Goed opgelost!quote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef koningdavid het volgende:
(nu met een trollvrije OP)
Natuurlijk laat ik niet zomaar over mij heen lopen, daarom post ik ditt nu op FOK! om die vrouw terug te pakken. Dat zal haar leren![]()
Klacht: voordringende mensen.
Ja, noem jij een rasutrechter een Utrechtenaar. Tip: trek je gympies aan.quote:
Boeiuh.quote:
Ik denk niet dat het echt zal boeien, maar ik ga het eens uittesten.quote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, noem jij een rasutrechter een Utrechtenaar. Tip: trek je gympies aan.
Ja, een ras hè. Geen import HBO balletje met meer kapsones dan de spoiler van een Ferrari.quote:Op maandag 28 december 2009 21:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt zal boeien, maar ik ga het eens uittesten.
Dat. Verder leuke OP.quote:Op maandag 28 december 2009 21:26 schreef Onufriev het volgende:
Klagen over voordringers terwijl je er niks van durft te zeggen
Jaja, bij een echte utrechtenaarutrechter.quote:Op maandag 28 december 2009 21:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, een ras hè. Geen import HBO balletje met meer kapsones dan de spoiler van een Ferrari.
Broodje Mario
Nee, niet van belang bedoel ik.quote:Op maandag 28 december 2009 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, noem jij een rasutrechter een Utrechtenaar. Tip: trek je gympies aan.
Hoi Griekjeee.quote:Op maandag 28 december 2009 21:39 schreef griekjeee het volgende:
Een allochtoon?quote:Op maandag 28 december 2009 21:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, een ras hè. Geen import HBO balletje met meer kapsones dan de spoiler van een Ferrari.
Broodje Mario
Correct.quote:Op maandag 28 december 2009 21:40 schreef Acinonyx het volgende:
'Fancy' ? Je bent toch geen Engelsman
Heyquote:
Nou, is dat nou nodig?quote:
okquote:
Hij is cool. Ik weet niet eens wie jij bent, derhalve je bestaat niet.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij is cool. Ik weet niet eens wie jij bent, derhalve je bestaat niet.
Deze moet je uitleggen, denk ik.quote:Op maandag 28 december 2009 21:53 schreef OeJ het volgende:
Misschien had ze een hekel aan je slippers?
Laatst ook. Zo'n - laat ik het beestje bij z'n naam noemen - geïntegreerde medelander bij de H&M ofzo. Sta ik met mn vriendin achter in een rij van 8... komt die medelander (of beter, medelandster) aanlopen, gaat gewoon rechtstreeks naar de kassa en gooit r spullen op de kassa. Ik stond al een tijdje in de rij en ik had al lang al gezien dat zij niet al eerder in de rij had gestaan, maar WTF.quote:Op maandag 28 december 2009 21:25 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Deze moet je uitleggen, denk ik.
Gaar is dat ja.quote:Op maandag 28 december 2009 21:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Laatst ook. Zo'n - laat ik het beestje bij z'n naam noemen - geïntegreerde medelander bij de H&M ofzo. Sta ik met mn vriendin achter in een rij van 8... komt die medelander (of beter, medelandster) aanlopen, gaat gewoon rechtstreeks naar de kassa en gooit r spullen op de kassa. Ik stond al een tijdje in de rij en ik had al lang al gezien dat zij niet al eerder in de rij had gestaan, maar WTF.
Ik:![]()
Vriendin:![]()
Gast voor ons:![]()
en die troela die vooraan in de rij stond liet t gewoon gebeuren.
Echt ronduit asociaal. En niet alleen bij de H%M hoor. Het komt veelvuldig voor dat ik zulke situaties heb, allen met in opleiding tot fatsoenlijk Nederlands burger zijnde vrouwen die als een soort autist direct vooraan gaan staan.
Dat zijn sandalen mayng, geen slippers.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:25
schreef koningdavid het volgende:
Geen fancy dingen dit keer, gewoon even een simpe le, opr e chte klacht recht s treeks vanuit mijn hart op je beel d sch e rm.
Ik stond vandaag in de rij bij b roodj e Mario (Utrechtenaren weten het) aan de Oude Gracht om even een l ekkere Italiaanse b o l te scoren.
![]()
Het was druk. Ik ben echter christen en wacht dus netjes op mijn beurt (al zal dat voor atheïsten vast niet anders zijn). Niets aan de hand. Totdat er vervolgens een vrouw sneaky vana f de linker k ant de rij in sluipt en uiteindelijk net v o or m ij uitkomt in de rij. Ze h aalt h e t gewoon in haar hoofd om voor te dringen en schaamteloos te beste l len terwijl ze dondersgoed wist dat i k aan de be u rt wa s.
Natuurli j k laat ik ni e t zomaar over mij heen lopen, daarom post ik ditt nu op FOK! om die vrouw terug te pakken. Dat zal haar leren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |