Doe me een plezier. Pas gruwelijk goed op met die spiritus branders. Ze zijn niet bepaald ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en proost!
Ik heb nog helemaal niet verteld van mijn supervette deal vanmiddag bij de kringloopwinkel!
Een gourmetstel (een smeedijzeren rek boven 2 spiritusbrandertjes, ook geschikt om kaasfondue op te doen), een paar bordeauxrode Dr Martens in redelijke staat, én een paar witte kunstschaatsen (timing!) samen voor 11,50!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Doe me een plezier. Pas gruwelijk goed op met die spiritus branders. Ze zijn niet bepaald ongevaarlijk.
Lasagne is goeoeooeoedquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Lasagne was erg lekker, ik ben trots op mezelf
Met spekjes, gerookte kip, spinazie, roomkaassausquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lasagne is goeoeooeoedHoe had je m gemaakt?
even gechecked,quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Is dit het rammelende eierstokken topic?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
Is dit het rammelende eierstokken topic?
Bij mn broertje, waar ik net moest bewijzen dat ik kan koken, was het ook triest, hier is het nog lekker rustig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:29 schreef iamredleader het volgende:
wie heeft er nog meer last van vuurwerkgeknal nu al?
Ik heb er geen last van, maar ik hoor al regelmatig wat knallen jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:29 schreef iamredleader het volgende:
wie heeft er nog meer last van vuurwerkgeknal nu al?
Lijkt me ook hartstikke leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef iamredleader het volgende:
Het is wel handig als vrienden ongeveer rond dezelfde tijd aan de kids gaan, je kan ervaringen delen, samen winkelen, de kids samen laten spelen en ga zo maar door.
Amstelveen is erg leuk, de Chinezen laten altijd veel knallen, maar Utrecht is ook erg mooiquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Groningen is maar een matige vuurwerkstad hoor, tenminste de wijken waar ik heb gewoondIn Enschede staken ze veeeeeeeeeeeel meer af (en nee, niet alleen die zomermiddag in 2000
)
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me ook hartstikke leukMaarja, argumenten vóór had ik ook niet echt meer nodig.....
Ik maak vaak lasagna met verse spinazie en broccoli, met bechamelsaus en tomatensaus. Die is machtig genoeg, maar er zou ook vegetarisch gehakt door kunnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, LB, jij eet geen vlees he? dus hoe zou jij die lasagne maken?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
mag ik even 'stigmatiseren'?
Veelpleger steeds vaker Marokkaan
Dat de gemiddelde leeftijd 21 jaar is vind ik nog veel schokkender.quote:Veelpleger steeds vaker Marokkaan
Nederland - door (Stefan) op 29-12-2009 @ 17:32
De zogenoemde veelplegers, criminelen waarvoor meer dan 10 keer proces-verbaal is opgemaakt, zijn steeds vaker Turkse en Marokkaanse jongeren. Een onderzoek van de Internationale Informatie en Opsporingsdienst wijst dit uit.
Een kwart van alle veelplegers is Marokkaan. De gemiddelde leeftijd van veelplegers is 21 jaar. Vroeger was dit nog 33 jaar. Overigens neemt het aantal veelplegers onder verslaafden, Surinamers en vrouwen af. Verder worden veelplegers steeds gewelddadiger. Overigens is het overgrote deel van de veelpleger een autochtone Nederlander, namelijk 47 procent van het totaal.
Da's een beetje het dilemma hier: wachten tot ik wat werkervaring heb (verstandig) of juist nu beginnen? (WIL!!!!)quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef iamredleader het volgende:
een mooi clicé: je bent nooit "klaar" voor kinderen, hoogstens "enigszinds voorbereid"
Euh ja, dat bedoelde ik ook met het pittigequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
je zou het vegetarische gehakt met wat kruiden iets pittiger kunnen maken
Niet wachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Da's een beetje het dilemma hier: wachten tot ik wat werkervaring heb (verstandig) of juist nu beginnen? (WIL!!!!)
Weet je wel wat je aanricht aan gevoelens en rammelende eierstokken?quote:
Ja!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je wel wat je aanricht aan gevoelens en rammelende eierstokken?
Een fles???quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:50 schreef Soempie het volgende:
een haarstrik maken terwijl je een fles wijn leeg hebt is niet verstandig.
Het werd een strop?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:50 schreef Soempie het volgende:
een haarstrik maken terwijl je een fles wijn leeg hebt is niet verstandig.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Soempie het volgende:
Ik bekijk nu eens goed die foto en denk dat het sowieso niet verstandig is haarstrikken et maken.
Serieus, ik krijg het echt niet weg.... ik ben dol op een glas wijn, maar ik doe er altijd heel lang over, en drink zelden meer dan 2 glazen op een avond (kerstavond waren het er 4 + een half glas martini en toen had ik een gruwelijk zeer hoofd de volgende dagquote:
Conclusie: LB en Soemp moeten samen een kindje nemen, en het is eind goed al goed.quote:Volgens onderzoek zijn ouders over het algemeen niet gelukkiger dan mensen zonder kinderen. Evenmin ongelukkiger, trouwens.
Een ander punt om kritisch te bekijken, zijn de ‘rampen’ die je ziet opdoemen als gevolg van je keuze. Zoals op zoveel gebieden in je leven, vertroebelt angst je heldere blik. Van Immerzeel: ‘Waar twijfelende vrouwen vooral mee bezig zijn, is wat het kind zal betekenen voor hun werk, hun onafhankelijkheid, hun relatie. In hun grootste angstdroom worden ze ‘gemorft’ van een onafhankelijke, energieke vrouw in een moeke. Eén die vooral ook heel moe is.’
Die angst is nog wel eens reëel, helaas. Veel aanstaande moeders willen graag werken, zij het wat minder. De theorie is mooi: je partner levert wat werktijd in, jij houdt je baan. Maar de praktijk pakt vaak anders uit. Alleen al onze hardnekkige rolpatronen werken tegen. Opvallend was het promotieonderzoek van Henny Bos van de Universiteit van Amsterdam. Daaruit bleek dat lesbische ouders vaak tevredener zijn over hun relatie en de onderlinge rolverdeling dan hetero-ouders. Gelukkig is de man die in het park achter de babyjogger aan rent in opkomst. Maar deze ‘nieuwe man’ roeit nog tegen de stroom in. Hij heeft nauwelijks voorgangers of rolmodellen. Ook moeders hebben weleens boter op hun hoofd. Vanouds weet zij het beter dan híj (je weet wel, moederinstinct enzo) - dus houden we hem goed in het oog: doet hij de arme baby geen te dun jasje aan? Dat werkt (beginnend) initiatief van je vriend of man niet in de hand. Samenvattend, we hebben nog wat aandachtspuntjes
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Conclusie: LB en Soemp moeten samen een kindje nemen, en het is eind goed al goed.
Dealquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het dit jaar niet meer over kinderen hebben?
is goed, ik zeg er niets meer overquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
quote:
Nu begin je zelf op een klein kind te lijkenquote:
Volgend jaar ook niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Is dat het goede voornemen voor de AKQ SC?quote:
Da's minder.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo te zien voor de meeste heren wel. Als dit in de regels komt te staan dan zullen we hier - denk ik -nog maar weinig dames zien
Ik stel voor na de menopauze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's minder.Misschien dat er dan een specifiek tijdslot moet worden afgesproken om het over kinderen te hebben.
quote:
Hoi Yuriquote:
Eerst Pluijm kijken. Dan de herhaling van de Nationale nieuwsquiz en daarna gaan we wat praktijk oefeningen doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
Wat staat er vanavond op het programma C4?
OUD durf ik niet in, dus laten we ons maar inhouden verderquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]gevat
Ik stel voor dat we ons inhouden en anders verhuizen naar OUD, deal?
Slaap lekker, morgen ligt die troep er ook nog wel,kun je dan ook wel opruimenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga me zo erg inhouden dat ik helemaal niks meer postik ga lekker tukken.
Ohnee kut, ik wou de kamer nog opruimen zodat mn vriendje morgen niet in mijn puinzooi thuiskomt....
Maar ik wil nog wel op natuurijs schaatsen, mag dat eerst nog een keer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
hopelijk komt gloabal warming snel. dan zijn we misschien ook eens van de verkoudheid af.
Gewoon de eerste agent die je tegenkomt vragen of hij je even in je gezicht wil spuiten met peperspray. Dan ben je binnen 4 minuten van je verkoudheid af. Alle holtes in je hoofd lopen in één keer leeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
hopelijk komt gloabal warming snel. dan zijn we misschien ook eens van de verkoudheid af.
Of een bus formaline in huis halen, werkt ook zeer goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de eerste agent die je tegenkomt vragen of hij je even in je gezicht wil spuiten met peperspray. Dan ben je binnen 4 minuten van je verkoudheid af. Alle holtes in je hoofd lopen in één keer leeg.
heb het gevoel alsof iemand dat al gedaan heeftquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de eerste agent die je tegenkomt vragen of hij je even in je gezicht wil spuiten met peperspray. Dan ben je binnen 4 minuten van je verkoudheid af. Alle holtes in je hoofd lopen in één keer leeg.
Toxiciteitquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of een bus formaline in huis halen, werkt ook zeer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |