topideequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Jeweetzelluf, pilletjes verstoppen tussen je grafische rekenmachine en natuurlijk de meegebrachte geodriehoek gebruiken om een mooi lijntje coke te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Gewoon met een stuk of 20 mensen aanmelden, en het dan gewoon compleet ruïneren, voorraad drank mee, nog wat vrienden uitnodigingen en een dikke houseparty houden
Noord-Korea kan de kolere krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Noord-Korea kan de kolere krijgen.
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Mensen die de superioriteit van Noord-Korea niet erkennen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
Grappig hoor, mensen uitlachen omdat ze er anders uitzien. Jullie zijn stikjaloers omdat jullie niks van wiskunde weten. Dit is hoe normale mensen die niet met de massa meelopen eruit zien, eng he?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:03 schreef Penisbaard het volgende:
En terecht, ze zouden Amerikanen eigenlijk overal moeten weigeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
Haha gepestquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ik mocht dat land niet binnen omdat ik naast een Nederlands ook een Amerikaans burgerschap heb. Hoe bedoel je superieur?
Die kerel is een wiskundeleraar bij mij op school.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er eng uit...
Die gast rechtsachter lijkt wel iemand die bij mij op school heeft gezeten, hij liep altijd rond in z'n eentjequote:
En daar meer dan 200 euro voor betalen? Prijs is echt jammerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef o.us het volgende:
Ik wil eigenlijk wel gaan volgend jaar. Puur en alleen om mijn ballen te tonen om dat kampje te overleven. En de minst lelijke geek van haar maagdelijkheid beroven.
Inderaad, zelfs de prijs is triest. Maar als er meerdere fokkers heen gaan, zou het de prijs wel waard zijn!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef John_Q het volgende:
[..]
En daar meer dan 200 euro voor betalen? Prijs is echt jammer
Ach als die arme zieltjes nou een leuke week hebben. Ieder zn ding. Hebben die mensen eindelijk soortgenoten om zich heen en 3 lekkere wijven...quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef moonmovies het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderaad, zelfs de prijs is triest. Maar als er meerdere fokkers heen gaan, zou het de prijs wel waard zijn!
En hoe zeg ik dat dan tegen mijn oudersquote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderaad, zelfs de prijs is triest. Maar als er meerdere fokkers heen gaan, zou het de prijs wel waard zijn!
Wie zegt dat we betalen?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wie zegt dat we betalen?
Even kijken wáár het is en dan vallen we wel binnen.
We doen gewoon mee als vrijwilligers, gratis dus.quote:Alle zomerkampen vinden plaats op de Veluwe, in groepsaccommodatie De Poelakker in Lunteren. Zie ook de routebeschrijving.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef John_Q het volgende:
[..]
[..]
We doen gewoon mee als vrijwilligers, gratis dus.
Feestcommissie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Even serieus jongens, dit zou echt uber zijn. Zo overdag busje vol fokkerts kamp binnen stormen ahahahquote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef John_Q het volgende:
[..]
[..]
We doen gewoon mee als vrijwilligers, gratis dus.
Feestcommissie
En volgens mij wil hij nu verder gaan met zijn andere armquote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[ afbeelding ]
"... en Quint heeft afgetrokken tot hij een breuk had"
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg meisje, ik hoorde dus dat jij van aftrekken houdt?
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg meisje, ik hoorde dus dat jij van aftrekken houdt?
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[ afbeelding ]
Karst T?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |