Poep aan je pisquote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mop, ik snap dat dat in jouw geval niet altijd even makkelijk is
quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Trovey, tis serieus bedoeld heur...we zijn niet eng en haske gezellig en ik heb nog een plekkie over in de auto
Okido!quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is offline, maar ik pm wel ff , ziet ze t vast nog wel morgen voor ik ga
quote:Op maandag 28 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, die vriendin gooit nu al roet in het eten
(GrapjuhhhhKusjekroel enzo! )
Als je je toastje net zo eet als je garnalen typt....quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
jullie gaan hardik kom zo op speed, ff mn toastje garlan en zalm eten
Nou, onze 9 januari afspraak was er volgens mij eerder dan De Vriendin.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ja he, mijn hele leven wordt nu al gedomineerd
Het is vooral ook lastig dat ik daarna zeker een of twee dagen ziek ben... da's ook niet zo leuk als afscheidsweekendquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, onze 9 januari afspraak was er volgens mij eerder dan De Vriendin.
Verder zeg ik niets
(Ksnapputwelhoor)
Die zepen zijn groot zat om te delen dacht ik, en ik laat ze dan in de winkel doormidden doen en apart verpakken meteen, dus daar merk je verder weinig van, behalve dat je meer variatie hebtquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
En anders heb ik nog een sample van Godmother, dan geef ik Ing die wel de 9e en kan ze kijken of ze dat wat vindt en kan je hun zepen heel laten andersKijk maar wat Goodbye wil!
Ze is een dominatrixquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
Stokerdjequote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, onze 9 januari afspraak was er volgens mij eerder dan De Vriendin.
Verder zeg ik niets
(Ksnapputwelhoor)
Ik snap uberhaupt al niet dat je t deed hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is vooral ook lastig dat ik daarna zeker een of twee dagen ziek ben... da's ook niet zo leuk als afscheidsweekend
ja, of je googelt evenquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je toastje net zo eet als je garnalen typt.........
quote:Op maandag 28 december 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zepen zijn groot zat om te delen dacht ik, en ik laat ze dan in de winkel doormidden doen en apart verpakken meteen, dus daar merk je verder weinig van, behalve dat je meer variatie hebt
Heb je weer van de alcohol gesnoept Greys?quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeee
Poep aan je koe!
Dacht je dat je hier wat te zeggen hadquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:
dazegiktochquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan jullie hard met die topicsIk zeg even niks en gelijk weer 2 pagina's vol!
![]()
garlan is ook iets dat je op een toastje smeert volgens mij..ehh wat Qwea zegt googlen (ga ik ook doen).quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je je toastje net zo eet als je garnalen typt.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |