abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76188620
Vorig topic: De kunst van het loslaten van je ex. - deel 103

Dus hier weer verder met de therapie dan maar....

Last post:
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Aan mij is dat ook niet besteed, maar bij liefdesverdriet doe je er soms weinig aan. Dat is trouwens ook maar een klein deel van de film imo.

Van The war of the Roses: Once in a lifetime comes a motion picture that makes you feel like falling in love all over again. This is not that movie. Die moet ik zien.

edit: ow vol. Ik ga nu net eten dus als iemand anders een nieuwe aan kan maken, doe je ding
En dat is momenteel dus wèl aan mij besteed: Ik heb meneer en mevrouw Sarcast te gast.
Gaat 'em zien, gaat 'em zien!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_76207206
Zo he heel deeltje gemist weer of 2 zelfs...

Dacht ook wel klaar te zijn hier. Was erover(vind ik nog steeds), maar toch een terugval.... Waarom?

Me ex bestookte me vandaag via sms. Werd beetje bitchfight over sms... Tot ze zei "ik neuk al bijna een jaar 01". Die goede vriend waar ik altijd slechte gevoelens bij heb gehad en waar we veel ruzie over hebben gehad. "Als je me niet geloofd moet je maar met die vriendin bellen". Kon het natuurlijk niet laten en wat blijkt? Ze is zeker 1x vreemdgegaan bijna jaar geleden. Lekker dan om daar nu nog even achter te komen. Of ze vaker is vreemdgegaan(wat ze zegt om mij te kwetsen) kan ik niet controleren, maar van die ene keer weet ik zeker. Die vriendin zegt overgens dat het eenmalig was en dat ze bang was dat ik het zou uitmaken als ik het te weten zou komen. En terecht want had der gedumpt en die gozer kopje kleiner gemaakt.

Ene kant doet het me niks meer, want wilde haar toch nooit meer spreken en aan andere kant doet het toch nog wel pijn om te horen dat ze is vreemdgegaan tijdens onze relatie . Lekker zo achteraf ex'en die je willen kwetsen.
pi_76207794
Ik kwam er achter dat mijn ex-vriendin nu een relatie heeft met 1 van mijn goede vrienden. Nadat ik het had uitgemaakt was ze in een dusdanige staat dat die vriend daar erg 'geholpen' heeft. Ik heb het al die tijd ( nu een aantal maanden ) nooit wat door gehad, tot ze het me vertelde. Haar vriendengroep en die vriend zelf hebben continu hun best gedaan om het voor mij verborgen te houden, en dat lukte ook perfect. De reden dat ze het niet wouden zeggen is omdat we elkaar nog steeds vaak op universiteit zien, en ze bang waren voor mijn reactie.

Nu ik het weet vind ik het niet erg, ook geen genaai, zij is immers nu mijn vriends zijn zorg en niet de mijne anymore. Vind het altijd wel jammer dat men dan een bepaalde mening over je heeft dat men bang is dat je als een soort ontvlambare japie volledig los gaat en het daarom je niet vertellen. Want er zijn natuurlijk wel wat awkward momenten geweest de afgelopen tijd
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_76210480
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kwam er achter dat mijn ex-vriendin nu een relatie heeft met 1 van mijn goede vrienden. Nadat ik het had uitgemaakt was ze in een dusdanige staat dat die vriend daar erg 'geholpen' heeft. Ik heb het al die tijd ( nu een aantal maanden ) nooit wat door gehad, tot ze het me vertelde. Haar vriendengroep en die vriend zelf hebben continu hun best gedaan om het voor mij verborgen te houden, en dat lukte ook perfect. De reden dat ze het niet wouden zeggen is omdat we elkaar nog steeds vaak op universiteit zien, en ze bang waren voor mijn reactie.

Nu ik het weet vind ik het niet erg, ook geen genaai, zij is immers nu mijn vriends zijn zorg en niet de mijne anymore. Vind het altijd wel jammer dat men dan een bepaalde mening over je heeft dat men bang is dat je als een soort ontvlambare japie volledig los gaat en het daarom je niet vertellen. Want er zijn natuurlijk wel wat awkward momenten geweest de afgelopen tijd
Lijkt me een beetje vreemd om pas maanden later te horen krijgt, en het eigenlijk door iedereen geheim is gehouden
Zou me toch behoorlijk min voelen als een goede vriend dat niet tegen je durft te zeggen.
is er dan wat veranderd dat ze je nu minder ziet ofzo dat ze het nu wel verteld heeft?
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_76212057
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:39 schreef sitting_elfling het volgende:

Wellicht hadden ze er reden voor?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_76212570
quote:
Op woensdag 30 december 2009 08:47 schreef achi het volgende:

[..]

Lijkt me een beetje vreemd om pas maanden later te horen krijgt, en het eigenlijk door iedereen geheim is gehouden
Zou me toch behoorlijk min voelen als een goede vriend dat niet tegen je durft te zeggen.
is er dan wat veranderd dat ze je nu minder ziet ofzo dat ze het nu wel verteld heeft?
Het was heel erg vreemd omdat de vriend in kwestie zich doodstil heeft gehouden en de vriendengroep waar ze in zitten die 2 ook adviseerden mij dus niks te zeggen. Pas tijdens een werk college op school kreeg ik de 1e hint, daar vroeg de leraar, waar gaan jullie heen met kerst? Toen zei hij de woonplaats van m'n ex-vriendin. Ik was er niet echt bij met mn aandacht maar toen ging er wel een lampje branden

De dag daarna sprak ik haar weer en ging ze het vertellen. Ronduit kut dat ze je niet vertrouwden en het daardoor continu geheim hebben gehouden, maar aan de andere kant was ik degene die het uitmaakte tussen ons 2. Het blijft apart om nou je ex-vriendin met 1 van je goede vrienden aan de haal te gaan
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:05:36 #7
278630 Snikch
Living my life
pi_76213325
Vanacht weer gedroomd over me ex, en dat het goed kwam.. realiteit: gaat niet gebeuren..

Weer even klote om er mee onder de neus gedrukt te worden dat zij allang weer verder aan het gaan is en ik nog niet echt. Maar goed, moet er niet in blijven hangen he, het gaat allemaal weer door, morgen oud&nieuw en dan begint school alweer bijna, is er weer voldoende afleiding doordeweeks in ieder geval, dan de weekenden weer proberen vol te krijgen .
For as he thinks within himself, so he is
  woensdag 30 december 2009 @ 11:45:48 #8
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76214635
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef Snikch het volgende:
Vanacht weer gedroomd over me ex, en dat het goed kwam.. realiteit: gaat niet gebeuren..

Weer even klote om er mee onder de neus gedrukt te worden dat zij allang weer verder aan het gaan is en ik nog niet echt. Maar goed, moet er niet in blijven hangen he, het gaat allemaal weer door, morgen oud&nieuw en dan begint school alweer bijna, is er weer voldoende afleiding doordeweeks in ieder geval, dan de weekenden weer proberen vol te krijgen .
Het is klote, snikch. Maar er zit echt een stijgende lijn in bij je. Lees voor de lol een paar oude delen van dit topic maar eens...
pi_76216223
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:45 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Het is klote, snikch. Maar er zit echt een stijgende lijn in bij je. Lees voor de lol een paar oude delen van dit topic maar eens...
Absoluut waar. Valt me juist zo bij jou op Snikch!

Buh. Gister en eergister m'n ex gezien, sinds onze zoen zaterdag. Ging best oké, af en toe een SMSje en we wisselden wat blikken uit (waren veel vrienden van ons bij).
Nu is hij ook ziek (MWHEHEHEHE ) en doet hij ineens lullig.
pi_76217529
Van mij mag die vakantie afgelopen zijn. Ik ga wel bijna elke dag iets met vrienden of familie doen, maar ik zit ook iets te vaak thuis. Wat is het stil hier in huis zo alleen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_76221670
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:29 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Absoluut waar. Valt me juist zo bij jou op Snikch!

Buh. Gister en eergister m'n ex gezien, sinds onze zoen zaterdag. Ging best oké, af en toe een SMSje en we wisselden wat blikken uit (waren veel vrienden van ons bij).
Nu is hij ook ziek (MWHEHEHEHE ) en doet hij ineens lullig.
Ik lag net in bad na te denken over de hele situatie van mijn ex en mij zoals het nu is.. en toen bedacht ik me dat het per 1 januari maar eens klaar moet zijn voor mezelf. Natuurlijk kun je dat soort dingen niet afdwingen, maar ik hoop wel dat ik mezelf zo sterk krijg om niet meer te reageren op SMS-jes van hem, niet meer op te nemen als hij belt, en gesprekken gewoon af te kappen.

Aan de ene kant wil ik hem dit laten weten in de hoop dat hij me ermee 'helpt' door minder contact met me te zoeken, maar ik weet niet wat wijsheid is.. Hem niets vertellen of juist wel?
pi_76222640
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik lag net in bad na te denken over de hele situatie van mijn ex en mij zoals het nu is.. en toen bedacht ik me dat het per 1 januari maar eens klaar moet zijn voor mezelf. Natuurlijk kun je dat soort dingen niet afdwingen, maar ik hoop wel dat ik mezelf zo sterk krijg om niet meer te reageren op SMS-jes van hem, niet meer op te nemen als hij belt, en gesprekken gewoon af te kappen.

Aan de ene kant wil ik hem dit laten weten in de hoop dat hij me ermee 'helpt' door minder contact met me te zoeken, maar ik weet niet wat wijsheid is.. Hem niets vertellen of juist wel?
Niks zeggen gewoon negeren. Als je het gaat zeggen ziet hij het juist als een uitdaging. Als je hem goed negeert een periode snapt hij de boodschap zelf ook wel. Maar je alleen wel heel consequent zijn en nergens op reageren.

Nou ik ging bijna 2 maanden super. Wilde eigenlijk nooit meer hier komen/posten, maar sinds gisteren toch behoorlijke terugval. Ben echt fucking kwaad op die gozer en op me ex. Beetje achteraf horen dat ze zijn vreemdgegaan terwijl bijna al onze ruzies over hem gingen. Altijd maar beweren nee nee hij is gewoon goede vriend. Zou ze het liefst beide nu hun nek willen omdraaien. Maarja daar heb ik uiteindelijk alleen mezelf mee dus probeer me maar in te houden

Zucht mijn vertrouwen in vrouwen is gezakt naar nieuw dieptepunt. Onvoorstelbaar dit.
pi_76222850
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Niks zeggen gewoon negeren. Als je het gaat zeggen ziet hij het juist als een uitdaging. Als je hem goed negeert een periode snapt hij de boodschap zelf ook wel. Maar je alleen wel heel consequent zijn en nergens op reageren.

Nou ik ging bijna 2 maanden super. Wilde eigenlijk nooit meer hier komen/posten, maar sinds gisteren toch behoorlijke terugval. Ben echt fucking kwaad op die gozer en op me ex. Beetje achteraf horen dat ze zijn vreemdgegaan terwijl bijna al onze ruzies over hem gingen. Altijd maar beweren nee nee hij is gewoon goede vriend. Zou ze het liefst beide nu hun nek willen omdraaien. Maarja daar heb ik uiteindelijk alleen mezelf mee dus probeer me maar in te houden

Zucht mijn vertrouwen in vrouwen is gezakt naar nieuw dieptepunt. Onvoorstelbaar dit.
Hm, zit wat in. Maar als ik hem heel serieus zeg dat dit is wat ik wil, en hij ziet dat ik het meen, kan het juist wel weer goed zijn toch?

Jezus wat een kutstreek van die twee zeg. Helemaal bagger dat je de bevestiging van je vermoedens nu pas krijgt, en niet 2 maanden geleden..
Probeer de eer aan jezelf te houden hè!
pi_76223075
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:16 schreef maartjeh het volgende:

Hm, zit wat in. Maar als ik hem heel serieus zeg dat dit is wat ik wil, en hij ziet dat ik het meen, kan het juist wel weer goed zijn toch?

Jezus wat een kutstreek van die twee zeg. Helemaal bagger dat je de bevestiging van je vermoedens nu pas krijgt, en niet 2 maanden geleden..
Probeer de eer aan jezelf te houden hè!
Kan ligt er totaal aan wat voor persoonlijkheid jouw ex heeft. Jij bent de enige hier die dat goed kan inschatten. Gunt hij jouw het beste dan laat ie je met rust. Vind hij het we leuk zoals het nu gaat(beetje flirten/reageren op elkaar) dan zou ik het hem zeker niet vertellen. Dan is de kans groot dat hij juist doorgaat met contact zoeken.

Kreeg die tip ook al, maar this wel ongelooflijk moeilijk. Zou der liefst keihard terugpakken, maarja schiet er natuurlijk niks mee op. Nouja nog 6 dagen en ik ben een maand op vakantie. Dus nog even doorbijten zullen we maar zeggen.
pi_76223239
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:21 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Kan ligt er totaal aan wat voor persoonlijkheid jouw ex heeft. Jij bent de enige hier die dat goed kan inschatten. Gunt hij jouw het beste dan laat ie je met rust. Vind hij het we leuk zoals het nu gaat(beetje flirten/reageren op elkaar) dan zou ik het hem zeker niet vertellen. Dan is de kans groot dat hij juist doorgaat met contact zoeken.

Kreeg die tip ook al, maar this wel ongelooflijk moeilijk. Zou der liefst keihard terugpakken, maarja schiet er natuurlijk niks mee op. Nouja nog 6 dagen en ik ben een maand op vakantie. Dus nog even doorbijten zullen we maar zeggen.

Ik weet niet, aan de ene kant gunt hij me echt wel het beste, maar hij vind het ook leuk dat we weer contact hebben.. en ik ook, absoluut. Maar ik kan niet door zoals het nu gaat. Ik moet knopen doorhakken en oudjaar is daar wel een geschikt moment voor.

Natuurlijk zou je dat het liefste doen. Wie niet. Maar in dit geval moet je echt proberen de eer aan jezelf te houden, anders heb je uiteindelijk alleen jezelf hiermee.
Wel fijn iig dat je er een maand uit bent over 6 dagen. Zal je goed doen!
pi_76224110
Laat ik hier ook maar eens reageren na alles gelezen te hebben toen het net uit was met mijn ex. Het heeft me allemaal echt geholpen!

De beste manier voor mij om er mee om te gaan was geen contact hebben en heel veel afleiding zoeken. Ik heb super veel gewerkt en volgens mij is dat wel een van de beste manieren om jezelf af te leiden. Helaas zocht mijn ex wel contact met me waardoor ik steeds een terugval kreeg.

Zo wilde hij mij gister spreken op msn. Hij zei alleen maar dingen die ik al wist, dat het gewoon echt over is, het niet meer voor hem ging en dit voor hem de goede beslissing was. En dat het houden van bij hem apart was van de andere dingen. Hij vond dat we allebei gelukkig moeten zijn, ook al houden we heel veel van elkaar. Ik vind ook dat je in een relatie gelukkig moet zijn natuurlijk. Maar is echte liefde niet dat juist die moeilijke dingen te overwinnen zijn? Dat als iedere vezel van jezelf zegt dat je het niet meer wil, je er juist mee doorgaat en de confronatie aangaat?

Zoveel hield ik dus van hem. Misschien moet ik maar anders denken over liefde. Dat houden van niet het belangrijkste is... en ook niet dat je denkt dat diegene de ware is. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Wat wil het nog zeggen als je denkt dat de ander de ware voor je is... Zo zie je maar weer dat alles betrekkelijk is en nooit zeker.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_76224305
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:21 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Lekker vakantie , Ga je ook de hele maand (ver) weg?
Hoop voor je dat je haar even kan vergeten en loslaten in je vakantie.
Zou zelf ook wel weg willen, maar op dit moment kan ik denk ik nog niet echt genieten van een vakantie denk ik. Nog erg bezig met loslaten.

Zelf heb ik nu wel erg de behoeft om met haar contact te hebben, om te weten hoe het met haar gaat, en wat ze doet, ook al ze zelf geweest die het uit heeft gemaakt.
Aan de andere kant is wat afstand nemen natuurlijk goed, om wat los van haar te komen, maar dat is toch wel verdomd lastige, en pijnlijk.
pi_76224964
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef Faerie het volgende:
Zoveel hield ik dus van hem. Misschien moet ik maar anders denken over liefde. Dat houden van niet het belangrijkste is... en ook niet dat je denkt dat diegene de ware is. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Wat wil het nog zeggen als je denkt dat de ander de ware voor je is... Zo zie je maar weer dat alles betrekkelijk is en nooit zeker.
Niks is ooit helemaal zeker. Iets als de ware geloof ik niet in. Helaas ben ik vrij veel moeite mee met mensen die zich respectloos opstellen iets wat mij kwetsbaar maakt. Je komt vanzelf een persoon tegen die je ex gaat overtreffen, al duurt het misschien wel een tijdje.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef achi het volgende:

Lekker vakantie , Ga je ook de hele maand (ver) weg?
Hoop voor je dat je haar even kan vergeten en loslaten in je vakantie.
Zou zelf ook wel weg willen, maar op dit moment kan ik denk ik nog niet echt genieten van een vakantie denk ik. Nog erg bezig met loslaten.

Zelf heb ik nu wel erg de behoeft om met haar contact te hebben, om te weten hoe het met haar gaat, en wat ze doet, ook al ze zelf geweest die het uit heeft gemaakt.
Aan de andere kant is wat afstand nemen natuurlijk goed, om wat los van haar te komen, maar dat is toch wel verdomd lastige, en pijnlijk.
Andere kant van de wereld aan het backpacken dus dat komt wel goed . Doe trouwens wat voor jouw goed voelt. De hele dag denken dat je contact wilt, maar niks doen werkt ook niet. Hou er alleen rekening mee dat als je contact zoekt het ook tegen kan vallen.
pi_76225749
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Zo kut is dat.. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik had iets vergelijkbaars meegemaakt. Gelukkig niet met een vriend van mij, maar wel een andere gozer. Ik had haar nog gevraagd of ze niet meer naar hem toe wilde omdat het niet goed voelde. Maar ook het verhaal: "het is maar een vriend, maak je geen zorgen". Nou achteraf waren die zorgen wel terecht.

Dan zeggen ze wel eens iets over mannen. Maar vrouwen..

Sterkte Swat!

Morgen Oud & Nieuw
pi_76226568
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:02 schreef Swatfire het volgende:

Andere kant van de wereld aan het backpacken dus dat komt wel goed . Doe trouwens wat voor jouw goed voelt. De hele dag denken dat je contact wilt, maar niks doen werkt ook niet. Hou er alleen rekening mee dat als je contact zoekt het ook tegen kan vallen.
Dat tegenvallen is denk ik ook wel iets wat ik me bewust van ben en eigenlijk ook wel een tegenhoud,
  woensdag 30 december 2009 @ 17:34:37 #21
278630 Snikch
Living my life
pi_76228397
Jezus het topic heeft weer een aardig tempo bereikt, moet toch weer eens beter op gaan letten O.o.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:07 schreef rijsttafel het volgende:
Van mij mag die vakantie afgelopen zijn. Ik ga wel bijna elke dag iets met vrienden of familie doen, maar ik zit ook iets te vaak thuis. Wat is het stil hier in huis zo alleen.
Ken het gevoel heel goed. Heb zelf niet elke dag wat afgesproken, zit nu al aantal daagjes gewoon thuis, niet leuk.. Morgen gelukkig oud&nieuw bij wat vrienden en zaterdag met diezelfde vrienden weg dus vanaf morgen is het weer wat beter hopelijk.

En dankjewel Evil_Alex en Maartjeh, ik ben gelukkig niet dat wrak meer van een tweetal maanden geleden, voel ook dat het een stuk beter gaat, maar vooral ook dat ik door wil gaan. Er zit nogsteeds iets in me dat me constant remt, dat ik nergens echt over enthousiast over kan zijn, of me wel zo voel maar het niet kan uiten.. heel vreemd :S.

Ow en maartjeh ik raad idd echt aan om even het contact te verbreken. Moet eerlijk bekennen dat ik nu even niet alle posts hier even uitgebreid heb gelezen maar lijkt mij beter voor jezelf, vooral omdat je zelf aangeeft dat je er nog niet aan toe bent, dat het alles nog lastiger maakt nu je contact heb. Tuurlijk wil je uiteindelijk contact houden, heb ik wel bij me ex iig, maar heb 'r nu al 2 maanden amper gesproken (zij sprak mij paar keer aan, andersom niet) en het helpt echt.. wanneer ik er aan toe ben neem ik weer contact met haar op en als ze dat dan niet meer wilt, so be it, maar ik heb iig die tijd nodig en ik denk jij ook als ik het zo lees.
For as he thinks within himself, so he is
pi_76229043
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef Snikch het volgende:
Jezus het topic heeft weer een aardig tempo bereikt, moet toch weer eens beter op gaan letten O.o.
[..]

Ow en maartjeh ik raad idd echt aan om even het contact te verbreken. Moet eerlijk bekennen dat ik nu even niet alle posts hier even uitgebreid heb gelezen maar lijkt mij beter voor jezelf, vooral omdat je zelf aangeeft dat je er nog niet aan toe bent, dat het alles nog lastiger maakt nu je contact heb. Tuurlijk wil je uiteindelijk contact houden, heb ik wel bij me ex iig, maar heb 'r nu al 2 maanden amper gesproken (zij sprak mij paar keer aan, andersom niet) en het helpt echt.. wanneer ik er aan toe ben neem ik weer contact met haar op en als ze dat dan niet meer wilt, so be it, maar ik heb iig die tijd nodig en ik denk jij ook als ik het zo lees.
Nouja of het tijd is wat ik nodig heb, weet ik niet. Ik denk dat ik gewoon antwoorden en zekerheid nodig heb.

Ik heb hem net even geSMSt dat ik hem echt even wil spreken, maar we liggen nu beiden ziek op bed met een flinke griep en keelontsteking. Krijg tot nu toe geen reactie van hem, heb gezegd dat telefonisch ook best oké is. Mocht ik morgen nog niets gehoord hebben dan SMS ik hem wel dat ik het nieuwe jaar wil beginnen zonder de twijfels en onzekerheden die hij/wij samen met zich meebrengt, en dat als dat betekent dat ik het nieuwe jaar zonder hém moet beginnen, dat oké is. Dat ik daar best wel overheen kom, maar dat ik gewoon een antwoord wil.

Ik ben die twijfels zó beu. Hij gaat nooit 100% ergens voor terwijl ik altijd 200% voor hem ben gegaan, en dat begint nu echt wel z'n tol te eissen. Het zal niet makkelijk voor me zijn als hij die moeite niet van plan is te gaan doen, but I'll survive. De onzekerheid en twijfels zijn erger. Ik kan zo gewoon niet verder.
pi_76242438
Ik mis hem. Het is nu 2 weken uit na 2,5 jaar relatie. We hebben gister samen besloten om voorlopig geen contact meer te hebben. Dat is natuurlijk beter.. Ik vond onze relatie gewoon fijn maar hij vond veel dingen van mij niet te accepteren. Het zou zo veel fijner zijn als ik ook vond dat ik sommige dingen gewoon niet goed vond gaan. En dat hij gewoon niet de juiste voor me is. Maar dat kan ik niet. Ik vind het gewoon f*cking oneerlijk, ik heb echt ALLES aan hem gegeven wat een meisje maar kan geven. En dat is nog niet genoeg.

Hij zegt dat het voor altijd voorbij is. Dat wil ik helemaal niet Ik weet dat het nu ook niet werkt.. maar ik wil hem dan over een tijdje wel weer spreken om te kijken of het nog kan. Maar ik ga een half jaar in Berlijn wonen dus dat werkt ook niet. Dat zou wel een heel lange pauze zijn geweest. Maar toch, is dat het liefste wat ik wil, mijn grootste wens...

Ik vind hem echt een geweldig persoon, dat maakt het er niet makkelijker op bij de verwerking..
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_76250195
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef Snikch het volgende:

Ken het gevoel heel goed. Heb zelf niet elke dag wat afgesproken, zit nu al aantal daagjes gewoon thuis, niet leuk.. Morgen gelukkig oud&nieuw bij wat vrienden en zaterdag met diezelfde vrienden weg dus vanaf morgen is het weer wat beter hopelijk.
De momenten dat ik alleen zit denk ik des te meer aan haar. De laatste paar dagen vrijwel continu. Gelukkig wel elke dag iets met vrienden gedaan, maar zelfs dat is niet genoeg afleiding. Ik word er echt helemaal gek van, zoveel denk ik eraan. Niet dat ik haar terug wil, maar ik mis haar wel.

Morgen keihard dansen en zuipen, maar ik weet nu al dat het niet veel uit gaat halen. Als ik eenmaal uitgebrakt ben begint het gewoon weer.

Bah, het gaat echt met pieken en dalen hier de laatste 2 weken. Maar we moeten erdoorheen. Doorvechten is de enige optie.
  donderdag 31 december 2009 @ 10:26:40 #25
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76254555
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:51 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nouja of het tijd is wat ik nodig heb, weet ik niet. Ik denk dat ik gewoon antwoorden en zekerheid nodig heb.

Ik heb hem net even geSMSt dat ik hem echt even wil spreken, maar we liggen nu beiden ziek op bed met een flinke griep en keelontsteking. Krijg tot nu toe geen reactie van hem, heb gezegd dat telefonisch ook best oké is. Mocht ik morgen nog niets gehoord hebben dan SMS ik hem wel dat ik het nieuwe jaar wil beginnen zonder de twijfels en onzekerheden die hij/wij samen met zich meebrengt, en dat als dat betekent dat ik het nieuwe jaar zonder hém moet beginnen, dat oké is. Dat ik daar best wel overheen kom, maar dat ik gewoon een antwoord wil.

Ik ben die twijfels zó beu. Hij gaat nooit 100% ergens voor terwijl ik altijd 200% voor hem ben gegaan, en dat begint nu echt wel z'n tol te eissen. Het zal niet makkelijk voor me zijn als hij die moeite niet van plan is te gaan doen, but I'll survive. De onzekerheid en twijfels zijn erger. Ik kan zo gewoon niet verder.
Ik begrijp wat je aan het doen bent, maar verstandig vind ik het niet.

Om maar te herhalen wat ik al eerder gezegd heb: Je kan én verdient beter dan hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')