Ik het levenssap voor een kalfquote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drink alcoholisch sap van rode druiven
Hoest met Rossi?quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Het lijkt wel of ik in lifestyle lush chat ben.
Ik heb ook maar wat besteld in de UK en voor kerst een bodypoeder gekregen. Echt heel lief maar daar ga ik dus niet echt iets mee doen.
Vriend vandaag wat is dit ook alweer? owja je flush.
Ik mijn watte?? ow je bedoelt de lush?
quote:Op maandag 28 december 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, net paps gebeld, die maakt morgen een foto en brengt de camera hierheen.
Dus morgen hebbie de naakte poes van m'n tante
quote:Op maandag 28 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEHOEHOEEEEEEEEEE
Ing, bijna klaar!
En ik plaats hem hier met plaatjes
Dus die ligt nu misschien ergens dead te gaan?quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toen hij terug reed liep de vogel weg en toen kreeg ie 'm niet meer te pakken.
Die poeder moet je lekker op je voeten strooien voor je je sokken aantrektquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook maar wat besteld in de UK en voor kerst een bodypoeder gekregen. Echt heel lief maar daar ga ik dus niet echt iets mee doen.
Oh die bodypoeders moet je gewoon es proberen , ze zijn zaaaaligquote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ooit een egel.quote:Op maandag 28 december 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus die ligt nu misschien ergens dead te gaan?![]()
Ik heb ooit een duif aangereden.Die was echt 100% zeker te weten dood. Voor- en achterwiel eroverheen. Het leek net alsof ik over een kussen heen reed.
POEF! Allemaal veren achter mijn auto uit.
Stom beest, waarom stak hij ook op het laatste moment alsnog over?![]()
We wachten in spanning op Greysquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de lijsten van Goodbye en Ml-etje compleet, nu Ing nog
quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoest met Rossi?
Mss heb ik het gemist, maar heeft het bloedonderzoek nog wat opgeleverd?
Trovey, ga je de 9e ook mee naar DTH?
de naam is al goedquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Laydees (en LL): zal ik een Sex Bomb in het pakje voor MrS doen?
Of is dat wat te opdringerig?
Doen! Weet ze direct waarom ze het krijgtquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Laydees (en LL): zal ik een Sex Bomb in het pakje voor MrS doen?
Of is dat wat te opdringerig?
Kost je toch niets? Alleen knuffen en aaien...da's gratisquote:Op maandag 28 december 2009 22:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Nope....mompelt iets met money en zuunig aan doen...uitstapjes zitten er voorlopig even niet in
quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ooit een egel.
En maar tegen meneer I "ging net goed he? ik raakte hem niet he?"
"Nou, ik voelde hier rechts voor wel dat er iets onderdoor ging"
Ik:
Psies , gewoon duidelijke taal spreken hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doen! Weet ze direct waarom ze het krijgt
A-HA!quote:
Ow mjammie, nu krijg ik hongerquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn tante woonde vroegah in een bos. Menig maal hebben wij konijn gegeten nadat we 's avonds van een bezoekje terugkwamen.
Hihi staat het er ook echt op Cat?quote:
Aha antwoord op mijn vraag uit het vorige topic...thanks...dat wilde ik weten...ook nog bekend welke het lekkerst is.quote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die bodypoeders moet je gewoon es proberen , ze zijn zaaaalig
Ha die Q. Hejje nog Lush tips?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |