abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:54:28 #1
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168574
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

Twizu is een toffe gast!

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:55:30 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168585
Even Klonk wakker bellen. Moet #54 zijn.
6 eien
pi_76168586
Goedemorgen!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:55:52 #4
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168589
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:55 schreef Semmm het volgende:
Goedemorgen!
Morgen!
6 eien
pi_76168602
later
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:57:23 #6
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168604
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
later
Weltrusten!
6 eien
pi_76168605
Hoelaat komt Rachel op msn? Ik weet dat ze rond 9 offline gaat, als ze snel komt blijf ik nog even online!
  dinsdag 29 december 2009 @ 02:58:17 #8
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76168608
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:57 schreef Semmm het volgende:
Hoelaat komt Rachel op msn? Ik weet dat ze rond 9 offline gaat, als ze snel komt blijf ik nog even online!
Hier is ze online!

Ik ga zagen, welterusten!
6 eien
pi_76168616
O wat Fijn, even IM+ opstarten.

We kunnen anders ook gewoon gelijk dit topic erachteraan volbaggeren
pi_76168619
O oké tot morgen
pi_76168649
TVP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 29 december 2009 @ 03:39:34 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76168747
waar staat tvp voor?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 29 december 2009 @ 04:46:03 #13
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_76168880
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 03:39 schreef MacorgaZ het volgende:
waar staat tvp voor?
Tijd Voor Pils:

Proost!
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_76168892
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 03:39 schreef MacorgaZ het volgende:
waar staat tvp voor?
TerugVindPost

Topic verschijnt dan in je MyAT, makkelijker terugvinden dus..
  dinsdag 29 december 2009 @ 07:43:27 #15
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76169346
Kan ik via iemand even wat dingen bestellen bij DX?
Normaal doe ik het via mstr. Maar die heeft problemen met z'n PayPal
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 29 december 2009 @ 07:57:52 #16
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76169409
De kindertjes hebben kerstvakantie, rellen tot 3 uur door
pi_76169568
babies
pi_76170115
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:26 schreef mickeyD het volgende:
aan superdaily gestuurd: (hij heeft ze nog niet verstuurd, en wil $5 extra om ze apart te verzenden zoals ik vroeg, komt ie nu opeens mee)

hi friend, sorry..

i found some negative reply's on a dutch website about your mp4 players.

they seem to be 4GB in stead of 16GB.

is this true?

i don't mind if they are, but not for $15 a piece.

i don't mind paying $10 a piece for a 4GB mp4 player.

it's your choice, full refund for the 16GB, or $15 refund and send me the players (that your advertise as 16GB and are 4GB for real)

thank you.

greetings
Je Chinese vriend is gek op mij, hij wil nu al $10 extra betalen als compensatie, boven op de refund die ik al heb gehad, als ik dan wel even de negatieve feedback weg haal, dat dan weer wel.

Ik denk dat ik eerdaags maar even een follow-up feedback geef waar hij ook niet zo blij mee is.
pi_76171652
http://item.taobao.com/au(...)397b3ab.htm?cm_cat=0

For 5pcs.the price without tracking number is: 2.5$ each
For 10pcs .the price without tracking number is:2.4$ each
For 15pcs,the price without tracking number is:2.35$ each

Ik ruik weer een ideaal verjaardags item
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76171751
TerugVindPeuk?
pi_76172590
Wat een stelletje debielen zijn jullie ook, houd het nouw over lekker over china en niet over jullie slaap gewoontes
pi_76172770
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Skiet het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)397b3ab.htm?cm_cat=0

[ afbeelding ]

For 5pcs.the price without tracking number is: 2.5$ each
For 10pcs .the price without tracking number is:2.4$ each
For 15pcs,the price without tracking number is:2.35$ each

Ik ruik weer een ideaal verjaardags item
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vind je nou zulke producten?? Wat tik je in vredesnaam in als je dit zoekt??
pi_76172823
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:14 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Hoe vind je nou zulke producten?? Wat tik je in vredesnaam in als je dit zoekt??
Me vriendin had zo een ding gekocht voor je rug en wist dat je ze ook voor je hoofd hebt. Dus gewoon even zoeken op hoofd massage (wel even door de vertaler gooien) en je komt vanalles tegen. Dingen schijnen echt lekker te zijn. Hier dus ongeveer 5 euro (expo)
pi_76173501
Heeft iemand nog een goeie Taobao-shop met goedkope voetbalshirts?? Van Nederland ofzo zoek ik moet niet te duur zijn.
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:35:57 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76173529
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 04:50 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

TerugVindPost

Topic verschijnt dan in je MyAT, makkelijker terugvinden dus..
Oke, bedankt
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:44:43 #26
215011 Placenta
eating your placenta
pi_76173850
TerugVindChinees

IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_76175140
Net Pakketje van DX gehad.
Psp batterij en ik verwachtte ook een Psp Memorystick.

maar er zat een blaadje bij dat die later zou komen?

Weten jullie of dat ook op de site staat, als iets wat later komt word verstuurd en wanneer het wordt vestuurd.?
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:21:23 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76175251
Dan staan er 2 shipping-data bij je order summary.
Meestal is je orderstatus als iets wordt nageleverd dan ook "Waiting for supplier via Air Mail"
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:28:06 #29
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_76175471
Ik wacht ook nog steeds op pakketje.....sss
het wachten is knap iritant
pi_76175695
Sineesjes
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:43:32 #31
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76176090
Chinezen met spleet brillen
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:59:19 #32
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_76176777
"greetings"

ik pas me alleen aan aan zijn belabberde taalgebruik
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_76177055
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
"greetings"

ik pas me alleen aan aan zijn belabberde taalgebruik
Oké, toch krijg ik van Chinezen meestal "Best regards" terug
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:10:38 #34
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76177307
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:05 schreef Semmm het volgende:

[..]

Oké, toch krijg ik van Chinezen meestal "Best regards" terug
Ik ook, ik heb "greetings" nog nooit gezien van een buitenlander hoor .
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:20:11 #35
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76177782
Ik zet er gewoon bye onder, lekker snel
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:21:55 #36
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76177858
Goeiemiddag schatjes!

Ik heb weer een bericht van mijn vriend.
quote:
Beste twizu,

"Sorry for problem, we can refund you in paypal,
and no need return item,fine? please good feedback
for us. Regards
6 eien
pi_76177916
Vandaag is deze aangekomen:

Ik had deze eerst bij FP gezien maar op eBay was het goedkoper.
Mijn dochtertje vindt het prachtig.

[ Bericht 11% gewijzigd door thecuriousone op 29-12-2009 13:26:04 (link naar FP) ]
jaja, en azo...
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:24:15 #38
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76177957
Ik had trouwens een droom over de Chinese shops vannacht. De deurbel ging en ik kreeg een envelop in mijn handen gestopt. De postbode zei dat de douane mijn pakje per ongeluk in de shredder had gestopt. In de envelop zat een briefje met excuses en hierbij vergoeden wij uw verlies. Er zat een euro bij
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:25:03 #39
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76177993
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had trouwens een droom over de Chinese shops vannacht. De deurbel ging en ik kreeg een envelop in mijn handen gestopt. De postbode zei dat de douane mijn pakje per ongeluk in de shredder had gestopt. In de envelop zat een briefje met excuses en hierbij vergoeden wij uw verlies. Er zat een euro bij
Deze is voor jou! ->
6 eien
pi_76178084
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Twizu het volgende:
Goeiemiddag schatjes!

Ik heb weer een bericht van mijn vriend.
[..]

Die man kopieert en plakt gewoon denk ik.

ik heb precies hetzelfde bericht gekregen vandaag:

Sorry for problem, we can refund you in paypal,
for us. Regards
pi_76178149
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Weet je ook nog wat je 'besteld' had?
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:29:59 #42
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76178195
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

for us. Regards
En ik dacht dat ik zijn vriend was.
6 eien
pi_76178270

Ik ben dus nog steeds op zoek naar dit stekkertje. Hier in Nederland niet onder de 8 euro te vinden, terwijl ik denk dat dit hooguit 2 dollar mag kosten.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:31:56 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76178275
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:28 schreef Adfundum het volgende:

[..]

Weet je ook nog wat je 'besteld' had?
Het was een droom
Ik zat me gisteren druk te maken over 7 pakjes van 10 november die nog moeten arriveren, dan krijg je rare dromen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:33:15 #45
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76178331
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben dus nog steeds op zoek naar dit stekkertje. Hier in Nederland niet onder de 8 euro te vinden, terwijl ik denk dat dit hooguit 2 dollar mag kosten.
Om van 2 koptelefoon jacks 1 te maken?
Gekke stekker
pi_76178426
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Om van 2 koptelefoon jacks 1 te maken?
Gekke stekker
Van twee keer mono naar één keer stereo. Om de één of andere reden gebruiken de in-flight entertainment twee mono uitgangen en kun je enkel maar de koptelefoon van de luchtvaartmaatschappij gebruiken die ook zo'n idiote stekker heeft. Met dit stekkertje kun je dus wel je eigen koptelefoon gebruiken.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:39:40 #47
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76178574
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ]

Je bedoelt deze? Kost bij Dealextreme $2.60
6 eien
pi_76178629
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:39 schreef Twizu het volgende:

[..]

Je bedoelt deze? Kost bij Dealextreme $2.60
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:46:20 #49
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76178868
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

for us. Regards
Ga jij ermee akkoord of heb je nog smede plannetjes?
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:47:47 #50
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76178932
Het topicnr moet 54 zijn niet 53
53= Chinese Webshops topic #53 - hier koopt men groot in
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:48:39 #51
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76178971
Ja Klonk is aan het schijten.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:52:10 #52
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76179118
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het topicnr moet 54 zijn niet 53
53= Chinese Webshops topic #53 - hier koopt men groot in
Ik weet het. 's Nachts een topic openen is niet mijn sterkste kant.
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:00:40 #53
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_76179479
pas maar op mensen
Herrineren de mensen dat ik gisteren zei dat ik iets moest ophalen @ postkantoor uit belgie ...

is dus brief ( aangetekend )
van gevers.com
hun behandelen de merkenrechten in EU van UJJ
moet nu dus 200,- betalen ( voor 1 paar!! )
om er van aftezijn. en anders gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen aan mij
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:04:05 #54
131319 mickeyD
pi_76179610
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:05:32 #55
131319 mickeyD
pi_76179669
en hoe weten zij dat je UJJ's ontvangen hebt dan?
pi_76179711
Heb ik godverdomme eindelijk met 2 iphone kabeltjes binnen, werken die kankerdingen niet
Gebeurt gvd helemaal niks

Chinese kuttroep
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:10:27 #57
226677 revpolen
pi_76179848
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef mickeyD het volgende:
ze praten over 1 paar
zal dus wel die van me schoonzusje zijn
net gebeld naar antwerpen die verwezen me door naar brussel..
mensen zijn dus met weekverlof. maar moet maar ff mailen naar die man
ze hebben momenteel 300 dingen liggen die ze moeten afhandelen dus
hoef me niet druk te maken over die 10 dagen betalen..
zal zo foto's maken van de formulieren...
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:10:31 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76179851
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef mickeyD het volgende:
Dat, en zeg gewoon dat je echte UJJ's hebt besteld, geen neppe Ugg's?
pi_76179865
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef revpolen het volgende:
pas maar op mensen
Herrineren de mensen dat ik gisteren zei dat ik iets moest ophalen @ postkantoor uit belgie ...

van gevers.com
Geloof dat zulke bedrijven niet helemaal zuivere koffie is. Staat een heel topic over op ebay ook is het weleens in kassa geweest op tv. Omdat ze niet jouw adres mogen doorgeven. Dus ik zou niet 123 betalen als ik jouw was.
pi_76179904
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef revpolen het volgende:
pas maar op mensen

van gevers.com
Haha dan ben je goed zuur. Maar hoe weten ze dat jij dat gekocht hebt??

En weet nog iemand een goeie shop voor TB met goedkope voetbalshirtjes???
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:19:44 #61
131319 mickeyD
pi_76180200
misschien is 1 van die overige 300 nog de rest van je UJJ's
OF... ze volgen dit topic?
pi_76180329
quote:

Ga er meteen 3 bestellen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:26:32 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76180469
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:10 schreef revpolen het volgende:
ze praten over 1 paar
zal dus wel die van me schoonzusje zijn
...................
zal zo foto's maken van de formulieren...
en ff schoonzusje bellen
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:41:00 #64
226677 revpolen
pi_76181057
29-12-2010

Beste heer Meersman/ mevr. Linden

Hier bij bevestig ik de ontvangst van de door u gescheven brief met het boven genoemde dossier nummer.
Momenteel zit ik met een aantal vragen betreft u schrijven.

U schijft dat het om UGG's gaat, die besteld zijn vanuit china. Dit zou goed mogelijk zijn.
Er is inderdaad enige tijd geleden een paar laarsen besteld vanaf een webshop ( www.tradetang.com )
Zover mij bekend is zou dit geen namaak moeten zijn. de webshop schrijft zelf in de advententie
"UGG comes with cartificate card and box" Ook de prijs is naar mijn inzien niet extreem veel lager dan normaal.
ik moest er uiteindelijk rond de 90$ voor betalen. Naar mijn inzien is dit een nette prijs omdat ze in amerika rond de 120$
zijn. Dus waarom zou een webshop deze niet kunnen aanbieden voor een lagere prijs. ( immers heeft deze geen winkelpand ect. )
Ook zal ik geen namaak kunnen herkennen vanaf een plaatje als "leek" zijnde daar ik een man ben en geen UGG's draag. ( ik vind het zelf 1 van de lelijkste dingen op aarde ) maar ik dacht dat het een geschikt kerstcadeautje zou zijn voor mijn schoonzus.

U geeft aan dat als ik 200,- betaal u verder de zaak seponeert. Ik zal momenteel dit weigeren dit bedrag te betalen.
dit omdat er na mij inzien buiten mij weten om namaak goederen besteld zijn. en ik de goederen niet in mijn bezit heb gehad om
dit zelf te kunnen zien. ( als dit al te zien is... ) Ik moet u dus maar geloven dat dit om namaak goederen zou gaan...

Ook vind ik het vreemd dat ik binnen een termijn van 10 dagen moet reageren, daar er alweer 1 week verstreken is.
en er schijnbaar niemand in uw pand is die mij te woord kan staan momenteel aangezien u en uw collega's met weekverlof bent.

Ik vraag u dan ook om zo spoedig op mijn email een reactie te geven.
Hoogachtend
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:50:39 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76181478
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:48 schreef Dionysiou het volgende:
Ja Klonk is aan het schijten.
Het is nu een uur later Klonk
pi_76181486
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme eindelijk met 2 iphone kabeltjes binnen, werken die kankerdingen niet
Gebeurt gvd helemaal niks

Chinese kuttroep
welke heb je?

je moet deze hebben: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24813

die heb ik (3 stuks) en werken allemaal op de 3GS
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:52:53 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76181553
Dude, je hoeft jezelf helemaal niet te verantwoorden tegenover dit soort maffia praktijken.
We gaan je aanpakken als je niet snel 200 euro dokt

Je bekend onderhand schuld en lult veel teveel in je brief. Gewoon niet op reageren, als je reageert dan komen ze juist op je af omdat je jezelf klem hebt gepraat.

Alsof ze je voor de rechter gaan slepen voor 1 paar schoenen, zonder enig bewijs want de OEGGS staan bij jou thuis. Een beetje rechter stelt je in het gelijk, ze zijn niet van justitie.... wat een dreigementen zeg... intimidatie.

Dezelfde tactiek als van Brein, ze mogen niks maar ze blaffen alsof ze gevaarlijk zijn. Zo hopen ze op je medewerking want ze mogen niks.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:56:46 #68
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76181699
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef monkeybrain het volgende:
Dude, je hoeft jezelf helemaal niet te verantwoorden tegenover dit soort maffia praktijken.

Je bekend onderhand schuld en lult veel teveel in je brief. Gewoon niet op reageren, als je reageert dan komen ze juist op je af omdat je jezelf klem hebt gepraat.

Alsof ze je voor de rechter gaan slepen voor 1 paar schoenen, zonder enig bewijs want de OEGGS staan bij jou thuis. Een beetje rechter stelt je in het gelijk, ze zijn niet van justitie.... wat een dreigementen zeg... intimidatie.

Dezelfde tactiek als van Brein, ze mogen niks maar ze blaffen alsof ze gevaarlijk zijn. Zo hopen ze op je medewerking want ze mogen niks.
Dat dus. NSB-ers van deze eeuw zijn het.
6 eien
pi_76181777
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:50 schreef mug89 het volgende:

[..]

welke heb je?

je moet deze hebben: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24813

die heb ik (3 stuks) en werken allemaal op de 3GS
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525

Die heb ik, doet helemaal niks.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:59:14 #70
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76181784
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef monkeybrain het volgende:

Je UI doet het niet, of is dat juist de bedoeling?
6 eien
pi_76181917
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef Repeat het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525

Die heb ik, doet helemaal niks.
Gek, en balen.. al die tijd wachten voor niks..

maar die ik heb werken perfect
pi_76182075
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef revpolen het volgende:
29-12-2010

Hier bij bevestig ik de ontvangst van de door u gescheven brief met het boven genoemde dossier nummer.

U schijft dat het om UGG's gaat, die besteld zijn vanuit china. Dit zou goed mogelijk zijn.
Er is inderdaad enige tijd geleden een paar laarsen besteld vanaf een webshop ( www.tradetang.com )
Zover mij bekend is zou dit geen namaak moeten zijn. de webshop schrijft zelf in de advententie
"UGG comes with cartificate card and box" Ook de prijs is naar mijn inzien niet extreem veel lager dan normaal.
ik moest er uiteindelijk rond de 90$ voor betalen. Naar mijn inzien is dit een nette prijs omdat ze in amerika rond de 120$
zijn. Dus waarom zou een webshop deze niet kunnen aanbieden voor een lagere prijs. ( immers heeft deze geen winkelpand ect. )
Ook zal ik geen namaak kunnen herkennen vanaf een plaatje als "leek" zijnde daar ik een man ben en geen UGG's draag. ( ik vind het zelf 1 van de lelijkste dingen op aarde ) maar ik dacht dat het een geschikt kerstcadeautje zou zijn voor mijn schoonzus.

U geeft aan dat als ik 200,- betaal u verder de zaak seponeert. Ik zal momenteel dit weigeren dit bedrag te betalen.
dit omdat er na mij inzien buiten mij weten om namaak goederen besteld zijn. en ik de goederen niet in mijn bezit heb gehad om
dit zelf te kunnen zien. ( als dit al te zien is... ) Ik moet u dus maar geloven dat dit om namaak goederen zou gaan...

Ook vind ik het vreemd dat ik binnen een termijn van 10 dagen moet reageren, daar er alweer 1 week verstreken is.
en er schijnbaar niemand in uw pand is die mij te woord kan staan momenteel aangezien u en uw collega's met weekverlof bent.

Hoogachtend
Niet lullig bedoeld, maar zou even de spelfoutjes eruit halen
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:10:23 #73
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76182141
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:

[..]

http://www.windstart.net/(...)26_153244_234307.gif

Zijn UI is te groot. Mag maar 60x60 zijn.
pi_76182160
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:

[..]

Gek, en balen.. al die tijd wachten voor niks..

maar die ik heb werken perfect
Heel frustrerend idd, heb het ook nog met een gewone 3G geprobeerd, maar ook daar gebeurt niks.

Ik ga dus maar eens kijken hoe het werkt om mn geld terug te krijgen...
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:11:40 #75
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76182185
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:10 schreef Repeat het volgende:

[..]

Heel frustrerend idd, heb het ook nog met een gewone 3G geprobeerd, maar ook daar gebeurt niks.

Ik ga dus maar eens kijken hoe het werkt om mn geld terug te krijgen...
Heb het zelf ook.
Bestelling van DX. Mist de 20$ flashlight en de oplader doet het niet.
pi_76182197
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:07 schreef Jorwol het volgende:

[..]

celebrate your money
pi_76182207
tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_76182324
quote:
29-12-2010

Hoogachtend
Kon je niet gewoon een mailtje sturen waar simpelweg in stond "Sorry, wist niet dat het nep was. Volgens de site was het echt." eventjes de verkoper erbij noemen van Tradetang, en hoppa, klaar.
Nu heb je er een heel verhaaltje omheen dat hij verder ook niet hoeft te weten.
pi_76182438
Voor alle mensen die een goedkope wake up light zochten: http://www.gaveaktie.nl/index.php?TRANSID=381435289&m4n_aid=10963&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=3

alleen vandaag

Ik vind m wel erg lelijk
pi_76182442
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Kon je niet gewoon een mailtje sturen waar simpelweg in stond "Sorry, wist niet dat het nep was. Volgens de site was het echt." eventjes de verkoper erbij noemen van Tradetang, en hoppa, klaar.
Nu heb je er een heel verhaaltje omheen dat hij verder ook niet hoeft te weten.
waarom gewoon niet schreven ik heb nooit wat besteld ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_76182466
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:07 schreef Jorwol het volgende:

[..]

En vergeet de hoofdletters ook niet
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:20:42 #82
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76182509
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Semmm het volgende:
Voor alle mensen die een goedkope wake up light zochten: http://www.gaveaktie.nl/index.php?TRANSID=381435289&m4n_aid=10963&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=3

alleen vandaag
Wat een lelijk ding!

Ik heb er een van Medisana.

6 eien
pi_76182540
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Twizu het volgende:

[..]

Wat een lelijk ding!

Ik heb er een van Medisana.

[ afbeelding ]
Ik vind m ook erg lelijk hoe duur was die van jou?
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:25:52 #84
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76182709
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik vind m ook erg lelijk hoe duur was die van jou?
Ik heb 'm al een tijdje. Had 'm toen gekocht voor een euro of ¤50, dacht ik.
Ze staan tegenwoordig regelmatig in de Blokker folders.
6 eien
pi_76182850
Postbode staat voor de deur, loopt ie de andere kant op!
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:29:14 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76182864
Ik koop wel die van Philips. ¤89,-

Dan maar geen vuurwerk dit jaar.
Zo denk ik.

Een beetje vuurwerk dan.
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:31:49 #87
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76182953
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef Semmm het volgende:
Postbode staat voor de deur, loopt ie de andere kant op!
6 eien
pi_76182992
quote:
hehehe
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:33:13 #89
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76183005
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:

[..]

Gisteren deed ie het gewoon, even een andere gepakt.
pi_76183023
pi_76183024
Vandaag kanen km-93 binnengekregen, weet iemand waar je die in-ear rubbertjes kan halen? mijn oren splijten van de standaard rubbertjes...
pi_76183578
Net Weer 2 pakketjes binnen

SevenChannel Ds Screen Protectors en Ipod Hoesje

en Een horloge van BG
pi_76183739
quote:
29-12-2010

Hoogachtend
Ik zou niks sturen. Stel het was echt nep waarom heb jij het dan gehad en is het niet gelijk verbrand?
pi_76184144
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:08 schreef dennis00 het volgende:
Ja, en hoe weet je waar hij is? Ik zie alleen wanneer hij shipped is... en wanneer hij uit HongKong is vertrokken.

Op de site van de Hong Kong post wordt ook weinig informatie gegeven, maar er wordt wel naar verwezen.
Als je de OP had gelezen, had je geweten dat de trackingnummers tot nederland zijn. Je weet zegmaar alleen wanneer het china uit gaat. Wil je het ook binnen Nederland weten? Dan moet je TNT even bellen (zie OP), maar als ze bij TNT zijn aangekomen worden ze vandaag morgen of overmorgen bezorgt. Heb je dus niet zo veel aan.
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:22:49 #95
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76184706
Er zijn geen pakketjes meer onderweg voor me. Snel wat bestellen.
6 eien
pi_76185761
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Twizu het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik zijn vriend was.
Mij noemt ie al een tijdje geen vriend meer.

Gewoon de refund accepteren en vervolgens een vette 0 sterren negatieve feedback er overheen.
Zoiets als dit: Sold fake 16GB – tested with H2testw is 4GB! Google SOSFakeFlash
Dat is het enige wat die lui raakt, eerst zeggen dat het een vergissing is, vervolgens zeggen dat ze alleen reseller zijn en dat het aan de leverancier ligt, en vervolgens weer zeggen dat zij in de toekomst zich zullen verbeteren, yes sure!

Uiteindelijk gaat ie dan nog extra geld bieden ook om de feedback terug te laten draaien, lekker niet op in gaan en dan kan je nog leuke mailtjes verwachten

Ook even melden bij de site SOSFAKEFLASH
pi_76185860
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef PedroN het volgende:

[..]

Mij noemt ie al een tijdje geen vriend meer.

Gewoon de refund accepteren en vervolgens een vette 0 sterren negatieve feedback er overheen.
Zoiets als dit: Sold fake 16GB – tested with H2testw is 4GB! Google SOSFakeFlash
Dat is het enige wat die lui raakt, eerst zeggen dat het een vergissing is, vervolgens zeggen dat ze alleen reseller zijn en dat het aan de leverancier ligt, en vervolgens weer zeggen dat zij in de toekomst zich zullen verbeteren, yes sure!

Uiteindelijk gaat ie dan nog extra geld bieden ook om de feedback terug te laten draaien, lekker niet op in gaan en dan kan je nog leuke mailtjes verwachten

Ook even melden bij de site SOSFAKEFLASH
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:56:52 #98
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76185963
Kan je de feedback niet weghalen en opnieuw plaatsen na de 10$?
pi_76187283
Nee, maar die $10 interesseert mij geen r..t, al was het $50. Hij baalt meer van die negatieve FB dan ik plezier zou hebben van die $10
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:39:24 #100
128384 mcwops
gat in je glas
pi_76187631
heb een 3 tal losse oudere ide schijven (40,40 80gb) met veel data erop(oa privefoto's en muziek). kan ik die simpel aansluiten op deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12781 en zijn ze dan benaderbaar via filemanager op mijn laptop?

enne, heeft dp jack deze ook? (dx en fp zijn zoo traaaag)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:43:00 #101
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76187747
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef thijs1994 het volgende:
Heeft iemand nog een goeie Taobao-shop met goedkope voetbalshirts?? Van Nederland ofzo zoek ik moet niet te duur zijn.
http://shop34646074.taobao.com/
Ik weet niet of er NL shirts zijn
pi_76187840
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef mcwops het volgende:
heb een 3 tal losse oudere ide schijven (40,40 80gb) met veel data erop(oa privefoto's en muziek). kan ik die simpel aansluiten op deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12781 en zijn ze dan benaderbaar via filemanager op mijn laptop?
[ afbeelding ]
Ja, daar steek je een IDE schijf in en dit ding maakt daar dan USB van zegmaar, dan kan je de data op de schijf benaderen. Het is hetzelfde ding als zo ook in externe Harddisks hebben zitten.
pi_76188309
quote:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8992
Goedkopere oplossing, en zit nog een behuizing bij ook.
Moet het wel echt om alleen IDE schijven gaan.
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:59:35 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76190471
quote:
[ afbeelding ]
Het probleem met oude schijven is het volgende, dit soort oplossingen zijn duurder dan een nieuwe externe schijf kopen. Dan pleur je deze oude ergens in de kluis als backup
pi_76191109
Kijken op eBay loont vaak wel.

Zojuist een AV cable gekocht voor mijn PSP voor 2,54 dollar. Onze Chinese vrienden vragen hier 7-8 dollar voor... Tegenwoordig is alles net iets goedkoper op eBay, en dat werkt net zo goed Vaak nog sneller in huis dan via een webshop... En al die ''net ietje goedkoper'' centen in een jaar tikt wel aan!
pi_76191235
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef Deezertje het volgende:
Kijken op eBay loont vaak wel.

Zojuist een AV cable gekocht voor mijn PSP voor 2,54 dollar. Onze Chinese vrienden vragen hier 7-8 dollar voor... Tegenwoordig is alles net iets goedkoper op eBay, en dat werkt net zo goed Vaak nog sneller in huis dan via een webshop... En al die ''net ietje goedkoper'' centen in een jaar tikt wel aan!
Ik wacht al heel lang op 2 ebay pakketjes
Bij mij is ebay meestal trager.
pi_76191542
Ik krijg nu als het goed is ook een refund.
check dit eerste bericht;
quote:
Van Verkoper: Superdeal op 28-12-2009 07:57 CET
can you close disputewe refund you $10 can send you another 4gb player? pls good feedback
ik antwoorden;
quote:
I want my 27 dollars.Why do you say 4 gb?Don't you even have real 16 gb in your collection?If you only can deliver 4 gb, that means you are truly misleading and lying to people.
Hij zegt;
quote:
Van Verkoper: Superdeal op 29-12-2009 06:23 CET
HI we refund in full please good feedback ok?
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:32:23 #108
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76191899
Arme kut chinees. Loopt lekker wat geld mis.
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:32:51 #109
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76191917
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef blizzardo het volgende:
[..]

ik antwoorden;
[..]

Hij zegt;
[..]

Hehe. Echt iedereen heeft zo'n ding besteld bij hem
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:34:12 #110
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76191975

dinsdag 29 december 2009 @ 19:35:37 #111
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76192024
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Dionysiou het volgende:
Arme kut chinees. Loopt lekker wat geld mis.
Ik heb er toch geen medelijden mee. Hij verkoopt echt tig van die dingen per dag. (zie feedback)
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:37:13 #112
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76192089
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:35 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik heb er toch geen medelijden mee. Hij verkoopt echt tig van die dingen per dag. (zie feedback)
Zullen al die arme kopers allemaal zo dom zijn?
pi_76192133
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:43 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

http://shop34646074.taobao.com/
Ik weet niet of er NL shirts zijn
Nee die zoek ik niet. Ik zoek een voetbalshirt-shop die nog goedkoper is.. Daar was een shop van, Mr.Houdoe heeft daar ook een keer een shirt gekocht. Maar kan 'm niet meer vinden.
pi_76192214
quote:
[ afbeelding ]
Ik heb deze van DX:

Gebruik hem af en toe voor verschillende types (laptop, ide, sata) schijven. Doet wat het moet doen.
FP heeft em ook, en hij is goedkoper!
jaja, en azo...
pi_76192226
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Nee die zoek ik niet. Ik zoek een voetbalshirt-shop die nog goedkoper is.. Daar was een shop van, Mr.Houdoe heeft daar ook een keer een shirt gekocht. Maar kan 'm niet meer vinden.
http://store.taobao.com/s(...)56c140b76df39bf.htm?
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:42:33 #116
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76192314
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Zullen al die arme kopers allemaal zo dom zijn?
Ja! Als ik niks van die Fake flash wist, had ik ook positieve feedback gegeven.

Jij krijgt dat ding thuis, zet 'm eens aan om te kijken of het werkt en vervolgens geeft het gros van de mensen gelijk een positieve feedback zonder er verder naar te kijken.
6 eien
pi_76192524
Waarschuwing voor de mannen die deze of deze willen bestellen ( of al besteld hebben)
Tenzij je opvallend kleine voeten hebt zou ik het maar niet doen. Ze zijn namelijk net een vrouwen 41. En ze zijn niet eens zo super warm.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:52:44 #118
78498 classpc
I don't like change
pi_76192742
Ik moet morgen bij het postkantoor ook een pakje ophalen met als afzender Focal Industrial te Hong Kong.
DX dus. Ik weet al wat het is waarschijnlijk, maar irritant dat die postbode niet ff later weer komt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:12:23 #121
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76196177
Wat een rebel zeg

pi_76197375
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Jack do you know if its possible to get our own names printed on those shirts? By that supplier?
Yep,I have read the description,the supplier can help you print the name and number.But need 2 days more,and 4$ as extra service fee
pi_76197709
Ik heb bij Rachel prijs gevraagd voor deze lamp:

Ik kreeg het antwoord dat ik deze beter lokaal aankoop omdat er gemakkelijk beschadiging optreedt bij het transport...
jaja, en azo...
pi_76197771
hey, ik wil voor een meisje die ik ken zon ipoot bestellen, liefst gewoon via popbuying, zijn die een beetje van goede kwaliteit dat hij gewoon goed muziek afspeelt etc?

dankjewel
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:52:57 #125
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76197932
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
hey, ik wil voor een meisje die ik ken zon ipoot bestellen, liefst gewoon via popbuying, zijn die een beetje van goede kwaliteit dat hij gewoon goed muziek afspeelt etc?

dankjewel
Je gaat een meisje versieren met een neppe Aipod? Wat schattig!
6 eien
pi_76197942
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Yep,I have read the description,the supplier can help you print the name and number.But need 2 days more,and 4$ as extra service fee
dus dan komt het totaal op een dollar of 13?? $ 8.79 + 4
pi_76198170
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hehe. Echt iedereen heeft zo'n ding besteld bij hem
hoe kun je bieden dan? je kan dan wel contact met m opnemen alleen k denk dat bij veilingen het dan n beetje laat is
pi_76198232
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Twizu het volgende:

[..]

nee, meisjes versier ik met varkenszaklampjes van 1 cent
je moeder dr nummer heb ik ook al
pi_76198344
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Twizu het volgende:

[..]

Die Stitch-poppetjes die ik een paar weken geleden heb besteld zijn zeer goed bevallen

Bonuspunten voor mij
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:03:03 #130
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76198401
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

hoe kun je bieden dan? je kan dan wel contact met m opnemen alleen k denk dat bij veilingen het dan n beetje laat is
Die MP4-spelers op Ebay zijn wel echt crap & nep, raad ik je niet aan voor je meisje. Die van Popbuying en Focalprice schijnen wel redelijk te zijn.
6 eien
pi_76198506
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef Twizu het volgende:

[..]

Die MP4-spelers op Ebay zijn wel echt crap & nep, raad ik je niet aan voor je meisje. Die van Popbuying en Focalprice schijnen wel redelijk te zijn.
oke, bedankt man, kijk nog wel even, igg mensen die op focalprice of PB n ipoot hebben gekocht mij even PMen ofzo voor ervaring :p bedankt
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:06:59 #132
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76198593
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:05 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

oke, bedankt man, kijk nog wel even, igg mensen die op focalprice of PB n ipoot hebben gekocht mij even PMen ofzo voor ervaring :p bedankt
Die van Ebay ziet er opzich wel goed uit maar de firmware die erop staat is echt bagger.

6 eien
pi_76198894
Heeft iemand nouw al succesvol een eigen canvas doek (dus met eigen foto) uit china gehaald oid? (zo goedkoop mogelijk!?)
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:21:40 #134
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76199282
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand nouw al succesvol een eigen canvas doek (dus met eigen foto) uit china gehaald oid? (zo goedkoop mogelijk!?)
Bijna, de postbode kwam het pad oplopen maar plotseling sprong er een zombie uit de bosjes
pi_76199295
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef jopiede het volgende:
Ja ikke al 3! Ben er zeer tevreden over, netjes verstuurd in een goede koker. Minpuntje er zit geen houten skelet bij! Maat die ik besteld heb is 8x10 inch.
pi_76199371
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef mug89 het volgende:

[..]

dus dan komt het totaal op een dollar of 13?? $ 8.79 + 4
Goh als het zo goedkoop zou zijn dan had ik al 100 shirts gekocht haha. Jij pakt alleen de Taobao prijs. Daar moet je nog even de fee van popbuying bij optellen en de verzendkosten. Prijs kan je bij Jack aanvragen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:26:46 #137
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76199547
Whahahahaihiihhwhhehehiiiihiihihih
pi_76199616
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:21 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ja ikke al 3! Ben er zeer tevreden over, netjes verstuurd in een goede koker. Minpuntje er zit geen houten skelet bij! Maat die ik besteld heb is 8x10 inch.
3 vragen in 1 keer:

waar heb je het besteld?
welke prijs?
grotere afmetingen ook mogelijk?
jaja, en azo...
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:29:06 #139
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76199657
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

3 vragen in 1 keer:

waar heb je het besteld?
welke prijs?

Maximaal één vraag per post.
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:31:39 #140
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76199780
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:29 schreef Twizu het volgende:

[..]

Maximaal één vraag per post.
Godmiljaar!
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:47:51 #141
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76200670
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef jack-peng het volgende:

[..]

And that's how much all together?
Hoi
pi_76201216
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Moet je natuurlijk wel even zeggen welk item je wilt hebben. Anders is het nogal lastig om een prijs te krijgen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:58:46 #143
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76201279
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

Moet je natuurlijk wel even zeggen welk item je wilt hebben. Anders is het nogal lastig om een prijs te krijgen.
Die en die ene en dat ding.
  dinsdag 29 december 2009 @ 22:58:59 #144
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_76201294
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb m gemailt
Hoi
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:00:43 #145
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_76201383
Hmm, misschien herinnert iemand zich nog dat ik een tijdje geleden die Kanen MD-52 had besteld, en dat ze niet helemaal goed waren. Ik heb gisteren dan toch eindelijk mijn vervanging binnengekregen

En wat schetst mijn verbazing: niet meer de stugge plastic kabel van de vorige, maar een gevlochten kabel (je snapt wel wat ik bedoel, stevig!), een stevigere stekker, iets langere kabel, beter passende rubbertjes, en beter geluid. Nog steeds wel echt de MD-52, alleen zat er dit keer een "garantiebewijs" bij (wat verwees naar Kanen.com.cn ipv Kanon.com.cn zoals op de verpakking, dus waarschijnlijk zijn de Kanens van Jack allemaal imitatie ).

Maar goed, ben er zeer blij mee!
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_76201614
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef joepie91 het volgende:
Hmm, misschien herinnert iemand zich nog dat ik een tijdje geleden die Kanen MD-52 had besteld, en dat ze niet helemaal goed waren. Ik heb gisteren dan toch eindelijk mijn vervanging binnengekregen

En wat schetst mijn verbazing: niet meer de stugge plastic kabel van de vorige, maar een gevlochten kabel (je snapt wel wat ik bedoel, stevig!), een stevigere stekker, iets langere kabel, beter passende rubbertjes, en beter geluid. Nog steeds wel echt de MD-52, alleen zat er dit keer een "garantiebewijs" bij (wat verwees naar Kanen.com.cn ipv Kanon.com.cn zoals op de verpakking, dus waarschijnlijk zijn de Kanens van Jack allemaal imitatie ).

Hoe ben je dan aan een vervanging gekomen!?
pi_76201759
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:48 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb bij Rachel prijs gevraagd voor deze lamp:
[ afbeelding ]

Ik kreeg het antwoord dat ik deze beter lokaal aankoop omdat er gemakkelijk beschadiging optreedt bij het transport...
Das wel raar want Jack verzekerde mij dat de lamp(dezelfde lamp, maar dan voor aan het plafond) wel goed getransporteerd kon worden via reguliere post. Ik heb hem trouwens nog niet besteld. Ik wacht even de kerstdrukte en zo af en ik had even een grote aankoop tussendoor.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:09:22 #148
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_76201807
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Semmm het volgende:

alleen vandaag

Ik vind m wel erg lelijk
Bij de Action geloof ik nog geen 2 tientjes..
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Misschien een idee om oudere topics na te zoeken..? Wordt onderhand wel moe van dat voetbalshirtjes geneuzel, elk topic wel weer een of andere nono die minimaal 5 posts per pagina moet spenderen aan voetbalshirtjes onzin gewauwel. Om vervolgens langere tijd op te donderen uit het topic en een deel later weer exact dezelfde vragen te stellen. Leer lezen of zo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:10:28 #149
183846 joepie91
pi_76201873
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef jopiede het volgende:

[..]

Hoe ben je dan aan een vervanging gekomen!?
Via Jack. Maar de vorige waren volgens mij ook al imitatie. Of andere productielijn uit dezelfde fabriek, als "B-merk", dat kan natuurlijk ook.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:14:08 #150
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76202067
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Bij de Action geloof ik nog geen 2 tientjes..
[..]

Misschien een idee om oudere topics na te zoeken..? Wordt onderhand wel moe van dat voetbalshirtjes geneuzel, elk topic wel weer een of andere nono die minimaal 5 posts per pagina moet spenderen aan voetbalshirtjes onzin gewauwel. Om vervolgens langere tijd op te donderen uit het topic en een deel later weer exact dezelfde vragen te stellen. Leer lezen of zo.
Amen.
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:14:40 #151
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76202095
quote:

Kun je eens een foto maken?
Op de Kanen homepage staat gewoon "de oude".
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:15:07 #152
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76202117
http://www.thefootballshirt.com/

Veel keuze + bedrukking en evt. patches
Niet eens zoveel duurder misschien net zo duur of iets goedkoper.

Groetjes van neo2000
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:16:17 #153
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76202188
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:

Groetjes van neo2000
Bedankt voor de tip.
Groetjes Dionysiou.
6 eien
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:21:53 #154
183846 joepie91
pi_76202474
Links oud, rechts nieuw.

Verder: zie hier het Kanen logo: http://www.kanen.net.cn/
En het Kanon-logo lijkt hier op, maar dan met een O ipv een E.

De site Http://kanon.net.cn die op de verpakking staat werkt niet (ondanks dat er een sticker met serienummer onder een kraslaag opzit!) en de site www.Kanen.net.cn die op het garantiebewijs staat, werkt wel.
pi_76202573
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:

Groetjes van neo2000
quote:
- Shipping , handing and operating cost is 8.00 GBP for first item
and 6.00 GBP for each additional items in the same package.
Wordt het snel vrij duur.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:25:37 #156
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76202659
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

[..]

Wordt het snel vrij duur.
28$ á ¤19.50 euro incl.
Is Jack dan zoveel goedkoper? Als je het ook gaat bedrukken?
pi_76202706
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef joepie91 het volgende:
Links oud, rechts nieuw.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De site Http://kanon.net.cn die op de verpakking staat werkt niet (ondanks dat er een sticker met serienummer onder een kraslaag opzit!) en de site www.Kanen.net.cn die op het garantiebewijs staat, werkt wel.
Eerst heette het Kanon, nu Kanen. Daarom werkt Kanon niet meer en Kanen wel. En geen één van de 2 producten is nep.
pi_76202732
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

28$ á ¤19.50 euro incl.
Ja, Jack kan tegen de $20,- aan als het goed is. Scheelt een beetje.
pi_76202749
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

28$ á ¤19.50 euro incl.
Ik zit niet zo in de voetbalshirtjes, maar ik vind het belachelijk als de prijs verdubbelt doordat er verzendkosten bijkomen. Zeker omdat dit per shirt wordt berekend en niet per zending.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:29:43 #160
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76202891
Wat Joene zegt, ze hebben waarschijnlijk problemen gekregen met Canon, logo helemaal gejat.

Dat snoertje is inderdaad beter, zitten ook op andere oortjes. Kan ik weer een setje kopen omdat het snoer echt prettiger is.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:33:17 #161
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76203112
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik zit niet zo in de voetbalshirtjes, maar ik vind het belachelijk als de prijs verdubbelt doordat er verzendkosten bijkomen. Zeker omdat dit per shirt wordt berekend en niet per zending.
Het is inderdaad best jammer door de verzending.
Volgens mij zit dit bedrijf ook in China oid gevestigd. Vandaar de verzendkosten.

Heb er ooit iets besteld. Ziet er wel netjes uit though.
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:33:34 #162
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76203124
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja, Jack kan tegen de $20,- aan als het goed is. Scheelt een beetje.
Als Jack dat kan dan scheelt het veel ja.
pi_76204493
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

3 vragen in 1 keer:

waar heb je het besteld?
welke prijs?
Weet je wat het kost een vraag door mij laten beantwoorden?
1 www.artscow.com
2 8.99 dollar incl. verzenden dit was in combinatie met een coupon ( die je kan vinden op de site dus goed zoeken)
3 Ja dit was de kleinste mogelijkheid dus veel groter ook met korting te krijgen.
pi_76205055
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef davo1979 het volgende:

[..]

1 www.artscow.com
2 8.99 dollar incl. verzenden dit was in combinatie met een coupon ( die je kan vinden op de site dus goed zoeken)
3 Ja dit was de kleinste mogelijkheid dus veel groter ook met korting te krijgen.
http://www.artscow.com/promote/fcfs.aspx

Dus als je zo'n coupon invoert kost het 8,99 ipv 24,99
  woensdag 30 december 2009 @ 00:20:15 #165
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76205277
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat word mijn aller aller laatste bestelling dit jaar.
pi_76205319
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ligt aan de maat maar voor 8x10 maat wel
  woensdag 30 december 2009 @ 00:22:32 #167
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76205368
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dat word mijn aller aller laatste bestelling dit jaar.
Jij hebt echt geld teveel hè. Paas mij wat!
6 eien
pi_76205459
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:21 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ligt aan de maat maar voor 8x10 maat wel
Het gaat om het idee Vond het al zo goedkoop, maar het is dus een promotie.
  woensdag 30 december 2009 @ 00:26:10 #169
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76205522
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

1500x1200

Het is in inches he
pi_76205592
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als je een paar keer besteld heb krijg je ook aanbiedingen per email of aparte promoties voor alleen de verzendkosten. Ik ben opzich zeer tevreden zeker voor het prijskaartje mindere al eerder genoemd geen houten skelet. Je krijgt dus alleen een bedrukte doek opgerold in een koker.
pi_76205614
quote:

[..]

1 www.artscow.com
Te gek! Dankjewel voor de tip! Heb zelf een etui gemaakt met aan beide kanten een foto erop en direct besteld. Was slecht ¤5,01 met de huidige paypalkoers incl. verzendkosten.
pi_76205621
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

1500x1200

Het is in inches he
Het formaat is wat anders dan de eisen van de foto!
pi_76205658
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:26 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

1500x1200

Het is in inches he
Nee, 8 x 10 inch is ongeveer 20 x 25.4 cm
  woensdag 30 december 2009 @ 00:32:56 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76205799
Gaat die viespeuk Dion Next Door Nikki laten bedrukken op canvas
  woensdag 30 december 2009 @ 00:33:28 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76205824
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:32 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat die viespeuk Next Door Nikki laten bedrukken op canvas
Nee!
pi_76205940
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Nee!
Hij hoorde van mij dat de kwaliteit goed was dus hij wilde voor eeuwig zijn piemel laten afdrukken
  woensdag 30 december 2009 @ 00:44:33 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76206226
Hufterts
pi_76206424
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef blizzardo het volgende:
[..]

ik antwoorden;
[..]

Hij zegt;
[..]

Als je maar zorgt dat je eerst je refund hebt voor je het geschil sluit want anders kan je het wel schudden
pi_76209095
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef Twizu het volgende:

[..]

http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.2.0%20MP4
These are Nano Exact 5, we directly order from the factory,I can guarantee the quality,or full refund.
pi_76209107
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

22$ includings shipping and tracking number with print name and number service
pi_76209131
quote:

Well... I swear to god all the Kanen Headphone in Popbuying are genuine!!!!!!
pi_76209909
quote:

[..]

1 www.artscow.com
Heel erg bedankt!
jaja, en azo...
pi_76210520
quote:
Op woensdag 30 december 2009 03:32 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Well... I swear to god all the Kanen Headphone in Popbuying are genuine!!!!!!
I don't believe in god
  woensdag 30 december 2009 @ 09:01:44 #184
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76210603
quote:
Op woensdag 30 december 2009 08:51 schreef Semmm het volgende:

[..]

I don't believe in god
I believe in Next Door Nikki

tong80
pi_76211027
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

I believe in Next Door Nikki

tong80
I dont believe in Dionysius

groetjes Dionysiou
SPOILER
  woensdag 30 december 2009 @ 09:38:01 #186
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76211116
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef Semmm het volgende:

[..]

I dont believe in Dionysius

groetjes Dionysiou
SPOILER
Ik wil voor die avond een speciale string kopen. tong80 vind dat erg lekker.

Hoeveel kost dit?
http://item.taobao.com/au(...)de8be0c.htm?cm_cat=0

Groetjes, Semmmmmmmmmmmm
pi_76211169
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik wil voor die avond een speciale string kopen. tong80 vind dat erg lekker.

Hoeveel kost dit?
http://item.taobao.com/au(...)de8be0c.htm?cm_cat=0

Groetjes, Semmmmmmmmmmmm
  woensdag 30 december 2009 @ 09:42:34 #188
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76211189
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:41 schreef Semmm het volgende:

[..]

pi_76211234
Ik ben transseksueel en ben op zoek naar een opblaas beha
http://item.taobao.com/au(...)4b12c7c.htm?cm_cat=0

Groetjes Dionysiousiosuous
SPOILER
SPOILER
  woensdag 30 december 2009 @ 11:12:48 #190
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_76213568
Straks gaat Jack allemaal gay spullen aanbieden in zijn webshop speciaal voor jullie 2
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_76213638
Hallo,
In een van de vorige topics had ik gepost dat ik een T5353 had besteld. Maar nu wou de leverancier die niet leveren aan popbuying, omdat hij van te slechte kwaliteit was.
Zou dit wat zijn http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260523679415#ht_10447wt_952.?
  woensdag 30 december 2009 @ 11:48:18 #192
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76214727
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Straks gaat Jack allemaal gay spullen aanbieden in zijn webshop speciaal voor jullie 2
Met al die Nederlandse klanten, kan best weleens winstgevend zijn

FOK's 2009 best Chinese webshop prize
My vote

1. popbuying/dealperfect
2. focal price
3. suntek
4. dx

Jack, you win the prize

Ben wel nieuwsgierig wat jullie ervaring is met de diverse shops.
Budgetgadgets vind ik slecht, vsamsun is ook een vage tent.

[ Bericht 2% gewijzigd door monkeybrain op 30-12-2009 11:55:08 ]
pi_76214972
DX voor mij op 1 en FP helemaal onderaan, wat een kut tent...

DP/PB heb ik nog geen ervaring mee
pi_76215226
1. PB/DP
2. DX

Rest geen ervaring mee
pi_76215368
Ik heb een nieuwe webcam nodig. Niet zo zeer om lekker te cammen met al m'n 16 jarige sletjes, maar om de straat te filmen. Dat sla ik dan op, op mijn computer zodat ik later wat beelden terug kan kijken, misschien gebeurt er nog iets leuks . Ik heb er nu 3 gevonden, wel veel verschil in MP, maar niet erg in prijs. Advies a.u.b .

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23801
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24408
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14688
  woensdag 30 december 2009 @ 12:08:36 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76215464
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
DX voor mij op 1 en FP helemaal onderaan, wat een kut tent...

DP/PB heb ik nog geen ervaring mee
Dus je hebt 2 bestellingen gedaan bij 2 winkels, dus FP op plek 2

Fp heeft een mooie site, goede klantenservice, leveren snel en een mooie aanbod aan spullen en acties.
Helemaal onderaan kan niet, vsamsun heeft niet eens een server die fatsoenlijk bereikbaar is
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:05 schreef EdNoolk het volgende:
Ik heb een nieuwe webcam nodig. Niet zo zeer om lekker te cammen met al m'n 16 jarige sletjes, maar om de straat te filmen. Dat sla ik dan op, op mijn computer zodat ik later wat beelden terug kan kijken, misschien gebeurt er nog iets leuks . Ik heb er nu 3 gevonden, wel veel verschil in MP, maar niet erg in prijs. Advies a.u.b .

Allemaal ruk, kies er maar 1 uit die je mooi vindt Vergeet de MP flauwekul
  woensdag 30 december 2009 @ 12:14:08 #197
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_76215677
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
My vote

1. popbuying/dealperfect
2. focal price
3. suntek
4. dx

Jack, you win the prize
1.Pop
2. Focal
3. DX (meer producten/goedkoper máár slechte service)
4. Suntek (niks gewonnen tijden die klik gevallen )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  woensdag 30 december 2009 @ 12:19:20 #198
131319 mickeyD
pi_76215867
zo'n ding moet je kopen

dan lopen ze t beeld niet uit ook..
  woensdag 30 december 2009 @ 12:19:33 #199
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_76215879
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef monkeybrain het volgende:

My vote

1. popbuying/dealperfect
2. focal price
3. suntek
4. dx

1. POP/DP
2. DX
3. FP
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:05 schreef EdNoolk het volgende:

Niet dat je er snel problemen mee krijgt maar volgens mij mag je de straat niet zo filmen i.v.b privacy etc.
pi_76216121
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef mickeyD het volgende:
zo'n ding moet je kopen
[ afbeelding ]
dan lopen ze t beeld niet uit ook..
Ik zit niet voor niets op Chinese Webshops .
En ik weet dat het niet mag, maar kleine kans dat het ze opvalt en zien dat het een webcam is
pi_76216257
MD80
  woensdag 30 december 2009 @ 12:41:43 #202
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76216603
1. Ebay
2. Focalprice
3. Jacks
4. DX
6 eien
pi_76217566
hmmzz nieuwgierig wat die energy saver unitsss doen en hoe ze werken?
iemand?

http://www.focalprice.com(...)Equipment_Green.html
  woensdag 30 december 2009 @ 13:10:13 #204
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76217628
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:41 schreef Twizu het volgende:
1. Ebay
2. Focalprice
3. Jacks
4. DX
Jij moet weer een rebel zijn met je Ebay, dat is geen shop
Jij wilt gewoon rellen met Chinezen met je feedback

Net 3 Kanen ontvangen, echte Kanen niet Kanon
Hebben ze gewoon die gast van "lost" erop gezet en wat oordoppen erin geshopt

woensdag 30 december 2009 @ 13:15:18 #205
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76217840
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jij moet weer een rebel zijn met je Ebay, dat is geen shop
Jij wilt gewoon rellen met Chinezen met je feedback

Net 3 Kanen ontvangen, echte Kanen niet Kanon
Hebben ze gewoon die gast van "lost" erop gezet en wat oordoppen erin geshopt

[ afbeelding ]
Dat is een naamgenoot van Jack.
6 eien
  woensdag 30 december 2009 @ 13:19:20 #206
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_76218000
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:08 schreef kloink het volgende:
hmmzz nieuwgierig wat die energy saver unitsss doen en hoe ze werken?
iemand?

http://www.focalprice.com(...)Equipment_Green.html
Dat is een goeie...
Stabiliseert dat ding de stroom door je huis terug in het stopcontact ofzo?
Er zitten geen uitgangen op dat ding

Totale bullshit volgens mij, de tekst op die doos New digital German technology
Of is het niet compensator maar condensator, om verloren stroom op te vangen... gek ding.

pi_76218316
Pakje van budgetgadgets binnen, heeft er zo'n beetje 2,5 maand over gedaan waarvan de meeste tijd hij op "wachten op leverancier" stond. Maak ik het open, zie ik ineens dat er nog 2 dingen bijzitten die ik heel niet besteld heb. Zou vast wel iets van compensatie voor de wachttijd zijn. Het ging om een iPod Nano silicone hoesje, en een Button met een smiley erop.
pi_76218606
Zojuist ook weer een setje MD52 binnengekregen. Zijn inderdaad anders dan de vorige die ik heb. Bekabeling is idd veranderd en minder stug nu.

Echter ook de 3,5mm plug is veranderd en zodoende niet meer geschikt voor mijn 1st gen iPhone.
Jammer, maar ligt natuurlijk ook aan de iPhone waar de aansluiting verdiept in ligt.
Ook is de aansluiting gewoon mat zwart kunststof geworden ipv het zilver, jammer.
pi_76220115
Ik heb mn geld terug gekregen van die man met die eyepots,

en 3 Pakketjes binnen
- oordopjes
- en 2 micro sd lezers van Ebay

[ Bericht 8% gewijzigd door Jeffrey_San op 30-12-2009 14:18:46 ]
pi_76220813
Poll: Beste Chinese webshop van 2009?
  • Focalprice
  • Tradetang
  • Dealperfect/Popbuying
  • Dealextreme
  • Suntek
  • Anders
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_76221129
    DX. Suntekstore vind ik ook wel relax opzeg. Snelle verzendig en leuke producten (plectra etc.). Komen alleen weinig nieuwe producten bij new arrivals.
    pi_76221142
    FP is voor mij de beste shop na eBay.
    Hebben alles wat ik zoek
    Mooie aanbiedingen soms voor een cent, en de levertijden zijn prima.

Voordat ik wat bestel bij DX,FP of PB kijk ik eerst op eBay daar is het net (of soms veel) wat goedkoper dan bij de Chinese webshops.
      woensdag 30 december 2009 @ 15:01:43 #213
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76222248
    Het is ook vaak maar net wat je nodig hebt.

Ik heb even de EC5 bekeken van Kanen, wie had die ook alweer?
    Eigenlijk ook om te janken qua geluid, erg plat, dan heb je net de slechte eruit gekozen.
    De bouwkwaliteit is wel erg goed.

De Kanen droom begint wel iets op een nachtmerrie te lijken. Toevallig een hoop goede als eerste ontvangen
      FOK!fotograaf woensdag 30 december 2009 @ 15:03:10 #214
    145146 Andyy
    pi_76222322
    Vandaag werd ik wakker gemaakt door de postbode die een pakketje had
    Maar wel een blits zaklampje nu
    pi_76222506
    Net eff een goedkoop laserlampje een kabel voor laptop naar tv en een die sigaret aansteker( aansteker in vorm van een sigaret) hoe moet ik em vullen met gas? Kan dat bij een benzinepomp oid?
      woensdag 30 december 2009 @ 15:10:37 #216
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76222615
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef jopiede het volgende:
    Net eff een goedkoop laserlampje een kabel voor laptop naar tv en een die sigaret aansteker( aansteker in vorm van een sigaret) hoe moet ik em vullen met gas? Kan dat bij een benzinepomp oid?
    Gewoon even bij het pompstation binnen vragen of je je aansteker kunt bijvullen met LPG. Dan moet je een speciaal dopje gebruiken, dat hebben ze bij de kassa liggen
    pi_76222731
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef jopiede het volgende:
    Bij de gasunie maak je de meeste kans denk ik, die draaien nu toch volop, dan kan dat kleine beetje er wel gratis af.
    Als ze gesloten zijn kan je ook even naar de action of de lokale sigarenboer voor een busje gas.
      woensdag 30 december 2009 @ 15:14:33 #218
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_76222778
    Vandaag een witte envelop vanuit Hong Kong in ontvangst genomen . 4dec besteld, 9dec vanuit DX verstuurd en 22dec heeft het Hong Kong verlaten.

De inhoud:
    Stylish Costume Fake Mustache (Assorted 12-Pack)
    72-LED Blue Light Matrix Stainless Steel Watch/Wristwatch (Black).

Het horloge is weliswaar niet zwart, maar eerder een soort anthraciet wat naar zwart neigt. Verder is het echt een heel gaaf ding !
    Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
    pi_76223856
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef joepie91 het volgende:
    Links oud, rechts nieuw.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb vandaag de links(oude) binnen gekregen, Jammer die rechtse zien er beter uit.
      woensdag 30 december 2009 @ 15:54:21 #220
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76224589
    Net een bestelling van 10 november shipped ontvangen
    Ook nog 2 Kanon, ja Kanon niet Kanen

De oude verpakkingen komen met het busje, gaan niet door de brievenbus.
    De nieuwe ook niet maar de postbode belt dan aan Arme postbode met zijn fiets
    pi_76225221
    Het is de dag van het ontvangen vandaag!

Vandaag binenen, shipped 17 november.

oordopjes, laptop cooler en usb stick
    pi_76225475
    Ik ben opzoek naar een goedkope behuizing, eigenlijk voor een mini-itx board maar het kan ook gewoon een lege behuizing zijn waar je zelf nog alles in moet boren.

Iemand tips?
      woensdag 30 december 2009 @ 16:25:16 #223
    195606 ikweethetookniet
    Weet jij het wel ?
    pi_76225748
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef DjimmyR het volgende:
    Ik ben opzoek naar een goedkope behuizing, eigenlijk voor een mini-itx board maar het kan ook gewoon een lege behuizing zijn waar je zelf nog alles in moet boren.
    Iemand tips?

verschillende maten leverbaar
    pi_76225936
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef korting het volgende:
    Het is de dag van het ontvangen vandaag!

Vandaag binenen, shipped 17 november.

oordopjes, laptop cooler en usb stick
    Is die Usb-Stick gewoon 2 GB of zegt je pc dat iet minder dan 2 GB is??
    pi_76226059
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

verschillende maten leverbaar
    Komt het met de tape?

Nee ik dacht aan zoiets;

woensdag 30 december 2009 @ 16:51:03 #226
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76226814
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef DjimmyR het volgende:
    Poll: Beste Chinese webshop van 2009?
  • Focalprice
  • Tradetang
  • Dealperfect/Popbuying
  • Dealextreme
  • Suntek
  • Anders
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Service: Dealperfect
    Assortiment: Dealextreme
    Prijs: Ebay
    Van alles een beetje: Focalprice.
    6 eien
    pi_76227922
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 03:28 schreef jack-peng het volgende:

[..]

http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.2.0%20MP4
    These are Nano Exact 5, we directly order from the factory,I can guarantee the quality,or full refund.
    what do you mean with nano exact 5?
    thanks for the reply, now i trust i get quality
    pi_76227968
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Is die Usb-Stick gewoon 2 GB of zegt je pc dat iet minder dan 2 GB is??
    1,97 GB ofwel 2.119.041.024 bytes

Volgensmij is het echt 2 GB
    pi_76228335
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

what do you mean with nano exact 5?
    thanks for the reply, now i trust i get quality
    Nano exact 5 is de naam van een iPot Nanu neppert die gemaakt is door DigitalKingz.
    DigitalKingz staat bekend om het bedenken en maken van de beste nep iPot Nanu's die er te krijgen zijn.
    Als je op youtube nano exact 5 zoekt zie je ook veel resultaten met hoe deze eruit ziet, en hoe echt deze dus ook is. Het is dus de beste neppert die er uit China te krijgen is.
    Veel Nanu's op eBay zijn meestal slecht afgewerkt of hebben een vreemde firmware erop waardoor het meteen op een kleuter-mp3speler lijkt. De Nano exact serie heeft een firmware erop die dichtbij de echte versie komt en daarom staat deze dus bekend als de beste neppert uit China.
    pi_76228399
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Nano exact 5 is de naam van een iPot Nanu neppert die gemaakt is door DigitalKingz.
    DigitalKingz staat bekend om het bedenken en maken van de beste nep iPot Nanu's die er te krijgen zijn.
    Als je op youtube nano exact 5 zoekt zie je ook veel resultaten met hoe deze eruit ziet, en hoe echt deze dus ook is. Het is dus de beste neppert die er uit China te krijgen is.
    Veel Nanu's op eBay zijn meestal slecht afgewerkt of hebben een vreemde firmware erop waardoor het meteen op een kleuter-mp3speler lijkt. De Nano exact serie heeft een firmware erop die dichtbij de echte versie komt en daarom staat deze dus bekend als de beste neppert uit China.
    dit zijn nog eens antwoorden:p

dus hij speelt gewoon lekker muziek af met redelijke/goede kwaliteit?
    en nog n vraagje, ik heb van die boxjes speicaal voor mn ipod die in die 30-pin ingang moet speelt mn boxen die ook af?
    pi_76228509
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

dit zijn nog eens antwoorden:p

dus hij speelt gewoon lekker muziek af met redelijke/goede kwaliteit?
    en nog n vraagje, ik heb van die boxjes speicaal voor mn ipod die in die 30-pin ingang moet speelt mn boxen die ook af?
    Ja, speelt lekker muziek af op prima kwaliteit.
    Het enige verschil is een kleine afwijking in het menu: sommige dingen zijn niet zo echt als bij een echte Nanu.

De kans is groot dat inderdaad de boxjes speciaal voor je iPod zullen werken op deze Nanu.
    Een vriend had een Nanu Exact 4 en die kon dat dus ook.
    Ik ga het alleen niet beloven.
    pi_76228686
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja, speelt lekker muziek af op prima kwaliteit.
    Het enige verschil is een kleine afwijking in het menu: sommige dingen zijn niet zo echt als bij een echte Nanu.

De kans is groot dat inderdaad de boxjes speciaal voor je iPod zullen werken op deze Nanu.
    Een vriend had een Nanu Exact 4 en die kon dat dus ook.
    Ik ga het alleen niet beloven.
    bedankt man(y)

aan jou hebben we wat:p ik ben om, ik koop er ook 1 voor mezelf
      woensdag 30 december 2009 @ 17:45:29 #233
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76228813
    Zullen we ook een poll doen met de meest waardevolle user in deze reeks?
    6 eien
      woensdag 30 december 2009 @ 17:52:36 #234
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_76229065
    Random assortiment : DealExtreme
    Assortiment op aanvraag (TaoBao bijv.) : DealPerfect, nóóit DealExtreme.
      woensdag 30 december 2009 @ 17:52:56 #235
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_76229081
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Twizu het volgende:
    Zullen we ook een poll doen met de meest waardevolle user in deze reeks?
    Ik denk dat niemand die titel verdient
      woensdag 30 december 2009 @ 17:53:11 #236
    225029 Dionysiou
    Grieks en trots
    pi_76229098
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
    Random assortiment : DealExtreme
    Assortiment op aanvraag (TaoBao bijv.) : DealPerfect, nóóit DealExtreme.
    Dat dus.
      woensdag 30 december 2009 @ 17:54:03 #237
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76229134
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand die titel verdient
    Jack-peng.
    6 eien
    pi_76229190
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jack-peng.
    jack onze chinese god
    pi_76229375
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jack-peng.
    heeft jack btw nog een mail waar die op reageert?
    die van dealperfect werkt die nog?
    pi_76229677
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

bedankt man(y)

aan jou hebben we wat:p ik ben om, ik koop er ook 1 voor mezelf
    En je vriendin dan, die je wilde versieren met een iPop ?
      woensdag 30 december 2009 @ 18:34:50 #241
    132806 tokko1
    Wat Shiz zegt ..
    pi_76230510
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jah, gewoon DP
    Binne 2 dagen ... anders heeftie dr overheen gelezen en moet je gewoon nogx mailen
    Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
    pi_76230603
    Had een chinees gemaild dat ik t een beetje lang vond duren (ebay) kreeg ik een mailtje terug dat ie me een fijne kerst wenst
      woensdag 30 december 2009 @ 18:41:59 #243
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76230728
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef Semmm het volgende:
    Had een chinees gemaild dat ik t een beetje lang vond duren (ebay) kreeg ik een mailtje terug dat ie me een fijne kerst wenst
    Wat 'n baas.
    6 eien
    pi_76231041
    Mijn Chinesewebshop hulppagina heeft een bezoeker uit Zwitserland
      woensdag 30 december 2009 @ 19:01:52 #245
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76231432
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Semmm het volgende:
    Mijn Chinesewebshop hulppagina heeft een bezoeker uit Zwitserland
    Wat moet die daar?

Komen er eigenlijk veel bezoekers op?
    6 eien
    pi_76231572
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Kreeg gisteren met 10 minuten bericht terug. Ben dus dik tevreden.

En over die site,ik kijk wel soms nog maar word niet zo heel vaak geupdate geloof ik.
    pi_76231916
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is een goeie...
    Stabiliseert dat ding de stroom door je huis terug in het stopcontact ofzo?
    Er zitten geen uitgangen op dat ding

Totale bullshit volgens mij, de tekst op die doos New digital German technology
    Of is het niet compensator maar condensator, om verloren stroom op te vangen... gek ding.

[ afbeelding ]
    De kreet 'power factor' suggereert dat het gewoon een condensator en / of spoel is die de zgn. blindstroom compenseert. Daar heb je als simpele prive stroom gebruiker dus niets aan, want die blindstroom wordt niet gemeten door de stroom meter, die meet opgenomen vermogen (kWh dus).

Voor de stroom boer zou het wel prettig zijn als je zo'n power factor correctie ding gebruikte, want die blindstroom zorgt voor verlies (warmte) in de stroom toevoer leidingen. Industriele / groot stroom verbruikers moeten van de stroom boer dan ook verplicht hun power factor binnen acceptabele grenzen brengen.
    Goud kan je niet bijdrukken
      woensdag 30 december 2009 @ 19:57:53 #248
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76234173
    Het is trouwens bewezen dat niemand de OP ooit leest. Ik heb er namelijk een easter egg ingezet en niemand is het opgevallen (lees: niemand heeft het gelezen).
    6 eien
    pi_76234251
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Twizu het volgende:
    Het is trouwens bewezen dat niemand de OP ooit leest. Ik heb er namelijk een easter egg ingezet en niemand is het opgevallen (lees: niemand heeft het gelezen).
    Ok nu mag je wel vertellen wat t was/is?
      woensdag 30 december 2009 @ 20:00:31 #250
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_76234311
    quote:
    Nee, omdat het niet waar is .
    Jezelf tof noemen
    pi_76234361
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jezelf tof noemen
    Haha, nee jij bent tof het is wel waar
    pi_76234783
    quote:
    Heb hem misschien ooit een keertje vluchtig doorgelezen. Maar ik ben verder ook niet echt iemand die vragen stelt maar zelf maar een beetje gaat zoeken hoe en wat.
    pi_76235964
    quote:
    had t wel gelezen, maar er verder geen aandacht aan geschonken
      woensdag 30 december 2009 @ 21:03:11 #254
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76237571
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jezelf tof noemen
    Daar gaat mijn zelfvertrouwen.
    6 eien
      woensdag 30 december 2009 @ 21:13:40 #255
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76238069
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef GoodFella275 het volgende:

[..]

Haha, nee jij bent tof het is wel waar
    Zullen we trouwen?
    6 eien
      woensdag 30 december 2009 @ 21:40:34 #256
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76239499
    Twizu is morgenavond een paar vingers kwijt, zijn we gelijk af van die gekkigheid
      woensdag 30 december 2009 @ 21:42:30 #257
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76239596
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 21:40 schreef monkeybrain het volgende:
    Twizu is morgenavond een paar vingers kwijt, zijn we gelijk af van die gekkigheid
    En ik vond je nogwel zo'n toffe gozert Monkeybrain.
    Je was echt een soort vaderfiguur voor me.
    6 eien
    pi_76240029
    10 oktober besteld, heb nu vrijwel alles al binnen.
    De losse pakketjes kwamen het snelste binnen.

Ik zoek nu nog:
  • Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten
  • Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
  • Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet

Ik heb trouwens op DealExtreme gestemd, omdat ik daar alles heb gehaald. DealPerfect heb ik weinig ervaring mee, behalve één offerteaanvraag die beetje hoog uitkwam.

Al die Chinese sites hebben dezelfde layout en veel ook hetzelfde aanbod. Zou daarom ook niet weten waarom ik de voorkeur voor bijvoorbeeld DealPerfect t.o.v. DealExtreme zou geven. Tenzij je natuurlijk veel van Tai-bo haalt. Maar als ik op een Chinese prijs zie die 3x lager is dan de offerte, dan begrijp ik best dat DP nog winst moet hebben+verzendkosten e.d., maar dan voelt het niet meer als 'n koopje
  • pi_76240891
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef dennis00 het volgende:
    10 oktober besteld, heb nu vrijwel alles al binnen.
    De losse pakketjes kwamen het snelste binnen.

Ik zoek nu nog:
  • Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten
  • Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
  • Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet

Ik heb trouwens op DealExtreme gestemd, omdat ik daar alles heb gehaald. DealPerfect heb ik weinig ervaring mee, behalve één offerteaanvraag die beetje hoog uitkwam.

Al die Chinese sites hebben dezelfde layout en veel ook hetzelfde aanbod. Zou daarom ook niet weten waarom ik de voorkeur voor bijvoorbeeld DealPerfect t.o.v. DealExtreme zou geven. Tenzij je natuurlijk veel van Tai-bo haalt. Maar als ik op een Chinese prijs zie die 3x lager is dan de offerte, dan begrijp ik best dat DP nog winst moet hebben+verzendkosten e.d., maar dan voelt het niet meer als 'n koopje
    Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
    Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet
      woensdag 30 december 2009 @ 22:25:45 #260
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76241499
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef Twizu het volgende:

[..]

En ik vond je nogwel zo'n toffe gozert Monkeybrain.
    Je was echt een soort vaderfiguur voor me.
    Gelukkig hebben we de kerstfoto nog
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef dennis00 het volgende:

Ik zoek nu nog:

• tegenwoordig zijn kant-en-klare externe hd's goedkoper, was je dat nog niet opgevallen de laatste jaren?
      woensdag 30 december 2009 @ 22:34:07 #261
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76241913
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de kerstfoto nog
    [ afbeelding ]
    [..]

tegenwoordig zijn kant-en-klare externe hd's goedkoper, was je dat nog niet opgevallen de laatste jaren?
    Jij hebt echt een hele collectie gare plaatjes hè.
    6 eien
    pi_76241945
    I will post a new coupon for www.popbuying.com in 12 hours.

The new coupon code will be "fok2010" ,anyone use this coupon will have 10% as discount for any of orders in popbuying.

The code will be valid via HK time: 2010 01 01 00:00AM to 2010 01 03 00:00 AM, in these 48 hours,any order (For everything) in popbuying will have 10% off as discount.

Note:
    1.We will off work on 2009 01 01 and 2009 01 02,all the order will be processed on 2009 01 03.
    2.Taobao order do not accept coupon code.

Happy new year everyone
      woensdag 30 december 2009 @ 22:37:05 #263
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76242063
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:

The new coupon code will be "fok2010" ,anyone use this coupon will have 10% as discount for any of orders in popbuying.

The code will be valid via HK time: 2010 01 01 00:00AM to 2010 01 03 00:00 AM, in these 48 hours,any order (For everything) in popbuying will have 10% off as discount.

Note:
    1.We will off work on 2009 01 01 and 2009 01 02,all the order will be processed on 2009 01 03.

Happy new year everyone
    Happy new year Jack!
    Cheers!
    6 eien
    pi_76242216
    quote:

Note:

Happy new year everyone
    Thank you!

SPOILER
    pi_76242245
    quote:

Note:

Happy new year everyone
    NOG een rede om een aaipod te kopen!
    pi_76242495
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef korting het volgende:

[..]

NOG een rede om een aaipod te kopen!
    korting houdt wel van korting heh?

Misschien is dit boek wat voor jou!
    http://www.bol.com/nl/p/n(...)666860677/index.html
      woensdag 30 december 2009 @ 22:52:28 #267
    132806 tokko1
    Wat Shiz zegt ..
    pi_76242870
    quote:

Note:

Happy new year everyone
    Tering die gast steelt al mijn ideën! oh shit.. ik geef ze ook zelf aan hem
    Lekker handig zulke korting! Dat wordt weer even wat troepjes bestellen xD
      woensdag 30 december 2009 @ 23:03:02 #268
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76243388
    Oh Jack, thank you!!! Happy new year, even if it's not Chinese new year yet

Twizu mijn zoon, koop eens iets voor je vader. Anders krijg jij ook een zoentje
    pi_76243633
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

Nu heb ik 'm wel vaak genoeg gezien
    pi_76243682
    Van mij is ook alles ondertussen binnen.. En mijn telefoon heeft het alweer begeven... Geen geluid meer, geen idee waarom.. Troep dus, eens maar nooit weer.
      woensdag 30 december 2009 @ 23:08:58 #271
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76243701
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb nog een hele mooie & dure aipod liggen die je zo mag hebben, vader!
    6 eien
    pi_76243727
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:08 schreef Tha_Duck het volgende:
    Van mij is ook alles ondertussen binnen.. En mijn telefoon heeft het alweer begeven... Geen geluid meer, geen idee waarom.. Troep dus, eens maar nooit weer.
    Welke was het??

Alvast een Happy NewYear, voor Iedereen..!
    pi_76243961
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Welke was het??
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24370
    pi_76244308
    quote:
    Manufacturer's Warranty: 12 Months excluding physical damages (see specifications for terms and details)

Kan je niet even mailen?
    pi_76244454
    Heb ik uiteraard net gedaan

Maar ik zie me dat ding niet terugsturen naar China eerlijk gezegd... Daarvoor issie te cheap.
      woensdag 30 december 2009 @ 23:27:21 #276
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76244657
    Kost je 7 euro, is het wel waard.
    pi_76244662
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nu heb ik 'm wel vaak genoeg gezien
    Dit dus. Eventjes ophouden met dat plaatje want ik kom hier voor gadgets en niet voor je partyfoto's monkeybrain.
      woensdag 30 december 2009 @ 23:29:25 #278
    183846 joepie91
    pi_76244765
    Even een vraagje... ik ben op zoek naar een bepaald soort broek wat je vroeger bij winkels als de Zeeman en H&M heel veel kon vinden... iets dat een beetje het midden hield tussen een outdoorbroek en een trainingsbroek. Vaak dunne stof, gaas als binnenvoering, en een egale kleur met een verticale streep. Ben inmiddels 2 dagen aan het zoeken geweest bij winkels, maar het is écht niet te krijgen. Weet iemand hoe deze dingen heten, of nog beter, hoe ik ze op TaoBao kan vinden? Als de Nederlandse winkels het niet hebben, dan maar China
      woensdag 30 december 2009 @ 23:30:38 #279
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76244823
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Dit dus. Eventjes ophouden met dat plaatje want ik kom hier voor gadgets en niet voor je partyfoto's monkeybrain.
    Dit dus.
    SPOILER
    6 eien
      woensdag 30 december 2009 @ 23:38:08 #280
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76245184
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef Twizu het volgende:

[..]

Dit dus.
    SPOILER

Jij krijgt zakgeld verhoging mijn zoon
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef joepie91 het volgende:
    Even een vraagje... ik ben op zoek naar een bepaald soort broek wat je vroeger bij winkels als de Zeeman en H&M heel veel kon vinden... iets dat een beetje het midden hield tussen een outdoorbroek en een trainingsbroek. Vaak dunne stof, gaas als binnenvoering, en een egale kleur met een verticale streep. Ben inmiddels 2 dagen aan het zoeken geweest bij winkels, maar het is écht niet te krijgen. Weet iemand hoe deze dingen heten, of nog beter, hoe ik ze op TaoBao kan vinden? Als de Nederlandse winkels het niet hebben, dan maar China
    Een house broek?

Je bedoelt meer een soort casual pantalon broek van katoen?
    pi_76245730
    edit
    pi_76246518
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef monkeybrain het volgende:
    Kost je 7 euro, is het wel waard.
    Vertel me waar je iets voor 7,- naar China kunt sturen.
      donderdag 31 december 2009 @ 00:13:21 #283
    183846 joepie91
    pi_76246797
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jij krijgt zakgeld verhoging mijn zoon
    [..]

Een house broek?
    [ afbeelding ]

Je bedoelt meer een soort casual pantalon broek van katoen?
    Wtf? Nee

Ik bedoel echt zo'n "sportbroek"... zucht, ik heb dus echt geen idee hoe zo'n ding heet
    Zal binnenkort effe foto plaatsen.
      donderdag 31 december 2009 @ 00:14:22 #284
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76246854
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vertel me waar je iets voor 7,- naar China kunt sturen.
    Bij mijn oom, gooit ie het zo uit het raampje tijdens een oefening boven China

TNT stuurt een doos van 500 gram voor E7,40 naar China, moeilijk hè?
      donderdag 31 december 2009 @ 00:14:57 #285
    265352 Redster1984
    The man who sold the world....
    pi_76246888
    Heeft er ook iemand ervaring met de HDMI media spelers uit China? Ik denk erover om zoiets te kopen:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
    Speelt veel formaten, heeft HDMI en kan via LAN op m`n netwerk aangesloten worden..... Als er iemand bekend mee is, dan hoor ik het graag!!!!
      donderdag 31 december 2009 @ 00:15:10 #286
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76246898
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Wtf? Nee

Ik bedoel echt zo'n "sportbroek"... zucht, ik heb dus echt geen idee hoe zo'n ding heet
    Zal binnenkort effe foto plaatsen.

?
    6 eien
    pi_76247027
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bij mijn oom, gooit ie het zo uit het raampje tijdens een oefening boven China

[ afbeelding ]

TNT stuurt een doos van 500 gram voor E7,40 naar China, moeilijk hè?
    Brievenbus post? Maar dan zit je vast aan maximummaten en ik zie geen 7,40 staan.
      donderdag 31 december 2009 @ 00:22:08 #288
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76247222
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Brievenbus post? Maar dan zit je vast aan maximummaten en ik zie geen 7,40 staan.
    Ik zeg toch doos

http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx
    pi_76247310
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Redster1984 het volgende:
    Heeft er ook iemand ervaring met de HDMI media spelers uit China? Ik denk erover om zoiets te kopen:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
    Speelt veel formaten, heeft HDMI en kan via LAN op m`n netwerk aangesloten worden..... Als er iemand bekend mee is, dan hoor ik het graag!!!!
    Gewoon voor dat geld in Nederland kopen.
    pi_76247322
    Intussen dit topic zo goed als vol, en de TT nog steeds niet naar deel 54 gewijzigd.
    (volgende topic is dus eigenlijk deel 55)
      donderdag 31 december 2009 @ 00:27:04 #291
    183846 joepie91
    pi_76247453
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef Twizu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
    Zoiets ja, maar ik weet niet zeker of het helemaal de goede is. Plaatje is nogal klein

In ieder geval géén trainingsbroek, het lijkt erop, maar de stof moet net ietsje ruwer/dunner zijn.
    pi_76247479
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zeg toch doos

[ afbeelding ]

Hé die ken ik , dat is Willem!
    pi_76247528
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zeg toch doos

[ afbeelding ]

Ik ben echt al weken op zoek naar deze service Kwam uitsluitend hele dure koeriers tegen.
      donderdag 31 december 2009 @ 00:30:35 #294
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76247626
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hé die ken ik , dat is Willem!
    Oh nee, Semmm woont in Goirle
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik ben echt al weken op zoek naar deze service Kwam uitsluitend hele dure koeriers tegen.
    Gozer, dat is de gebruikelijke postdienst in Nederland. Waar zit jij allemaal te kijken?
    pi_76247736
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef monkeybrain het volgende:
    [..]

Gozer, dat is de gebruikelijke postdienst in Nederland. Waar zit jij allemaal te kijken?
    Overal. Ook bij de TNT Ik geloof dat ik een beetje scheel heb gekeken
      donderdag 31 december 2009 @ 00:35:02 #296
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76247831
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je ogen staan ook wat dicht bij elkaar zie ik op de foto
    Was jij die gozer die aan Jack vertelde dat een bril opsturen 30 euro kost
    pi_76247852
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je ogen staan ook wat dicht bij elkaar zie ik op de foto
    Was jij die gozer die aan Jack vertelde dat een bril opsturen 30 euro kost
    Gelukkig niet
      donderdag 31 december 2009 @ 00:36:53 #298
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76247899
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat bevestig ik even.
    6 eien
    pi_76248057
    Vullen jullie dan ook altijd CN22 in?
      donderdag 31 december 2009 @ 00:40:38 #300
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_76248083
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef Fastmatti het volgende:
    Vullen jullie dan ook altijd CN22 in?
    Huh?
    6 eien
      donderdag 31 december 2009 @ 00:40:46 #301
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_76248091
    Hebbes!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')