Telefoonnummers verwijder ik niet zo snel. Msn block als ik boos word. Hyves absoluut niet hebben, dodelijk. Verder niks zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Merziyas het volgende:
Hoe doen jullie dat met telefoonnummers? Ook verwijderen? Nu weet ik gelukkig dat mijn drang om haar te smsen of bellen een heel stuk minder is dan haar hyves bekijken.. Zeggen jullie ook tegen jullie ex dat je hem of haar van hyves en msn hebt verwijdert, en de reden daarvoor? vorige keer vroeg ze het zelf aan me waarom ik het gedaan had, netjes uitgelegd in een mail, kreeg geen reactie terug
Dus het is op zich wel goed gegaan, alleen niet hoe je gehoopt had misschien?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef achi het volgende:
Mijn ex is gister langs geweest om te kijken hoe we de gezamenlijk dingen zouden verdelen.
Toch op 1 moment het even erg zwaar gehad, en werd even emotioneler dan ik eigenlijk van plan was, maarja dat overvalt je gewoon even.
Verder wel goed kunnen praten.
Heb haar wel verteld hoeveel ik nog van haar hou, en dat ik nog wel ergens een vlammetje van hoop had branden.
Ze gaf aan dat ze anders van me hield dan ik van haar nu, en gaf ze voorzichtig aan dat het misschien niet handig is om nog hoop te hebben.
Zelf was ze wel redelijk koeltjes, en ook al wel verder als ik dat ben.
Voelde me wel behoorlijk leeg naderhand toen ze weg was.
De spullen zijn verdeeld, maar die moet ik nog een keer langs gaan brengen met de auto.
Ben wel aan het kijken hoe ook om te gaan met hyves en msn etc. want ik merk idd wel dat ik wel de neiging heb om te gaan kijken, en daar nog hoop uit gaan putten.
Als ik de spullen naar haar breng zal ik het er ngo wel over hebben van hoe ze zelf tegen het contact aan kijk.
Denk wel dat voor mij het beste is om die eerst te verbreken, maar daar ga ik mijn hoofd nog een beetje over breken.
Ja, ik heb alles verwijderd. Zijn telefoonnummers gewist, zijn MSN geblokkeerd en verwijderd. Ik had Facebook voor hem zodat we elkaar konden spreken als hij in Turkije zat, heb mijn hele account gewist. Zijn Hyves heeft hij zelf al verwijderd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Merziyas het volgende:
Hoe doen jullie dat met telefoonnummers? Ook verwijderen? Nu weet ik gelukkig dat mijn drang om haar te smsen of bellen een heel stuk minder is dan haar hyves bekijken.. Zeggen jullie ook tegen jullie ex dat je hem of haar van hyves en msn hebt verwijdert, en de reden daarvoor? vorige keer vroeg ze het zelf aan me waarom ik het gedaan had, netjes uitgelegd in een mail, kreeg geen reactie terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, het 'laatste beetje' contact verbreken kan wel even lastig zijn, but it'll be worth it! Echt, het zal je zoveel meer rust geven. Je hebt gewoon minder dingen die je verleiden om nog even te kijken hoe het met haar gaat, om haar nog even te SMSen, etc..quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef achi het volgende:
Mijn ex is gister langs geweest om te kijken hoe we de gezamenlijk dingen zouden verdelen.
Toch op 1 moment het even erg zwaar gehad, en werd even emotioneler dan ik eigenlijk van plan was, maarja dat overvalt je gewoon even.
Verder wel goed kunnen praten.
Heb haar wel verteld hoeveel ik nog van haar hou, en dat ik nog wel ergens een vlammetje van hoop had branden.
Ze gaf aan dat ze anders van me hield dan ik van haar nu, en gaf ze voorzichtig aan dat het misschien niet handig is om nog hoop te hebben.
Zelf was ze wel redelijk koeltjes, en ook al wel verder als ik dat ben.
Voelde me wel behoorlijk leeg naderhand toen ze weg was.
De spullen zijn verdeeld, maar die moet ik nog een keer langs gaan brengen met de auto.
Ben wel aan het kijken hoe ook om te gaan met hyves en msn etc. want ik merk idd wel dat ik wel de neiging heb om te gaan kijken, en daar nog hoop uit gaan putten.
Als ik de spullen naar haar breng zal ik het er ngo wel over hebben van hoe ze zelf tegen het contact aan kijk.
Denk wel dat voor mij het beste is om die eerst te verbreken, maar daar ga ik mijn hoofd nog een beetje over breken.
Tja, je blijft toch ergens een hoop houden van dat ze zegt, van ik heb me vergist, terwijl je zelf ook wel weet dat dat er niet inzit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Dus het is op zich wel goed gegaan, alleen niet hoe je gehoopt had misschien?
Heel veel sterkte achi
Zelf zou ik het het ook wel erg vroeg en raar vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Faerie het volgende:
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen. Mijn ex lijkt er na een maand al helemaal overheen te zijn als ik zo hoor dat hij allemaal afspraakjes heeft met vrouwen.
Wat vinden jullie daarvan? We hebben 2,5 jaar een relatie gehad en het is nu een maand uit. Is het dan niet raar om zo snel al iemand anders leuk te vinden? Of zou het voor hem puur afleiding zijn?
De persoon die het uitmaakt is vaak al eerder begonnen met verwerken. Dat zou hier ook het geval kunnen zijn. Maar zelfs dan nog lijkt dit gedrag op dat van een dopamine-junkie. Dus afleiding zal de reden zijn, het opvullen van een emotionele leegte.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Faerie het volgende:
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen. Mijn ex lijkt er na een maand al helemaal overheen te zijn als ik zo hoor dat hij allemaal afspraakjes heeft met vrouwen.
Wat vinden jullie daarvan? We hebben 2,5 jaar een relatie gehad en het is nu een maand uit. Is het dan niet raar om zo snel al iemand anders leuk te vinden? Of zou het voor hem puur afleiding zijn?
Kan alleen maar zeggen veel sterkte.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef JoeBravo het volgende:
geen zin om het hele verhaal te copy-pasten, dus maar even zo: [Singles] Nouk bezet?
Oude scharrels, liefdes opzoeken klinkt me bekend. Niks weten is het allerbeste, helemaal niks. Sterkte ermee!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef achi het volgende:
Weer fraai.
Hadden we gisteren afgesproken bij mij hoe we nog wat spullen zouden verdelen, en afgesproken dat ik die volgende week zou komen brengen.
mailt ze nu ineens dat ze de spulletjes toch graag zaterdag wil ophalen met haar ouders.
Dit zou beter zijn omdat ze merkte aan mij dat we nog niet met elkaar om konden gaan als vrienden.
Dan barst echt even mijn klomp en denk ik echt, hallo natuurlijk kan ik je in 1 maand niet zien als een gewone vriend, en waarom had je dat gister niet gezegd van de spulletjes.
Dan heb ik echt het idee dat ik er helemaal niet meer tot toe doe voor haar terwijl ze zelf zegt dat dat wel zo is.
Daarbij komt ook nog eens bij dat zag op hyves dat ze op gister na ons gesprek vrienden was geworden met een oud scharrel. Dat doet dan wel pijn dat ze dan nu ineens contact opneemt meteen oud scharrel.
Moet denk ik maar hyves en msn haar daar uit gooien voor eerst althans, om mezelf een beetje te beschermen.
[..]
Kan alleen maar zeggen veel sterkte.
Heb zitten nadenken wat ik na het concert zou doen. De hele dag dingen in mijn eentje doen en dan toch 's avonds bij haar thuis slapen, leek me erg kut, maar in een hostel zitten ook. Toen dacht ik er nog aan dat ik vorig jaar in de zomer een meisje had ontmoet die ook uit Parijs kwam. Ze studeerde tijdelijk in Nederland. De laatste keer dat ik haar (toevallig) zag voordat ze weer terugging naar Parijs vroeg ze of ik aan een gemeenschappelijke vriend haar contact-gegevens wilde vragen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Oude scharrels, liefdes opzoeken klinkt me bekend. Niks weten is het allerbeste, helemaal niks. Sterkte ermee!
Ja ik vind het ook zwaar om iemand te laten gaan waar je toch al wel wat mee hebt opgebouwd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef MOD het volgende:
Ach joh, een meisje vind je ooit wel weer. Het is alleen zo dat je niet meer dit meisje krijgt waarmee je deze ervaringen heb opgedaan en zo veel beleefd heb. En dat is het kutte van alles.
Ja ik weet het niet. Ik wil gewoon verder en wil me zo snel mogelijk beter voelen. Daarom is het beter om niet te blijven hangen in het verleden. Gewoon proberen niet meer over na te denken, het is hoe het is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef MOD het volgende:
Nou als ik ergens niet mee bezig ben is het wel aankloten met andere meiden hoor. Zit er teveel met me in mijn hoofd over mijn ex nog en alles. Mijn libido is echt enorm gedaald sinds dat het hoge woord er uit is. Je moet niet op zoek gaan naar meisjes. Gewoon wachten tot er iemand je leven in komt wandelen... Ook al duurt dat nog zo lang.
Dat besluiten dat het echt klaar is blijft natuurlijk lastig. Als ze mij terug wil dan geef ik zeker toe. Ik denk dat ik haar niet meer hoef als ik echt een leuke nieuwe vriendin hebquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef MOD het volgende:
Ow echt. Toen ik de hoop ook had opgegeven ben ik ook met een andere meid bezig geweest om het maar zo snel mogelijk te vergeten. Maar ik kreeg weer hoop en probeerde aan te pappen bij mn ex. Dat werkte en hoppa, in de pocket. Voor even. Want ze vroeg er naar en ik gaf toe. En dat was de dooddoener voor haar. Dus mocht je gaan rondsletten, besluit dan ook dat het ook echt helemaal klaar is met je ex.
haha, ja nu kun je je alleen nog maar aftrekken want erop mag niet meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef MOD het volgende:
Als je het daar van af laat hangen
Mijn ex is ook niet volslank, maar alles is in verhouding en echt een prachtvrouw om te zien.
*Fap fap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |