Nu begin je zelf op een klein kind te lijkenquote:
Volgend jaar ook niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het dit jaar niet meer over kinderen hebben?
Is dat het goede voornemen voor de AKQ SC?quote:
Da's minder.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo te zien voor de meeste heren wel. Als dit in de regels komt te staan dan zullen we hier - denk ik -nog maar weinig dames zien
Ik stel voor na de menopauze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's minder.Misschien dat er dan een specifiek tijdslot moet worden afgesproken om het over kinderen te hebben.
quote:
Hoi Yuriquote:
Eerst Pluijm kijken. Dan de herhaling van de Nationale nieuwsquiz en daarna gaan we wat praktijk oefeningen doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
Wat staat er vanavond op het programma C4?
OUD durf ik niet in, dus laten we ons maar inhouden verderquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]gevat
Ik stel voor dat we ons inhouden en anders verhuizen naar OUD, deal?
Slaap lekker, morgen ligt die troep er ook nog wel,kun je dan ook wel opruimenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga me zo erg inhouden dat ik helemaal niks meer postik ga lekker tukken.
Ohnee kut, ik wou de kamer nog opruimen zodat mn vriendje morgen niet in mijn puinzooi thuiskomt....
Maar ik wil nog wel op natuurijs schaatsen, mag dat eerst nog een keer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
hopelijk komt gloabal warming snel. dan zijn we misschien ook eens van de verkoudheid af.
Gewoon de eerste agent die je tegenkomt vragen of hij je even in je gezicht wil spuiten met peperspray. Dan ben je binnen 4 minuten van je verkoudheid af. Alle holtes in je hoofd lopen in één keer leeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
hopelijk komt gloabal warming snel. dan zijn we misschien ook eens van de verkoudheid af.
Of een bus formaline in huis halen, werkt ook zeer goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de eerste agent die je tegenkomt vragen of hij je even in je gezicht wil spuiten met peperspray. Dan ben je binnen 4 minuten van je verkoudheid af. Alle holtes in je hoofd lopen in één keer leeg.
heb het gevoel alsof iemand dat al gedaan heeftquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon de eerste agent die je tegenkomt vragen of hij je even in je gezicht wil spuiten met peperspray. Dan ben je binnen 4 minuten van je verkoudheid af. Alle holtes in je hoofd lopen in één keer leeg.
Toxiciteitquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of een bus formaline in huis halen, werkt ook zeer goed
In m'n vorige werk gebruikte ik het spul regelmatig, 1 keer een druppel in m'n oog gehad, heerlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Toxiciteit
Formaldehyde is giftig. Methanol is giftig doordat deze stof door het enzym alcoholdehydrogenase in de lever omgezet wordt in formaldehyde.
Formaldehyde is bewezen carcinogeen voor de mens (IARC, 2005). Het carcinogene effect werd reeds duidelijk aangetoond in studies met dieren maar de epidemiologische studies bij de mens maakten nog geen formele conclusies mogelijk. Het IARC rangschikte formaldehyde tot 2004 in groep IIa (waarschijnlijk carcinogeen) (WHO, 2000). In juni 2004 besloot een internationale werkgroep van experts om op basis van de bestaande epidemiologische studies formaldehyde in groep I te plaatsen, dus carcinogeen voor de mens (IARC, 2005).
Een van de waarschuwingen die op pakjes sigaretten, shag en andere tabakswaren wordt vermeld is dat tabaksrook onder andere formaldehyde bevat.
Formaldehyde kan de ogen, neus en keel gaan irriteren. Er kan ook hoofdpijn en huidirritatie optreden. Het is zelfs mogelijk om een beroepsastma op deze stof te ontwikkelen.
* staat op, loopt naar raam en komt weer terugquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook?
Morgen moet ik werken en voordat ik thuiskom is vriendje er alquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Slaap lekker, morgen ligt die troep er ook nog wel,kun je dan ook wel opruimen
ja, zo denk ik alweer een half jaar
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* staat op, loopt naar raam en komt weer terug
Nee
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken en voordat ik thuiskom is vriendje er al
En ik ben net in een plas kattenkots gestaptdus ben nou toch al aan het opruimen
Was het nog warm? Anders krijg je koude voeten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken en voordat ik thuiskom is vriendje er al
En ik ben net in een plas kattenkots gestaptdus ben nou toch al aan het opruimen
Vonden ze het niet raar dat, iedere keer als ze door zo'n gleuf keken, ze een sjoelsteen tegen hun kop kregen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
over katten gesproken, bij m'n broertje gingen we sjoelenwat best leuk is en de katten daar vonden dat ook heel boeiend
[ afbeelding ]
Dat doen ze 1 keerquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vonden ze het niet raar dat, iedere keer als ze door zo'n gleuf keken, ze een sjoelsteen tegen hun kop kregen?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
over katten gesproken, bij m'n broertje gingen we sjoelenwat best leuk is en de katten daar vonden dat ook heel boeiend
[ afbeelding ]
Schuif jij die stenen zo hard dan?quote:
Ik heb iig wel gewonnen vanavondquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schuif jij die stenen zo hard dan?
slaapse :wquote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook slapen![]()
Goedenacht heren![]()
slaapsequote:Op woensdag 30 december 2009 00:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook slapen![]()
Goedenacht heren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |