V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Morgen!quote:
Weltrusten!quote:
Hier is ze online!quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:57 schreef Semmm het volgende:
Hoelaat komt Rachel op msn? Ik weet dat ze rond 9 offline gaat, als ze snel komt blijf ik nog even online!
Tijd Voor Pils:quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:39 schreef MacorgaZ het volgende:
waar staat tvp voor?
TerugVindPostquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:39 schreef MacorgaZ het volgende:
waar staat tvp voor?
Je Chinese vriend is gek op mij, hij wil nu al $10 extra betalen als compensatie, boven op de refund die ik al heb gehad, als ik dan wel even de negatieve feedback weg haal, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:26 schreef mickeyD het volgende:
aan superdaily gestuurd: (hij heeft ze nog niet verstuurd, en wil $5 extra om ze apart te verzenden zoals ik vroeg, komt ie nu opeens mee)
hi friend, sorry..
i found some negative reply's on a dutch website about your mp4 players.
they seem to be 4GB in stead of 16GB.
is this true?
i don't mind if they are, but not for $15 a piece.
i don't mind paying $10 a piece for a 4GB mp4 player.
it's your choice, full refund for the 16GB, or $15 refund and send me the players (that your advertise as 16GB and are 4GB for real)
thank you.
greetings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef Skiet het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)397b3ab.htm?cm_cat=0
[ afbeelding ]
For 5pcs.the price without tracking number is: 2.5$ each
For 10pcs .the price without tracking number is:2.4$ each
For 15pcs,the price without tracking number is:2.35$ each
Ik ruik weer een ideaal verjaardags item
Hoe vind je nou zulke producten?? Wat tik je in vredesnaam in als je dit zoekt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me vriendin had zo een ding gekocht voor je rug en wist dat je ze ook voor je hoofd hebt. Dus gewoon even zoeken op hoofd massage (wel even door de vertaler gooien) en je komt vanalles tegen. Dingen schijnen echt lekker te zijn. Hier dus ongeveer 5 euro (expo)quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:14 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Hoe vind je nou zulke producten?? Wat tik je in vredesnaam in als je dit zoekt??
Oke, bedanktquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
TerugVindPost
Topic verschijnt dan in je MyAT, makkelijker terugvinden dus..
Oké, toch krijg ik van Chinezen meestal "Best regards" terugquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
"greetings"
ik pas me alleen aan aan zijn belabberde taalgebruik
Ik ook, ik heb "greetings" nog nooit gezien van een buitenlander hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oké, toch krijg ik van Chinezen meestal "Best regards" terug
quote:Beste twizu,
"Sorry for problem, we can refund you in paypal,
and no need return item,fine? please good feedback
for us. Regards
Deze is voor jou! ->quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had trouwens een droom over de Chinese shops vannacht. De deurbel ging en ik kreeg een envelop in mijn handen gestopt. De postbode zei dat de douane mijn pakje per ongeluk in de shredder had gestopt. In de envelop zat een briefje met excuses en hierbij vergoeden wij uw verlies. Er zat een euro bij
Die man kopieert en plakt gewoon denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Twizu het volgende:
Goeiemiddag schatjes!![]()
Ik heb weer een bericht van mijn vriend.
[..]
Weet je ook nog wat je 'besteld' had?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
Ik had trouwens een droom over de Chinese shops vannacht. De deurbel ging en ik kreeg een envelop in mijn handen gestopt. De postbode zei dat de douane mijn pakje per ongeluk in de shredder had gestopt. In de envelop zat een briefje met excuses en hierbij vergoeden wij uw verlies. Er zat een euro bij
En ik dacht dat ik zijn vriend was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Die man kopieert en plakt gewoon denk ik.
ik heb precies hetzelfde bericht gekregen vandaag:
Sorry for problem, we can refund you in paypal,
for us. Regards
Het was een droomquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:28 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Weet je ook nog wat je 'besteld' had?
Om van 2 koptelefoon jacks 1 te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dit stekkertje. Hier in Nederland niet onder de 8 euro te vinden, terwijl ik denk dat dit hooguit 2 dollar mag kosten.
Van twee keer mono naar één keer stereo. Om de één of andere reden gebruiken de in-flight entertainment twee mono uitgangen en kun je enkel maar de koptelefoon van de luchtvaartmaatschappij gebruiken die ook zo'n idiote stekker heeft. Met dit stekkertje kun je dus wel je eigen koptelefoon gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Om van 2 koptelefoon jacks 1 te maken?
Gekke stekker
Je bedoelt deze? Kost bij Dealextreme $2.60quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus nog steeds op zoek naar dit stekkertje. Hier in Nederland niet onder de 8 euro te vinden, terwijl ik denk dat dit hooguit 2 dollar mag kosten.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je bedoelt deze? Kost bij Dealextreme $2.60
Ga jij ermee akkoord of heb je nog smede plannetjes?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Die man kopieert en plakt gewoon denk ik.
ik heb precies hetzelfde bericht gekregen vandaag:
Sorry for problem, we can refund you in paypal,
for us. Regards
Ik weet het. 's Nachts een topic openen is niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het topicnr moet 54 zijn niet 53![]()
53= Chinese Webshops topic #53 - hier koopt men groot in![]()
ze praten over 1 paarquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef mickeyD het volgende:
en hoe weten zij dat je UJJ's ontvangen hebt dan?
Dat, en zeg gewoon dat je echte UJJ's hebt besteld, geen neppe Ugg's?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef mickeyD het volgende:
en hoe weten zij dat je UJJ's ontvangen hebt dan?
Geloof dat zulke bedrijven niet helemaal zuivere koffie is. Staat een heel topic over op ebay ook is het weleens in kassa geweest op tv. Omdat ze niet jouw adres mogen doorgeven. Dus ik zou niet 123 betalen als ik jouw was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef revpolen het volgende:
pas maar op mensen
Herrineren de mensen dat ik gisteren zei dat ik iets moest ophalen @ postkantoor uit belgie ...
is dus brief ( aangetekend )
van gevers.com
hun behandelen de merkenrechten in EU van UJJ
moet nu dus 200,- betalen ( voor 1 paar!! )
om er van aftezijn. en anders gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen aan mij
Haha dan ben je goed zuur. Maar hoe weten ze dat jij dat gekocht hebt??quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef revpolen het volgende:
pas maar op mensen
Herrineren de mensen dat ik gisteren zei dat ik iets moest ophalen @ postkantoor uit belgie ...
is dus brief ( aangetekend )
van gevers.com
hun behandelen de merkenrechten in EU van UJJ
moet nu dus 200,- betalen ( voor 1 paar!! )
om er van aftezijn. en anders gaan ze gerechtelijke stappen ondernemen aan mij
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:04 schreef mickeyD het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)onverter-p-3832.html
$0.92
[ afbeelding ]
en ff schoonzusje bellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:10 schreef revpolen het volgende:
ze praten over 1 paar
zal dus wel die van me schoonzusje zijn![]()
...................
zal zo foto's maken van de formulieren...
welke heb je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme eindelijk met 2 iphone kabeltjes binnen, werken die kankerdingen niet![]()
Gebeurt gvd helemaal niks![]()
![]()
![]()
Chinese kuttroep
Dat dus. NSB-ers van deze eeuw zijn het.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef monkeybrain het volgende:
Dude, je hoeft jezelf helemaal niet te verantwoorden tegenover dit soort maffia praktijken.
We gaan je aanpakken als je niet snel 200 euro dokt![]()
Je bekend onderhand schuld en lult veel teveel in je brief. Gewoon niet op reageren, als je reageert dan komen ze juist op je af omdat je jezelf klem hebt gepraat.
Alsof ze je voor de rechter gaan slepen voor 1 paar schoenen, zonder enig bewijs want de OEGGS staan bij jou thuis. Een beetje rechter stelt je in het gelijk, ze zijn niet van justitie.... wat een dreigementen zeg... intimidatie.
Dezelfde tactiek als van Brein, ze mogen niks maar ze blaffen alsof ze gevaarlijk zijn. Zo hopen ze op je medewerking want ze mogen niks.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:50 schreef mug89 het volgende:
[..]
welke heb je?
je moet deze hebben: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24813
die heb ik (3 stuks) en werken allemaal op de 3GS
Je UI doet het niet, of is dat juist de bedoeling?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef monkeybrain het volgende:
Dude, je hoeft jezelf helemaal niet te verantwoorden tegenover dit soort maffia praktijken.
We gaan je aanpakken als je niet snel 200 euro dokt![]()
Je bekend onderhand schuld en lult veel teveel in je brief. Gewoon niet op reageren, als je reageert dan komen ze juist op je af omdat je jezelf klem hebt gepraat.
Alsof ze je voor de rechter gaan slepen voor 1 paar schoenen, zonder enig bewijs want de OEGGS staan bij jou thuis. Een beetje rechter stelt je in het gelijk, ze zijn niet van justitie.... wat een dreigementen zeg... intimidatie.
Dezelfde tactiek als van Brein, ze mogen niks maar ze blaffen alsof ze gevaarlijk zijn. Zo hopen ze op je medewerking want ze mogen niks.
Gek, en balen.. al die tijd wachten voor niks..quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525
Die heb ik, doet helemaal niks.
Niet lullig bedoeld, maar zou even de spelfoutjes eruit halenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef revpolen het volgende:
29-12-2010
Beste heer Meersman/ mevr. Linden
Hier bij bevestig ik de ontvangst van de door u gescheven brief met het boven genoemde dossier nummer.
Momenteel zit ik met een aantal vragen betreft u schrijven.
U schijft dat het om UGG's gaat, die besteld zijn vanuit china. Dit zou goed mogelijk zijn.
Er is inderdaad enige tijd geleden een paar laarsen besteld vanaf een webshop ( www.tradetang.com )
Zover mij bekend is zou dit geen namaak moeten zijn. de webshop schrijft zelf in de advententie
"UGG comes with cartificate card and box" Ook de prijs is naar mijn inzien niet extreem veel lager dan normaal.
ik moest er uiteindelijk rond de 90$ voor betalen. Naar mijn inzien is dit een nette prijs omdat ze in amerika rond de 120$
zijn. Dus waarom zou een webshop deze niet kunnen aanbieden voor een lagere prijs. ( immers heeft deze geen winkelpand ect. )
Ook zal ik geen namaak kunnen herkennen vanaf een plaatje als "leek" zijnde daar ik een man ben en geen UGG's draag. ( ik vind het zelf 1 van de lelijkste dingen op aarde ) maar ik dacht dat het een geschikt kerstcadeautje zou zijn voor mijn schoonzus.
U geeft aan dat als ik 200,- betaal u verder de zaak seponeert. Ik zal momenteel dit weigeren dit bedrag te betalen.
dit omdat er na mij inzien buiten mij weten om namaak goederen besteld zijn. en ik de goederen niet in mijn bezit heb gehad om
dit zelf te kunnen zien. ( als dit al te zien is... ) Ik moet u dus maar geloven dat dit om namaak goederen zou gaan...
Ook vind ik het vreemd dat ik binnen een termijn van 10 dagen moet reageren, daar er alweer 1 week verstreken is.
en er schijnbaar niemand in uw pand is die mij te woord kan staan momenteel aangezien u en uw collega's met weekverlof bent.
Ik vraag u dan ook om zo spoedig op mijn email een reactie te geven.
Hoogachtend
http://www.windstart.net/(...)26_153244_234307.gifquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je UI doet het niet, of is dat juist de bedoeling?
Heel frustrerend idd, heb het ook nog met een gewone 3G geprobeerd, maar ook daar gebeurt niks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:
[..]
Gek, en balen.. al die tijd wachten voor niks..
maar die ik heb werken perfect
Heb het zelf ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heel frustrerend idd, heb het ook nog met een gewone 3G geprobeerd, maar ook daar gebeurt niks.
Ik ga dus maar eens kijken hoe het werkt om mn geld terug te krijgen...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar zou even de spelfoutjes eruit halen
Kon je niet gewoon een mailtje sturen waar simpelweg in stond "Sorry, wist niet dat het nep was. Volgens de site was het echt." eventjes de verkoper erbij noemen van Tradetang, en hoppa, klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef revpolen het volgende:
29-12-2010
Hier bij bevestig ik de ontvangst van de door u gescheven brief met het boven genoemde dossier nummer.
U schijft dat het om UGG's gaat, die besteld zijn vanuit china. Dit zou goed mogelijk zijn.
Er is inderdaad enige tijd geleden een paar laarsen besteld vanaf een webshop ( www.tradetang.com )
Zover mij bekend is zou dit geen namaak moeten zijn. de webshop schrijft zelf in de advententie
"UGG comes with cartificate card and box" Ook de prijs is naar mijn inzien niet extreem veel lager dan normaal.
ik moest er uiteindelijk rond de 90$ voor betalen. Naar mijn inzien is dit een nette prijs omdat ze in amerika rond de 120$
zijn. Dus waarom zou een webshop deze niet kunnen aanbieden voor een lagere prijs. ( immers heeft deze geen winkelpand ect. )
Ook zal ik geen namaak kunnen herkennen vanaf een plaatje als "leek" zijnde daar ik een man ben en geen UGG's draag. ( ik vind het zelf 1 van de lelijkste dingen op aarde ) maar ik dacht dat het een geschikt kerstcadeautje zou zijn voor mijn schoonzus.
U geeft aan dat als ik 200,- betaal u verder de zaak seponeert. Ik zal momenteel dit weigeren dit bedrag te betalen.
dit omdat er na mij inzien buiten mij weten om namaak goederen besteld zijn. en ik de goederen niet in mijn bezit heb gehad om
dit zelf te kunnen zien. ( als dit al te zien is... ) Ik moet u dus maar geloven dat dit om namaak goederen zou gaan...
Ook vind ik het vreemd dat ik binnen een termijn van 10 dagen moet reageren, daar er alweer 1 week verstreken is.
en er schijnbaar niemand in uw pand is die mij te woord kan staan momenteel aangezien u en uw collega's met weekverlof bent.
Hoogachtend
waarom gewoon niet schreven ik heb nooit wat besteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon een mailtje sturen waar simpelweg in stond "Sorry, wist niet dat het nep was. Volgens de site was het echt." eventjes de verkoper erbij noemen van Tradetang, en hoppa, klaar.
Nu heb je er een heel verhaaltje omheen dat hij verder ook niet hoeft te weten.
En vergeet de hoofdletters ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar zou even de spelfoutjes eruit halen
Wat een lelijk ding!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Semmm het volgende:
Voor alle mensen die een goedkope wake up light zochten: http://www.gaveaktie.nl/index.php?TRANSID=381435289&m4n_aid=10963&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=3
alleen vandaag
Ik vind m ook erg lelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding!
Ik heb er een van Medisana.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm al een tijdje. Had 'm toen gekocht voor een euro of ¤50, dacht ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik vind m ook erg lelijkhoe duur was die van jou?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef Semmm het volgende:
Postbode staat voor de deur, loopt ie de andere kant op!
Gisteren deed ie het gewoon, even een andere gepakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je UI doet het niet, of is dat juist de bedoeling?
quote:
Ik zou niks sturen. Stel het was echt nep waarom heb jij het dan gehad en is het niet gelijk verbrand?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef revpolen het volgende:
29-12-2010
Hoogachtend
Als je de OP had gelezen, had je geweten dat de trackingnummers tot nederland zijn. Je weet zegmaar alleen wanneer het china uit gaat. Wil je het ook binnen Nederland weten? Dan moet je TNT even bellen (zie OP), maar als ze bij TNT zijn aangekomen worden ze vandaag morgen of overmorgen bezorgt. Heb je dus niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:08 schreef dennis00 het volgende:
Ja, en hoe weet je waar hij is? Ik zie alleen wanneer hij shipped is... en wanneer hij uit HongKong is vertrokken.
Op de site van de Hong Kong post wordt ook weinig informatie gegeven, maar er wordt wel naar verwezen.
Mij noemt ie al een tijdje geen vriend meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Twizu het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik zijn vriend was.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef PedroN het volgende:
[..]
Mij noemt ie al een tijdje geen vriend meer.
Gewoon de refund accepteren en vervolgens een vette 0 sterren negatieve feedback er overheen.![]()
Zoiets als dit: Sold fake 16GB – tested with H2testw is 4GB! Google SOSFakeFlash![]()
Dat is het enige wat die lui raakt, eerst zeggen dat het een vergissing is, vervolgens zeggen dat ze alleen reseller zijn en dat het aan de leverancier ligt, en vervolgens weer zeggen dat zij in de toekomst zich zullen verbeteren, yes sure!
Uiteindelijk gaat ie dan nog extra geld bieden ook om de feedback terug te laten draaien, lekker niet op in gaan en dan kan je nog leuke mailtjes verwachten![]()
Ook even melden bij de site SOSFAKEFLASH
http://shop34646074.taobao.com/quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:35 schreef thijs1994 het volgende:
Heeft iemand nog een goeie Taobao-shop met goedkope voetbalshirts?? Van Nederland ofzo zoek ik moet niet te duur zijn.
Ja, daar steek je een IDE schijf in en dit ding maakt daar dan USB van zegmaar, dan kan je de data op de schijf benaderen. Het is hetzelfde ding als zo ook in externe Harddisks hebben zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef mcwops het volgende:
heb een 3 tal losse oudere ide schijven (40,40 80gb) met veel data erop(oa privefoto's en muziek). kan ik die simpel aansluiten op deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12781 en zijn ze dan benaderbaar via filemanager op mijn laptop?
[ afbeelding ]
enne, heeft dp jack deze ook? (dx en fp zijn zoo traaaag)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8992quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef mcwops het volgende:
heb een 3 tal losse oudere ide schijven (40,40 80gb) met veel data erop(oa privefoto's en muziek). kan ik die simpel aansluiten op deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12781 en zijn ze dan benaderbaar via filemanager op mijn laptop?
[ afbeelding ]
Het probleem met oude schijven is het volgende, dit soort oplossingen zijn duurder dan een nieuwe externe schijf kopen. Dan pleur je deze oude ergens in de kluis als backupquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht al heel lang op 2 ebay pakketjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef Deezertje het volgende:
Kijken op eBay loont vaak wel.
Zojuist een AV cable gekocht voor mijn PSP voor 2,54 dollar. Onze Chinese vrienden vragen hier 7-8 dollar voor... Tegenwoordig is alles net iets goedkoper op eBay, en dat werkt net zo goedVaak nog sneller in huis dan via een webshop... En al die ''net ietje goedkoper'' centen in een jaar tikt wel aan!
ik antwoorden;quote:Van Verkoper: Superdeal op 28-12-2009 07:57 CET
can you close disputewe refund you $10 can send you another 4gb player? pls good feedback
Hij zegt;quote:I want my 27 dollars.Why do you say 4 gb?Don't you even have real 16 gb in your collection?If you only can deliver 4 gb, that means you are truly misleading and lying to people.
quote:Van Verkoper: Superdeal op 29-12-2009 06:23 CET
HI we refund in full please good feedback ok?
Hehe. Echt iedereen heeft zo'n ding besteld bij hemquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef blizzardo het volgende:
Ik krijg nu als het goed is ook een refund.
check dit eerste bericht;
[..]
ik antwoorden;
[..]
Hij zegt;
[..]
Ik heb er toch geen medelijden mee. Hij verkoopt echt tig van die dingen per dag. (zie feedback)quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Dionysiou het volgende:
Arme kut chinees. Loopt lekker wat geld mis.
Zullen al die arme kopers allemaal zo dom zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:35 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb er toch geen medelijden mee. Hij verkoopt echt tig van die dingen per dag. (zie feedback)
Nee die zoek ik niet. Ik zoek een voetbalshirt-shop die nog goedkoper is.. Daar was een shop van, Mr.Houdoe heeft daar ook een keer een shirt gekocht. Maar kan 'm niet meer vinden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:43 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
http://shop34646074.taobao.com/
Ik weet niet of er NL shirts zijn
Ik heb deze van DX:quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
http://store.taobao.com/s(...)56c140b76df39bf.htm?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Nee die zoek ik niet. Ik zoek een voetbalshirt-shop die nog goedkoper is.. Daar was een shop van, Mr.Houdoe heeft daar ook een keer een shirt gekocht. Maar kan 'm niet meer vinden.
Ja! Als ik niks van die Fake flash wist, had ik ook positieve feedback gegeven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zullen al die arme kopers allemaal zo dom zijn?
http://shop34646074.taobao.com/quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:43 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of er NL shirts zijn
Jack do you know if its possible to get our own names printed on those shirts? By that supplier?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:29 schreef jack-peng het volgende:
[..]
WoW,this supplier is very good.
Here is detailed catalog by country name from this shop:
Spain: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
Italy: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
Germany: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
UK: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
Portugal: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
Netherland: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
France: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
Argentina: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
China: http://shop34646074.taoba(...)tm?checkedRange=true
Hope it can do help
Yep,I have read the description,the supplier can help you print the name and number.But need 2 days more,and 4$ as extra service feequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jack do you know if its possible to get our own names printed on those shirts? By that supplier?
Je gaat een meisje versieren met een neppe Aipod? Wat schattig!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef mtchel112 het volgende:
hey, ik wil voor een meisje die ik ken zon ipoot bestellen, liefst gewoon via popbuying, zijn die een beetje van goede kwaliteit dat hij gewoon goed muziek afspeelt etc?
dankjewel
dus dan komt het totaal op een dollar of 13?? $ 8.79 + 4quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep,I have read the description,the supplier can help you print the name and number.But need 2 days more,and 4$ as extra service fee
hoe kun je bieden dan? je kan dan wel contact met m opnemen alleen k denk dat bij veilingen het dan n beetje laat isquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hehe. Echt iedereen heeft zo'n ding besteld bij hem
nee, meisjes versier ik met varkenszaklampjes van 1 centquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je gaat een meisje versieren met een neppe Aipod? Wat schattig!
Die Stitch-poppetjes die ik een paar weken geleden heb besteld zijn zeer goed bevallenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je gaat een meisje versieren met een neppe Aipod? Wat schattig!
Die MP4-spelers op Ebay zijn wel echt crap & nep, raad ik je niet aan voor je meisje. Die van Popbuying en Focalprice schijnen wel redelijk te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe kun je bieden dan? je kan dan wel contact met m opnemen alleen k denk dat bij veilingen het dan n beetje laat is
oke, bedankt man, kijk nog wel even, igg mensen die op focalprice of PB n ipoot hebben gekocht mij even PMen ofzo voor ervaring :p bedanktquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Die MP4-spelers op Ebay zijn wel echt crap & nep, raad ik je niet aan voor je meisje. Die van Popbuying en Focalprice schijnen wel redelijk te zijn.
Die van Ebay ziet er opzich wel goed uit maar de firmware die erop staat is echt bagger.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
oke, bedankt man, kijk nog wel even, igg mensen die op focalprice of PB n ipoot hebben gekocht mij even PMen ofzo voor ervaring :p bedankt
Bijna, de postbode kwam het pad oplopen maar plotseling sprong er een zombie uit de bosjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand nouw al succesvol een eigen canvas doek (dus met eigen foto) uit china gehaald oid? (zo goedkoop mogelijk!?)
Ja ikke al 3! Ben er zeer tevreden over, netjes verstuurd in een goede koker. Minpuntje er zit geen houten skelet bij! Maat die ik besteld heb is 8x10 inch.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand nouw al succesvol een eigen canvas doek (dus met eigen foto) uit china gehaald oid? (zo goedkoop mogelijk!?)
Goh als het zo goedkoop zou zijn dan had ik al 100 shirts gekocht haha. Jij pakt alleen de Taobao prijs. Daar moet je nog even de fee van popbuying bij optellen en de verzendkosten. Prijs kan je bij Jack aanvragen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef mug89 het volgende:
[..]
dus dan komt het totaal op een dollar of 13?? $ 8.79 + 4
3 vragen in 1 keer:quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:21 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja ikke al 3! Ben er zeer tevreden over, netjes verstuurd in een goede koker. Minpuntje er zit geen houten skelet bij! Maat die ik besteld heb is 8x10 inch.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
3 vragen in 1 keer:
waar heb je het besteld?
welke prijs?
grotere afmetingen ook mogelijk?
Godmiljaar!quote:
And that's how much all together?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep,I have read the description,the supplier can help you print the name and number.But need 2 days more,and 4$ as extra service fee
Moet je natuurlijk wel even zeggen welk item je wilt hebben. Anders is het nogal lastig om een prijs te krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
And that's how much all together?
Die en die ene en dat ding.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even zeggen welk item je wilt hebben. Anders is het nogal lastig om een prijs te krijgen.
Heb m gemailtquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel even zeggen welk item je wilt hebben. Anders is het nogal lastig om een prijs te krijgen.
Hoe ben je dan aan een vervanging gekomen!?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef joepie91 het volgende:
Hmm, misschien herinnert iemand zich nog dat ik een tijdje geleden die Kanen MD-52 had besteld, en dat ze niet helemaal goed waren. Ik heb gisteren dan toch eindelijk mijn vervanging binnengekregen
En wat schetst mijn verbazing: niet meer de stugge plastic kabel van de vorige, maar een gevlochten kabel (je snapt wel wat ik bedoel, stevig!), een stevigere stekker, iets langere kabel, beter passende rubbertjes, en beter geluid. Nog steeds wel echt de MD-52, alleen zat er dit keer een "garantiebewijs" bij (wat verwees naar Kanen.com.cn ipv Kanon.com.cn zoals op de verpakking, dus waarschijnlijk zijn de Kanens van Jack allemaal imitatie).
Maar goed, ben er zeer blij mee!
Das wel raar want Jack verzekerde mij dat de lamp(dezelfde lamp, maar dan voor aan het plafond) wel goed getransporteerd kon worden via reguliere post. Ik heb hem trouwens nog niet besteld. Ik wacht even de kerstdrukte en zo af en ik had even een grote aankoop tussendoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:48 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb bij Rachel prijs gevraagd voor deze lamp:
[ afbeelding ]
Ik kreeg het antwoord dat ik deze beter lokaal aankoop omdat er gemakkelijk beschadiging optreedt bij het transport...
Bij de Action geloof ik nog geen 2 tientjes..quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Semmm het volgende:
Voor alle mensen die een goedkope wake up light zochten: http://www.gaveaktie.nl/index.php?TRANSID=381435289&m4n_aid=10963&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=3
alleen vandaag
Ik vind m wel erg lelijk![]()
Misschien een idee om oudere topics na te zoeken..? Wordt onderhand wel moe van dat voetbalshirtjes geneuzel, elk topic wel weer een of andere nono die minimaal 5 posts per pagina moet spenderen aan voetbalshirtjes onzin gewauwel. Om vervolgens langere tijd op te donderen uit het topic en een deel later weer exact dezelfde vragen te stellen. Leer lezen of zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Nee die zoek ik niet. Ik zoek een voetbalshirt-shop die nog goedkoper is.. Daar was een shop van, Mr.Houdoe heeft daar ook een keer een shirt gekocht. Maar kan 'm niet meer vinden.
Via Jack. Maar de vorige waren volgens mij ook al imitatie. Of andere productielijn uit dezelfde fabriek, als "B-merk", dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:05 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hoe ben je dan aan een vervanging gekomen!?
Amen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij de Action geloof ik nog geen 2 tientjes..
[..]
Misschien een idee om oudere topics na te zoeken..? Wordt onderhand wel moe van dat voetbalshirtjes geneuzel, elk topic wel weer een of andere nono die minimaal 5 posts per pagina moet spenderen aan voetbalshirtjes onzin gewauwel. Om vervolgens langere tijd op te donderen uit het topic en een deel later weer exact dezelfde vragen te stellen. Leer lezen of zo.
Kun je eens een foto maken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef joepie91 het volgende:
Hmm, misschien herinnert iemand zich nog dat ik een tijdje geleden die Kanen MD-52 had besteld, en dat ze niet helemaal goed waren. Ik heb gisteren dan toch eindelijk mijn vervanging binnengekregen
En wat schetst mijn verbazing: niet meer de stugge plastic kabel van de vorige, maar een gevlochten kabel (je snapt wel wat ik bedoel, stevig!), een stevigere stekker, iets langere kabel, beter passende rubbertjes, en beter geluid. Nog steeds wel echt de MD-52, alleen zat er dit keer een "garantiebewijs" bij (wat verwees naar Kanen.com.cn ipv Kanon.com.cn zoals op de verpakking, dus waarschijnlijk zijn de Kanens van Jack allemaal imitatie).
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.thefootballshirt.com/
Veel keuze + bedrukking en evt. patches
Niet eens zoveel duurder misschien net zo duur of iets goedkoper.
Groetjes van neo2000
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.thefootballshirt.com/
Veel keuze + bedrukking en evt. patches
Niet eens zoveel duurder misschien net zo duur of iets goedkoper.
Groetjes van neo2000
Wordt het snel vrij duur.quote:- Shipping , handing and operating cost is 8.00 GBP for first item
and 6.00 GBP for each additional items in the same package.
28$ á ¤19.50 euro incl.quote:
Eerst heette het Kanon, nu Kanen. Daarom werkt Kanon niet meer en Kanen wel. En geen één van de 2 producten is nep.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef joepie91 het volgende:
Links oud, rechts nieuw.
[ afbeelding ]
Verder: zie hier het Kanen logo: http://www.kanen.net.cn/
En het Kanon-logo lijkt hier op, maar dan met een O ipv een E.
[ afbeelding ]
De site Http://kanon.net.cn die op de verpakking staat werkt niet (ondanks dat er een sticker met serienummer onder een kraslaag opzit!) en de site www.Kanen.net.cn die op het garantiebewijs staat, werkt wel.
Ja, Jack kan tegen de $20,- aan als het goed is. Scheelt een beetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
28$ á ¤19.50 euro incl.
Is Jack dan zoveel goedkoper? Als je het ook gaat bedrukken?
Ik zit niet zo in de voetbalshirtjes, maar ik vind het belachelijk als de prijs verdubbelt doordat er verzendkosten bijkomen. Zeker omdat dit per shirt wordt berekend en niet per zending.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
28$ á ¤19.50 euro incl.
Is Jack dan zoveel goedkoper? Als je het ook gaat bedrukken?
Het is inderdaad best jammer door de verzending.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zit niet zo in de voetbalshirtjes, maar ik vind het belachelijk als de prijs verdubbelt doordat er verzendkosten bijkomen. Zeker omdat dit per shirt wordt berekend en niet per zending.
Als Jack dat kan dan scheelt het veel ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:27 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, Jack kan tegen de $20,- aan als het goed is. Scheelt een beetje.
Weet je wat het kost een vraag door mij laten beantwoorden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
3 vragen in 1 keer:
waar heb je het besteld?
welke prijs?
grotere afmetingen ook mogelijk?
http://www.artscow.com/promote/fcfs.aspxquote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Weet je wat het kost een vraag door mij laten beantwoorden?![]()
1 www.artscow.com
2 8.99 dollar incl. verzenden dit was in combinatie met een coupon ( die je kan vinden op de site dus goed zoeken)
3 Ja dit was de kleinste mogelijkheid dus veel groter ook met korting te krijgen.
Dat word mijn aller aller laatste bestelling dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
http://www.artscow.com/promote/fcfs.aspx
Dus als je zo'n coupon invoert kost het 8,99 ipv 24,99
Ligt aan de maat maar voor 8x10 maat welquote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
http://www.artscow.com/promote/fcfs.aspx
Dus als je zo'n coupon invoert kost het 8,99 ipv 24,99
Jij hebt echt geld teveel hè. Paas mij wat!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat word mijn aller aller laatste bestelling dit jaar.
Het gaat om het ideequote:Op woensdag 30 december 2009 00:21 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ligt aan de maat maar voor 8x10 maat wel
1500x1200quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat om het ideeVond het al zo goedkoop, maar het is dus een promotie.
Als je een paar keer besteld heb krijg je ook aanbiedingen per email of aparte promoties voor alleen de verzendkosten. Ik ben opzich zeer tevreden zeker voor het prijskaartje mindere al eerder genoemd geen houten skelet. Je krijgt dus alleen een bedrukte doek opgerold in een koker.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat om het ideeVond het al zo goedkoop, maar het is dus een promotie.
Te gek! Dankjewel voor de tip! Heb zelf een etui gemaakt met aan beide kanten een foto erop en direct besteld. Was slecht ¤5,01 met de huidige paypalkoers incl. verzendkosten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
1 www.artscow.com
2 8.99 dollar incl. verzenden dit was in combinatie met een coupon ( die je kan vinden op de site dus goed zoeken)
3 Ja dit was de kleinste mogelijkheid dus veel groter ook met korting te krijgen.
Nee!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:32 schreef monkeybrain het volgende:
Gaat die viespeuk Next Door Nikki laten bedrukken op canvas
Hij hoorde van mij dat de kwaliteit goed was dus hij wilde voor eeuwig zijn piemel laten afdrukkenquote:
Als je maar zorgt dat je eerst je refund hebt voor je het geschil sluit want anders kan je het wel schuddenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef blizzardo het volgende:
Ik krijg nu als het goed is ook een refund.
check dit eerste bericht;
[..]
ik antwoorden;
[..]
Hij zegt;
[..]
http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.2.0%20MP4quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Die MP4-spelers op Ebay zijn wel echt crap & nep, raad ik je niet aan voor je meisje. Die van Popbuying en Focalprice schijnen wel redelijk te zijn.
22$ includings shipping and tracking number with print name and number servicequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
And that's how much all together?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef joepie91 het volgende:
Heel erg bedankt!quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef davo1979 het volgende:
[..]
1 www.artscow.com
I don't believe in godquote:Op woensdag 30 december 2009 03:32 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Well... I swear to god all the Kanen Headphone in Popbuying are genuine!!!!!!
I believe in Next Door Nikkiquote:
I dont believe in Dionysiusquote:Op woensdag 30 december 2009 09:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
I believe in Next Door Nikki
tong80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
I dont believe in Dionysius
groetjes DionysiouIk wil voor die avond een speciale string kopen. tong80 vind dat erg lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel kost dit?
http://item.taobao.com/au(...)de8be0c.htm?cm_cat=0
Groetjes, Semmmmmmmmmmmm[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil voor die avond een speciale string kopen. tong80 vind dat erg lekker.
Hoeveel kost dit?
http://item.taobao.com/au(...)de8be0c.htm?cm_cat=0
Groetjes, Semmmmmmmmmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Met al die Nederlandse klanten, kan best weleens winstgevend zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Straks gaat Jack allemaal gay spullen aanbieden in zijn webshop speciaal voor jullie 2
Dus je hebt 2 bestellingen gedaan bij 2 winkels, dus FP op plek 2quote:Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
DX voor mij op 1 en FP helemaal onderaan, wat een kut tent...
DP/PB heb ik nog geen ervaring mee
Allemaal ruk, kies er maar 1 uit die je mooi vindtquote:Op woensdag 30 december 2009 12:05 schreef EdNoolk het volgende:
Ik heb een nieuwe webcam nodig. Niet zo zeer om lekker te cammen met al m'n 16 jarige sletjes, maar om de straat te filmen. Dat sla ik dan op, op mijn computer zodat ik later wat beelden terug kan kijken, misschien gebeurt er nog iets leuks. Ik heb er nu 3 gevonden, wel veel verschil in MP, maar niet erg in prijs. Advies a.u.b
.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23801
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24408
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14688
1.Popquote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
FOK's 2009 best Chinese webshop prize![]()
My vote
1. popbuying/dealperfect
2. focal price
3. suntek
4. dx
Jack, you win the prize![]()
1. POP/DPquote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef monkeybrain het volgende:
FOK's 2009 best Chinese webshop prize![]()
My vote
1. popbuying/dealperfect
2. focal price
3. suntek
4. dx
Niet dat je er snel problemen mee krijgt maar volgens mij mag je de straat niet zo filmen i.v.b privacy etc.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:05 schreef EdNoolk het volgende:
Ik heb een nieuwe webcam nodig. Niet zo zeer om lekker te cammen met al m'n 16 jarige sletjes, maar om de straat te filmen. Dat sla ik dan op, op mijn computer zodat ik later wat beelden terug kan kijken, misschien gebeurt er nog iets leuks. Ik heb er nu 3 gevonden, wel veel verschil in MP, maar niet erg in prijs. Advies a.u.b
.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23801
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24408
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14688
Ik zit niet voor niets op Chinese Webshopsquote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef mickeyD het volgende:
zo'n ding moet je kopen
[ afbeelding ]
dan lopen ze t beeld niet uit ook..
Jij moet weer een rebel zijn met je Ebay, dat is geen shopquote:
Dat is een naamgenoot van Jack.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij moet weer een rebel zijn met je Ebay, dat is geen shop![]()
Jij wilt gewoon rellen met Chinezen met je feedback![]()
Net 3 Kanen ontvangen, echte Kanen niet Kanon![]()
Hebben ze gewoon die gast van "lost" erop gezet en wat oordoppen erin geshopt![]()
[ afbeelding ]
Dat is een goeie...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:08 schreef kloink het volgende:
hmmzz nieuwgierig wat die energy saver unitsss doen en hoe ze werken?
iemand?
http://www.focalprice.com(...)Equipment_Green.html
Gewoon even bij het pompstation binnen vragen of je je aansteker kunt bijvullen met LPG. Dan moet je een speciaal dopje gebruiken, dat hebben ze bij de kassa liggenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef jopiede het volgende:
Net eff een goedkoop laserlampje een kabel voor laptop naar tv en een die sigaret aansteker( aansteker in vorm van een sigaret) hoe moet ik em vullen met gas? Kan dat bij een benzinepomp oid?
Bij de gasunie maak je de meeste kans denk ik, die draaien nu toch volop, dan kan dat kleine beetje er wel gratis af.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef jopiede het volgende:
Net eff een goedkoop laserlampje een kabel voor laptop naar tv en een die sigaret aansteker( aansteker in vorm van een sigaret) hoe moet ik em vullen met gas? Kan dat bij een benzinepomp oid?
Ik heb vandaag de links(oude) binnen gekregen, Jammer die rechtse zien er beter uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef joepie91 het volgende:
Links oud, rechts nieuw.
[ afbeelding ]
Verder: zie hier het Kanen logo: http://www.kanen.net.cn/
En het Kanon-logo lijkt hier op, maar dan met een O ipv een E.
[ afbeelding ]
De site Http://kanon.net.cn die op de verpakking staat werkt niet (ondanks dat er een sticker met serienummer onder een kraslaag opzit!) en de site www.Kanen.net.cn die op het garantiebewijs staat, werkt wel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef DjimmyR het volgende:
Ik ben opzoek naar een goedkope behuizing, eigenlijk voor een mini-itx board maar het kan ook gewoon een lege behuizing zijn waar je zelf nog alles in moet boren.
Iemand tips?
Is die Usb-Stick gewoon 2 GB of zegt je pc dat iet minder dan 2 GB is??quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef korting het volgende:
Het is de dag van het ontvangen vandaag!
Vandaag binenen, shipped 17 november.
oordopjes, laptop cooler en usb stick
Komt het met de tape?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verschillende maten leverbaar
Service: Dealperfectquote:Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef DjimmyR het volgende:
Poll: Beste Chinese webshop van 2009?Focalprice Tradetang Dealperfect/Popbuying Dealextreme Suntek Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
what do you mean with nano exact 5?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:28 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://www.popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.2.0%20MP4
These are Nano Exact 5, we directly order from the factory,I can guarantee the quality,or full refund.
1,97 GB ofwel 2.119.041.024 bytesquote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Is die Usb-Stick gewoon 2 GB of zegt je pc dat iet minder dan 2 GB is??
Nano exact 5 is de naam van een iPot Nanu neppert die gemaakt is door DigitalKingz.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
what do you mean with nano exact 5?
thanks for the reply, now i trust i get quality
dit zijn nog eens antwoorden:pquote:Op woensdag 30 december 2009 17:32 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nano exact 5 is de naam van een iPot Nanu neppert die gemaakt is door DigitalKingz.
DigitalKingz staat bekend om het bedenken en maken van de beste nep iPot Nanu's die er te krijgen zijn.
Als je op youtube nano exact 5 zoekt zie je ook veel resultaten met hoe deze eruit ziet, en hoe echt deze dus ook is. Het is dus de beste neppert die er uit China te krijgen is.
Veel Nanu's op eBay zijn meestal slecht afgewerkt of hebben een vreemde firmware erop waardoor het meteen op een kleuter-mp3speler lijkt. De Nano exact serie heeft een firmware erop die dichtbij de echte versie komt en daarom staat deze dus bekend als de beste neppert uit China.
Ja, speelt lekker muziek af op prima kwaliteit.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dit zijn nog eens antwoorden:p
dus hij speelt gewoon lekker muziek af met redelijke/goede kwaliteit?
en nog n vraagje, ik heb van die boxjes speicaal voor mn ipod die in die 30-pin ingang moet speelt mn boxen die ook af?
bedankt man(y)quote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, speelt lekker muziek af op prima kwaliteit.
Het enige verschil is een kleine afwijking in het menu: sommige dingen zijn niet zo echt als bij een echte Nanu.
De kans is groot dat inderdaad de boxjes speciaal voor je iPod zullen werken op deze Nanu.
Een vriend had een Nanu Exact 4 en die kon dat dus ook.
Ik ga het alleen niet beloven.
Ik denk dat niemand die titel verdientquote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Twizu het volgende:
Zullen we ook een poll doen met de meest waardevolle user in deze reeks?
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Random assortiment : DealExtreme
Assortiment op aanvraag (TaoBao bijv.) : DealPerfect, nóóit DealExtreme.
Jack-peng.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand die titel verdient
En je vriendin dan, die je wilde versieren met een iPopquote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bedankt man(y)
aan jou hebben we wat:p ik ben om, ik koop er ook 1 voor mezelf
Jah, gewoon DPquote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heeft jack btw nog een mail waar die op reageert?
die van dealperfect werkt die nog?
Wat 'n baas.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef Semmm het volgende:
Had een chinees gemaild dat ik t een beetje lang vond duren (ebay) kreeg ik een mailtje terug dat ie me een fijne kerst wenst
Wat moet die daar?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:51 schreef Semmm het volgende:
Mijn Chinesewebshop hulppagina heeft een bezoeker uit Zwitserland
Kreeg gisteren met 10 minuten bericht terug. Ben dus dik tevreden.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
heeft jack btw nog een mail waar die op reageert?
die van dealperfect werkt die nog?
De kreet 'power factor' suggereert dat het gewoon een condensator en / of spoel is die de zgn. blindstroom compenseert. Daar heb je als simpele prive stroom gebruiker dus niets aan, want die blindstroom wordt niet gemeten door de stroom meter, die meet opgenomen vermogen (kWh dus).quote:Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat is een goeie...
Stabiliseert dat ding de stroom door je huis terug in het stopcontact ofzo?
Er zitten geen uitgangen op dat ding![]()
Totale bullshit volgens mij, de tekst op die doosNew digital German technology
![]()
Of is het niet compensator maar condensator, om verloren stroom op te vangen... gek ding.
[ afbeelding ]
Ok nu mag je wel vertellen wat t was/is?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Twizu het volgende:
Het is trouwens bewezen dat niemand de OP ooit leest. Ik heb er namelijk een easter egg ingezet en niemand is het opgevallen (lees: niemand heeft het gelezen).
Nee, omdat het niet waar isquote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Twizu het volgende:
Het is trouwens bewezen dat niemand de OP ooit leest. Ik heb er namelijk een easter egg ingezet en niemand is het opgevallen (lees: niemand heeft het gelezen).
Haha, nee jij bent tofquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, omdat het niet waar is.
Jezelf tof noemen
Heb hem misschien ooit een keertje vluchtig doorgelezen. Maar ik ben verder ook niet echt iemand die vragen stelt maar zelf maar een beetje gaat zoeken hoe en wat.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Twizu het volgende:
had t wel gelezen, maar er verder geen aandacht aan geschonkenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef Twizu het volgende:
Daar gaat mijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, omdat het niet waar is.
Jezelf tof noemen
Zullen we trouwen?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Haha, nee jij bent tofhet is wel waar
En ik vond je nogwel zo'n toffe gozert Monkeybrain.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:40 schreef monkeybrain het volgende:
Twizu is morgenavond een paar vingers kwijt, zijn we gelijk af van die gekkigheid
Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zettenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef dennis00 het volgende:
10 oktober besteld, heb nu vrijwel alles al binnen.
De losse pakketjes kwamen het snelste binnen.
Ik zoek nu nog:Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen Super-super-goedkope USB Flash Drive, anders hoef ik 'm niet
Ik heb trouwens op DealExtreme gestemd, omdat ik daar alles heb gehaald. DealPerfect heb ik weinig ervaring mee, behalve één offerteaanvraag die beetje hoog uitkwam.
Al die Chinese sites hebben dezelfde layout en veel ook hetzelfde aanbod. Zou daarom ook niet weten waarom ik de voorkeur voor bijvoorbeeld DealPerfect t.o.v. DealExtreme zou geven. Tenzij je natuurlijk veel van Tai-bo haalt. Maar als ik op een Chinese prijs zie die 3x lager is dan de offerte, dan begrijp ik best dat DP nog winst moet hebben+verzendkosten e.d., maar dan voelt het niet meer als 'n koopje
Gelukkig hebben we de kerstfoto nogquote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef Twizu het volgende:
[..]
En ik vond je nogwel zo'n toffe gozert Monkeybrain.
Je was echt een soort vaderfiguur voor me.
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:53 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek nu nog:Stroom naar USB als oplader hub (dan kan ik mijn iPhone gewoon op mijn nachtkastje zetten Externe HDD case voor interne HDD's, dan hoef je niet al die dure externe hdd's te kopen
Jij hebt echt een hele collectie gare plaatjes hè.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de kerstfoto nog![]()
[ afbeelding ]
[..]
tegenwoordig zijn kant-en-klare externe hd's goedkoper, was je dat nog niet opgevallen de laatste jaren?
Happy new year Jack!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:
I will post a new coupon for www.popbuying.com in 12 hours.
The new coupon code will be "fok2010" ,anyone use this coupon will have 10% as discount for any of orders in popbuying.
The code will be valid via HK time: 2010 01 01 00:00AM to 2010 01 03 00:00 AM, in these 48 hours,any order (For everything) in popbuying will have 10% off as discount.
Note:
1.We will off work on 2009 01 01 and 2009 01 02,all the order will be processed on 2009 01 03.
2.Taobao order do not accept coupon code.
Happy new year everyone
Thank you!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:
The new coupon code will be "fok2010" ,anyone use this coupon will have 10% as discount for any of orders in popbuying.
The code will be valid via HK time: 2010 01 01 00:00AM to 2010 01 03 00:00 AM, in these 48 hours,any order (For everything) in popbuying will have 10% off as discount.
Note:
1.We will off work on 2009 01 01 and 2009 01 02,all the order will be processed on 2009 01 03.
Happy new year everyone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
NOG een rede om een aaipod te kopen!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:
Note:
Happy new year everyone
korting houdt wel van korting heh?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef korting het volgende:
[..]
NOG een rede om een aaipod te kopen!
Tering die gast steelt al mijn ideën! oh shit.. ik geef ze ook zelf aan hemquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:
Note:
Happy new year everyone
Nu heb ik 'm wel vaak genoeg gezienquote:Op woensdag 30 december 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:
Oh Jack, thank you!!! Happy new year, even if it's not Chinese new year yet![]()
[ afbeelding ]
Twizu mijn zoon, koop eens iets voor je vader. Anders krijg jij ook een zoentje
Ik heb nog een hele mooie & dure aipod liggen die je zo mag hebben, vader!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:
Oh Jack, thank you!!! Happy new year, even if it's not Chinese new year yet![]()
[ afbeelding ]
Twizu mijn zoon, koop eens iets voor je vader. Anders krijg jij ook een zoentje
Welke was het??quote:Op woensdag 30 december 2009 23:08 schreef Tha_Duck het volgende:
Van mij is ook alles ondertussen binnen.. En mijn telefoon heeft het alweer begeven...Geen geluid meer, geen idee waarom.. Troep dus, eens maar nooit weer.
Manufacturer's Warranty: 12 Months excluding physical damages (see specifications for terms and details)quote:Op woensdag 30 december 2009 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24370
Dit dus. Eventjes ophouden met dat plaatje want ik kom hier voor gadgets en niet voor je partyfoto's monkeybrain.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nu heb ik 'm wel vaak genoeg gezien![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Dit dus. Eventjes ophouden met dat plaatje want ik kom hier voor gadgets en niet voor je partyfoto's monkeybrain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij krijgt zakgeld verhoging mijn zoon
Een house broek?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef joepie91 het volgende:
Even een vraagje... ik ben op zoek naar een bepaald soort broek wat je vroeger bij winkels als de Zeeman en H&M heel veel kon vinden... iets dat een beetje het midden hield tussen een outdoorbroek en een trainingsbroek. Vaak dunne stof, gaas als binnenvoering, en een egale kleur met een verticale streep. Ben inmiddels 2 dagen aan het zoeken geweest bij winkels, maar het is écht niet te krijgen. Weet iemand hoe deze dingen heten, of nog beter, hoe ik ze op TaoBao kan vinden? Als de Nederlandse winkels het niet hebben, dan maar China
![]()
Je bedoelt meer een soort casual pantalon broek van katoen?
Vertel me waar je iets voor 7,- naar China kunt sturen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef monkeybrain het volgende:
Kost je 7 euro, is het wel waard.
Wtf? Neequote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Jij krijgt zakgeld verhoging mijn zoon![]()
[..]
Een house broek?![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt meer een soort casual pantalon broek van katoen?
Bij mijn oom, gooit ie het zo uit het raampje tijdens een oefening boven Chinaquote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vertel me waar je iets voor 7,- naar China kunt sturen.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wtf? Nee
Ik bedoel echt zo'n "sportbroek"... zucht, ik heb dus echt geen idee hoe zo'n ding heet
Zal binnenkort effe foto plaatsen.
Brievenbus post? Maar dan zit je vast aan maximummaten en ik zie geen 7,40 staan.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij mijn oom, gooit ie het zo uit het raampje tijdens een oefening boven China![]()
[ afbeelding ]
TNT stuurt een doos van 500 gram voor E7,40 naar China, moeilijk hè?
Ik zeg toch doosquote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Brievenbus post? Maar dan zit je vast aan maximummaten en ik zie geen 7,40 staan.
Gewoon voor dat geld in Nederland kopen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef Redster1984 het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met de HDMI media spelers uit China? Ik denk erover om zoiets te kopen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25030
Speelt veel formaten, heeft HDMI en kan via LAN op m`n netwerk aangesloten worden.....Als er iemand bekend mee is, dan hoor ik het graag!!!!
Zoiets ja, maar ik weet niet zeker of het helemaal de goede is. Plaatje is nogal kleinquote:
Hé die ken ik , dat is Willem!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg toch doos![]()
[ afbeelding ]
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx
Ik ben echt al weken op zoek naar deze servicequote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zeg toch doos![]()
[ afbeelding ]
http://www.tntpost.nl/voo(...)ket-basis/index.aspx
Oh nee, Semmm woont in Goirlequote:
Gozer, dat is de gebruikelijke postdienst in Nederland. Waar zit jij allemaal te kijken?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik ben echt al weken op zoek naar deze serviceKwam uitsluitend hele dure koeriers tegen.
Overal. Ook bij de TNTquote:Op donderdag 31 december 2009 00:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gozer, dat is de gebruikelijke postdienst in Nederland. Waar zit jij allemaal te kijken?
Je ogen staan ook wat dicht bij elkaar zie ik op de fotoquote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Overal. Ook bij de TNTIk geloof dat ik een beetje scheel heb gekeken
Gelukkig nietquote:Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je ogen staan ook wat dicht bij elkaar zie ik op de foto![]()
Was jij die gozer die aan Jack vertelde dat een bril opsturen 30 euro kost
Dat bevestig ik even.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Overal. Ook bij de TNTIk geloof dat ik een beetje scheel heb gekeken
Huh?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef Fastmatti het volgende:
Vullen jullie dan ook altijd CN22 in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |