok dat die vader hetzelfde geloof had en dat dat zoontje hetzelfde geloof mee gaat krijgenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die arts wil gewoon dubbelchecken, waar vind je tegenwoordig nog redelijk personeelquote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef Re het volgende:
[..]
je zou filmschrijver moeten worden... identificatie indien nodig gebeurd bij de balie, niet door de arts...
da's nu juist het probleem geloof ik. 'men' wil liever geloven dat alle vrouwen die burka's en/of hoofddoekjes dragen ongeletterde idioten zijn zodat 'wij' ze kunnen 'redden' van het 'achtelijke geloof'. en daarna moeten dievrouwen natuurlijk wel dankbaar zijn he! never mind wat die vrouwen zelf willen, dat boeit niet want ze zijn tenslotte allemaal 'ongeletterd en dom' en hoeven enkel maar het lucht te zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef Re het volgende:
[..]
dat is een beetje een contradictie he, mevrouw is blijkbaar best mondig en geletterd...
Oh, nu gaat het opeens wel weer over godsdienst ipv legitimatie?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon wegsturen werkt ook, die man heeft wel betere dingen te doen dan te vechten tegen godsdienstwaanzin. Wat denkt zo'n mens wel niet, dat ze de enige belangrijke persoon op de wereld is?
ik heb dat nog nooit gehoeven hoor. ook niet bij het consultatiebureau, alwaar ze allemaal dingen in mijn koter steken enzo.....quote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je dient je als ouder of voogd te identificeren als je een minderjarig kind meebrengt naar de dokter, als je je verstopt in zo'n tent kan de arts je niet identificeren lijkt mij. Wie weet is het wel iemand die geen zeggenschap over het kind heeft, als de dokter dan een kidnapper door zijn vingers laat glippen is de wereld ook te klein. Ook mag de verzekeraar van de dokter verlangen dat deze zijn rekening op conto van de juiste persoon zet. Hoe moet je als arts met dit soort mensen zaken doen als ze zelf het obstakel vormen? Ik vind dat je als ouder dan ernstig te kort schiet en het niet verdient om de zorg voor een kind onder je hoede te hebben.
Hou toch op man! Er geldt helemaal geen identificatieplicht bij de huisarts en die assistenten zijn niet getraind of bevoegd om de identiteit van patiënten op een enigszins deugdelijke wijze vast te stellen.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je dient je als ouder of voogd te identificeren als je een minderjarig kind meebrengt naar de dokter, als je je verstopt in zo'n tent kan de arts je niet identificeren lijkt mij.
dat pasje kreeg je niet bij een pakje cornflakesquote:Op woensdag 30 december 2009 12:17 schreef simmu het volgende:
[..]
daar zijn verzekeringspasjes goed voor. als ik met mijn kleine bij de arts kom hoef ik me ook niet te identificeren.
jawel hoor. wij hebben bv een internet only verzekeringquote:Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat pasje kreeg je niet bij een pakje cornflakes
ik geloof niet dat je er 1 krijgt zonder op zijn minst je gezicht te laten zien want dat is nogal fraudegevoelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |