Hoe ging je tentamen eigenlijk? Niet alleen geduld, maar ook m'n duim is een schone zaak...quote:
Nou, ik heb er wel een positief gevoel over, maar goed.... Dat heb ik al zo vaak gehadquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoe ging je tentamen eigenlijk. Niet alleen geduld, maar ook m'n duim is een schone zaak...
Hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Sneller reageren dan ik m'n post kan veranderen.
hotmail, nu verstuurdquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kun je mij ook een invite sturen, GM?![]()
griek1 uiteraard.
dat wil ik ook! Bij mij blijft veel teveel op ongelezen staanquote:
Ik heb nog maar één contactquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat wil ik ook! Bij mij blijft veel teveel op ongelezen staan
Hip!quote:
Ja, volgens mij wel redelijk...quote:
Echt? Ik zie hem namelijk niet meer?quote:
Ik duim voor een goed resultaatquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hip!
[..]
Ja, volgens mij wel redelijk...Maar goed; dat heb ik al vaker gehad
De tweede openvraag wist ik helemaal en bij de eerste heb ik een gedeelte fout
Graag! Hihi. Hoe ging het bij E.?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik duim voor een goed resultaat.
Dat ik het niet weet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Graag! Hihi. Hoe ging het bij E.?
Haha okéquote:
Hoe moet je uit zo'n Wave? Ik dacht dat ik mijzelf verwijderd had, maar blijkbaar niet helemaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef Tegan het volgende:
Wow, ik heb ineens 25 invites over. En ik kan berichten niet helemaal weggooien. En ook Contacten geen custom name geven.
Squig heeft hem vernieldquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe moet je uit zo'n Wave? Ik dacht dat ik mijzelf verwijderd had, maar blijkbaar niet helemaal
kun je gewoon in google contacts doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:49 schreef Tegan het volgende:
Wow, ik heb ineens 25 invites over. En ik kan berichten niet helemaal weggooien. En ook Contacten geen custom name geven.
Hahaquote:
Oe, lekker!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:53 schreef hetzusjevan het volgende:
kijk mijn rooster voor komend semester:
ma: vrij
di: 16.45-18.30u (om de week, anders vrij)
woensdag: vrij
do: 16.45-20.30u
vrij: vrij.
en dan tussendoor bachelorthesis + 1 onderzoekspracticum. Dat elke dag uitslapen wordt echt genieten.
Bij mij heet jij in Google Wave Squig, terwijl je in mijn Gmail contacten anders heetquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef squig het volgende:
[..]
kun je gewoon in google contacts doen
erichten kun je of archiven dan komen ze n je inbox als er ets in gebeurt, of unfollowen dan krijg je helemaal geen updates oid meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |