hmm zit zelf een beetje in hetzelfde schuitje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef vosss het volgende:
Ik dacht afgelopen oudjaarsavond nog, dit gaat mijn jaar worden.
In 2009 genoeg zeik meegemaakt, ouders na 40 jaar huwelijk uit elkaar, mn vriendin die weer bij haar ouders gaat wonen, ruzie met mn beste kameraad etc etc.
Wat kan mij nog gebeuren in 2010?
Nouja, bv dat mn contract niet verlengd wordt omdat er simpelweg niet genoeg werk meer is en ik dus vanaf volgende week donderdag op straat sta
Het begint al weer goed zullen we maar zeggen.
Dat beloofd nog wat voor de rest van 2010
Maargoed, dat heeft verder geen zak met mn ex te maken natuurlijk
Net nou het zo lekker ging toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef vosss het volgende:
Ik dacht afgelopen oudjaarsavond nog, dit gaat mijn jaar worden.
In 2009 genoeg zeik meegemaakt, ouders na 40 jaar huwelijk uit elkaar, mn vriendin die weer bij haar ouders gaat wonen, ruzie met mn beste kameraad etc etc.
Wat kan mij nog gebeuren in 2010?
Nouja, bv dat mn contract niet verlengd wordt omdat er simpelweg niet genoeg werk meer is en ik dus vanaf volgende week donderdag op straat sta
Het begint al weer goed zullen we maar zeggen.
Dat beloofd nog wat voor de rest van 2010
Maargoed, dat heeft verder geen zak met mn ex te maken natuurlijk
Waarschijnlijk wil ze gewoon alles snel regelen zonder emoties. Je kan het toch niet afsluiten voordat je alles verdeeld hebt. Ik en m'n ex zijn hier ook een tijdje mee bezig geweest. Dat gaat met haat en nijd, maar dat moet nu eenmaal gebeuren. Je kan dat het beste gevoelloos proberen te doen vind ik. Daarna is er altijd nog tijd om erover te praten. Succes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef achi het volgende:
Voel me weer even kut.
Mijn ex heeft gereageerd op de mail wisseling van zaterdag.
Het begon met een mail van mij dat ik de spulletjes graag een keer wou verdelen. In mijn laatste redelijk uitgebreide email heb ik aangegeven hoe ik dacht over sommige dingen, en hoe ik me daar bij voelde.
Stuurt ze nu alleen een klein e-mailtje 3 dagen later terug van hoe ik het dan zie met de spullen vervoeren aangezien ze geen auto heeft. en of het dan niet raar zou zijn als ze bv zat met haar moeder de spullen komt halen omdat we elkaar niet gesproken hebben daarvoor.
Heb er toch wel een kater van dat er helemaal maar dan ook helemaal niet op mijn dingen wordt gereageerd, en dat ik dat wel op haar dingen deed in haar email.
Voelt toch wel echt kut.
Normaal zou ik direct een mail terug sturen, zal nu nog maar even wachten en laten bezinken.
Vind het wel vreemd dat ze wel voorstel om daarna misschien nog een keer thee te drinken om het verder af te sluiten, terwijl ik dat eerst wou doen voor alle spullen opgehaald en verdeeld moesten worden.
Ik wou even dat ik op mijn vakantie zat
* EviL_AleX ziet 2010 al een heel goed jaar wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ze gewoon alles snel regelen zonder emoties. Je kan het toch niet afsluiten voordat je alles verdeeld hebt. Ik en m'n ex zijn hier ook een tijdje mee bezig geweest. Dat gaat met haat en nijd, maar dat moet nu eenmaal gebeuren. Je kan dat het beste gevoelloos proberen te doen vind ik. Daarna is er altijd nog tijd om erover te praten. Succes!
Update van mij:
Ik en m'n ex kunnen al redelijk normaal met elkaar omgaan. Ze was hier gisteren en we hebben gepraat en zelfs om dingen gelachen. Ze heeft er nog steeds spijt van dat ze het heeft uitgemaakt en zou het terug willen, maar nu wil ik dat juist niet meer.. Raar hoe zulke dingen kunnen lopen. Eerst stapt zij uit de relatie en nu ik een tijdje op mezelf ben bevalt me dat zo goed dat ik dat voorlopig ook zo ga houden.
Het gevoel van herkenning was er trouwens nog wel volop. Ik zou d'r zo vastgepakt en gezoend hebben, maar ik weet dat het beste is als ik dat niet doe. Ik begin weer gelukkig te raken, dat voel ik.Zonder haar. Misschien kan ik dit topic binnenkort al verlaten, maar als er nog een terugval komt zou dat me ook niet verbazen.
Best ziek snel dat ik me nu al zo goed voel.. een relatie van 6 jaar kapot en ik ben 2 maanden verder pas.. Tip van de dag: Heb vertrouwen in jezelf!En blijf hier posten want dat helpt ook een hoop.
Erg goed om dit te kunnen lezen, je zal ook vast en zeker opgelucht zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ze gewoon alles snel regelen zonder emoties. Je kan het toch niet afsluiten voordat je alles verdeeld hebt. Ik en m'n ex zijn hier ook een tijdje mee bezig geweest. Dat gaat met haat en nijd, maar dat moet nu eenmaal gebeuren. Je kan dat het beste gevoelloos proberen te doen vind ik. Daarna is er altijd nog tijd om erover te praten. Succes!
Update van mij:
Ik en m'n ex kunnen al redelijk normaal met elkaar omgaan. Ze was hier gisteren en we hebben gepraat en zelfs om dingen gelachen. Ze heeft er nog steeds spijt van dat ze het heeft uitgemaakt en zou het terug willen, maar nu wil ik dat juist niet meer.. Raar hoe zulke dingen kunnen lopen. Eerst stapt zij uit de relatie en nu ik een tijdje op mezelf ben bevalt me dat zo goed dat ik dat voorlopig ook zo ga houden.
Het gevoel van herkenning was er trouwens nog wel volop. Ik zou d'r zo vastgepakt en gezoend hebben, maar ik weet dat het beste is als ik dat niet doe. Ik begin weer gelukkig te raken, dat voel ik.Zonder haar. Misschien kan ik dit topic binnenkort al verlaten, maar als er nog een terugval komt zou dat me ook niet verbazen.
Best ziek snel dat ik me nu al zo goed voel.. een relatie van 6 jaar kapot en ik ben 2 maanden verder pas.. Tip van de dag: Heb vertrouwen in jezelf!En blijf hier posten want dat helpt ook een hoop.
of aan haarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
...
ik vind het vervelend dat ALLES mij aan hem doet denken.
Maar volgens mij maakt elkaar helemaal niet meer zien het verwerken wel een stuk moeilijker, dan als je gewoon afscheid kunt nemen en alles eruit gooit tegen elkaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:51 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
* EviL_AleX ziet 2010 al een heel goed jaar worden
Goed bezig!
Ik herken jouw kant van het verhaal, hoewel ik mijn ex niet in levende lijve gesproken heb sinds het uit is. En ik zou niet durven stellen dat ze dezelfde vorm/mate van spijt (zal) hebben. Maar dat geeft niet, ik kan nog altijd goed alleen zijn!
Ik zal je niet adviseren om het contact te verbreken, want ik snap hoe fijn het kan zijn om je ex weer even te zien. Het vervelende is vaak dat, ook al zeg je dat je geen hoop meer hebt, je altijd een soort hoop zal houden, wanneer je haar weer ziet en het gezellig is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef RTuur het volgende:
Het voelt heel vertrouwd om bij haar te zijn en leuke dingen te doen met haar. Regelmatig ben ik direct daarna behoorlijk naar de kloten. We kunnen over de situatie goed praten, en sinds we dat gisteren weer hebben gedaan en ze duidelijk is geweest trek ik het weer even helemaal niet meer. Dan ben ik ten einde raad en weet ik niet hoe ik zonder haar verder kan. Sommige mensen adviseren me om het contact te verbreken om het te verwerken, maar dat zie ik ook niet zitten. Ik mis haar ook als ik niet bij haar ben, en we hebben een goede band. Ze belt me op als ze ergens mee zit, we bespreken alles. Dan kan ik toch niet zomaar het contact verbreken? Ik word daar niet gelukkiger van denk ik :S
Ik ben zeker opgelucht! Hoewel ik altijd wel zaken snel op een rijtje kan zetten heb ik nu mezelf verbaasd. Het is echt snel gegaan. Maar het komt ook door hulp van familie en vriendenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef Banaanaapje het volgende:
[..]
Erg goed om dit te kunnen lezen, je zal ook vast en zeker opgelucht zijn.En wat je zegt, hier posten of überhaupt de ervaringen van anderen lezen helpt een hoop.
Goed om te horen! En mooi dat je de eer aan jezelf hebt gehouden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Nog even een klein berichtje, in t vorige topic had ik al mijn frustraties op mijn ex losgelaten. Maandag had ik een nieuwjaarsontbijt, was m gelukkig niet tegen gekomen (zelfde bedrijf) maar moest smiddags onverwacht toch naar zijn werkplek. En toen ik m eenmaal onder ogen kwam.. Bedacht ik me.. Ben ik dáár nou zo kwaad op? Ik voel níets!
Dus heb m smiddags een mail gestuurd met daarin dat ik m t beste wens en oprecht blij ben dat t goed met m gaat en hoop dat hij gelukkig wordt met zijn nieuwe vriendin.
Uiteraard geen reactie gehadMaar t boek is wel gesloten
hoe kan je der zo snel loslaten dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:37 schreef Tarot het volgende:
Het al een paar maanden uit met mijn vriendin waar ik jarenlang een relatie mee heb gehad,maar ik heb er weinig moeite mee
ja. dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
...
ik vind het vervelend dat ALLES mij aan hem doet denken.
Omdat ik altijd heb gevoeld dat ik die andere ex terug wilde.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..] hoe kan je der zo snel loslaten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |