Tja, om nou te zeggen dat je nooit meer zal 'smeken' aan iemand om niet weg te gaan... kweenie, het zegt gewoon dat je heel veel om iemand gaf, en dat is juist heel mooi.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja, degene die dumpt heeft het echt wel makkelijker dan degene die gedumpt wordt. Ik wou dat ik mijn ex zelf gedumpt had, maar dat zal iedereen op een gegeven moment wel denken na een hele rotperiode door te moeten zijn gegaan.
Wat ik hier wel van geleerd heb is dat ik de eer voortaan aan mezelf hou, en zodra ik iets aanvoel, maakt ik het uit en ik zal NOOOOIT meer iemand smeken om bij me te blijven.
Ja, het waren er 3 geloof ik.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
Eén van dé? Er waren er dus meerdere? Damn wat zijn sommige mensen (in dit geval jou ex) toch lomp..
Sterkte!Laat hem maar lekker stikken.
Herken erg veel in jouw verhaal, ook bij mij draait ze het vaak zo dat ze er zelf het best uit komt. Als ik iets aangeef komt zij met een verhaal waarom het voor haar nog moeilijker is. Als ik iets aangeef over haar karakter of gewoontes is ze direct beledigd. Dingen die ze me nu verwijt als druk uitoefenen op haar (ik had bijvoorbeeld aangegeven dat ik het fijn had gevonden als ze er met kerst bij mijn familie en vrienden geweest was) heeft ze zelf vorige week uit eigen beweging nog aangegeven heeft als dingen die ze zelf fijn zou vinden als ze hier op bezoek zou komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Pff net een mailtje getypt, gelukkig toch niet verstuurt. Dat mailtje dat ik eergisteren had verstuurd had ze uiteindelijk beantwoord. Ze moest veel huilen, vond het erg dat ze me zoveel pijn deed maar vond me ook een beetje aanstellerig met sommige dingen. Dat kwam omdat ik boos was, had wat nare dingen gezegd in het moment, maar het viel nog wel mee.
Dat ze via msn het slechte nieuws had doorgegeven vond ze zelf ook slecht. Daar had ik over gezegd dat het een kinderachtige laffe manier was. 25 jaar, kom op zeg. Uiteindelijk draaide ze toch haar uitleg weer zo dat ze er zelf het beste van af komt. Ik zei natuurlijk iets over haar gedrag, dat kan ze niet hebben. Uiteindelijk vond ze het goed dat we nog samen naar het concert gaan.
Gisteren nog wel 1 keer aangesproken op msn, maar ze reageerde niet. Hoewel ik in die mail had gezet dat ik niet meer met haar wilde chatten. Het was dus ook wel een beetje mijn eigen schuld. Ik weet heel goed dat het achteraf beter is, maar nu wil ik gewoon constant met haar praten. De volgende stap is blokkeren en van mijn lijst gooien, maar ik kan het nog niet. Al haar slechte punten opgesomd, uiteindelijk waren het er nog best veel. Ik werd gewoon boos over het feit dat ik zo dom kon zijn. Wat ik in haar zie. Voordat ik haar echt leerde ken had ik een hekel aan haar gedrag, die gedacht probeer ik nu weer naar boven te halen.![]()
Nu zit ik alleen maar te denken aan volgende week woensdag. Het moment van het optreden. Ik denk aan de dingen die ze zei over de telefoon. Ze zag enerzijds een toekomst voor me met mij, maar op dit moment kon ze niet voluit leven. Ze stond niet in het moment. Komt ook door de afstand. Het spookt nog door me heen dat ze een maand geleden zei dat ze samen met me wilde wonen, ze verlangde er naar. En kort daarop dat ik de keuze maakte om naar Berlijn te gaan. Lag het daar aan? Niet dat er nu verder veel mogelijkheden zijn voor mij met de crisis. Anderzijds zegt ze ook dat ze denkt dat ze niet meer verliefd op me zou worden, dus tja. Je zal het nooit weten.
Ik wil haar nog 1 keer duidelijk maken wat ze mist en dat ik gewoon echt niet open sta voor verder contact. Niet dat er wat gaat veranderen, maar het lucht wel op. Ik zei dan wel dat ik vrienden zou willen blijven, maar het is gewoon onzin. Het gaat gewoon nooit gebeuren. Nu ga ik er aan onder door en later heb ik er geen behoefte aan. Ik wil geen valse hoop creëren voor mezelf. De eer aan jezelf houden, constant hier aan proberen te denken.
Het is die knop omdraaien. Ik weet ook van haar dat ze een hele leuke kant heeft, maar tegelijkertijd weet ik dat ik dat idealiseer. Ik heb haar een hele grote kans gegeven aan het begin van onze relatie. Ik had besloten om weer naar Madrid te gaan om stage te lopen, ook om haar weer te zien. En daar kwam ik erachter dar ze 1 dag nadat ik vertrokken was tijdens de kerstvakantie met haar ex-vriend had gezoend. Had ze me nooit verteld. Het was een opwelling, blabla. Uiteindelijk besloten om het haar te vergeven en toch in Madrid te blijven, maar het was een hele moeilijke keuze. Ik zit mezelf wel tegen te houden om niet echt boos te worden .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:33 schreef buzz_aldrin het volgende:
[..]
Herken erg veel in jouw verhaal, ook bij mij draait ze het vaak zo dat ze er zelf het best uit komt. Als ik iets aangeef komt zij met een verhaal waarom het voor haar nog moeilijker is.
.......
Ik zou inderdaad gewoon de eer aan jezelf houden, naar dat concert gaan, en ondanks alles er een leuke avond voor jezelf van maken (hoe lastig dat ook zal zijn).
Mja, dat is denk ik ook een fase waarin ik nu zit. Het is ook mooi dat ik zoveel om hem gaf, maar dat gevoel had hij dus niet voor mij. Dus alles komt nu in een ander daglicht te staan. Ik vind nu nog echt dat ik tijd heb weggegooid met hem, maar daar heb ik niks aan want het is verleden tijd en daar kan ik niks meer aan doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen dat je nooit meer zal 'smeken' aan iemand om niet weg te gaan... kweenie, het zegt gewoon dat je heel veel om iemand gaf, en dat is juist heel mooi.
Je moet niet voortaan heel snel in relaties de boel afkappen, alleen uit eigenbehoud zeg maar. Dan maak je in de toekomst misschien juist iets kapot wat niet kapot hoefde te gaan, snap je?
Oh, en ik heb trouwens vorig jaar ook in Berlijn gewoond... en geloof me, die stad ROCKT!![]()
Je zal het geweldig gaan hebben daar! (ik wil ook weer terug....snik)
Zo voel ik me nu ook... Aan de ene kant vind ik ook dat het weggegooide tijd is, maar ik besef ook wel dat ik er alleen maar van geleerd heb. Ik ben gegroeid door alles wat er gebeurd is, dat kan ik van hem nog niet zeggen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Faerie het volgende:
[..]
Mja, dat is denk ik ook een fase waarin ik nu zit. Het is ook mooi dat ik zoveel om hem gaf, maar dat gevoel had hij dus niet voor mij. Dus alles komt nu in een ander daglicht te staan. Ik vind nu nog echt dat ik tijd heb weggegooid met hem, maar daar heb ik niks aan want het is verleden tijd en daar kan ik niks meer aan doen.
Das mooi dat je er overheen bent nu. Kan je beginnen met verder levenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef EviL_AleX het volgende:
* EviL_AleX voelt zich alsof hij eroverheen is
Inderdaad, het komt wel goed!
Na even geteld te hebben is het vandaag ongeveer 3,5 maanden geleden. De relatie had dezelfde duur in jaren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef achi het volgende:
[..]
Das mooi dat je er overheen bent nu. Kan je beginnen met verder leven![]()
Hoe lang heeft het voor jou nu geduurd?
Voor mij vrees ik dat het nog wel even kan duren, ze komt vanavond langs om de gezamenlijke dingen nog te verdelen.![]()
Ben haast aan het aftellen tot ik d'r weer zie, ik heb haar 3 weken voor het laats gezien en gesproken
Nouja je zal ook vast genoeg gelukkige momenten met je ex beleefd hebben...dus om te zeggen dat je je tijd verspild hebt? Kweenie.... ach ja, van elke relatie leer je he. Ik zal in een eventuele toekomstige relatie ook dingen heel anders aanpakken, dat weet ik welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Faerie het volgende:
[..]
Mja, dat is denk ik ook een fase waarin ik nu zit. Het is ook mooi dat ik zoveel om hem gaf, maar dat gevoel had hij dus niet voor mij. Dus alles komt nu in een ander daglicht te staan. Ik vind nu nog echt dat ik tijd heb weggegooid met hem, maar daar heb ik niks aan want het is verleden tijd en daar kan ik niks meer aan doen.
Jaaa ik heb super veel zin in Berlijn! Waar woonde jij? Ik heb een kamer in Tiergarten/Mitte. Ik zou het liefst nu al willen gaan!!!
Ik heb mijn ex ook verwijderd van hyves en msn. Maar ik kan dus nog steeds op zijn hyves kijken en zie alles gewoon nog, en ik blijf het maar checken.. En dat maakt mij niet gelukkig. Het was wel echt een opluchting om hem te verwijderen van MSN, want in het begin zat ik er nog heel de tijd op te wachten tot hij online kwam. en als hij dan online kwam, praatte hij niet tegen me en vroeg ik me de hele tijd af wat hij aan het doen was en of hij aan me dacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Merziyas het volgende:
Iemand ervaring met het behouden van hyves en msn van ex? Is het verwerken hiermee moeilijker geworden, makkelijker of maakte het niet uit? Moeilijker in de zin van dat je elke dag de neiging hebt om ernaar te kijken, makkelijker omdat je nog enige contactopties open laat en stiekem toch kan achterhalen waar ze mee bezig is zonder dat zij het weet, of maakt het niet uit? vorige keer toen het uit ging, had ik haar hyves en msn verwijdert. Ik had daar een dubbel gevoel over, aan de ene kant was het een opluchting, aan de andere kant was het toch moeilijk omdat je dan helemaal geen ontwikkelingen van haar meer kan volgen. Ik zit nu in een dubio hoe ik het deze keer moet doen. Ik voel me wel beter dan de eerste keer, de drang om haar terug te krijgen is veel minder, maar ik betrap mezelf erop dat ik toch stiekem op haar hyves ga kijken en d'r krabbels ga lezen. Wat te doen?
Even vluchtig dit topic gelezen en ik zag je vraag, heel herkenbaar dit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Merziyas het volgende:
Iemand ervaring met het behouden van hyves en msn van ex? Is het verwerken hiermee moeilijker geworden, makkelijker of maakte het niet uit? Moeilijker in de zin van dat je elke dag de neiging hebt om ernaar te kijken, makkelijker omdat je nog enige contactopties open laat en stiekem toch kan achterhalen waar ze mee bezig is zonder dat zij het weet, of maakt het niet uit? vorige keer toen het uit ging, had ik haar hyves en msn verwijdert. Ik had daar een dubbel gevoel over, aan de ene kant was het een opluchting, aan de andere kant was het toch moeilijk omdat je dan helemaal geen ontwikkelingen van haar meer kan volgen. Ik zit nu in een dubio hoe ik het deze keer moet doen. Ik voel me wel beter dan de eerste keer, de drang om haar terug te krijgen is veel minder, maar ik betrap mezelf erop dat ik toch stiekem op haar hyves ga kijken en d'r krabbels ga lezen. Wat te doen?
Had je niet op moeten reageren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef Merziyas het volgende:
Hoe doen jullie dat met telefoonnummers? Ook verwijderen? Nu weet ik gelukkig dat mijn drang om haar te smsen of bellen een heel stuk minder is dan haar hyves bekijken.. Zeggen jullie ook tegen jullie ex dat je hem of haar van hyves en msn hebt verwijdert, en de reden daarvoor? vorige keer vroeg ze het zelf aan me waarom ik het gedaan had, netjes uitgelegd in een mail, kreeg geen reactie terug
ja ach het was een mailtje waarin ik mijn gevoelens nogmaals en voor de laatste keer voor haar uitlegde. toen ik haar later tegenkwam, vertelde ze mij dat ze niet precies wist hoe ze moest reageren omdat ze zelf ook niet meer zeker wist of ze de juiste keuze had gemaakt. uiteindelijk was het dus goedgekomen, 7 maanden later is het alsnog misgegaan.quote:
Erg relaxt ja, gewoon uit je lijst zetten. Net wel weer gechat, was wel leuk. Ik kon aardig doen. Ze sprak mij aan. Ze deed eerst moeilijk of ik nog mocht komen voor dat concert. Zou 5 dagen blijven, veel te lang. 5 dagen. Nu blijf ik 3. Ze was bang voor eindeloze discussie en dat ik haar terug zou willen. Daarna begon ze te praten over dingen die ze kwijt moest. Gelukkig snel haar ei kunnen afkappen, werd me teveel. Merkte dat ik niks wilde weten wat voor plannen ze had en ik wil er ook niet voor haar zijn. De situatie leek net als voorheen, dacht zij ook waarschijnlijk. Verkeerd. Nu zie ik haar gelukkig niet als ze online zou zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Wupppie het volgende:
Alles afknijpen, is de lastigste stap op te doen, maar geeft je de meeste rust op de langere termijn.
Msn kan je verwijderen maar niet blokkeren, jij wordt niet geconfronteerd met de andere partij, en mocht die andere partij contact met jou willen opnemen dan kan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |