Ik heb een beetje hetzelfde als jij de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De momenten dat ik alleen zit denk ik des te meer aan haar. De laatste paar dagen vrijwel continu. Gelukkig wel elke dag iets met vrienden gedaan, maar zelfs dat is niet genoeg afleiding. Ik word er echt helemaal gek van, zoveel denk ik eraan.Niet dat ik haar terug wil, maar ik mis haar wel.
Morgen keihard dansen en zuipen, maar ik weet nu al dat het niet veel uit gaat halen. Als ik eenmaal uitgebrakt ben begint het gewoon weer.
Bah, het gaat echt met pieken en dalen hier de laatste 2 weken. Maar we moeten erdoorheen. Doorvechten is de enige optie.
Geen terugval, geen scharrel bij gebrek aan goed aanbod. Gerealiseerd dat ik geen alcohol- of leeftijdskorting geef op mijn eisenlijst.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:48 schreef rijsttafel het volgende:
Godverdomme wat een gigantische terugval aan het begin van 2010.
Met vrienden naar de club geweest. Allemaal leuk en aardig, de meesten hebben er nog een scharrel (oid) aan over gehouden. Maar ik niet, want ik besefte me dat al die meisjes daar niets zijn in vergelijking met mijn ex.
Ik kan weer helemaal vanaf nul beginnen.
Ik heb haar nog een sms gestuurd maar niets meer gehoord. Misschien is dat ook maar beter.
Bah wat kut is dit... ik dacht dat het wel de goeie kant op ging. En dit komt niet door de alcohol, dit is gewoon iets wat er nog uit moet komend jaar.
Nou, ik ga maar eens slapenIk hoop dat jullie een leukere jaarwisseling hebben gehad.
Héél herkenbaar, dat weer helemaal vanaf nul kunnen/moeten beginnen. Gister zó'n leuke dag met hem gehad (ja, stom van mezelf ook, ja. ik weet ook niet waarom ik steeds naar hem terug blijf keren. ja, omdat ik nogsteeds gek op hem ben, maar waarom vind ik wel dat ik beter verdien dan dit maar geef ik het mezelf niet?), echt heel gezellig. We waren allebei ziek, samen op de bank gelegen en zijn broer kwam ook nog even langs. Later nog babyfoto's van mijn ex zitten kijken samen (die wilde hij me opeens laten zien) en liefdesbriefjes van de middelbare die hij had gekregen. Echt fijne gesprekken gehad, was overigens lang geleden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:48 schreef rijsttafel het volgende:
Godverdomme wat een gigantische terugval aan het begin van 2010.
Met vrienden naar de club geweest. Allemaal leuk en aardig, de meesten hebben er nog een scharrel (oid) aan over gehouden. Maar ik niet, want ik besefte me dat al die meisjes daar niets zijn in vergelijking met mijn ex.
Ik kan weer helemaal vanaf nul beginnen.
Ik heb haar nog een sms gestuurd maar niets meer gehoord. Misschien is dat ook maar beter.
Bah wat kut is dit... ik dacht dat het wel de goeie kant op ging. En dit komt niet door de alcohol, dit is gewoon iets wat er nog uit moet komend jaar.
Nou, ik ga maar eens slapenIk hoop dat jullie een leukere jaarwisseling hebben gehad.
Je kan een doorstart overwegen, maar dan wel onder strenge voorwaarden. Neem de teugels in handen en hou ze strak. Zo niet, wees dan sterk genoeg hem de laan uit te sturen. Want je kan echt wel een andere leuke vent krijgen, reken maar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:19 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Héél herkenbaar, dat weer helemaal vanaf nul kunnen/moeten beginnen. Gister zó'n leuke dag met hem gehad (ja, stom van mezelf ook, ja. ik weet ook niet waarom ik steeds naar hem terug blijf keren. ja, omdat ik nogsteeds gek op hem ben, maar waarom vind ik wel dat ik beter verdien dan dit maar geef ik het mezelf niet?), echt heel gezellig. We waren allebei ziek, samen op de bank gelegen en zijn broer kwam ook nog even langs. Later nog babyfoto's van mijn ex zitten kijken samen (die wilde hij me opeens laten zien) en liefdesbriefjes van de middelbare die hij had gekregen. Echt fijne gesprekken gehad, was overigens lang geleden.
Na afloop hem een SMS gestuurd dat ik het gezellig had gevonden. Zijn broer gooide er nog een opmerking tussendoor trouwens, dat we stom zijn dat we zoveel ruzie maken om niks en dat mijn ex het verleden moet laten rusten en maar eens na moet denken waarom ik bij hém op de bank zit en niet bij een andere man.
Vannacht mijn ex nog een gelukkig nieuwjaar gewenst via SMS, maar ik heb ook geen reactie meer gehad. En wíé voelt zich nu klote? Juist..
Ik was er gister, voordat ik naar hem toe ging, zó van overtuigd dat ik 2010 gewoon zónder hem zou gaan beginnen. Dat hij geen deel meer van mijn leven zou uitmaken. Maar toen ik bij hem was was alles gewoon zoals het zijn moest.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:30 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Je kan een doorstart overwegen, maar dan wel onder strenge voorwaarden. Neem de teugels in handen en hou ze strak. Zo niet, wees dan sterk genoeg hem de laan uit te sturen. Want je kan echt wel een andere leuke vent krijgen, reken maar!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik was er gister, voordat ik naar hem toe ging, zó van overtuigd dat ik 2010 gewoon zónder hem zou gaan beginnen. Dat hij geen deel meer van mijn leven zou uitmaken. Maar toen ik bij hem was was alles gewoon zoals het zijn moest.Sinds hele lange tijd. Dus toen had ik zoiets van; oké, ik wil het best proberen. Ik moet me gewoon minder druk maken en het even aankijken, want zoals het nu gaat is het goed.
Maar doordat ik geen reactie krijg op die 2 SMSjes, en hij gister aangaf dat hij me écht mist maar dat het niet meer kan (terwijl we het echt vaak gewoon leuk hebben met elkaar de laatste tijd), heb ik meteen weer zoiets van; misschien toch beter om er helemaal mee te kappen. Terwijl hij ook ziek is en visite kreeg dus ofwel lag te slapen of het gewoon druk had/heeft.
Ik wil het best met hem proberen, maar dan wel onder strenge voorwaarden inderdaad. Én ik wil het gewoon een tijdje aankijken zonder dat de rest het weet (de mensen die ons beiden kennen zijn er vrijwel allemaal op tegen/stoken graag tussen ons).
Dankjewel, maar ik betwijfel het, mn ex had me nooit alleen gelaten gisteren,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:57 schreef gekkie_ het volgende:
@Gekkie; het is wel logisch dat je juist op zo'n moment terugdenkt aan je ex. Ik vind het iig wel goed van je dat je een nieuwe relatie bent aangegaan. Misschien zal je nieuwe vriend het niet halen bij je ex op bepaalde fronten, maar op anderen fronten zal hij hem vást overtreffen.![]()
Hij viert geen oud&nieuw vanwege geloofsovertuigingen en eigenlijk wilde ik hem ook helemaal niet zien,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:59 schreef gekkie_ het volgende:
Waarom heeft je nieuwe vriend je alleen gelaten gisteren?
Jammer dat hij je ex niet overtreft op de punten die jij belangrijk vind inderdaad. Maar misschien moet dat nog groeien o.i.d.?
Ik moet er niet aan denken alles weer opnieuw op te moeten bouwen met een nieuwe vriend, me weer volledig te moeten geven aan iemand.. maar daar moet ik me misschien maar gewoon overheen zetten ofzo.
Oké.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:14 schreef gekkie_ het volgende:
moslim, maar ken ook genoeg moslim's die het wel gewoon vieren.
Dat zegt meer over hem schat, hij doet het waarschijnlijk expres en heeft je nu precies waar hij je hebben wil. Een heel nieuw jaar voor een nieuwe liefde (of meerdere) en om jezelf te verwennen,quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oké.Ja ik ook hoor, daar niet van.
Ik baal nogsteeds dat hij niets teruggestuurd heeft gisteravond&vannacht. Maarja.. should let it go. pff.
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik vind het gewoon zó moeilijk om af te spreken met andere mannen.. iedereen doet me denken aan hem en niemand is goed genoeg. Ik moet daar gewoon even doorheen, maar 't voelt gewoon niet goed als ik met een andere man ben. Frustreert me zo, want waarom kan een andere man mij niet geven wat hij me heeft gegeven?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:23 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hem schat, hij doet het waarschijnlijk expres en heeft je nu precies waar hij je hebben wil. Een heel nieuw jaar voor een nieuwe liefde (of meerdere) en om jezelf te verwennen,
want jij verdient het ook!
Dankjewelquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik vind het gewoon zó moeilijk om af te spreken met andere mannen.. iedereen doet me denken aan hem en niemand is goed genoeg. Ik moet daar gewoon even doorheen, maar 't voelt gewoon niet goed als ik met een andere man ben. Frustreert me zo, want waarom kan een andere man mij niet geven wat hij me heeft gegeven?![]()
Je bent een lieverd Gekkie_!
Ten eerste: Gekkie is zeker een lieverd, geen twijfel over mogelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk. Ik vind het gewoon zó moeilijk om af te spreken met andere mannen.. iedereen doet me denken aan hem en niemand is goed genoeg. Ik moet daar gewoon even doorheen, maar 't voelt gewoon niet goed als ik met een andere man ben. Frustreert me zo, want waarom kan een andere man mij niet geven wat hij me heeft gegeven?![]()
Je bent een lieverd Gekkie_!
Dat klinkt wel fijn.Nouja fijn is wss niet het juiste woord maar hopelijk begrijp je me.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:13 schreef formerjellybean het volgende:
Gelukkig nieuw jaar.
Mijn ex en ik hebben juist doordat wat er gebeurd is met een vriend van mij (zelfmoord) wat dichter bij elkaar zijn gekomen en weer met elkaar zijn geweest.
Op het moment neem ik het maar even voor hoe het is. Het was namelijk voor mij op dat moment toch echt behoefte aan hem en hij was er gewoon voor me zonder het te vragen wat ik heel lief vond (en een vriend van hem een mep verkocht had die een opmerking verkocht die echt niet kon).
Als het eenmalig is mooi want gewoon voor mij is het toch goed dat iets prettigs voortkwam uit een moeilijke periode en als het vaker gebeurd en we het gewoon aankijken hoe het verder gaat ook goed.
Mijn ex heeft in ieder geval wel laten zien dat die echt om me geeft, en dat is ook goed en wie weet hou ik er ook een speciale vriendschap aan over.
Dat is ze zeker!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ten eerste: Gekkie is zeker een lieverd, geen twijfel over mogelijk.
Ten tweede: dat komt vanzelf wel weer maartjeh. Ik denk dat iedereen het hier wel heeft dat de meeste andere het gewoon verliezen wanneer er vergeleken wordt met de ex. Maar dit heeft tijd nodig, je bent ook duidelijk nog niet over je ex heen dus het is ook niet verstandig om dan gelijk in het diepe te springen met een ander want dan ga je nou eenmaal vergelijken. Je kunt volgens mij gewoon eerst even verder met jezelf tot je niet meer de hele dag met je ex in je hoofd zit en dan weer eens kijken wat er nog meer op de markt is.
Het is ook zo dat er niemand zo zal zijn als je ex, elke relatie is nou eenmaal anders. Maar anders wil niet noodzakelijk slechter betekenen he, onthoud dat goed!! Je komt er wel overheen en je vindt heus wel iemand die je alles geeft dat je ooit had durven dromen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |