abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76366299
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Gelukkig! Valt 't mee?

Het jaar is pas 3 dagen oud en is voor mij nu al geniaal, om zowel goede als minder goede redenen. Ik heb een paar memorabele nachen gehad met m'n vrienden (verder geen details ) en overdag met familie was ook anders dan anders. Ik kan nu eindelijk weer even tot rust komen.

Begint vanmiddag m'n ex op msn te praten dat ze het zo jammer vind wat ze heeft gedaan.. En dat ze ons nog wel ziet samenkomen etc. Toen heb ik haar moeten zeggen dat dat niet gaat gebeuren. De rollen zijn nu dus omgekeerd.. maar ik troost d'r wel en mijzelf met de gedachte dat ik nu beter af ben.

2010...
2010 gaat Ergo: knallen dus..
Tenminste, dat is wel de bedoeling...
Zit ik zomaar twee keer hetzelfde filmpje te linken...

Nu al geniaal? Damn, dat doe je goed dan. En je ex heeft spijt....das dan jammer voor d'r.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_76366571
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:06 schreef Snikch het volgende:
Even een algemeen vraagje: Denken jullie dat het slim is om voor mij nu op kamers te gaan?? Ik heb naar mijn gevoel een stuk meer vrijheid en zelfstandigheid nodig als dat ik thuis krijg. De enige reden dat ik de afgelope paar jaar niet op kamers ben gegaan was ook omdat ik dan in de weekenden zou moeten kiezen tussen naar me ouders gaan of naar me ex gaan (op dat moment me vriendin dus).
Dus op kamers gaan zou betekend hebben dat ik minder bij me ex had kunnen zijn want kan het (vooral in het begin) niet maken om opeens helemaal niet meer thuis te komen natuurlijk.

Nu moet ik wel zeggen, me ouders zijn hier zwaar op tegen. Die denken dat ik het ook alleen doe omdat ik me nogsteeds kut voel om me ex en dat ik daarvoor probeer te vluchten ofzo. Althans dat denk ik want er valt niet mee te praten op het moment hier thuis -.-. Maar dat terzijde, ik heb het gevoel dat het mij goed zou doen, heb hier TE weinig vrijheid om te kunnen doen wat ik wil. De paar keer dat ik met vrienden weg ga heb ik het enorm naar me zin maar telkens toestemming vragen en moeten laten weten hoe laat ik ongeveer thuis ben etc etc. (ik weet het, belachelijk voor een gast van 21 maar zo gaat dat hier dus, en sommige hebben het nog veel erger dus ik zal maar niet klagen) vindt ik echt vreselijk!! True, als ik op kamers ga dan kan ik alsnog niet doordeweeks met me vrienden hier afspreken, maar in een leuk studentenhuis leer je misschien ook weer mensen kennen (wat ik uit de ervaringe van andere haal is dat meestal het geval), en daar kan ik toch ook bij studentensportvereniging, etc. etc. Het geeft gewoon een hoop opties die ik hier niet heb.

Nou goed, niet echt met me ex te maken dit (okee het is wel zo dat ik dit niet zou doen als ik nog met me ex had maar dat telt niet) maar aangezien de meeste op dit topic me ondertussen een beetje kennen op dit gebied, zou graag jullie mening horen hierover.

En ook wat ik zou kunnen doen want toen ik het onderwerp hier daarstraks aanspreek was het alleen iets in de trant van 'hou maar op met praten want je doet de afgelope tijd toch al veel te veel dingen die ik helemaal niet slim vindt!!'.. en dat was het zo een beetje. Dus stel ik wil dit toch doorzetten, hier valt echt niet te praten, wat kan ik hiermee doen denken jullie?
Waar studeer je? Als je in een ouderwetse "studentenstad" gaat wonen zal je sociale leven er waarschijnlijk inderdaad op vooruitgaan, mits je dat zelf ook echt wilt natuurlijk. Op kamers gaan is daarnaast gewoon goed voor je zelfstandigheid. Je ouders kunnen er problemen mee hebben omdat volgens hen de reden niet de juiste is. Maar het gaat niet om het waarom, maar om het resultaat. Op je 21e mag je wel je eigen leven gaan leiden hoor. Go for it man!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_76366605
quote:
Even een algemeen vraagje: Denken jullie dat het slim is om voor mij nu op kamers te gaan??...

Dus stel ik wil dit toch doorzetten, hier valt echt niet te praten, wat kan ik hiermee doen denken jullie?
Gewoon doen! Er gaat een wereld voor je open als je bij je ouders weg bent. Ik bloeide ook helemaal op. Dat is nu iets meer dan 2,5 jaar geleden en ik ben op m'n 20e uit huis gegaan.

Ik woonde dus eerst 2,5 jaar samen met m'n ex maar nu alleen en dat bevalt ook prima. Ik woon dus niet op kamers maar vrienden van me wel (of ook op zichzelf) en ook die zeggen ook allemaal dat ze een stuk beter af zijn. Hier hebben we het toevallig 2 weken terug nog over gehad.

Mijn ouders waren er ook geen voorstander van, maar ik heb gewoon doorgezet en toen ze eenmaal zagen dat ik zo opbloeide waren ze er blij mee. Ze willen me nu ook niet meer terug daar in huis. En ik wil ook nooit meer terug. No hard feelings tussen ons hoor, maar op een bepaalde leeftijd moeten ouders en kinderen gewoon uit elkaar. De ene heeft dit eerder dan de andere en het zal ook niet zo vaak gebeuren dat ouders en kinderen hier op hetzelfde moment aan toe zijn. In dit geval ben jij er dus eerder aan toe.

Praat er met je ouders nog een keer over als je dat voor elkaar kan krijgen, maar willen ze dan nog niet luisteren zou ik alsnog uit huis proberen te gaan.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_76366733
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

2010 gaat Ergo: knallen dus..
Tenminste, dat is wel de bedoeling...
Zit ik zomaar twee keer hetzelfde filmpje te linken...

Nu al geniaal? Damn, dat doe je goed dan. En je ex heeft spijt....das dan jammer voor d'r.
Geniaal, maar ook geniaal slecht wat betreft bepaalde dingen. Op oudjaars'ochtend' heb ik de ergste terugval gehad en er zijn nog wat dingen gebeurd. Maar nu voel ik me beter dan de laatste 2 maanden en dat komt misschien mede door het gesprek met m'n ex. Niet dat ik het leuk vind dat ze me terug wil, dat had ik liever niet gehoord, maar toch.. je kan dingen even van de andere kant bekijken en alles op een rijtje zetten.

Ja, 2010 gaat zeker knallen! Waarschijnlijk met ups en downs, maar daar worden we wijzer van!
  zondag 3 januari 2010 @ 18:40:15 #80
278630 Snikch
Living my life
pi_76367572
Hey Barbusse en Rijsttafel, bedankt voor de reacties. Dat dacht ik dus ook, ik zou het inderdaad niet doen als ik nog bij mijn ex geweest was maar dat betekend niet dat ik het nu doe omdat ik niet meer bij haar ben! Voordat ik haar leerde kennen wilde ik dit ook maar had afgesproken om eerst me P te halen, toen ikd ie binnen had had ik al met me ex dus ging het feestje niet door (uit eigen keuze). Nu wordt ik tegengehouden omdat zij denken dat ik het om de foute redenen doe maar het is inderdaad het resultaat dat telt, op een gegeven moment is het inderdaad gewoon tijd.

Verder lijkt het mij een mooie opstap naar volledige zelfstandigheid. Natuurlijk is het dat al maar in het begin ben ik wel van plan om sweekends gewoon thuis te komen. En wil in een studentenhuis dus met gezamelijk koken enzo dus je zit niet helemaal alleen. Maar dat lijkt mij juist een mooie opstap ipv nu nog 3 jaar hier zitten en dan wanneer ik afgestudeerd ben en een baan heb in één keer een appartement of huis zoeken en daar volledig onafhankelijk zijn. Wie weet heb ik tegen die tijd weer een leuke vriendin om mee samen te gaan wonen maar dat heeft niets met nu te maken, die kan ik ook vinden wanneer ik op kamers zit.
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Praat er met je ouders nog een keer over als je dat voor elkaar kan krijgen, maar willen ze dan nog niet luisteren zou ik alsnog uit huis proberen te gaan.
Dat is dus een beetje het punt. Er kan hier niet normaal gesproken worden over iets waar ze tegen zijn (wil me ouders niet zwart maken, en het is er btw maar één die er tegen is maar dat is de baas in huis zegmaar dus komt op hetzelfde neer). En wat ik al zei, het is niet me bedoeling om aan HUN te ontvluchten, maar wel gewoon om me eigen vrijheid op te zoeken, me eigen weg te gaan, maar wel met hun nogsteeds in mijn leven dus 't is geen 'wegren van huis' verhaal. Zou dus wel wilen dat ze op z'n minst er beetje mee eens zijn. Of in ieder geval niet achter hun rug iets gaan zoeken, ook al vinden ze het geen goed plan wil ik het wel gewoon doen zodat zij er van weten (en zonder dan alleen maar boze blikken te krijgen).

Ik ga misschien wel erg ver OT met dit onderwerp maar ik vindt het echt tijd worden en dat betekend ook dat ik zo snel mogelijk er iets mee wil gaan doen. Niet dat ik morgen al het huis uit wil maar wil wel asap werken aan het 'ompraten' van me ouders.
For as he thinks within himself, so he is
pi_76367799
Jouw groei naar volwassenheid kunnen je ouders toch niet tegenhouden, dus het lijkt me dat ze zich er maar naar te voegen hebben... En wat je zegt, je gaat in een studentenhuis wonen (knappe jongen als je als studentje met stufi volledig zelfstandige woonruimte kunt vinden ), en komt in de weekenden gewoon thuis. Tis niet alsof ze je nooit meer zullen zien.
Dus gewoon doen, ga op kamers, ga tot diep in de nacht stappen met je huis- en studiegnoten! Dit is hèt moment in je leven dat je van je verworven vrijheden moet genieten kerel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 03-01-2010 18:55:18 ]
pi_76368632
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:45 schreef Barbusse het volgende:
knappe jongen als je als studentje met stufi volledig zelfstandige woonruimte kunt vinden
Het is te doen met bijbaantjes, maar je moet niet in een te dure stad wonen.

Maar sowieso is een studentenhuis wel gezellig, het is dat ik bijna klaar ben met studeren anders had ik het ook wel overwogen ipv hier te blijven wonen. Aan de andere kant heb ik nu iets voor mezelf en lekker rustig.

Snikch, ik zou het echt doen. Begin volgend schooljaar ofzo op z'n laatst Na kerst zijn er ook een hoop uitvallers bij studies bij de 1ejaars dus misschien kan je nu ook al zoeken!
pi_76368883
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Het is te doen met bijbaantjes, maar je moet niet in een te dure stad wonen.

Maar sowieso is een studentenhuis wel gezellig, het is dat ik bijna klaar ben met studeren anders had ik het ook wel overwogen ipv hier te blijven wonen. Aan de andere kant heb ik nu iets voor mezelf en lekker rustig.

Snikch, ik zou het echt doen. Begin volgend schooljaar ofzo op z'n laatst Na kerst zijn er ook een hoop uitvallers bij studies bij de 1ejaars dus misschien kan je nu ook al zoeken!
Met bijbaantjes? Moet je wel een goed betaald bijbaantje zien te vinden. Vooral in de studentensteden is de prijs voor woonruimte, zowel in studentenhuizen als zelfstandig, gewoon ranzig hoog.
pi_76369067
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met bijbaantjes? Moet je wel een goed betaald bijbaantje zien te vinden. Vooral in de studentensteden is de prijs voor woonruimte, zowel in studentenhuizen als zelfstandig, gewoon ranzig hoog.
Ja, het hangt er natuurlijk wel vanaf in welke stad je zit. Als je geluk hebt kan je ook nog eens huursubsidie ontvangen. Gelukkig red ik het wel met een redelijke bijbaan, maar zoals ik al zei.. een studentenhuis is ook niets mis mee.
pi_76370756
@ maartjeh
sterkte en soms gebeuren even dingen die een boel in perspectief plaatsen , ik herken het ook met dat van die vriend van me. Het kan erg veranderend werken en dan kun je ook echt achteraf pas merken van wie echt om je geeft en wie niet.

@snikch
Ik denk dat het juist een goede stap voor je zou zijn want dan moet je ook echt meer ondernemen en ben je op jezelf aangewezen en dat kan juist goed voor je zijn.

Verder vandaag de beste vriend van me ex gesproken en gelukkig nieuwjaar gewenst. Hij had ook al gehoord dat ik ruzie met Jesse had gehad ( vriend van mijn ex) en vroeg al of het niet uit de hand gelopen was en ik zei al nee hoor. Het was meer een optelling van foute reacties van andere mensen en hij gaf net even een hele foute.
Martin en ik hebben er toen ook geen ruzie over gehad omdat Martin ook al wist wat er aan de hand was.
En met oud en nieuw ook wat foute vriendschappen mee gestopt omdat ik er een poos voor hun was als er problemen waren, en ze me een beetje als hulpverlener ofzo zagen.
Op het moment van die vriend die dood ging door zelfmoord , waren ze ook zo mij aan het gebruiken als klaagmuur en vroegen mij niet eens hoe het met mij ging terwijl zij wisten dat ik veel met hem omging (hun hadden hem maanden niet gezien moeite voor gedaan etc. en toen heb ik gezegd van bekijk het maar.

Raar dat als iets ergs gebeurd juist de mensen heel erg goed leert kennen en ziet wie het echt goed met je voor hebben en wie niet.
Van mijn ex weet ik soms kan die een botte boer zijn , maar op momenten dat het er echt toe doet is die er wel voor je. Op die manier weet je wel dat er echt om je gegeven word.
pi_76371073
quote:
Even een algemeen vraagje: Denken jullie dat het slim is om voor mij nu op kamers te gaan?? Ik heb naar mijn gevoel een stuk meer vrijheid en zelfstandigheid nodig als dat ik thuis krijg. De enige reden dat ik de afgelope paar jaar niet op kamers ben gegaan was ook omdat ik dan in de weekenden zou moeten kiezen tussen naar me ouders gaan of naar me ex gaan (op dat moment me vriendin dus).
Dus op kamers gaan zou betekend hebben dat ik minder bij me ex had kunnen zijn want kan het (vooral in het begin) niet maken om opeens helemaal niet meer thuis te komen natuurlijk.

Nu moet ik wel zeggen, me ouders zijn hier zwaar op tegen. Die denken dat ik het ook alleen doe omdat ik me nogsteeds kut voel om me ex en dat ik daarvoor probeer te vluchten ofzo. Althans dat denk ik want er valt niet mee te praten op het moment hier thuis -.-. Maar dat terzijde, ik heb het gevoel dat het mij goed zou doen, heb hier TE weinig vrijheid om te kunnen doen wat ik wil. De paar keer dat ik met vrienden weg ga heb ik het enorm naar me zin maar telkens toestemming vragen en moeten laten weten hoe laat ik ongeveer thuis ben etc etc. (ik weet het, belachelijk voor een gast van 21 maar zo gaat dat hier dus, en sommige hebben het nog veel erger dus ik zal maar niet klagen) vindt ik echt vreselijk!! True, als ik op kamers ga dan kan ik alsnog niet doordeweeks met me vrienden hier afspreken, maar in een leuk studentenhuis leer je misschien ook weer mensen kennen (wat ik uit de ervaringe van andere haal is dat meestal het geval), en daar kan ik toch ook bij studentensportvereniging, etc. etc. Het geeft gewoon een hoop opties die ik hier niet heb.

Nou goed, niet echt met me ex te maken dit (okee het is wel zo dat ik dit niet zou doen als ik nog met me ex had maar dat telt niet) maar aangezien de meeste op dit topic me ondertussen een beetje kennen op dit gebied, zou graag jullie mening horen hierover.

En ook wat ik zou kunnen doen want toen ik het onderwerp hier daarstraks aanspreek was het alleen iets in de trant van 'hou maar op met praten want je doet de afgelope tijd toch al veel te veel dingen die ik helemaal niet slim vindt!!'.. en dat was het zo een beetje. Dus stel ik wil dit toch doorzetten, hier valt echt niet te praten, wat kan ik hiermee doen denken jullie?
Als ik jou was zou ik het inderdaad doen.
Je zult er alleen maar op vooruit gaan met je sociale leven, en je zelfstandigheid.
je ouders zullen je nu misschien inderdaad niet zo willen laten gaan, maar als ze uiteindelijk zien dat je het prima red, dan draaien ze wel bij.
Zelf ben ik 7 jaar ouder dan jij bent, en ik weet nu dat je gewoon spijt krijgt als je niet doet wat je zelf wilt, en zelf leuk vindt, je wordt er er niks minder door, alleen maar beter en sterker.
En voor je het weet wacht je en blijf je wachten tot er een periode voorbij is, en heb je dingen gemist in het leven.

Daarom denk ik dat ik ook in mei of juni op een singel vakantie ga naar azie.
Vindt het nog enorm kut dat het nu uit is met mijn ex,En daar worstel ik ook nog steeds mee.
Maar weet nu uiteindelijk wel door haar hoe het anders kan door haar hoe ik het leven (anders) kan invullen, ook al is het te laat geweest voor onze relatie.
Alleen op vakantie lijkt me in eerste instantie scary as hell, maar weet wel dankzij mijn ex nu uiteindelijk dat dat enge wel mee valt uiteindleijk, en dat je er alleen beter van wordt.
Dus Snikch, ga echt doen wat je zelf wilt, het kan alleen maar beter worden als je je hart volgt, en ook soms dingen doen die je beangstigen.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  zondag 3 januari 2010 @ 22:08:19 #87
278630 Snikch
Living my life
pi_76378456
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:59 schreef achi het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik het inderdaad doen.
Je zult er alleen maar op vooruit gaan met je sociale leven, en je zelfstandigheid.
je ouders zullen je nu misschien inderdaad niet zo willen laten gaan, maar als ze uiteindelijk zien dat je het prima red, dan draaien ze wel bij.
Zelf ben ik 7 jaar ouder dan jij bent, en ik weet nu dat je gewoon spijt krijgt als je niet doet wat je zelf wilt, en zelf leuk vindt, je wordt er er niks minder door, alleen maar beter en sterker.
En voor je het weet wacht je en blijf je wachten tot er een periode voorbij is, en heb je dingen gemist in het leven.

Daarom denk ik dat ik ook in mei of juni op een singel vakantie ga naar azie.
Vindt het nog enorm kut dat het nu uit is met mijn ex,En daar worstel ik ook nog steeds mee.
Maar weet nu uiteindelijk wel door haar hoe het anders kan door haar hoe ik het leven (anders) kan invullen, ook al is het te laat geweest voor onze relatie.
Alleen op vakantie lijkt me in eerste instantie scary as hell, maar weet wel dankzij mijn ex nu uiteindelijk dat dat enge wel mee valt uiteindleijk, en dat je er alleen beter van wordt.
Dus Snikch, ga echt doen wat je zelf wilt, het kan alleen maar beter worden als je je hart volgt, en ook soms dingen doen die je beangstigen.
Ik zie heel goed wat jullie bedoelen, ben het er ook zeker mee eens. Ga mezelf orienteren op kamers en hoe het precies zit met IB overzetten en inschrijven bij de gemeente e.d. (studeer btw in Eindhoven, genoeg aanbod aan kamers gelukkig voor zover dat ik weet) zodat wanneer het zover is ik zelf alles kan doen en weet waar ik aan begin. Mijn ouders doe ik gewoons tap voor stap inlichten, dus van de week wederom het onderwerp een paar keer naar boven halen tot het bespreekbaar wordt, en wanneer dat dan gebeurd heb ik in ieder geval iets om te laten zien.

En vindt het heel goed van je Achi, die vakantie. Zit zelf ook al rond te kijken voor een jongeren reis met een groep waar niemand elkaar kent bijvoorbeeld, weet niet zeker waar ik dat moet zoeken maar ga ik ook eens voor rondkijken. Heb wel lowlands enzo met vrienden maar een echte vakantie zit er anders niet in en dan is dat een goede optie, dus wat je zelf ook al zegt: gewoon doen!!
For as he thinks within himself, so he is
pi_76389209
zucht, ik begin het jaar ook weer goed...not!
Kreeg zaterdag de laatste versie van de concept scheidingspapieren in huis, maar heb nog niet de moed/energie/etc gehad om ze te gaan lezen, aangezien ik daardoor weer m'n kannie-magnie-wilnie-gevoel te pakken heb

m.a.w.: m'n 1e dip van 2010
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_76389232
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:17 schreef JoeBravo het volgende:
zucht, ik begin het jaar ook weer goed...not!
Kreeg zaterdag de laatste versie van de concept scheidingspapieren in huis, maar heb nog niet de moed/energie/etc gehad om ze te gaan lezen, aangezien ik daardoor weer m'n kannie-magnie-wilnie-gevoel te pakken heb

m.a.w.: m'n 1e dip van 2010
Balen dat je die meteen binnen krijgt als 2010 nog maar koud begonnen is.. Maar on the other hand; het is nu écht de laatste versie, dus het is nog één keer die stomme papieren doorlezen..

Sterkte ermee iig JoeBravo!
pi_76399981
Nou hadden we vorige week zo'n goed gesprek over eerlijkheid, als belangrijkste element in het proberen vrienden te blijven. Dan denk ik echt dat t doorkomt... Ik vraag nog specifiek naar het begin van zijn relatie met z'n nieuwe vriendin, want ik hoorde verschillende verhalen (of net voor, of net na dat het tussen ons uitging, van zijn kant, of van haar kant, allemaal vaag...). En hij zegt dat het allemaal nadat het uit was tussen ons is gebeurd.... En ik geloof m, omdat ie zo had gehuild, en zo'n spijt had van z'n leugens, en ik dacht dat hij doorhad dat eerlijkheid beter was...

...En nu, na vier maand..., ontdek ik dus dat hij al met haar vreemdging voordat het uit was... Als iemand me dit nou eerder verteld had, dan had ik eerder doorgehad wat voor een idioot het is, en niet zo geprobeerd vrienden te blijven...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_76417470
Das echt niet sjarmant van hem geweest, beter dat hij gewoon eerlijk was toen hij de kans had, had je het ook niet leuk gevonden maargoed dan voel je in ieder geval niet zo belazerd als dat je nu mischien doet.

Aan de andere kant is eerlijkheid ook niet alles, kreeg vandaag van mijn vriendin te horen dat ze een nieuwe vriend had, en ze vond dat ze me dat moest vertellen omdat het haar wel zo eerlijk leek. Het stomme is dat ik dat nog met haar eens ben ook, en dat ik het ook van niemand anders had willen horen, maar dat ik ondanks dat toch weer een heerlijke terugval gehad. Genieten zo begin dit nieuwe jaar...

Eveneens wou ik nog even reageeren op JoeBravo die zijn scheidingspapiers binnen gekregen heeft zo begin dit jaar, dat lijkt met echt onwijs klote om mee te maken, en al stelt dit mischien niet veel voor, ik wil je hier oprecht sterkte mee wensen. En ik hoop voor je dat je die scheiding dit jaar achter je kan laten, zowel op papier alswel emotioneel.
pi_76431821
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef Braamyo het volgende:
. En ik hoop voor je dat je die scheiding dit jaar achter je kan laten, zowel op papier alswel emotioneel.

ja inderdaad,goed doorlezen,tekenen en een nieuwe start maken. veel sterkte.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_76432231
Ik heb zaterdag een gesprek met mijn ex gehad via msn ( ) Hij gaf aan dat hij me mist en spijt heeft van wat er gebeurd is.. En of hij binnenkort mag komen eten. Don't think so! Heb de boel zelf net lekker op de rit en het laatste wat ik dan wil is hem hier over de vloer...
pi_76432608
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb zaterdag een gesprek met mijn ex gehad via msn ( ) Hij gaf aan dat hij me mist en spijt heeft van wat er gebeurd is.. En of hij binnenkort mag komen eten. Don't think so! Heb de boel zelf net lekker op de rit en het laatste wat ik dan wil is hem hier over de vloer...
Je staat in elk geval dan al wel steviger in de schoenen, dat je nee zegt.

Ik heb vannacht weer over haar gedroomd, kan me niet precies herinneren wat , maar het voelde weer zo prettig en vertrouwd aan, en dan wordt je wakker met zo'n leeg gevoel.
Ik dacht dat het al wel wat beter ging, want sinds vorige week woensdag/donderdag voelde ik me een
stuk(je) beter meer zelfvertrouwen, en sliep in 1 x de nacht door.
Nu sinds 2 nachten weer steeds vaak wakker, en dan gelijk haar in mijn kop te hebben.
En overdag weer wat leger voelen.
Zal wel moeten slijten denk ik , ben in elk geval enthousiaster aan het worden voor de reis naar azie.

Heb vant weekend nog we even met haar gemaild, over de spullen die nog bij mij staan.
krijg een beetje vaag het idee dat ze er nu steeds meer moeite mee krijgt, en dat ze wat met d'r zelf in de knoop zit ofzo.
Dan heb ik toch weer het gevoel dat ik haar moet helpen/troosten,wat niet kan en ook niet verstandig is voor mij denk ik.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_76433245
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef achi het volgende:

[..]

Je staat in elk geval dan al wel steviger in de schoenen, dat je nee zegt.

Ik heb vannacht weer over haar gedroomd, kan me niet precies herinneren wat , maar het voelde weer zo prettig en vertrouwd aan, en dan wordt je wakker met zo'n leeg gevoel.
Ik dacht dat het al wel wat beter ging, want sinds vorige week woensdag/donderdag voelde ik me een
stuk(je) beter meer zelfvertrouwen, en sliep in 1 x de nacht door.
Nu sinds 2 nachten weer steeds vaak wakker, en dan gelijk haar in mijn kop te hebben.
En overdag weer wat leger voelen.
Zal wel moeten slijten denk ik , ben in elk geval enthousiaster aan het worden voor de reis naar azie.

Heb vant weekend nog we even met haar gemaild, over de spullen die nog bij mij staan.
krijg een beetje vaag het idee dat ze er nu steeds meer moeite mee krijgt, en dat ze wat met d'r zelf in de knoop zit ofzo.
Dan heb ik toch weer het gevoel dat ik haar moet helpen/troosten,wat niet kan en ook niet verstandig is voor mij denk ik.
Hmm, heel herkenbaar. Laatste tijd sliep ik beter, rustiger. Als ik spanningen heb of erg met dingen bezig ben in m'n hoofd dan heb ik last van slaapwandelen en praten in m'n slaap. Vooral dat laatste kan erg vermoeiend zijn. Sinds een paar nachten weer last van. En elke keer als ik 's nachts wakker word kijk ik op m'n telefoon, of hij me misschien gesmst heeft..
pi_76433606
Tja het enige wat ik kan zeggen is dat het geen contact zoeken met mijn ex me goed gedaan heeft, zeker sinds ze mij ook lijkt te negeren (al ruim een jaar)

Knap van je Cyntiaa, je beschermt jezelf tegen nieuwe pijn en mogelijke verwijten die hij je zal toezenden misschien? Ik zou dat in ieder geval (ook) niet willen..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_76433879
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:39 schreef Chev het volgende:
Tja het enige wat ik kan zeggen is dat het geen contact zoeken met mijn ex me goed gedaan heeft, zeker sinds ze mij ook lijkt te negeren (al ruim een jaar)

Knap van je Cyntiaa, je beschermt jezelf tegen nieuwe pijn en mogelijke verwijten die hij je zal toezenden misschien? Ik zou dat in ieder geval (ook) niet willen..
Ik heb de laatste 1,5 jaar van onze relatie zo mijn best gedaan om hem aan het praten te krijgen over alles eigenlijk. Dat is, helaas, nooit gelukt. Nu kan meneer ineens wel praten, via msn helaas. Rot voor hem dat hij nu in een dip zit en ineens beseft dat hij mij mist. Andersom is dat helaas niet zo en daarom wil ik ook niet dat hij komt eten of wat dan ook. Wil hem ook geen valse hoop geven, het zit er gewoon niet meer in.

Ben een zeer happy meisje op dit moment en wil niet dat het in de war gaat
pi_76437057
Ik dacht afgelopen oudjaarsavond nog, dit gaat mijn jaar worden.

In 2009 genoeg zeik meegemaakt, ouders na 40 jaar huwelijk uit elkaar, mn vriendin die weer bij haar ouders gaat wonen, ruzie met mn beste kameraad etc etc.

Wat kan mij nog gebeuren in 2010?

Nouja, bv dat mn contract niet verlengd wordt omdat er simpelweg niet genoeg werk meer is en ik dus vanaf volgende week donderdag op straat sta

Het begint al weer goed zullen we maar zeggen.
Dat beloofd nog wat voor de rest van 2010

Maargoed, dat heeft verder geen zak met mn ex te maken natuurlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76437853
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef vosss het volgende:
Ik dacht afgelopen oudjaarsavond nog, dit gaat mijn jaar worden.

In 2009 genoeg zeik meegemaakt, ouders na 40 jaar huwelijk uit elkaar, mn vriendin die weer bij haar ouders gaat wonen, ruzie met mn beste kameraad etc etc.

Wat kan mij nog gebeuren in 2010?

Nouja, bv dat mn contract niet verlengd wordt omdat er simpelweg niet genoeg werk meer is en ik dus vanaf volgende week donderdag op straat sta

Het begint al weer goed zullen we maar zeggen.
Dat beloofd nog wat voor de rest van 2010

Maargoed, dat heeft verder geen zak met mn ex te maken natuurlijk
Maar het is wel kut!
pi_76438049
Dat zeker
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: