quote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer. Spaart de hele winter z'n zaad om in de lente half Nederland te bezwangeren;
Dat zei ik gister ook alquote:
Geen ideequote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van wie is die dan?
Volgens mij die van Bart..quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van wie is die dan?
Ik heb niet altijd iets toe te voegen in een gesprek hoor.quote:
Heus nietquote:
Ontkennen heeft geen zinquote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik sta er namelijk niet in, maar had geen zin om uit te vogelen hoe ik dat moest gaan veranderenAangezien ze dat wikisysteem hebben veranderd.
Oh oke.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik sta er namelijk niet in, maar had geen zin om uit te vogelen hoe ik dat moest gaan veranderenAangezien ze dat wikisysteem hebben veranderd.
Ok, ik ga het wel ff uitzoekenquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef L.no het volgende:
Voeg die van jou dan toe ipv die andere Bart.
quote:
quote:
quote:
Dan komt bart daar gewoon te staan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
hosti heb ik d'r net uit gegooid en vervangen voor mijn UI.
vrolijke-fritsquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van wie is die 14.gif trouwens?
Eer-ik? dat gok ikquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van wie is die 14.gif trouwens?
Oh, nu Houniet nog.quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
hosti heb ik d'r net uit gegooid en vervangen voor mijn UI.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we al die UI's er niet gewoon beter allemaal uithalen. Vind mijn PSP trouwens ook fijner.
hmpf, zeikwijf.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we al die UI's er niet gewoon beter allemaal uithalen. Vind mijn PSP trouwens ook fijner.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nah, en vrolijke frits ook al niet.quote:Op maandag 28 december 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt die hier dan nog wel eens?
Ja, foutquote:
Op heel FOK! niet meer, die zit nu ook een paar maanden in het buitenland.quote:Op maandag 28 december 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt die hier dan nog wel eens?
Dzjenn?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef L.no het volgende:
En hoe zit het met cali en die andere meid?
Het is nu mn winter-UIquote:
Is-ie van Fok af?quote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op heel FOK! niet meer, die zit nu ook een paar maanden in het buitenland.
Iedereen peert hemquote:
quote:
Daphquote:
Al maanden joh.quote:
Ohquote:
quote:
Die is hier ook al heel lang nie meer geweest..quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dat brilletje is van Daph
Daar zit wel wat inquote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga de OP niet meer updaten hoor, dat komt in 1217 wel weer goed.
Daarom stelde ik voor om gewoon al die UI's er uit te halen.quote:
Nee, het is een mooie OP. Áls je het voorstelt, dan moet je een betere OP verzinnen vindi k.quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stelde ik voor om gewoon al die UI's er uit te halen.![]()
Een groepsfotoquote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, het is een mooie OP. Áls je het voorstelt, dan moet je een betere OP verzinnen vindi k.
Er klopt eigenlijk helemaal niets van de OP.quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, het is een mooie OP. Áls je het voorstelt, dan moet je een betere OP verzinnen vindi k.
En dan iedereen wegphotoshoppen die er niet meer is? Dát lost het wel op ja.quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een groepsfotoEr is toch wel iemand die kan photoshoppen?
Verzin dan iets beters dan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er klopt eigenlijk helemaal niets van de OP.
Ga maar eens lezen wat er in het gele stuk staat.
En dan iedere keer als er iemand niet meer komt, weer die groepsfoto aanpassen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een groepsfotoEr is toch wel iemand die kan photoshoppen?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Laat de OP nou lekker gaan joh, die discussie hebben we al zo vaak gevoerd
Ach ja, welke discussie is hier niet gevoerdquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, welke discussie is hier niet gevoerd
Ik vind het ook best zo eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Laat de OP nou lekker gaan joh, die discussie hebben we al zo vaak gevoerd
Zeg uuh, grapjurkquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, welke discussie is hier niet gevoerd
quote:Op maandag 28 december 2009 20:05 schreef jna het volgende:
Ja maar vandaag is ook een meet geregeld, die OP krijgen we er ook nog wel door
Public Enemy part 1quote:
Hoezo part1?quote:
Waarmee?quote:
Omdat die voor part 2 komtquote:
Maar hoezo zijn er 2 delenquote:
Ja dat welquote:Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom eens van je luie reet af.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
En stagevergoeding van deze maand binnenDus in 3 dagen tijd die voor 2 maanden gekregen, voel me echt rijk nu
Ik kom ook niet echt veel buiten om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 20:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat welKom ik voor het eerst sinds 2 dagen weer buiten
Ja idd, mooi wat overgeheveld naar mn spaarrekening voor de rentequote:
Heb dr ook weinig te zoeken nu..Ach normaal ben ik van de voordeur tot de auto en van de auto naar het kantoor buiten en andersom. Dus zoveel maakt t niet uitquote:Op maandag 28 december 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom ook niet echt veel buiten om eerlijk te zijn.
Neeee, de eerste heet L'instinct de Mort ofzo, en de tweede L'ennemi public n°1, maar die worden ook wel 1 en 2 genoemd aangezien ze elkaar opvolgenquote:Op maandag 28 december 2009 20:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar hoezo zijn er 2 delenDe film die ik heb gezien was toch echt gewoon 1deel
En tussen de middag dan? Geen rondje buiten?quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb dr ook weinig te zoeken nu..Ach normaal ben ik van de voordeur tot de auto en van de auto naar het kantoor buiten en andersom. Dus zoveel maakt t niet uit
Ja lullo die heb ik eergister toch gekeken. Die heet toch Mesrine L'Ennemi Public Numero 1 en niet Public Enemyquote:Op maandag 28 december 2009 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeee, de eerste heet L'instinct de Mort ofzo, en de tweede L'ennemi public n°1, maar die worden ook wel 1 en 2 genoemd aangezien ze elkaar opvolgen
Met dit weer niet nee, anders altijd voetballenquote:Op maandag 28 december 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En tussen de middag dan? Geen rondje buiten?
Ja dat is in de zomer wel relax maar met het weer van vorige week...quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik fiets normaal vijf minuutjes naar de bushalte, stap daar de bus in. Dan bij de eindhalte eruit daar iets van vijf minuten wachten op de andere bus en dan naar mijn halte bij het werk. Dan nog drie minuten naar kantoor lopen. Op de terugweg precies omgekeerd. En tussen de middag nog even een halfuurtje lopen.
Mijn Frans is gewoon niet goed genoeg daarvoorquote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja lullo die heb ik eergister toch gekeken. Die heet toch Mesrine L'Ennemi Public Numero 1 en niet Public Enemy![]()
Ik ga toch ook Amerikaanse films niet bij hun franse titel noemen
Mijn frans is helemaal bagger, maar kan nog wel kopieren plakkenquote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn Frans is gewoon niet goed genoeg daarvoor
Doe haar de groeten.quote:Op maandag 28 december 2009 20:42 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ben mn zus halen dus tot over een half uurtje
quote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn Frans is gewoon niet goed genoeg daarvoor
Met regen ga ik geen rondje lopen inderdaad. Maar als het droog is, waarom niet.quote:Op maandag 28 december 2009 20:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is in de zomer wel relax maar met het weer van vorige week...Ik hoef echt maar 50meter te lopen naar de bushalte
quote:Op maandag 28 december 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe haar de groeten.
Tot straks
Fiets 4 uur per dagquote:
Ik schrok er zelf van!quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Mn zus houdt niet zo van de lente....
Het is beetje erg rustig hier.quote:
* Puala aait luctorquote:Op maandag 28 december 2009 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is beetje erg rustig hier.![]()
Er is niets leuks op tv.
Dus nee, eigenlijk niet.![]()
Jij wel?
quote:
Dan is dat logisch waarom jij er niet bent.quote:Op maandag 28 december 2009 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hebben bezoek dus ben ff sociaal doen
quote:
quote:Een taai gesprek gehad met mijn moeder, dus kon beter.
En net nog buiten geweestquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is dat logisch waarom jij er niet bent.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En net nog buiten geweestHet moet niet gekker worden.
Dit belieft een uitlegquote:
Ja idd, morgen weer de hele dag Fokken..quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op.
Ik ben ook erg benieuwd naar de uitleg.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd, morgen weer de hele dag Fokken..
Vertel vertel vertel!!quote:
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef DjRex89 het volgende:
Mn zus is dr bril vergeten bij dr vriend
quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef Puala het volgende:
jna heeft meidentrekjes wat betreft kleding
Mannen horen niets te geven om kleding. Die horen een hekel te hebben aan shoppen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo? Want mannen kopen nooit kleding?
Met -9quote:
Nee mannen horen 3 shirts en 1 broek te hebben. Meer nietquote:Op maandag 28 december 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo? Want mannen kopen nooit kleding?
Iddquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
Nee mannen horen 3 shirts en 1 broek te hebben. Meer niet![]()
-9..?quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met -9Ze heeft wel lenzen maar heeft ze 's avonds meestal niet in
En 1 vest en 1 truiquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
-9..?
Dat is dan makkelijk op de lossen. Pak een glassnijder en haal de bodem uit een jampot.. Wtf he.. -9
Dat.quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef jna het volgende:
[..]
En het vest moet gebruikt worden om over een plas water te leggen als mevrouw er anders natte voetjes van krijgt..quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
En die trui moeten ze keurig netjes afstaan aan de vrouwen als ze het koud hebben
Uiteraardquote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
En die trui moeten ze keurig netjes afstaan aan de vrouwen als ze het koud hebben
Dat is ook lekker kansloos..quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Whaha, vriend van mij is vandaag naar Maaskantje gegaan![]()
Hoe heeft ze de weg naar huis gevonden btw..? Blindegeleidehond?quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal het eens voorstellen.. Ja -9, die ziet dus geen fuck zonder lenzen/bril, kunt net zo goed je ogen dichtdoen dan..
Die truien zijn juist zo heerlijkquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard
Alleen ze er in kamperen
Lenzenquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Bootje84 het volgende:
Mandje roept! :w
[..]
Hoe heeft ze de weg naar huis gevonden btw..? Blindegeleidehond?
quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Mannen horen niets te geven om kleding. Die horen een hekel te hebben aan shoppen.
Daarom hebben wij die ook aanquote:
Nee, dat is supervetquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker kansloos..
Had je nou zelf die film al eens gezien (die franse ja!) en hoe vond je hem?
Moet ik je een opsturen? Heb 3-4 zwarte hoodies, leef er zowat inquote:
Alleen als ik 'm mag houden.quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet ik je een opsturen? Heb 3-4 zwarte hoodies, leef er zowat in
Ja wat is het bewijs dan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef DjRex89 het volgende:
Het bewijs is geleverd!!![]()
![]()
jna is een wijf....
Anders bied ik het niet aanquote:
Mag ik citeren?quote:
20 maart, dus je heb nog even.quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Vanavond auto teruggebracht, en is inmiddels alweer zo goed als klaar
Word morgen nog even startmotor vervagen [zojuist overleden] en dan kan ik weer cruizen
Wanneer was die meet ook alweer?
Ja, neem het serieus wat ik tegen PAULA zegquote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb mn bron even beschermd dmv van ***
quote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, neem het serieus wat ik tegen PAULA zeg
Kunnen we anders niet gewoon hier onze msn gesprekken voeren Paula?
quote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, neem het serieus wat ik tegen PAULA zeg![]()
Kunnen we anders niet gewoon hier onze msn gesprekken voeren Paula?
quote:
En jij ontkent alles?quote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef PieterBas het volgende:
Bleek een straat verder ... een heus vuurwerkopslag te liggen.. in een schuurtje
quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Mannen horen niets te geven om kleding. Die horen een hekel te hebben aan shoppen.
Als jij quote zegt denk ik niet meteen aan een msn gesprek met iemand anders. Maar /care over die opmerking.quote:
Mooiquote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20 maart, dus je heb nog even.
Ik pleur hem wel ff wegquote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij quote zegt denk ik niet meteen aan een msn gesprek met iemand anders. Maar /care over die opmerking.
Moet je ff wachten totdat Paula en ik wat anders bespreken op msnquote:Op maandag 28 december 2009 23:16 schreef DjRex89 het volgende:
Hij is al weg..
Zo op naar het volgende onderwerp...
Was niet mijn huis.. en vuurwerk.. doe ik niet aan... Wel de lusten.. niet de lasten zeg maarquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je ff wachten totdat Paula en ik wat anders bespreken op msn
Dat doe ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was niet mijn huis.. en vuurwerk.. doe ik niet aan... Wel de lusten.. niet de lasten zeg maar
Daar moest je wel lang over nadenken.quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was niet mijn huis.. en vuurwerk.. doe ik niet aan... Wel de lusten.. niet de lasten zeg maar
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een alibi.. Hoewel ik verleden week wel in Belgie was..quote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar moest je wel lang over nadenken.
Daar ga je al.quote:Op maandag 28 december 2009 23:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een alibi.. Hoewel ik verleden week wel in Belgie was..
Ja dat kan natuurlijk ook, maar dat draait hier op de achtergrond. Heb het al zo vaak gezienquote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt door je filmpje denk ik.
Heb ik ook.quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook, maar dat draait hier op de achtergrond. Heb het al zo vaak gezien
Wordt alleen maar leukerquote:
Wat hebben we je misdaan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik weiger nog veel te posten vandaag...
quote:Op maandag 28 december 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
Ik weiger nog veel te posten vandaag...
Zodra het is afgelopen, ga ik naar bed.quote:
Niksquote:
Point of no return qua posts komt er aanquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
Ik wil deze avond eigenlijk wel afsluiten met een vol topicWil ook graag rond 12 uur in mn nest liggen
Waarom dat dan?quote:Op maandag 28 december 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra het is afgelopen, ga ik naar bed.
hoezo?quote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Point of no return qua posts komt er aan
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Deze nog even volmaken.
Magische grensquote:
We helpen je er wel overheen hoorquote:
Mja daar zit wel wat inquote:
quote:
Misschien moet ik dat moment een oudejaarslot kopenquote:
Sla je slag! Zorg ervoor dat het ook een lapo is danquote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat moment een oudejaarslot kopen
Ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voordat ik een magische grens heb bereikt zijn we al in het nieuwe jaar.
Het is een mooi rond getal.quote:Op maandag 28 december 2009 23:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik niet
Als je 7500 tenminste een magische grens wilt noemen
Hehequote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sla je slag! Zorg ervoor dat het ook een lapo is dan
Meet!quote:
Dat wordt er eentje voor volgend jaarquote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn eerst volgende grens is de 25.000
Nog 8!!quote:
Als goede voornemen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat wordt er eentje voor volgend jaar
Mja als je dat niet haalt dan ben je ziekquote:
Ik wilde op 100.000 stoppen. Maarjaquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou ik iets van zeven posts per dag moeten doen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja als je dat niet haalt dan ben je ziek
Kan toch?quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde op 100.000 stoppen. Maarja
quote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik iets van zeven posts per dag moeten doen.
"Maar iedereen zit daar."quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ons dan zomaar verlaten?quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan, moet ik met mn oude doorquote:
Welke van de 5?quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zit je met je oude momenteel dan?
welke?quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor, deze is ook erg goed:
http://www.youtube.com/watch?v=g6_yrKrzzd
quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef Bravebart het volgende:
Oh wacht, die doen het natuurlijk allemaal niet meer door die wachtwoord resets
fixedquote:
Die act daarnaquote:
Hij aast op de lapoquote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|