Ja en dat vind ik dus echt natuurlijk precies de leukste soort hondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, lijkt me echt kut om dat te hebbenDus je kan nooit een golden aaien
![]()
Arme Baloe.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De allergie op zichzelf is niet zo erg (vooral lastig), maar de combinatie met chronische astmatische bronchitis maakt het kut. Ach ik leef nog hoormaar alleen klote omdat ik niets liever doe dan honden knuffelen
Ja, idd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Euf. Wat een kut gedoe![]()
MRI is niet grappig. Althans, ik vond het niet grappig. Ik heb geen claustrofobie, maar van een MRI krijg je dat echt spontaan
Ik hoop dat je toch een stijgende lijn gaat zien
En het ergste ; je kan nooit zelf hondenquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dus echt natuurlijk precies de leukste soort hondenze kijken altijd zo lief, en ze zijn wat groter dus je kunt er eens lekker mee rollebollen zonder dat je ze pijn doet
Oh nee ik weet het weer!quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt best treurig he
![]()
Is het geenbruisbal
die naar
bloemen
ruikt????
Oh ja, en als ik wondjes heb, of een beetje schrale lippen, of kloofjes aan mn vingers of zo dan komt daar meteen pus uit en dat gaat kloppen en zwerenquote:
Ze hebben miss ook wel eens sale?quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Daar was ik al bang voor.![]()
* spaart nog even door*
Tisty Tosty was vroegah een hartvormige bruisbal die poederig ruikt. Naar niks dus imo. Nu heeft hij een andere vorm gleuf ik.quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt best treurig he
![]()
Is het geenbruisbal
die naar
bloemen
ruikt????
Noorse Boskatten bedoel je....verharen ook maar dan met bossen tegelijk...zie mijn vloer in vooral de lentequote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
MrS die katten die voor mensen die allergisch zijn perfect zijn (boskatten ofzo? Ladies??) ben je daar ook allergisch voor?
Weet ik niet, maar ik ben geen kattenmens. Katten zijn de enige dieren die ik zelf nooit zou willen hebben (en spinnen)quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
MrS die katten die voor mensen die allergisch zijn perfect zijn (boskatten ofzo? Ladies??) ben je daar ook allergisch voor?
HA! En die tosti had ik je al uitgelegd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik weet het weer!
Blossom is een klein kadootje
[ afbeelding ]
Nu die tosti nog ff Googlen
quote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik weet het weer!
Blossom is een klein kadootje
[ afbeelding ]
Nu die tosti nog ff Googlen
quote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, en als ik wondjes heb, of een beetje schrale lippen, of kloofjes aan mn vingers of zo dan komt daar meteen pus uit en dat gaat kloppen en zweren![]()
Nja, het feit dat ik niks met katten heb komt natuurlijk ook ergens wel omdat ik ze van kleins af aan associeer met ziek zijn en pijn en zoquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heftig zeg. En zo naar als je wel van beesten houdt.![]()
Ook voor oh-oh natuurlijk maar gelukkig heeft die geen last van honden, haar favorietjes.
Ik heb mijn tafel gekocht in sale... voor 1800 euroquote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hebben miss ook wel eens sale?
Trusten!!quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga slapen mensen, morgen weer werken. Trusten!![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, het feit dat ik niks met katten heb komt natuurlijk ook ergens wel omdat ik ze van kleins af aan associeer met ziek zijn en pijn en zo![]()
Mss had ik ze wel leuker gevonden als ik niet allergisch was hoor.
Kleine kans maar goed
Als je het echt zou willen zijn er genoeg honden die vaak wel kunnen bij een allergie hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik ben geen kattenmens. Katten zijn de enige dieren die ik zelf nooit zou willen hebben (en spinnen)
Fuck me. Voor hoeveel?!quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mijn tafel gekocht in sale... voor 1800 euro
quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoorik was vroeger niet allergisch voor katten... 't zijn gewoon geen leuke dieren
![]()
I knowquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het ergste ; je kan nooit zelf honden
quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Noorse Boskatten bedoel je....verharen ook maar dan met bossen tegelijk...zie mijn vloer in vooral de lente...ik blijf dan plukken haar oppakken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik ben geen kattenmens. Katten zijn de enige dieren die ik zelf nooit zou willen hebben (en spinnen)
Truste Enfermera!quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |