Ja ik begrijp het. Zo'n gebeurtenis zet een heleboel in perspectief en zie je echt wie het goed met je voor heeft en wie niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:39 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fijn.Nouja fijn is wss niet het juiste woord maar hopelijk begrijp je me.
Flauw hoor, had ik niet (of wel) van je verwachtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef Chev het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Enneh een housewarming?
Nah ik ga liever naar feestjes toe dan dat ik die organiseer
Wat is dat nou? Hier word ik nou nieuwsgierig van, wilde je iets kwijt, maar heb je je toch bedacht of zo?quote:
Zo lijkt het wel. Het is aan hem wat hij wel of niet wil blijven delen hier.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:21 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Hier word ik nou nieuwsgierig van, wilde je iets kwijt, maar heb je je toch bedacht of zo?
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:30 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel. Het is aan hem wat hij wel of niet wil blijven delen hier.
De beste wensen voor iedereen!
(Kan zijn dat dit dan dubbel is, maar 2 keer wensen kan geen kwaad)
Ja, maar dan is het nog steeds aan hem.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:34 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
Heb jij het niet toevallig gelezen toen het er nog stond? Hihi!
Oke sorry, beetje teveel koffie gedronkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:40 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog steeds aan hem.
Dan ben ik vermoedelijk al dood, maar toch bedankt...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:00 schreef achi het volgende:
Goedemorgen, en iedereen nog de beste wensen voor 20010.
Ik zie dat iedereen wel redelijk het nieuwe jaar heeft overleeft.
Zelf had ik aan het begin van de avond wel zoiets van hmmm niet gezellig, en het wordt ook niks.
Maar heb maar besloten om het toch anders te doen. Heb er een gezellige avond gehad, in de kroeg een heel klein beetje met een dame staan flirten, wat eigenlijk niks voor mij is, en ik dat ook helemaal niet kan. Het heeft ook nergens toe tot geleid, maar wel even en een beetje een goed gevoel voor mezelf, en de realisatie dat ik ook verder moet.
Ben daarom ook naar de nieuwsjaars borrel van de gemeente geweest in mijn eentje gisteravond, gewoon om dingen anders te doen, en mijn kop er ergens anders bij te hebben, dat viel me nog wel mee, nog wel een gezellige avond van gemaakt dus ipv alleen thuis te blijven zitten.
Ook ben ik maar op zoek gegaan wat ik met vakantie ga doen, en zit er sterk over te denken om zo'n singels vakantie naar azie te maken.
De realisatie dat het over is, en het (voorlopig) niks meer wordt komt nu geloof ik een beetje aan.(oudjaarsdag was het precies 3 weken geleden dat ze het uit heeft gemaakt.)
En ook dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen geluk, en dat jezelf dingen moet ondernemen hoe eng dat ook lijkt.
Dus ben eigenlijk het nieuwe jaar toch wel goed positief begonnen, en voel me ook wel redelijk zo.
Hoop da tik een dipje zo voorlopig kan uitstellen, en niet teveel blijf nadenken over hoe het gegaan is,en haar daardoor erg missen.
Aaah langzame vingers op de ochtend. 2010 natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:05 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dan ben ik vermoedelijk al dood, maar toch bedankt...
Slijten moet het toch, dus geef het de tijd. Ik ben nu 3 maanden single, en dat bevalt inmiddels prima.
Je kan er weinig over zeggen en eigenlijk vrijwel niets aan doen. Het moet slijten. Ik heb er ook last van. Een goed stukje muziek wil wel helpen bij mij om me weer wat op te vrolijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:02 schreef Snikch het volgende:
Het voelt gewoon allemaal zo kut op dit moment, weet wel waarom maar weet compleet niet wat ik er aan moet doen.
wowowow, ben je nu pas thuis?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kan er weinig over zeggen en eigenlijk vrijwel niets aan doen. Het moet slijten. Ik heb er ook last van. Een goed stukje muziek wil wel helpen bij mij om me weer wat op te vrolijken.
Nou ik ga mn bed maar eens in, heb ook een gezellige avond gehad
Ik ben nu pas thuis ja, maar ik heb al wel even kort geslapen bij een vriend op de grond. Ik was met m'n fiets en m'n slot was bevroren en hij woont gelukkig dicht bij waar we uitgingen.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
wowowow, ben je nu pas thuis?slaap lekker!
Ohquote:Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ben nu pas thuis ja, maar ik heb al wel even kort geslapen bij een vriend op de grond. Ik was met m'n fiets en m'n slot was bevroren en hij woont gelukkig dicht bij waar we uitgingen.
En door het fietsen ben ik nu eigenlijk zo wakker dat ik niet meer kan slapen. Toch bedankt![]()
Dan ga ik nu maar computeren en muziek luisteren![]()
Inderdaad.. al is 't natuurlijk op dat moment voor jezelf wel erg. Maar jezus dit zet me echt wel even aan 't denken.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef rijsttafel het volgende:
En zo zie je maar weer, er zijn ergere dingen dan je ex verliezen..
Sterkte Maartje en (het broertje) van vosss !
Ow die overleefd het wel hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef rijsttafel het volgende:
En zo zie je maar weer, er zijn ergere dingen dan je ex verliezen..
Sterkte Maartje en (het broertje) van vosss !
Gelukkig! Valt 't mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |