Ja, ik kijk nu een filmpje eroverquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een invite gekregen van Danny. Het is een soort multiplayer notepad (irc eigenlijk ook, maar bij google wave kun je wél editen), en we gebruiken het om bugs op de nieuwe fp bij te houden en door te strepen. Het zijn er iets teveel om bij te houden in een normale bugtracker. Ik vind het alleen iets te langzaam om serieus te gebruiken. Scrollen gaat al niet lekker.
je krijgt gelijk 7 invitesquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nu een filmpje eroverBij ons groepje zou het wel ideaal zijn denk ik
die had ik kunnen radenquote:
Haha. Ik ben te makkelijk te vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die had ik kunnen radencheck je hotmail
Ik ben zeer benieuwd. Wacht de mail even af en dan ga ik naar de mogelijkheden kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een invite gekregen van Danny. Het is een soort multiplayer notepad (irc eigenlijk ook, maar bij google wave kun je wél editen), en we gebruiken het om bugs op de nieuwe fp bij te houden en door te strepen. Het zijn er iets teveel om bij te houden in een normale bugtracker. Ik vind het alleen iets te langzaam om serieus te gebruiken. Scrollen gaat al niet lekker.
Ja, daar lijkt het mij ook wel handig voor. Nu gaan er 10 mailtjes overheen en er is nog geen besluit genomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef squig het volgende:
Ik gebruik google wave best actief voor unigerelateerde zaken, is dan erg functioneel, maar zie er voor de rest nog niet veel heil in.
(((()))) voor Tegan
ja, die zevenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze kan zelf toch ook mensen inviten?
poke me even op msn wanneer je hem hebt dan voeg ik je bij een van mij toe, kun je kijken of het functioneel genoeg isquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het mij ook wel handig voor. Nu gaan er 10 mailtjes overheen en er is nog geen besluit genomen
Ja, dat heb ik nu ook wel. We zijn wel allemaal totaal verschillend (ook qua manier van werken), dus dat botst weleens, maar ach... Dat hoort erbij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een erg goede basisgroep, dat scheelt echt erg veel.
Jij staat er trouwens standaard in bij mij, omdat je een van mijn Gmail contacten bentquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef squig het volgende:
[..]
poke me even op msn wanneer je hem hebt dan voeg ik je bij een van mij toe, kun je kijken of het functioneel genoeg is
Het werkt alleen als anderen ook meedoen, bij sommige van mn samenwerkopdrachten werkt het goed, zelfs bij individuele opdrachten gebruik ik het soms oor het overzicht, bij anderen loopt het op niets uit.
Ooo dat is goed! Ik wacht nog met spanning op de uitnodigingquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef squig het volgende:
[..]
poke me even op msn wanneer je hem hebt dan voeg ik je bij een van mij toe, kun je kijken of het functioneel genoeg is
Het werkt alleen als anderen ook meedoen, bij sommige van mn samenwerkopdrachten werkt het goed, zelfs bij individuele opdrachten gebruik ik het soms oor het overzicht, bij anderen loopt het op niets uit.
ik maar zeven, misschien als straf voor gebruik van trackmenotquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had standaard al 10 invites ofzo.
Jup gebruik de tip uit de OP. Zat jij nou buiten na mijn tentamen multilevel, ik ben nog steeds niet helemaal zeker voordat ik hard roep HEEEEEEE OOMPA!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:19 schreef squig het volgende:
hallo homies
Arjo kun jij je inschrijven voor consumer behaviour op bb? Krijg continu dat ik in moet loggen terwijl ik al ingelogd ben :S
Hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jup gebruik de tip uit de OP. Zat jij nou buiten na mijn tentamen multilevel, ik ben nog steeds niet helemaal zeker voordat ik hard roep HEEEEEEE OOMPA!
Lacht maar, naar jou zouden Friek_ en ik ook nog eens wat roepenquote:
ja kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij staat er trouwens standaard in bij mij, omdat je een van mijn Gmail contacten bent.
Ik heb uitstaan dan Google mijn history bijhoudt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik maar zeven, misschien als straf voor gebruik van trackmenot
bijhouden doen ze toch wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb uitstaan dan Google mijn history bijhoudt.t ik bij Google mijn history in kan zien
Ja ik gaf je nog een knipoogquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Jup gebruik de tip uit de OP. Zat jij nou buiten na mijn tentamen multilevel, ik ben nog steeds niet helemaal zeker voordat ik hard roep HEEEEEEE OOMPA!
Maar, CB zeker? Nice.
Volgens mij doet hij dat alleen bij Gmail.com-emailadressen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef squig het volgende:
[..]
ja klopt
Ik snap trouwens helemaal niet waarom sommige mensen wel en anderen niet automatisch contacten worden...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef squig het volgende:
[..]
Ja ik gaf je nog een knipoog![]()
nja nog steeds niet helemaal zeker, hoop gedoe weer zoals altijd maar ga er maar gewoon van uit dat het kan of zo
Ja, dat weet ik...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Lacht maar, naar jou zouden Friek_ en ik ook nog eens wat roepen
Volgens mij zag ik Friek_ vandaag rondlopen, maar ik was niet in de gelegenheid om Friek_ te roepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Lacht maar, naar jou zouden Friek_ en ik ook nog eens wat roepen
Het zal hem wel geweest zijn, die mis je niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik Friek_ vandaag rondlopen, maar ik was niet in de gelegenheid om Friek_ te roepen.
Nu weet je ook dat ik aankomend semester veel meer in P komquote:
Dat is voor mij nog geen reden om onbekende mensen na te gaan roepenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het zal hem wel geweest zijn, die mis je niet.
dt is alleen handig als anderen op je pc komen, want Google ziet toch je ip-adres.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Echt spannende dingen doe ik toch met Chrome incognito view.
Niemand komt aan mijn computers. Hm.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dt is alleen handig als anderen op je pc komen, want Google ziet toch je ip-adres.
mijn credoquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn computers. Hm.
Oja? Ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Nu weet je ook dat ik aankomend semester veel meer in P kom
Stom!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal morgen wel komen.
Oja, dat was ik even vergetenquote:
Hoe ging je tentamen eigenlijk? Niet alleen geduld, maar ook m'n duim is een schone zaak...quote:
Nou, ik heb er wel een positief gevoel over, maar goed.... Dat heb ik al zo vaak gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe ging je tentamen eigenlijk. Niet alleen geduld, maar ook m'n duim is een schone zaak...
Hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Sneller reageren dan ik m'n post kan veranderen.
hotmail, nu verstuurdquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kun je mij ook een invite sturen, GM?![]()
griek1 uiteraard.
dat wil ik ook! Bij mij blijft veel teveel op ongelezen staanquote:
Ik heb nog maar één contactquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat wil ik ook! Bij mij blijft veel teveel op ongelezen staan
Hip!quote:
Ja, volgens mij wel redelijk...quote:
Echt? Ik zie hem namelijk niet meer?quote:
Ik duim voor een goed resultaatquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hip!
[..]
Ja, volgens mij wel redelijk...Maar goed; dat heb ik al vaker gehad
De tweede openvraag wist ik helemaal en bij de eerste heb ik een gedeelte fout
Graag! Hihi. Hoe ging het bij E.?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik duim voor een goed resultaat.
Dat ik het niet weet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Graag! Hihi. Hoe ging het bij E.?
Haha okéquote:
Hoe moet je uit zo'n Wave? Ik dacht dat ik mijzelf verwijderd had, maar blijkbaar niet helemaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef Tegan het volgende:
Wow, ik heb ineens 25 invites over. En ik kan berichten niet helemaal weggooien. En ook Contacten geen custom name geven.
Squig heeft hem vernieldquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe moet je uit zo'n Wave? Ik dacht dat ik mijzelf verwijderd had, maar blijkbaar niet helemaal
kun je gewoon in google contacts doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef Tegan het volgende:
Wow, ik heb ineens 25 invites over. En ik kan berichten niet helemaal weggooien. En ook Contacten geen custom name geven.
Hahaquote:
Oe, lekker!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
kijk mijn rooster voor komend semester:
ma: vrij
di: 16.45-18.30u (om de week, anders vrij)
woensdag: vrij
do: 16.45-20.30u
vrij: vrij.
en dan tussendoor bachelorthesis + 1 onderzoekspracticum. Dat elke dag uitslapen wordt echt genieten.
Bij mij heet jij in Google Wave Squig, terwijl je in mijn Gmail contacten anders heetquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef squig het volgende:
[..]
kun je gewoon in google contacts doen
erichten kun je of archiven dan komen ze n je inbox als er ets in gebeurt, of unfollowen dan krijg je helemaal geen updates oid meer
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En ik m'n gmail maar telkens refreshen.
Super kut dus..quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
[..]
Oe, lekker!
Ma: 10.45 - 14.30
Di: Vrij
Wo: 8.45 - 12.30
Do: 8.45 - 12.30
Vrij: Vrij
Ik vind het prima, want dan kan ik gewoon blijven werken (late diensten + slaapdiensten) & zit ik in een ritmequote:
quote:
tot je wekker gaat, donderdag en vrijdagquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima, want dan kan ik gewoon blijven werken (late diensten + slaapdiensten) & zit ik in een ritme
Kan je de keren dat je vrij hebt er lekker bij komen zitten..quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:28 schreef GlowMouse het volgende:
Mooi dat je de lokalen erbij zet
Ik heb meer dan 20 uur college en moet er vier dagen per week vroeg uit
ik heb oefenhof; eerste twee keer op donderdagavond, deeltijdcolleges.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
maandag: mooi twee aansluitende vakken van 10:45-14:30.
woensdag: (volgens mij) op verschillende tijden (Oefenrechtbank) twee uur college...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:39 schreef aardappel het volgende:
wazzaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |