abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76300688
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:39 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat klinkt wel fijn.Nouja fijn is wss niet het juiste woord maar hopelijk begrijp je me.

Ja ik begrijp het. Zo'n gebeurtenis zet een heleboel in perspectief en zie je echt wie het goed met je voor heeft en wie niet.
Het is wel mooi dat die genoeg om me geeft en er gewoon voor me is in zo'n situatie want een boel haken dan juist ook af, dit zegt voor mij al heel wat over hem als persoon.
Toevallig kwam ik hem gisteren nog tegen met zijn mam toen die boodschappen deed, wat ook wel leuk was.
Hij geeft dan net gewoon een paar lichtpuntjes in moeilijke tijd maar voor de rest moet ik het toch echt zelf doen.
Ik moet wel zeggen dat het aan de andere kant ook best bizar voelt, van iemand die is gewoon definitief weg en je rouwt en dan vind je toch iemand weer terug waar je het eigenlijk niet van verwacht had.
pi_76304558
Iedereen een ontzettend mooi, liefdevol, gezellig, fantastisch, spannend 2010. We weten iig dat dit jaar beter wordt dan afgelopen jaar.

Ik had het wel moeilijk op het moment van de jaarwisseling. De kids waren bij mijn ex. Daarnaast was ik alleen met allemaal stelletjes. Ik voelde me heel erg alleen. Maar ach daarna het vuurwerk en een goed feest in een leuk café. Was helemaal top. Ik ben weer wat sterker geworden op dat moment.

Had van de week mijn ex aan de telefoon. Eindelijk konden we normaal een gesprek voeren. Is hij helemaal verontwaardigd dat ik al over hem heen bent "Nou al, dat heb je snel gedaan, ik niet" waren zijn woorden. Zowel op emotioneel als financieel gebied sta ik zoveel sterker dan hij. Dat voelt wel goed. Ik heb mij moeten neerleggen bij zijn keuze waar ik helemaal niet achter stond, maar het is zoveel beter voor mij en de kids geweest. Ik kan dit wachten wat dit jaar allemaal gaat brengen voor mooie dingen. Tuurlijk de (financiële) afwikkeling van mijn vorige relatie zal niet leuk zijn, maar daar kom ik ook wel doorheen. En dan eindelijk een eigen plek voor mijzelf en de kids. Heb er nu al zin in.
pi_76306557
Ik zal mij hier ook maar al bijzetten Morgen is het gedaan. Ook al ga ik er een punt achter zetten, ik wéét dat ik hem ga missen, ondanks wat hij gedaan heeft.
pi_76309313

[ Bericht 100% gewijzigd door Boxie_G op 02-01-2010 00:16:30 ]
pi_76316790
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef Chev het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Enneh een housewarming?

Nah ik ga liever naar feestjes toe dan dat ik die organiseer
Flauw hoor, had ik niet (of wel) van je verwacht , maar volgend jaar bij mij houseburningdownparty!?

Dankjewel Snikch jij bent ook echt een schatje, ben blij dat het zo lekker gaat bij je en gelukkig de vakantie is bijna afgelopen!

Maartjeh.. komt goed hoor! gewoon lekker om je heen blijven kijken, dan vergeet je hem vanzelf

Kwartje7 leuk, zo lekker positief, word er gewoon vrolijk van!

formerjellybean ik heb ook zo'n lieve ex, die nog steeds altijd voor me klaarstaat, ook al lijden zijn nieuwe relaties daar wel onder. Een relatie tussen ons zit er echt niet meer in, maar of hij daar net zo over denkt weet ik niet. Eigenlijk weet ik wel dat het op sommige punten niet eerlijk is tegenover hem, maar zolang je beide eerlijk en duidelijk bent, waarom niet? Al blijft het af en toe moieilijk, jij bent de enige die kan beslissen of hij dat waard is

Zo heb ik iedereen weer gehad, hihi!
Ik ben een beetje hyper vandaag net lekker in alle stilte door de sneeuw gewandelt met mn hondje, heb er energie van gekregen
pi_76316792
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef Boxie_G het volgende:

Wat is dat nou? Hier word ik nou nieuwsgierig van, wilde je iets kwijt, maar heb je je toch bedacht of zo?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 09:30:25 #57
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76317043
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 08:21 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Wat is dat nou? Hier word ik nou nieuwsgierig van, wilde je iets kwijt, maar heb je je toch bedacht of zo?
Zo lijkt het wel. Het is aan hem wat hij wel of niet wil blijven delen hier.

De beste wensen voor iedereen! Specifieker, ik wens iedereen veel wilskracht en zelfrespect toe, wat een waardevol 2010 zal opleveren!

(Kan zijn dat dit dan dubbel is, maar 2 keer wensen kan geen kwaad)

En voor de cynici onder ons:

[ Bericht 18% gewijzigd door EviL_AleX op 02-01-2010 09:39:20 ]
pi_76317069
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:30 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Zo lijkt het wel. Het is aan hem wat hij wel of niet wil blijven delen hier.

De beste wensen voor iedereen!

(Kan zijn dat dit dan dubbel is, maar 2 keer wensen kan geen kwaad)
Goeiemorgen!
Heb jij het niet toevallig gelezen toen het er nog stond? Hihi!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 09:40:10 #59
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76317101
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:34 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Goeiemorgen!
Heb jij het niet toevallig gelezen toen het er nog stond? Hihi!
Ja, maar dan is het nog steeds aan hem.
pi_76317126
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 09:40 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het nog steeds aan hem.
Oke sorry, beetje teveel koffie gedronken
pi_76318008
Goedemorgen, en iedereen nog de beste wensen voor 2010.

Ik zie dat iedereen wel redelijk het nieuwe jaar heeft overleeft.

Zelf had ik aan het begin van de avond wel zoiets van hmmm niet gezellig, en het wordt ook niks.
Maar heb maar besloten om het toch anders te doen. Heb er een gezellige avond gehad, in de kroeg een heel klein beetje met een dame staan flirten, wat eigenlijk niks voor mij is, en ik dat ook helemaal niet kan. Het heeft ook nergens toe tot geleid, maar wel even en een beetje een goed gevoel voor mezelf, en de realisatie dat ik ook verder moet.
Ben daarom ook naar de nieuwsjaars borrel van de gemeente geweest in mijn eentje gisteravond, gewoon om dingen anders te doen, en mijn kop er ergens anders bij te hebben, dat viel me nog wel mee, nog wel een gezellige avond van gemaakt dus ipv alleen thuis te blijven zitten.
Ook ben ik maar op zoek gegaan wat ik met vakantie ga doen, en zit er sterk over te denken om zo'n singels vakantie naar azie te maken.

De realisatie dat het over is, en het (voorlopig) niks meer wordt komt nu geloof ik een beetje aan.(oudjaarsdag was het precies 3 weken geleden dat ze het uit heeft gemaakt.)
En ook dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen geluk, en dat jezelf dingen moet ondernemen hoe eng dat ook lijkt.
Dus ben eigenlijk het nieuwe jaar toch wel goed positief begonnen, en voel me ook wel redelijk zo.
Hoop da tik een dipje zo voorlopig kan uitstellen, en niet teveel blijf nadenken over hoe het gegaan is,en haar daardoor erg missen.

[ Bericht 0% gewijzigd door achi op 02-01-2010 11:11:28 ]
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 11:05:06 #62
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76318088
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:00 schreef achi het volgende:
Goedemorgen, en iedereen nog de beste wensen voor 20010.

Ik zie dat iedereen wel redelijk het nieuwe jaar heeft overleeft.

Zelf had ik aan het begin van de avond wel zoiets van hmmm niet gezellig, en het wordt ook niks.
Maar heb maar besloten om het toch anders te doen. Heb er een gezellige avond gehad, in de kroeg een heel klein beetje met een dame staan flirten, wat eigenlijk niks voor mij is, en ik dat ook helemaal niet kan. Het heeft ook nergens toe tot geleid, maar wel even en een beetje een goed gevoel voor mezelf, en de realisatie dat ik ook verder moet.
Ben daarom ook naar de nieuwsjaars borrel van de gemeente geweest in mijn eentje gisteravond, gewoon om dingen anders te doen, en mijn kop er ergens anders bij te hebben, dat viel me nog wel mee, nog wel een gezellige avond van gemaakt dus ipv alleen thuis te blijven zitten.
Ook ben ik maar op zoek gegaan wat ik met vakantie ga doen, en zit er sterk over te denken om zo'n singels vakantie naar azie te maken.

De realisatie dat het over is, en het (voorlopig) niks meer wordt komt nu geloof ik een beetje aan.(oudjaarsdag was het precies 3 weken geleden dat ze het uit heeft gemaakt.)
En ook dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen geluk, en dat jezelf dingen moet ondernemen hoe eng dat ook lijkt.
Dus ben eigenlijk het nieuwe jaar toch wel goed positief begonnen, en voel me ook wel redelijk zo.
Hoop da tik een dipje zo voorlopig kan uitstellen, en niet teveel blijf nadenken over hoe het gegaan is,en haar daardoor erg missen.
Dan ben ik vermoedelijk al dood, maar toch bedankt...

Slijten moet het toch, dus geef het de tijd. Ik ben nu 3 maanden single, en dat bevalt inmiddels prima.
pi_76318193
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:05 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Dan ben ik vermoedelijk al dood, maar toch bedankt...

Slijten moet het toch, dus geef het de tijd. Ik ben nu 3 maanden single, en dat bevalt inmiddels prima.
Aaah langzame vingers op de ochtend. 2010 natuurlijk
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  zondag 3 januari 2010 @ 10:02:31 #64
278630 Snikch
Living my life
pi_76350013
Gisteren weer een heel leuke dag gehad met wat vrienden (heb ikd eze vakantie niet super veel gehad dus dat was weer een mooie opvrolijker op het moment zelf), maar toen ik alleen thuis kwam spookten de beelden van me ex toch weer door mijn hoofd. Vanacht daarmee dus ook weer levensecht gedroomd over me ex en zit nu WEER met een rotgevoel.

Ik weet niet wat ik er verder over kwijt kan of wil. Met me ex wordt het gewoon niets meer omdat zij dat niet wilt, we hebben momenteel geen contact en ik hoop dat dat wel weer komt maar pas wanneer ik er klaar voor ben, en dat kan echt nog wel een paar maanden of een half jaar ofzo duren, en misschien heeft zij daar dan geen behoefte meer aan omdat ik nu toch degene ben die het contact heeft afgekapt. Maar dat zijn eigenlijk zorgen voor later, moet ik me nu helemaal niet mee bezig houden. Het voelt gewoon allemaal zo kut op dit moment, weet wel waarom maar weet compleet niet wat ik er aan moet doen.
For as he thinks within himself, so he is
pi_76351045
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:02 schreef Snikch het volgende:
Het voelt gewoon allemaal zo kut op dit moment, weet wel waarom maar weet compleet niet wat ik er aan moet doen.
Je kan er weinig over zeggen en eigenlijk vrijwel niets aan doen. Het moet slijten. Ik heb er ook last van. Een goed stukje muziek wil wel helpen bij mij om me weer wat op te vrolijken.

Nou ik ga mn bed maar eens in, heb ook een gezellige avond gehad
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_76351150
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:01 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Je kan er weinig over zeggen en eigenlijk vrijwel niets aan doen. Het moet slijten. Ik heb er ook last van. Een goed stukje muziek wil wel helpen bij mij om me weer wat op te vrolijken.

Nou ik ga mn bed maar eens in, heb ook een gezellige avond gehad
wowowow, ben je nu pas thuis? slaap lekker!
pi_76351297
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef maartjeh het volgende:

[..]

wowowow, ben je nu pas thuis? slaap lekker!
Ik ben nu pas thuis ja, maar ik heb al wel even kort geslapen bij een vriend op de grond. Ik was met m'n fiets en m'n slot was bevroren en hij woont gelukkig dicht bij waar we uitgingen.

En door het fietsen ben ik nu eigenlijk zo wakker dat ik niet meer kan slapen. Toch bedankt

Dan ga ik nu maar computeren en muziek luisteren
pi_76351720
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik ben nu pas thuis ja, maar ik heb al wel even kort geslapen bij een vriend op de grond. Ik was met m'n fiets en m'n slot was bevroren en hij woont gelukkig dicht bij waar we uitgingen.

En door het fietsen ben ik nu eigenlijk zo wakker dat ik niet meer kan slapen. Toch bedankt

Dan ga ik nu maar computeren en muziek luisteren

Oh op die manier.
Ik luister dat liedje met je mee. Zo even m'n auto ijs-, en sneeuwvrij maken en straks mezelf trakteren op een nieuw dekbedovertrekset.
pi_76353008
Godsamme.. een vriend van me belt me net. Zijn moeder ligt in coma op de IC. Is de macht over het stuur verloren en tegen een boom aan gereden. Ernstig nekletsel en heel haar gezicht is verbrijzeld. Het enige positieve is dat ze (nog) niet hersendood verklaard is..

Ik ken die jongen al zo'n 15 jaar, we hebben elkaar een hele tijd leuk gevonden en hij was echt m'n beste vriend. Nu zien en spreken we elkaar niet meer zo veel, maar hier krijg ik toch echt kippenvel van.
pi_76353548
Ik dacht van te voren dat ik met oud en nieuw mn ex wel ergens een beetje zou missen en dan vooral rond 00:00 uur zegmaar, omdat we met vrienden doorhielden en dat ik de enige vrijgezel was.

Maar gelukkig kreeg mn broertje vuurwerk in zn oog, dus toen ging daar alle aandacht naar uit.

Dus dat was goed, ik heb haar niet gemist
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76355047
En zo zie je maar weer, er zijn ergere dingen dan je ex verliezen..

Sterkte Maartje en (het broertje) van vosss !
pi_76357028
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef rijsttafel het volgende:

Inderdaad.. al is 't natuurlijk op dat moment voor jezelf wel erg. Maar jezus dit zet me echt wel even aan 't denken.

Thanks!
pi_76360616
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef rijsttafel het volgende:

Ow die overleefd het wel hoor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76366113
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow die overleefd het wel hoor
Gelukkig! Valt 't mee?

Het jaar is pas 3 dagen oud en is voor mij nu al geniaal, om zowel goede als minder goede redenen. Ik heb een paar memorabele nachen gehad met m'n vrienden (verder geen details ) en overdag met familie was ook anders dan anders. Ik kan nu eindelijk weer even tot rust komen.

Begint vanmiddag m'n ex op msn te praten dat ze het zo jammer vind wat ze heeft gedaan.. En dat ze ons nog wel ziet samenkomen etc. Toen heb ik haar moeten zeggen dat dat niet gaat gebeuren. De rollen zijn nu dus omgekeerd.. maar ik troost d'r wel en mijzelf met de gedachte dat ik nu beter af ben.

2010...
  zondag 3 januari 2010 @ 18:06:35 #75
278630 Snikch
Living my life
pi_76366257
Even een algemeen vraagje: Denken jullie dat het slim is om voor mij nu op kamers te gaan?? Ik heb naar mijn gevoel een stuk meer vrijheid en zelfstandigheid nodig als dat ik thuis krijg. De enige reden dat ik de afgelope paar jaar niet op kamers ben gegaan was ook omdat ik dan in de weekenden zou moeten kiezen tussen naar me ouders gaan of naar me ex gaan (op dat moment me vriendin dus).
Dus op kamers gaan zou betekend hebben dat ik minder bij me ex had kunnen zijn want kan het (vooral in het begin) niet maken om opeens helemaal niet meer thuis te komen natuurlijk.

Nu moet ik wel zeggen, me ouders zijn hier zwaar op tegen. Die denken dat ik het ook alleen doe omdat ik me nogsteeds kut voel om me ex en dat ik daarvoor probeer te vluchten ofzo. Althans dat denk ik want er valt niet mee te praten op het moment hier thuis -.-. Maar dat terzijde, ik heb het gevoel dat het mij goed zou doen, heb hier TE weinig vrijheid om te kunnen doen wat ik wil. De paar keer dat ik met vrienden weg ga heb ik het enorm naar me zin maar telkens toestemming vragen en moeten laten weten hoe laat ik ongeveer thuis ben etc etc. (ik weet het, belachelijk voor een gast van 21 maar zo gaat dat hier dus, en sommige hebben het nog veel erger dus ik zal maar niet klagen) vindt ik echt vreselijk!! True, als ik op kamers ga dan kan ik alsnog niet doordeweeks met me vrienden hier afspreken, maar in een leuk studentenhuis leer je misschien ook weer mensen kennen (wat ik uit de ervaringe van andere haal is dat meestal het geval), en daar kan ik toch ook bij studentensportvereniging, etc. etc. Het geeft gewoon een hoop opties die ik hier niet heb.

Nou goed, niet echt met me ex te maken dit (okee het is wel zo dat ik dit niet zou doen als ik nog met me ex had maar dat telt niet) maar aangezien de meeste op dit topic me ondertussen een beetje kennen op dit gebied, zou graag jullie mening horen hierover.

En ook wat ik zou kunnen doen want toen ik het onderwerp hier daarstraks aanspreek was het alleen iets in de trant van 'hou maar op met praten want je doet de afgelope tijd toch al veel te veel dingen die ik helemaal niet slim vindt!!'.. en dat was het zo een beetje. Dus stel ik wil dit toch doorzetten, hier valt echt niet te praten, wat kan ik hiermee doen denken jullie?
For as he thinks within himself, so he is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')