abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76749326
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Merziyas het volgende:
Hoe doen jullie dat met telefoonnummers? Ook verwijderen? Nu weet ik gelukkig dat mijn drang om haar te smsen of bellen een heel stuk minder is dan haar hyves bekijken.. Zeggen jullie ook tegen jullie ex dat je hem of haar van hyves en msn hebt verwijdert, en de reden daarvoor? vorige keer vroeg ze het zelf aan me waarom ik het gedaan had, netjes uitgelegd in een mail, kreeg geen reactie terug
Telefoonnummers verwijder ik niet zo snel. Msn block als ik boos word. Hyves absoluut niet hebben, dodelijk. Verder niks zeggen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:38:35 #252
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76750986
Even mijn mening over contact-tactieken bij de ex. Ik ben fel voorstander van compleet contact verbreken voor een periode van 3 - 6 maanden. De lengte van de periode hangt samen met de mate waarin je zelf emotioneel (on)stabiel bent. Ben je het type dat een emotionele impuls maar moeilijk kan weerstaan dan is het raadzaam om aan een contactstop van 6 maanden te denken. Doen emotionele impulsen vrij weinig voor je gedrag dan kan 3 maanden al voldoende zijn.

Een contactstop geeft jezelf en je ex de ruimte alles een eigen plekje te geven. Dingen van elkaar horen zal altijd nog iets met jullie doen, bewust of onbewust. En in de meeste gevallen zal het je verwerkingsproces verlengen. Ik ben niet bepaald het emotionele type, dus ik heb aan 3 maanden genoeg gehad. In die tijd heb ik haar telefoonnummer gewoon gehouden, zijn we op Facebook bevriend gebleven, maar had ik haar wel een flinke tijd uit mijn contactlist gegooid op MSN(niet geblokkeerd).

Je kan trouwens meer grip op je emoties krijgen wanneer je begrijpt dat je na een break-up een junkie bent die moet afkicken. Een dopamine-junkie.
pi_76752040
Mijn ex is gister langs geweest om te kijken hoe we de gezamenlijk dingen zouden verdelen.
Toch op 1 moment het even erg zwaar gehad, en werd even emotioneler dan ik eigenlijk van plan was, maarja dat overvalt je gewoon even.
Verder wel goed kunnen praten.
Heb haar wel verteld hoeveel ik nog van haar hou, en dat ik nog wel ergens een vlammetje van hoop had branden.
Ze gaf aan dat ze anders van me hield dan ik van haar nu, en gaf ze voorzichtig aan dat het misschien niet handig is om nog hoop te hebben.
Zelf was ze wel redelijk koeltjes, en ook al wel verder als ik dat ben.
Voelde me wel behoorlijk leeg naderhand toen ze weg was.

De spullen zijn verdeeld, maar die moet ik nog een keer langs gaan brengen met de auto.
Ben wel aan het kijken hoe ook om te gaan met hyves en msn etc. want ik merk idd wel dat ik wel de neiging heb om te gaan kijken, en daar nog hoop uit gaan putten.
Als ik de spullen naar haar breng zal ik het er ngo wel over hebben van hoe ze zelf tegen het contact aan kijk.
Denk wel dat voor mij het beste is om die eerst te verbreken, maar daar ga ik mijn hoofd nog een beetje over breken.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_76752147
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef achi het volgende:
Mijn ex is gister langs geweest om te kijken hoe we de gezamenlijk dingen zouden verdelen.
Toch op 1 moment het even erg zwaar gehad, en werd even emotioneler dan ik eigenlijk van plan was, maarja dat overvalt je gewoon even.
Heb haar wel verteld hoeveel ik nog van haar hou, en dat ik nog wel ergens een vlammetje van hoop had branden.
Ze gaf aan dat ze anders van me hield dan ik van haar nu, en gaf ze voorzichtig aan dat het misschien niet handig is om nog hoop te hebben.

De spullen zijn verdeeld, maar die moet ik nog een keer langs gaan brengen met de auto.
Ben wel aan het kijken hoe ook om te gaan met hyves en msn etc. want ik merk idd wel dat ik wel de neiging heb om te gaan kijken, en daar nog hoop uit gaan putten.
Als ik de spullen naar haar breng zal ik het er ngo wel over hebben van hoe ze zelf tegen het contact aan kijk.
Denk wel dat voor mij het beste is om die eerst te verbreken, maar daar ga ik mijn hoofd nog een beetje over breken.
Dus het is op zich wel goed gegaan, alleen niet hoe je gehoopt had misschien?
Heel veel sterkte achi
pi_76752306
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen. Mijn ex lijkt er na een maand al helemaal overheen te zijn als ik zo hoor dat hij allemaal afspraakjes heeft met vrouwen.

Wat vinden jullie daarvan? We hebben 2,5 jaar een relatie gehad en het is nu een maand uit. Is het dan niet raar om zo snel al iemand anders leuk te vinden? Of zou het voor hem puur afleiding zijn?
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_76752566
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Merziyas het volgende:
Hoe doen jullie dat met telefoonnummers? Ook verwijderen? Nu weet ik gelukkig dat mijn drang om haar te smsen of bellen een heel stuk minder is dan haar hyves bekijken.. Zeggen jullie ook tegen jullie ex dat je hem of haar van hyves en msn hebt verwijdert, en de reden daarvoor? vorige keer vroeg ze het zelf aan me waarom ik het gedaan had, netjes uitgelegd in een mail, kreeg geen reactie terug
Ja, ik heb alles verwijderd. Zijn telefoonnummers gewist, zijn MSN geblokkeerd en verwijderd. Ik had Facebook voor hem zodat we elkaar konden spreken als hij in Turkije zat, heb mijn hele account gewist. Zijn Hyves heeft hij zelf al verwijderd.

Echt, het scheelt. Je ziet niet steeds zijn/haar naam overal voorbij komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76752589
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef achi het volgende:

Hm, het 'laatste beetje' contact verbreken kan wel even lastig zijn, but it'll be worth it! Echt, het zal je zoveel meer rust geven. Je hebt gewoon minder dingen die je verleiden om nog even te kijken hoe het met haar gaat, om haar nog even te SMSen, etc..
pi_76752628
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:41 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Dus het is op zich wel goed gegaan, alleen niet hoe je gehoopt had misschien?
Heel veel sterkte achi
Tja, je blijft toch ergens een hoop houden van dat ze zegt, van ik heb me vergist, terwijl je zelf ook wel weet dat dat er niet inzit.
Opzich is het wel goed gegaan, geen groot drama in elk geval.
Heb in elk geval uitgesproken wat ik ngo voor haar voel, en de afgelopen mail wisseling heb ervaren.
Voor mij is dit al wel een vooruitgang, aangezien ik eerder daar dan niet over was begonnen om mogelijke conflicten te vermijden.
Voor mezelf heb ik dan daar wel weer even een beetje trots mee gewonnen.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Faerie het volgende:
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen. Mijn ex lijkt er na een maand al helemaal overheen te zijn als ik zo hoor dat hij allemaal afspraakjes heeft met vrouwen.

Wat vinden jullie daarvan? We hebben 2,5 jaar een relatie gehad en het is nu een maand uit. Is het dan niet raar om zo snel al iemand anders leuk te vinden? Of zou het voor hem puur afleiding zijn?
Zelf zou ik het het ook wel erg vroeg en raar vinden.
Misschien geeft dat aan dat hij eigenlijk al veel eerder aan het afbouwen was, maar het kan inderdaad ook zijn dat hij daarin de afleiding zoekt.
Maar de vraag is wil je werkelijk weten waarom zo snel, zelf denk ik niet dat je dat wilt weten, en dat je daar niet gelukkiger van wordt.
Zelf zou is er bij mij ook na 2.5 jaar een eind gekomen een maand geleden, dus we zitten in dezelfde timeframe zogezegd.
Zelf zou ik in jou situatie erg graag willen weten waarom, maar denk wel dat het uiteindelijk de echte reden niet wilt weten omdat het vaak toch kwetsend is
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:14:49 #259
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76752873
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Faerie het volgende:

De persoon die het uitmaakt is vaak al eerder begonnen met verwerken. Dat zou hier ook het geval kunnen zijn. Maar zelfs dan nog lijkt dit gedrag op dat van een dopamine-junkie. Dus afleiding zal de reden zijn, het opvullen van een emotionele leegte.
pi_76757364
geen zin om het hele verhaal te copy-pasten, dus maar even zo: [Singles] Nouk bezet?

I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_76780415
Weer fraai.
Hadden we gisteren afgesproken bij mij hoe we nog wat spullen zouden verdelen, en afgesproken dat ik die volgende week zou komen brengen.
mailt ze nu ineens dat ze de spulletjes toch graag zaterdag wil ophalen met haar ouders.
Dit zou beter zijn omdat ze merkte aan mij dat we nog niet met elkaar om konden gaan als vrienden.
Dan barst echt even mijn klomp en denk ik echt, hallo natuurlijk kan ik je in 1 maand niet zien als een gewone vriend, en waarom had je dat gister niet gezegd van de spulletjes.
Dan heb ik echt het idee dat ik er helemaal niet meer tot toe doe voor haar terwijl ze zelf zegt dat dat wel zo is.
Daarbij komt ook nog eens bij dat zag op hyves dat ze op gister na ons gesprek vrienden was geworden met een oud scharrel. Dat doet dan wel pijn dat ze dan nu ineens contact opneemt meteen oud scharrel.
Moet denk ik maar hyves en msn haar daar uit gooien voor eerst althans, om mezelf een beetje te beschermen.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:20 schreef JoeBravo het volgende:
geen zin om het hele verhaal te copy-pasten, dus maar even zo: [Singles] Nouk bezet?

Kan alleen maar zeggen veel sterkte.

[ Bericht 22% gewijzigd door achi op 13-01-2010 21:38:34 ]
pi_76781623
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef achi het volgende:
Weer fraai.
Hadden we gisteren afgesproken bij mij hoe we nog wat spullen zouden verdelen, en afgesproken dat ik die volgende week zou komen brengen.
mailt ze nu ineens dat ze de spulletjes toch graag zaterdag wil ophalen met haar ouders.
Dit zou beter zijn omdat ze merkte aan mij dat we nog niet met elkaar om konden gaan als vrienden.
Dan barst echt even mijn klomp en denk ik echt, hallo natuurlijk kan ik je in 1 maand niet zien als een gewone vriend, en waarom had je dat gister niet gezegd van de spulletjes.
Dan heb ik echt het idee dat ik er helemaal niet meer tot toe doe voor haar terwijl ze zelf zegt dat dat wel zo is.
Daarbij komt ook nog eens bij dat zag op hyves dat ze op gister na ons gesprek vrienden was geworden met een oud scharrel. Dat doet dan wel pijn dat ze dan nu ineens contact opneemt meteen oud scharrel.
Moet denk ik maar hyves en msn haar daar uit gooien voor eerst althans, om mezelf een beetje te beschermen.
[..]

Kan alleen maar zeggen veel sterkte.
Oude scharrels, liefdes opzoeken klinkt me bekend. Niks weten is het allerbeste, helemaal niks. Sterkte ermee!
pi_76791882
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Oude scharrels, liefdes opzoeken klinkt me bekend. Niks weten is het allerbeste, helemaal niks. Sterkte ermee!
Heb zitten nadenken wat ik na het concert zou doen. De hele dag dingen in mijn eentje doen en dan toch 's avonds bij haar thuis slapen, leek me erg kut, maar in een hostel zitten ook. Toen dacht ik er nog aan dat ik vorig jaar in de zomer een meisje had ontmoet die ook uit Parijs kwam. Ze studeerde tijdelijk in Nederland. De laatste keer dat ik haar (toevallig) zag voordat ze weer terugging naar Parijs vroeg ze of ik aan een gemeenschappelijke vriend haar contact-gegevens wilde vragen.
Als ik dan eens in Parijs zou zijn zouden we kunnen ontmoeten. Vorige keren nog wel aan gedacht, maar goed was er altijd een korte periode en wilde die spenderen met mijn vriendin. Net heb ik bij die vriend naar haar telefoonnummer gevraagd. Hij had enkel een Nederlands nummer, maar wel haar email. Uiteindelijk gemaild. Leuk antwoord gehad. Tweede keer gemaild en het verhaal verteld. Ze biedt me een slaapplaats aan en ze wilde wel de stad laten zien en haar Franse vrienden voorstellen. Ken haar eigenlijk helemaal niet, een paar keer 15 min gepraat. Erg relaxt om met wat nieuwe mensen te gaan chillen, ben nu weer in een goede bui.
pi_76808057
Jeuj! Ik heb echt het gevoel dat ik helemaal over mijn ex heen ben. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan, na een relatie van 3,5 jaar (in november ging het uit). Wat hatelijke smsjes vanuit haar kant, zonder dat daar enige aanleiding toe was, en na nog eens goed nagedacht te hebben wat ze mij allemaal heeft aangedaan hebben daar toch wel aan meegeholpen denk ik.

Nu loop ik meer met een andere gedachte; "waarom ben ik in godsnaam nog zo lang bij haar gebleven"
We zullen het er maar op houden dat liefde blind maakt

pi_76810353
Weer vrijgezel...na 2 jaar
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:15:45 #266
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_76818327
Ik vind dit zo klote he.
Het is nu echt officieel klaar met ons. Een jaar nadat het eigenlijk uit was gegaan hebben we nog een hele tijd zitten aankloten. Ik was en ben eigenlijk nog steeds verliefd. Maar mijn meisje verklaart dat niet meer te hebben. Niet zo vreemd ook, als ik haar niet kan geven wat ik wil. Als ik niet kan aantonen dat ik voor de volle 100% voor haar wil gaan. Dan heeft het voor haar ook geen zin meer. Maar het punt is dat ik de afgelopen tijd zo enorm mijn best heb gedaan om haar te laten zien dat ik er echt voor wil gaan en dat we het geprobeerd hebben. En nou ben ik officieel dus mijn aller beste maatje kwijt.

Voor altijd. Zij was de gene die mij alles gegeven heeft in het leven. Nieuwe inzichten, nieuwe ervaringen, een goede kijk op het leven. En nu is het niet meer.

En het vervelende is. Ik wil haar niet kwijt als vriend. Maar dat gebeurt toch wel. Want zij komt niet meer naar mij toe om nog eens te chillen enzo. Want ik ben nu eigenlijk net zo veel als al haar andere vrienden, en ze laat mij niet meer toe in haar leven.

Hoe graag zij ook zou willen. Maar ze is bang weer gekwetst te worden. Ik haat het haat het haat het haat het haat het!!!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_76819452
gvd ja!!! het is zo kut inderdaad.....

En het erge is dat het kutgevoel nog lang gaat duren...en dat ik niet zie waar ik ooit nog een leuk meisje tegen ga komen. Ja lukt ooit wel, maar dat duurt volgens mij ook weer keilang....

BAHH!!!!
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:00:53 #268
25878 MOD
pi_76820199
Ach joh, een meisje vind je ooit wel weer. Het is alleen zo dat je niet meer dit meisje krijgt waarmee je deze ervaringen heb opgedaan en zo veel beleefd heb. En dat is het kutte van alles.
pi_76824392
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 20:00 schreef MOD het volgende:
Ach joh, een meisje vind je ooit wel weer. Het is alleen zo dat je niet meer dit meisje krijgt waarmee je deze ervaringen heb opgedaan en zo veel beleefd heb. En dat is het kutte van alles.
Ja ik vind het ook zwaar om iemand te laten gaan waar je toch al wel wat mee hebt opgebouwd.
En al helemaal kut omdat ik het gevoel heb dat ze er niet alles aan heeft gedaan om er aan te werken. Misschien heeft ze het wel gedaan, maar ze heeft mij er niets over laten weten of bij betrokken. Als ik dingen had geweten had ik ze natuurlijk anders aangepakt en dan was het zo misschien wel helemaal niet gelopen.

Maar gvd, wat blijft het onwerkelijk zeg...al 8 uur vrijgezel Zie echt op tegen de komende tijd...en vooral tegen het zoeken naar een nieuwe lieve meid. Dat gaat echt lang duren volgens mij. Vorige keer 2,5 jaar
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:08:12 #270
25878 MOD
pi_76826527
Nou als ik ergens niet mee bezig ben is het wel aankloten met andere meiden hoor. Zit er teveel met me in mijn hoofd over mijn ex nog en alles. Mijn libido is echt enorm gedaald sinds dat het hoge woord er uit is. Je moet niet op zoek gaan naar meisjes. Gewoon wachten tot er iemand je leven in komt wandelen... Ook al duurt dat nog zo lang.
pi_76827118
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef MOD het volgende:
Nou als ik ergens niet mee bezig ben is het wel aankloten met andere meiden hoor. Zit er teveel met me in mijn hoofd over mijn ex nog en alles. Mijn libido is echt enorm gedaald sinds dat het hoge woord er uit is. Je moet niet op zoek gaan naar meisjes. Gewoon wachten tot er iemand je leven in komt wandelen... Ook al duurt dat nog zo lang.
Ja ik weet het niet. Ik wil gewoon verder en wil me zo snel mogelijk beter voelen. Daarom is het beter om niet te blijven hangen in het verleden. Gewoon proberen niet meer over na te denken, het is hoe het is.
Ik wil nou ook niet meteen serieus een relatie gaan beginnen, maar denk dat andere meiden wel helpen om sneller over m'n ex heen te zijn. In hoeverre ik hier gebruik van ga maken is de vraag. Heb nog nooit rondgeslet en lijkt me ook weinig betekenis hebben.
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:24:43 #272
25878 MOD
pi_76827505
Ow echt. Toen ik de hoop ook had opgegeven ben ik ook met een andere meid bezig geweest om het maar zo snel mogelijk te vergeten. Maar ik kreeg weer hoop en probeerde aan te pappen bij mn ex. Dat werkte en hoppa, in de pocket. Voor even. Want ze vroeg er naar en ik gaf toe. En dat was de dooddoener voor haar. Dus mocht je gaan rondsletten, besluit dan ook dat het ook echt helemaal klaar is met je ex.
pi_76830016
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef MOD het volgende:
Ow echt. Toen ik de hoop ook had opgegeven ben ik ook met een andere meid bezig geweest om het maar zo snel mogelijk te vergeten. Maar ik kreeg weer hoop en probeerde aan te pappen bij mn ex. Dat werkte en hoppa, in de pocket. Voor even. Want ze vroeg er naar en ik gaf toe. En dat was de dooddoener voor haar. Dus mocht je gaan rondsletten, besluit dan ook dat het ook echt helemaal klaar is met je ex.
Dat besluiten dat het echt klaar is blijft natuurlijk lastig. Als ze mij terug wil dan geef ik zeker toe. Ik denk dat ik haar niet meer hoef als ik echt een leuke nieuwe vriendin heb Of als ze dik en lelijk wordt (kans is trouwens best groot want haar familie is best dik )
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:21:56 #274
25878 MOD
pi_76830292
Als je het daar van af laat hangen
Mijn ex is ook niet volslank, maar alles is in verhouding en echt een prachtvrouw om te zien.
*Fap fap
pi_76830385
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef MOD het volgende:
Als je het daar van af laat hangen
Mijn ex is ook niet volslank, maar alles is in verhouding en echt een prachtvrouw om te zien.
*Fap fap
haha, ja nu kun je je alleen nog maar aftrekken want erop mag niet meer

Het is trouwens echt kut om geen smsje nu te krijgen. Normaal altijd voor het slapen gaan kreeg ik wel wat Die stomme gewoontes moeten eruit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')