1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ignore the TT ignore the TT jaaaa Ingetje een bad? Gaan jullie verbouwen (las zoiets ja) en hoe wat enz?quote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
FIPOOOO!
Greys, als je dat zou willen doen![]()
Nog geen bad, maar daar gaan we een dezer dagen mee beginnen, dus er mag best een badbubblebal bij![]()
Ik ga er achter aanquote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ing, ze willen die kat dit weekend wel komen halen geloof ik, dus doe je ding met die foto's
Oh als je zoete baddingen wilquote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
FIPOOOO!
Greys, als je dat zou willen doen![]()
Nog geen bad, maar daar gaan we een dezer dagen mee beginnen, dus er mag best een badbubblebal bij![]()
LOL!quote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:
lol LLik wilde net dit posten:
![]()
![]()
ZO EN NU IS HET GENOEG ZEEPCHAT HIER HE
![]()
![]()
![]()
![]()
TIS HIER FLORA EN FOUNA, GEEN BODY & MIND
![]()
![]()
Waar hou je van????????quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh- bad dingen allemaal 1 dus 1 bruisbal 1 bar slice en 1 bath melt..dan nu even de geurtjes bepalen
quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, je lijst met alle openingsposts loopt inmiddels 200 posts achterwanneer ga je eens updaten?
![]()
We gaan een muur uitbreken en de achterste kleine slaapkamer bij de badkamer aan trekken, dus dan komt er een bad, nieuwe douchehoek, nieuw meubel en nieuw toilet...en nieuwe cv-ketel.quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ignore the TT ignore the TT jaaaa Ingetje een bad? Gaan jullie verbouwen (las zoiets ja) en hoe wat enz?
Een showerjellie is wel erg leuk en sugarscrub lijkt me wel wat..heb nu zeezout staanquote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh- bad dingen allemaal 1 dus 1 bruisbal 1 bar slice en 1 bath melt..dan nu even de geurtjes bepalen
Eentje erbij mag wel, maar vooral douchespulquote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als je zoete baddingen wil![]()
Daar zijn er zo veel van
Mij welquote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik heb nu Non, Ing, Goodbye en Ml-etje definitief he, voor een zak morgen?
Zoet dus echt mierzoet, fruitige geurtjes, maar ook lavendel en mentol achtige luchtjes.quote:
Ja boeit mij ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck al die stomme lijstjes toch man
Sugarscrub is geen aanraderquote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een showerjellie is wel erg leuk en sugarscrub lijkt me wel wat..heb nu zeezout staan
Asl je het wilt doen, heeeel graag. Pm je rekeningnummer maar dan maak ik het morgen direct over (lig al in bed).quote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Als je houdt van jezelf bekrassen moet je sugar scrubs kopen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een showerjellie is wel erg leuk en sugarscrub lijkt me wel wat..heb nu zeezout staan
Als je huid je lief is....DOE HET NIET!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 28 december 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sugarscrub is geen aanrader![]()
Als je iets scrubberigs wil en van bosbessen houdt kan ik wel de You Snap The Whip bodybutter van harte aanbevelen
quote:Op maandag 28 december 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sugarscrub is geen aanrader![]()
Als je iets scrubberigs wil en van bosbessen houdt kan ik wel de You Snap The Whip bodybutter van harte aanbevelen
PM het mij ook als je het weet... ik zoek het ookquote:Op maandag 28 december 2009 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
Hoi lush-topic, kan iemand mij vertellen waar ik de ffsc vind?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van de Boursin![]()
![]()
Schijnheil.quote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef MrSubtle het volgende:
lol LLik wilde net dit posten:
![]()
![]()
ZO EN NU IS HET GENOEG ZEEPCHAT HIER HE
![]()
![]()
![]()
![]()
TIS HIER FLORA EN FOUNA, GEEN BODY & MIND
![]()
![]()
Dan zou ik de sweety pie jelly idd wel nemen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoet dus echt mierzoet, fruitige geurtjes, maar ook lavendel en mentol achtige luchtjes.
Dat heeft Ingetje ook fout gedaan vandaag met scrubben denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je de verpakking er eerst afhaalt....sommige mensen zijn ook zo gulzig.....
Geen ideequote:Op maandag 28 december 2009 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je huid je lief is....DOE HET NIET!!!!![]()
Of je moet veel last van eelt hebben op niet nader te noemen plaatsen
quote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schijnheil.![]()
Dat roep je morgen niet als ik met je Lush pakketje voor je deur sta.
Ik hoop toch zo dat je bezoek er nog is, ga ik jullie allebei voorlichten.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat heeft Ingetje ook fout gedaan vandaag met scrubben denk ik. Zilverfolie zat er nog om
Ik ga NU een lijstje maken voor Ing!quote:Op maandag 28 december 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Oehh jaaa ik ga even spieken wat je nu opnoemt maar idd dat masker ookquote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zou ik de sweety pie jelly idd wel nemen.
En Godmother zeep.
En een melting marshmellow moment of pop in the bath of Candy Cane ( als die er nog is das een kerstprodukt )voor in bad.
En wat ik ook echt een aanrader vind als je van maskers houdt is het Mask of Magnaminty, das een muntig masker
quote:Op maandag 28 december 2009 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
6,20 was het.. is het weer omhoog?quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Wat kost pakketpost van TNT eigenlijk tegenwoordig ?
6.70???
quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat jij zou moeten doen?
Curly Wurly gebruiken! Doet wonderen voor je krullen.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik even onder de aandacht brengen dat de IRC geheel Lush vrij is?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat jij zou moeten doen?
Curly Wurly gebruiken! Doet wonderen voor je krullen.
Roepende in de woestijnquote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik even onder de aandacht brengen dat de IRC geheel Lush vrij is?
Ah!quote:
Lol dat plaatjequote:Op maandag 28 december 2009 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Heel leuk pakketjequote:Op maandag 28 december 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Zoooo, ik heb een leuk pakketje bij elkaar denk ik zoEven wachten op het oordeel van oh-oh
Slaap lekker en sterkte morgenochtend/vannachtquote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Tussen al het gelush kom ik nog even gedagzeg piepen bij wijze van terugvindpost.
Moet zo alweer dringend mijn waterbed in, morgen om 3:30 weer een tetterende wekker om me te vertellen dat ik mag gaan werken.![]()
Was.quote:
Dankje, ik geloof dat ik dat deze keer wel nodig ga hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker en sterkte morgenochtend/vannacht
Truste beebquote:Op maandag 28 december 2009 22:04 schreef Goodbye het volgende:
Is goed Oh-Oh, dat regelen we morgen dan wel even! Super bedankt dat je dit wil doen!![]()
Nu ga ik slapen, vannacht hoogstens vier uur gepakt, dus dat ga ik even goed maken. Welterusten iedereen![]()
Dat geeft toch heul nietquote:En sorry voor het lush gebabbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Truste beeb![]()
[..]
Dat geeft toch heul niet![]()
Ik maak maar een grapje, dat weten jullie toch?
toch...?
TOCH???!!!
COURRRRRRRRGETTE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NatuurlijkMaar ik kan me voorstellen dat het nou niet echt gezellig is voor mensen die er niets mee hebben.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Elies faalt
Je leert het al Trovey, kort en bondig posten om je rsi en artrose leed te besparen.quote:
Boeienquote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
COURRRRRRRRGETTE!![]()
NatuurlijkMaar ik kan me voorstellen dat het nou niet echt gezellig is voor mensen die er niets mee hebben.
[..]
Truste beeb![]()
[..]
toch...?
TOCH???!!!
Ik wist het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij zei dat je een TR had gedaan.Ik schrok me dood, dacht dat ik geband werd!
![]()
kraskraskraskraskrasOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Truste beeb![]()
[..]
toch...?
TOCH???!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij weet dat het overwaait, toch?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Die in Mestreech zijn morgen op gok ik zoquote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
Zouden die Grabbags er de 8e nog wel zijn?. Volgens mij gaat het zo aso hard dat ze dan allang uitverkocht zijn
quote:
Ik heb net gemalen koffiebonen gezien. En er zat augurk tussen mijn hamboquote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
iemand nog leuke dieren of planten gezien vandaag?
quote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef MrSubtle het volgende:
iemand nog leuke dieren of planten gezien vandaag?
Aww nee joh, zelfs IK bestel nu Lushquote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist het niet.![]()
![]()
![]()
En jij zei dat je een TR had gedaan.Ik schrok me dood, dacht dat ik geband werd!
![]()
kraskraskraskraskras
Hup naar bed jijquote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je leert het al Trovey, kort en bondig posten om je rsi en artrose leed te besparen.
*nog steeds niet naar bed toe is*
quote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die in Mestreech zijn morgen op gok ik zo
Ik heb stukjes paddestoel gezien op mijn bordje en een heel mooi stukje koequote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net gemalen koffiebonen gezien. En er zat augurk tussen mijn hambo
Dat is de F&F spirit die ik zochtquote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb wellicht een vogel doodgereden vandaag
Ik drink alcoholisch sap van rode druivenquote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeh daar zou ik niet op gokken, in den Haag was alles al op geloof ikquote:Op maandag 28 december 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
Zouden die Grabbags er de 8e nog wel zijn?. Volgens mij gaat het zo aso hard dat ze dan allang uitverkocht zijn
Dat geeft niet, als ze in Antwerpen er nog maar zijn danquote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die in Mestreech zijn morgen op gok ik zo
Hoe kun je dat niet zeker weten?quote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je leert het al Trovey, kort en bondig posten om je rsi en artrose leed te besparen.
*nog steeds niet naar bed toe is*
quote:Op maandag 28 december 2009 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEquote:Op maandag 28 december 2009 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toen hij terug reed liep de vogel weg en toen kreeg ie 'm niet meer te pakkenquote:
Het was op de afrit van het parkeerdek @ work, dat is vrij steil, en die vogel zat daar, ik liet m'n wagen gewoon rollen op de koppeling, dat beest sprong amper opzij, maar het liep zeg maar te steil om in m'n spiegel nog te zien of ik 'm raakte of nietquote:
Jeeeeeej!quote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOEHOEEEEEEEEEE
Ing, bijna klaar!
En ik plaats hem hier met plaatjes
Ik het levenssap voor een kalfquote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drink alcoholisch sap van rode druiven
Hoest met Rossi?quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Het lijkt wel of ik in lifestyle lush chat ben.
Ik heb ook maar wat besteld in de UK en voor kerst een bodypoeder gekregen. Echt heel lief maar daar ga ik dus niet echt iets mee doen.
Vriend vandaag wat is dit ook alweer? owja je flush.
Ik mijn watte?? ow je bedoelt de lush?
quote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, net paps gebeld, die maakt morgen een foto en brengt de camera hierheen.
Dus morgen hebbie de naakte poes van m'n tante
quote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOEHOEEEEEEEEEE
Ing, bijna klaar!
En ik plaats hem hier met plaatjes
Dus die ligt nu misschien ergens dead te gaan?quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen hij terug reed liep de vogel weg en toen kreeg ie 'm niet meer te pakken.
Die poeder moet je lekker op je voeten strooien voor je je sokken aantrektquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook maar wat besteld in de UK en voor kerst een bodypoeder gekregen. Echt heel lief maar daar ga ik dus niet echt iets mee doen.
Oh die bodypoeders moet je gewoon es proberen , ze zijn zaaaaligquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ooit een egel.quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus die ligt nu misschien ergens dead te gaan?![]()
Ik heb ooit een duif aangereden.Die was echt 100% zeker te weten dood. Voor- en achterwiel eroverheen. Het leek net alsof ik over een kussen heen reed.
POEF! Allemaal veren achter mijn auto uit.
Stom beest, waarom stak hij ook op het laatste moment alsnog over?![]()
We wachten in spanning op Greysquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de lijsten van Goodbye en Ml-etje compleet, nu Ing nog
quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoest met Rossi?
Mss heb ik het gemist, maar heeft het bloedonderzoek nog wat opgeleverd?
Trovey, ga je de 9e ook mee naar DTH?
de naam is al goedquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Laydees (en LL): zal ik een Sex Bomb in het pakje voor MrS doen?
Of is dat wat te opdringerig?
Doen! Weet ze direct waarom ze het krijgtquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Laydees (en LL): zal ik een Sex Bomb in het pakje voor MrS doen?
Of is dat wat te opdringerig?
Kost je toch niets? Alleen knuffen en aaien...da's gratisquote:Op maandag 28 december 2009 22:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Nope....mompelt iets met money en zuunig aan doen...uitstapjes zitten er voorlopig even niet in
quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ooit een egel.
En maar tegen meneer I "ging net goed he? ik raakte hem niet he?"
"Nou, ik voelde hier rechts voor wel dat er iets onderdoor ging"
Ik:
Psies , gewoon duidelijke taal spreken hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen! Weet ze direct waarom ze het krijgt
A-HA!quote:
Ow mjammie, nu krijg ik hongerquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn tante woonde vroegah in een bos. Menig maal hebben wij konijn gegeten nadat we 's avonds van een bezoekje terugkwamen.
Hihi staat het er ook echt op Cat?quote:
Aha antwoord op mijn vraag uit het vorige topic...thanks...dat wilde ik weten...ook nog bekend welke het lekkerst is.quote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die bodypoeders moet je gewoon es proberen , ze zijn zaaaalig
Ha die Q. Hejje nog Lush tips?quote:
Nou, half.quote:
Ze moet er wel heen rijdenquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kost je toch niets? Alleen knuffen en aaien...da's gratis
Volgens mij staat er alleen SEX op.quote:Op maandag 28 december 2009 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi staat het er ook echt op Cat?
Hey lekker lachebekje van mequote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, half.
Vooral de handleiding lezen
quote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kost je toch niets? Alleen knuffen en aaien...da's gratis
En goed het verschil weten tussen je reet en je bakkesquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, half.
Vooral de handleiding lezen
Je woont toch in Zwolle?quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt niet naast de deur voor mij....reizen kost geld (en het komt deze maand echt aan op de euro) ....en er naar toe lopen...dan kan ik beter nu al beginnen
quote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je woont toch in Zwolle?
Kom ik langs, dus als je meewilt dan gil je maar.
Krijg je van mij een BigMac en een Shake
Doe ik de frietjes en de majo erbij (als we gaan MAccen in Hellimond).quote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je woont toch in Zwolle?
Ik zat ook al te denken als het shoppen van kasten een beetje goed uitvalt betaal ik het wel. Als Trovey wil hoor..quote:Op maandag 28 december 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je woont toch in Zwolle?
Allemaal verschillende kleurtjes ookquote:
Ik heb zorg besteed aan het uitzoekenquote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys, schiet dr es mee op zeg![]()
Of zal ik eerst maar ff de gft bak buiten gaan zetten en de honden uitlaten en zo????
Mooi...quote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Ing, voor jou denk ik aan:
Sweetie Pie Showerjelly (die met die stukjes frotten in een fluffy enzo)
[ afbeelding ]
We hebben zwarte bessen en bergamotolie gemengd met een mix van kokos en verzachtende zeewiergel. Daar nog een druppeltje cipresolie om je een beetje helder te houden.
Miranda zeep (what's in a name?)
[ afbeelding ]
We maken Miranda met verse, organische vruchten omdat ze vol vitamine C zitten. Verder voegen we bergamotolie toe. Dat staat erom bekend een goed effect te hebben op de conditie van je huid in tijden van stress. Verder ruikt het ook vooral erg lekker naar sinaasappel. Ylang Ylang wordt vaker gebruikt omdat het een verstevigend effect heeft op je borsten, hoe handig! () En jeneverbesolie geeft je een frisse teint en een wakkere blik op de wereld.
Yummy yummy yummy
[ afbeelding ]
Naar aardbeiensnoepjes geurende douchegel die je lang op je huid blijft ruiken.
The Comforter Bubble Bar Slice voor je toekomstige bad
[ afbeelding ]
Tijd om weg te zakken onder een warme deken van bessenbubbels. Als de toekomst een beetje eng is, dan is The Comforter er voor jou. Neem maar een bad, het komt allemaal wel goed.
en dan OF...
The King of Skin huidverzorger
[ afbeelding ]
De King of Skin is een koninklijke huidverzorger. Masseer over je natte lichaam na het douchen en spoel eventueel nog even af. Je huid is nooit zachter en gladder geweest. Het bevat huidverzorgers als cacaoboter, biologische kokosboter, verse bananen en avocado of je huid flexibel en zacht te houden. En de helende kwaliteiten van haver en rozen plus daarbij nog verjongende wierrook en mandarijn. Gebruik in noodgevallen of gewoon regelmatig om noodgevallen te voorkomen.
(dan zit je in totaal op ¤ 34,15 excl. verzenden)
OF ipv die laatste dure kan je nog twee bruisballen nemen als je dat liever hebt
Maar zo hierboven heb je wel van alles wat.
Oh-oh, Cat, mee eens ook? En lijkt het je wat Ing?
Ik moest lachenquote:
Ik zou mss de godmother gedaan hebben, maar die heeft Goodbye genomen en nou is het mss een leuk idee om dan ieder een half zeepje van elk te nemen???quote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben zwarte bessen en bergamotolie gemengd met een mix van kokos en verzachtende zeewiergel. Daar nog een druppeltje cipresolie om je een beetje helder te houden.
[ afbeelding ]
We maken Miranda met verse, organische vruchten omdat ze vol vitamine C zitten. Verder voegen we bergamotolie toe. Dat staat erom bekend een goed effect te hebben op de conditie van je huid in tijden van stress. Verder ruikt het ook vooral erg lekker naar sinaasappel. Ylang Ylang wordt vaker gebruikt omdat het een verstevigend effect heeft op je borsten, hoe handig! () En jeneverbesolie geeft je een frisse teint en een wakkere blik op de wereld.
Yummy yummy yummy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd om weg te zakken onder een warme deken van bessenbubbels. Als de toekomst een beetje eng is, dan is The Comforter er voor jou. Neem maar een bad, het komt allemaal wel goed.
en dan OF...
[ afbeelding ]
De King of Skin is een koninklijke huidverzorger. Masseer over je natte lichaam na het douchen en spoel eventueel nog even af. Je huid is nooit zachter en gladder geweest. Het bevat huidverzorgers als cacaoboter, biologische kokosboter, verse bananen en avocado of je huid flexibel en zacht te houden. En de helende kwaliteiten van haver en rozen plus daarbij nog verjongende wierrook en mandarijn. Gebruik in noodgevallen of gewoon regelmatig om noodgevallen te voorkomen.
OF ipv die laatste dure kan je nog twee bruisballen nemen als je dat liever hebt
Da's het belangrijkstequote:Op maandag 28 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziet er ook mooi uit
[ afbeelding ]
Ze zei juist dat ze van zoetig en fruitig hield, vandaarquote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi...
* stil is*
Ing, houd jij vooral van zoet of wil je dat deze keer proberen? Want dit is een zoete fruitige lijst. Hij is lekker hoor, maar qua geuren misschien wat eentonig.
Als je van wierook en aardse geuren houdt zou ik de Comforter BBS omwisselen voor de Blue Skies BBS.
Heb je van die lijn ook wat.
Klinkt jummie Greysquote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yummy yummy yummy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan OF...
[ afbeelding ]
Ja, die King of Skin is een goeie voor Ing ja?quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou mss de godmother gedaan hebben, maar die heeft Goodbye genomen en nou is het mss een leuk idee om dan ieder een half zeepje van elk te nemen???
En ik zou voor de King Of Skingaan idd!
Ik moest krassen.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die King of Skin is een goeie voor Ing ja?
Want ze zei dat ze een fijne bodylotion/butter wilde
Dus je kunt je op zich wel in het lijstje vinden voor Ing?
Nou die is idd ook wel erg goed qua beschrijving die king of skin.quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou mss de godmother gedaan hebben, maar die heeft Goodbye genomen en nou is het mss een leuk idee om dan ieder een half zeepje van elk te nemen???
En ik zou voor de King Of Skingaan idd!
Whoehoeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klinkt jummie Greys![]()
En dan liever 1 bruisbal en die King of Skin![]()
Doet u maar oh oh![]()
Trovey, tis serieus bedoeld heur...we zijn niet eng en haske gezellig en ik heb nog een plekkie over in de auto
Zal ik die zeepjes dan delen?quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klinkt jummie Greys![]()
En dan liever 1 bruisbal en die King of Skin![]()
Doet u maar oh oh![]()
Trovey, tis serieus bedoeld heur...we zijn niet eng en haske gezellig en ik heb nog een plekkie over in de auto
Ik vinnut goequote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zal ik die zeepjes dan delen?
Jij een halve Miranda en een halve Godmother en Goodbye ook?
Dan is het goed, heeft Greys beter geluisterd naar je wensen dan ik.quote:
Ik denk dat dat voor Goodbye ook leuk is,das ook een redelijke newby toch?quote:
Snowfairy was al opquote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan is het goed, heeft Greys beter geluisterd naar je wensen dan ik.![]()
You Snap The Whip body butter ga jij dan ook heel erg lekker vinden.![]()
En Snowfairy! Greeeeys! Snowfairy!
Heb ik met kerst net gekregen...ik is een lief zuurstokjequote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
Overigens ga ik waarschijnlijk niet mee de 9e... ik vlieg de week erna naar China voor het weekend en denk dat m'n vriendin het niet zou waarderen als ik het laatste weekend samen een dagje dieren ga aaien en dan de dag erna ziek ben
quote:Op maandag 28 december 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En goed het verschil weten tussen je reet en je bakkes
quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik met kerst net gekregen...ik is een lief zuurstokje
Dan neem je der mee...kan ze ook genieten van je koekies en kermisimitatiequote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
Overigens ga ik waarschijnlijk niet mee de 9e... ik vlieg de week erna naar China voor het weekend en denk dat m'n vriendin het niet zou waarderen als ik het laatste weekend samen een dagje dieren ga aaien en dan de dag erna ziek ben
PM Goodbye d'r ff over dan, of ze wel een halve zeep wilquote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor Goodbye ook leuk is,das ook een redelijke newby toch?
Greys,wat denk jij???
In jouw geval komt uit beide teveel geluidquote:
In de UK is hij er wel nog.quote:
Zie, die vriendin gooit nu al roet in het etenquote:
Mop, ik snap dat dat in jouw geval niet altijd even makkelijk isquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef MrSubtle het volgende:
Ze is offline, maar ik pm wel ff , ziet ze t vast nog wel morgen voor ik gaquote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
PM Goodbye d'r ff over dan, of ze wel een halve zeep wil
Of zal ik haar even smsen?
quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Poep aan je pisquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mop, ik snap dat dat in jouw geval niet altijd even makkelijk is
quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Okido!quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is offline, maar ik pm wel ff , ziet ze t vast nog wel morgen voor ik ga
quote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, die vriendin gooit nu al roet in het eten
(GrapjuhhhhKusjekroel enzo! )
Als je je toastje net zo eet als je garnalen typt....quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
jullie gaan hardik kom zo op speed, ff mn toastje garlan en zalm eten
Nou, onze 9 januari afspraak was er volgens mij eerder dan De Vriendin.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ja he, mijn hele leven wordt nu al gedomineerd
Het is vooral ook lastig dat ik daarna zeker een of twee dagen ziek ben... da's ook niet zo leuk als afscheidsweekendquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, onze 9 januari afspraak was er volgens mij eerder dan De Vriendin.
Verder zeg ik niets
(Ksnapputwelhoor)
Die zepen zijn groot zat om te delen dacht ik, en ik laat ze dan in de winkel doormidden doen en apart verpakken meteen, dus daar merk je verder weinig van, behalve dat je meer variatie hebtquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
En anders heb ik nog een sample van Godmother, dan geef ik Ing die wel de 9e en kan ze kijken of ze dat wat vindt en kan je hun zepen heel laten andersKijk maar wat Goodbye wil!
Ze is een dominatrixquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
Stokerdjequote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, onze 9 januari afspraak was er volgens mij eerder dan De Vriendin.
Verder zeg ik niets
(Ksnapputwelhoor)
Ik snap uberhaupt al niet dat je t deed hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is vooral ook lastig dat ik daarna zeker een of twee dagen ziek ben... da's ook niet zo leuk als afscheidsweekend
ja, of je googelt evenquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je toastje net zo eet als je garnalen typt.........
quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zepen zijn groot zat om te delen dacht ik, en ik laat ze dan in de winkel doormidden doen en apart verpakken meteen, dus daar merk je verder weinig van, behalve dat je meer variatie hebt
Heb je weer van de alcohol gesnoept Greys?quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
Poep aan je koe!
Dacht je dat je hier wat te zeggen hadquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
dazegiktochquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan jullie hard met die topicsIk zeg even niks en gelijk weer 2 pagina's vol!
![]()
garlan is ook iets dat je op een toastje smeert volgens mij..ehh wat Qwea zegt googlen (ga ik ook doen).quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je toastje net zo eet als je garnalen typt.........
Ja, gaat wel redelijk.quote:
Hij weet wie het zegtquote:
Garlanquote:
Ik ben helaas vooral allergisch voor hondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt al niet dat je t deed hoor.
Ik kan dr echt no way heen met al die rotkatten
quote:Op maandag 28 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Poep aan je... aan je... arghhhhhhhh
Ja, doei.quote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Garlan...vertel eens
...google doet het hier even niet
Dan valt het vast wel mee met de allergie als je t nog in overweging namquote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben helaas vooral allergisch voor hondenkatten overleef ik wel een paar uurtjes
Da's soms nodig, zo bleek in het verledenquote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lief die disclaimers erbij per postis dat nieuw?
Cherry Coke hier, al de hele avondquote:Op maandag 28 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je weer van de alcohol gesnoept Greys?
Krijg je dan jeuk ofzo? Of echt misselijk, kotsen, weet ik het?quote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben helaas vooral allergisch voor hondenkatten overleef ik wel een paar uurtjes
En ik plaagde jequote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij weet wie het zegt
Ik snap het echt hoor, als je allergisch bent is het sowieso niet tof.
Maar dan heeft ie wel wat goed te maken met ons na zijn vakantie
quote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben een breezer sletquote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's soms nodig, zo bleek in het verleden![]()
[..]
Cherry Coke hier, al de hele avond
Oooow... dan kom maar naar mij morgen! Mag je Satsu knuffelen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Damn. Fijn!quote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
dazegiktoch
Jeuzus. Die eikel van hierboven is al de hele dag film aan het kijken. Met zn fucking subwoofer op 120 ofzo
quote:
Samequote:
quote:
Van cassis en cherry coke kun je ook flink dronken worden heb ik onlangs met een vriendin uitgevondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's soms nodig, zo bleek in het verleden![]()
[..]
Cherry Coke hier, al de hele avond
Hoest met je schoudert?quote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Damn. Fijn!![]()
[..]
Lekkor, daar stink ik nu ook naarxD
[..]
Same
Ik heb twee van die nepbreezahs in de koelkast van de Lidl.quote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een breezer slet
Er ligt een fles breezer in mn koelkast. And I did not put it there.
En wat gooi je er dan nog meer door?quote:Op maandag 28 december 2009 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van cassis en cherry coke kun je ook flink dronken worden heb ik onlangs met een vriendin uitgevonden
De gebruikelijke rode ogen en niezen en zo, maar vooral geen lucht, en van dat laatste kan ik goed ziek worden (duizelig, hoofdpijn, soms heel lang draaierig en daardoor weer misselijk)quote:Op maandag 28 december 2009 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg je dan jeuk ofzo? Of echt misselijk, kotsen, weet ik het?
Damn wat zijn wij ook sletjesquote:Op maandag 28 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb twee van die nepbreezahs in de koelkast van de Lidl.
Al een week
Niks we waren beide Bob maar melig dat we waren en tollen, iets teveel bessengedoe dus.quote:Op maandag 28 december 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat gooi je er dan nog meer door?
Klere. Wat oh-oh zegt, dat je het dan uberhaupt in overweging neemtquote:Op maandag 28 december 2009 22:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De gebruikelijke rode ogen en niezen en zo, maar vooral geen lucht, en van dat laatste kan ik goed ziek worden (duizelig, hoofdpijn, soms heel lang draaierig en daardoor weer misselijk)
quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niks we waren beide Bob maar melig dat we waren en tollen, iets teveel bessengedoe dus.
Ik negeer 'm maar. Nog steeds niet te voorspellen als ik pijn heb. Gelukkig vandaag na de fysio (en shockwave) wel wat beter, maar hoe het morgen gaat is afwachtenquote:
Nee, wel m'n tuintafel ... maar de loungeset nu was minder dan 1/3de van de prijs van die tafelquote:Op maandag 28 december 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooow... dan kom maar naar mij morgen! Mag je Satsu knuffelen.![]()
Enne.... als compensatie voor je afwezigheid zien we je uitnodiging voor de lounge- en BBQ party wel tegemoet he? (loungeset gekocht aan de R'mndseweg?)
quote:
Ik heb die oranjequote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn wat zijn wij ook sletjes
Je bedoelt die kleine flesjes? Je moet de rum en lime proberendie andere, die witte enzo vind ik guur.
Ik krijg echt na 10 minuten met 1 kat in een ruimte totaal geen lucht meerquote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klere. Wat oh-oh zegt, dat je het dan uberhaupt in overweging neemt
En ontstaat dat dan acuut? Of pas na een paar uur? En ja, ik ben nieuwsgierig, sue me
Euf. Wat een kut gedoequote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik negeer 'm maar. Nog steeds niet te voorspellen als ik pijn heb. Gelukkig vandaag na de fysio (en shockwave) wel wat beter, maar hoe het morgen gaat is afwachtenHeb besloten dat ik het nog 2 weken aankijk, zie ik dan nog steeds geen stijgende lijn dan wil ik een MRI en/of verwijzing naar orthopeed.
Ik heb er nog nooit binnen durven gaan.quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, wel m'n tuintafel ... maar de loungeset nu was minder dan 1/3de van de prijs van die tafel... ik kan die winkel helaas niet betalen voor alles
En toen met die naakt kat dan?quote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg echt na 10 minuten met 1 kat in een ruimte totaal geen lucht meer
Ik hou erg van dierenquote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klere. Wat oh-oh zegt, dat je het dan uberhaupt in overweging neemt
En ontstaat dat dan acuut? Of pas na een paar uur? En ja, ik ben nieuwsgierig, sue me
Geen last vanquote:
Nou ja, ik ben dus super blij met m'n tafel... maar het is er echt zoooo duurquote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit binnen durven gaan.
Dat stofzuigen zit bij mij wel snor....maar die katten uit de buurt houden....gaat niet lukkenquote:Op maandag 28 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik hou erg van dierente erg soms... ik had ook gewoon konijnen waar ik doodziek van werd, en dan TOCH knuffelen he, keer op keer
Maar hoe snel hangt af van de situatie en het dier. Als ik een golden retriever (= ergste soort voor mij) aai en 1x in de buurt kom van m'n gezicht met m'n hand dan ben ik binnen 20 seconden aan het piepen. Bij katten kan ik een avond in dezelfde kamer zitten zolang er goed gestofzuigd is en de katten uit m'n buurt blijven.
Kun je na gaan wat er bij alcohol gaat gebeurenquote:
God, lijkt me echt kut om dat te hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik hou erg van dierente erg soms... ik had ook gewoon konijnen waar ik doodziek van werd, en dan TOCH knuffelen he, keer op keer
Maar hoe snel hangt af van de situatie en het dier. Als ik een golden retriever (= ergste soort voor mij) aai en 1x in de buurt kom van m'n gezicht met m'n hand dan ben ik binnen 20 seconden aan het piepen. Bij katten kan ik een avond in dezelfde kamer zitten zolang er goed gestofzuigd is en de katten uit m'n buurt blijven.
Damnquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Ik was dat wel eerst gaan testen daar voor ik drie weken in dat huis ging zitten natuurlijk![]()
Echt, ik had es een lover met 5 katten, ik was al allergisch voor zijn kleren, die had bij mij aparte kleren liggen,want ik ging al proesten en niezen als ie binnen kwam
en hoe was je vakantie, daar wel van kunnen genieten?quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik negeer 'm maar. Nog steeds niet te voorspellen als ik pijn heb. Gelukkig vandaag na de fysio (en shockwave) wel wat beter, maar hoe het morgen gaat is afwachtenHeb besloten dat ik het nog 2 weken aankijk, zie ik dan nog steeds geen stijgende lijn dan wil ik een MRI en/of verwijzing naar orthopeed.
Balen zeg!! Robin is ook allergisch voor honden, maar alleen wanneer ze hem in z'n gezicht likken. Dan krijgt hij erge vlekken die na een paar uur dan ook weer weg zijn. Geen benauwdheid o.i.d. gelukkig.quote:Op maandag 28 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De allergie op zichzelf is niet zo erg (vooral lastig), maar de combinatie met chronische astmatische bronchitis maakt het kut. Ach ik leef nog hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat stofzuigen zit bij mij wel snor....maar die katten uit de buurt houden....gaat niet lukken...of ik moet ze met secondenlijm vastplakken aan de grond....naar hoor als je met zo'n allergie bent behept....
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Cat, wat is 'Blossom' ook alweer voor iets?
Ik heb op de Ned. site gister besteld:
A French Kiss Bubble Bar Slice
Sakura
Supernova
Tisty Tosty
Blossom
En ik weet niet meer wat die laatste twee zijn eigenlijk
quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je na gaan wat er bij alcohol gaat gebeuren
Heftig zeg. En zo naar als je wel van beesten houdt.quote:Op maandag 28 december 2009 22:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus super blij met m'n tafel... maar het is er echt zoooo duur... ik heb daar super mooie lounge sets gezien, maar die waren ruim 5 tot 6 keer de prijs van wat ik nu heb gekocht
.
Ja en dat vind ik dus echt natuurlijk precies de leukste soort hondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, lijkt me echt kut om dat te hebbenDus je kan nooit een golden aaien
![]()
Arme Baloe.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De allergie op zichzelf is niet zo erg (vooral lastig), maar de combinatie met chronische astmatische bronchitis maakt het kut. Ach ik leef nog hoormaar alleen klote omdat ik niets liever doe dan honden knuffelen
Ja, idd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Euf. Wat een kut gedoe![]()
MRI is niet grappig. Althans, ik vond het niet grappig. Ik heb geen claustrofobie, maar van een MRI krijg je dat echt spontaan
Ik hoop dat je toch een stijgende lijn gaat zien
En het ergste ; je kan nooit zelf hondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dus echt natuurlijk precies de leukste soort hondenze kijken altijd zo lief, en ze zijn wat groter dus je kunt er eens lekker mee rollebollen zonder dat je ze pijn doet
Oh nee ik weet het weer!quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt best treurig he
![]()
Is het geenbruisbal
die naar
bloemen
ruikt????
Oh ja, en als ik wondjes heb, of een beetje schrale lippen, of kloofjes aan mn vingers of zo dan komt daar meteen pus uit en dat gaat kloppen en zwerenquote:
Ze hebben miss ook wel eens sale?quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Daar was ik al bang voor.![]()
* spaart nog even door*
Tisty Tosty was vroegah een hartvormige bruisbal die poederig ruikt. Naar niks dus imo. Nu heeft hij een andere vorm gleuf ik.quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt best treurig he
![]()
Is het geenbruisbal
die naar
bloemen
ruikt????
Noorse Boskatten bedoel je....verharen ook maar dan met bossen tegelijk...zie mijn vloer in vooral de lentequote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
MrS die katten die voor mensen die allergisch zijn perfect zijn (boskatten ofzo? Ladies??) ben je daar ook allergisch voor?
Weet ik niet, maar ik ben geen kattenmens. Katten zijn de enige dieren die ik zelf nooit zou willen hebben (en spinnen)quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
MrS die katten die voor mensen die allergisch zijn perfect zijn (boskatten ofzo? Ladies??) ben je daar ook allergisch voor?
HA! En die tosti had ik je al uitgelegd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik weet het weer!
Blossom is een klein kadootje
[ afbeelding ]
Nu die tosti nog ff Googlen
quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik weet het weer!
Blossom is een klein kadootje
[ afbeelding ]
Nu die tosti nog ff Googlen
quote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, en als ik wondjes heb, of een beetje schrale lippen, of kloofjes aan mn vingers of zo dan komt daar meteen pus uit en dat gaat kloppen en zweren![]()
Nja, het feit dat ik niks met katten heb komt natuurlijk ook ergens wel omdat ik ze van kleins af aan associeer met ziek zijn en pijn en zoquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftig zeg. En zo naar als je wel van beesten houdt.![]()
Ook voor oh-oh natuurlijk maar gelukkig heeft die geen last van honden, haar favorietjes.
Ik heb mijn tafel gekocht in sale... voor 1800 euroquote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben miss ook wel eens sale?
Trusten!!quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen weer werken. Trusten!![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, het feit dat ik niks met katten heb komt natuurlijk ook ergens wel omdat ik ze van kleins af aan associeer met ziek zijn en pijn en zo![]()
Mss had ik ze wel leuker gevonden als ik niet allergisch was hoor.
Kleine kans maar goed
Als je het echt zou willen zijn er genoeg honden die vaak wel kunnen bij een allergie hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik ben geen kattenmens. Katten zijn de enige dieren die ik zelf nooit zou willen hebben (en spinnen)
Fuck me. Voor hoeveel?!quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mijn tafel gekocht in sale... voor 1800 euro
quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoorik was vroeger niet allergisch voor katten... 't zijn gewoon geen leuke dieren
![]()
I knowquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het ergste ; je kan nooit zelf honden
quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Noorse Boskatten bedoel je....verharen ook maar dan met bossen tegelijk...zie mijn vloer in vooral de lente...ik blijf dan plukken haar oppakken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik ben geen kattenmens. Katten zijn de enige dieren die ik zelf nooit zou willen hebben (en spinnen)
Truste Enfermera!quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
So truequote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoorik was vroeger niet allergisch voor katten... 't zijn gewoon geen leuke dieren
![]()
En toch vind je mij lief.quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Er zijn echt veeeeeeel meer honden die wel kunnen hoorquote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
I knowbehalve... POEDELS
en die vind ik stom
quote:
[..]
Ik heb mijn tafel gekocht in sale... voor 1800 euro
quote:
Jézus. 1800 euro? Ik hoop dat je een typ foutje hebt gemaakt met een 0 teveel ofzoquote:Op maandag 28 december 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Erg he? maar hij is wel heul mooi hoor (vind ik dan)
Nou ik moet het anders formuleren:quote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er zijn echt veeeeeeel meer honden die wel kunnen hoor
Je kunt ons ook gewoon waarderen voor onze eerlijkheidquote:Op maandag 28 december 2009 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
....zeg houden jullie wel rekening met mijn armpje met zulke opmerkingen....ik blijf meppen
[..]
![]()
Dus er wordt wel voor haar gezorgd? Gelukkig maar. Al had ze bij jullie vast en heel goed huis gevonden.quote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Truste Enfermera!
Balen MrS, echt rot dat een dierenliefhebber dat nu weer moet hebben.
Ik zal mijn collega waarschuwen Bamba
Ow enne poezebeestje vandaag weer gezien..we laten haar maar daar, één van de andere buren let een beetje op d'r.
Het is gewoon massief graniet poten + blad... weegt 400 kiloquote:Op maandag 28 december 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jézus. 1800 euro? Ik hoop dat je een typ foutje hebt gemaakt met een 0 teveel ofzo
Toch?!
Nee echt serieus, er zijn best veel honden die wel kunnen, als je een beetje goed research doet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ik moet het anders formuleren:
Poedels (en soortgenootjes) zijn de enigen waarbij ik tot nu toe niet allergisch heb gereageerd en niet op reageerde bij de tests
Graniet? OMG.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is gewoon massief graniet poten + blad... weegt 400 kilo
Je liegt maar even voor mijquote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon waarderen voor onze eerlijkheid
Niet door haar baasje althans ze wilde tot drie keer toe bij ons in een koud leeg huis gaan ziten en vervolgens ging ze in de tuin naast me zitten.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dus er wordt wel voor haar gezorgd? Gelukkig maar. Al had ze bij jullie vast en heel goed huis gevonden.
Ik heb je tot nu toe enkel gezien in omgeving zonder kattenquote:
Jij kunt drie jaar vooruit en hebt een lege portoquote:Op maandag 28 december 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Lush bestelling Ned. site:
A French Kiss Bubble Bar Slice
Sakura
Supernova
Tisty Tosty
Blossom (het kadootje dus, mooi om in de kast te leggen voor als ik iets weg wil geven)
En dus als het goed is een grabbag er bij.
En dan op de UK site besteld (hoop dingen die ik nog niet ken, dus spannend!)
2 Christmas Kisses
1 Satsumo Santa
1 Herbalism
2 Jingle Spells
1 Aura Suavis Bubble Bar
1 It's a Date Bubble Bar
4 The Wuss (waarvan 2 voor Loveless)
1 Think Pink
1 Magic
1 Gold Star
1 Christmas Eve
1 Free £20 New Year Offer
2 Two Timing Tart bubble bar (waarvan 1 voor vriendinnetje-Loveless)
1 Buffy
1 Whoosh Shower Jelly
1 Sweetie Pie
1 Free £20 New Year Offer![]()
![]()
![]()
![]()
En je weet zeker dat je haar niet wil laten 'verdwalen'? Ze lijkt jullie echt uit te zoeken.quote:Op maandag 28 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet door haar baasje althans ze wilde tot drie keer toe bij ons in een koud leeg huis gaan ziten en vervolgens ging ze in de tuin naast me zitten.
Het is zo'n aaierd.
Met de fiets he?quote:Op maandag 28 december 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Graniet? OMG.
PICS
Stomme vraag ws, maar hoe de fuck heb je dat ding in huis gekregen dan?
quote:
Een labradoodle!quote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
I knowbehalve... POEDELS
en die vind ik stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |