quote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer. Spaart de hele winter z'n zaad om in de lente half Nederland te bezwangeren;
Dat zei ik gister ook alquote:
Geen ideequote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van wie is die dan?
Volgens mij die van Bart..quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar van wie is die dan?
Ik heb niet altijd iets toe te voegen in een gesprek hoor.quote:
Heus nietquote:
Ontkennen heeft geen zinquote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik sta er namelijk niet in, maar had geen zin om uit te vogelen hoe ik dat moest gaan veranderenAangezien ze dat wikisysteem hebben veranderd.
Oh oke.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik sta er namelijk niet in, maar had geen zin om uit te vogelen hoe ik dat moest gaan veranderenAangezien ze dat wikisysteem hebben veranderd.
Ok, ik ga het wel ff uitzoekenquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef L.no het volgende:
Voeg die van jou dan toe ipv die andere Bart.
quote:
quote:
quote:
Dan komt bart daar gewoon te staan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef Bravebart het volgende:
quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
hosti heb ik d'r net uit gegooid en vervangen voor mijn UI.
vrolijke-fritsquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van wie is die 14.gif trouwens?
Eer-ik? dat gok ikquote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van wie is die 14.gif trouwens?
Oh, nu Houniet nog.quote:Op maandag 28 december 2009 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
hosti heb ik d'r net uit gegooid en vervangen voor mijn UI.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we al die UI's er niet gewoon beter allemaal uithalen. Vind mijn PSP trouwens ook fijner.
hmpf, zeikwijf.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we al die UI's er niet gewoon beter allemaal uithalen. Vind mijn PSP trouwens ook fijner.
quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nah, en vrolijke frits ook al niet.quote:Op maandag 28 december 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt die hier dan nog wel eens?
Ja, foutquote:
Op heel FOK! niet meer, die zit nu ook een paar maanden in het buitenland.quote:Op maandag 28 december 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt die hier dan nog wel eens?
Dzjenn?quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef L.no het volgende:
En hoe zit het met cali en die andere meid?
Het is nu mn winter-UIquote:
Is-ie van Fok af?quote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op heel FOK! niet meer, die zit nu ook een paar maanden in het buitenland.
Iedereen peert hemquote:
quote:
Daphquote:
Al maanden joh.quote:
Ohquote:
quote:
Die is hier ook al heel lang nie meer geweest..quote:Op maandag 28 december 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dat brilletje is van Daph
Daar zit wel wat inquote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga de OP niet meer updaten hoor, dat komt in 1217 wel weer goed.
Daarom stelde ik voor om gewoon al die UI's er uit te halen.quote:
Nee, het is een mooie OP. Áls je het voorstelt, dan moet je een betere OP verzinnen vindi k.quote:Op maandag 28 december 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom stelde ik voor om gewoon al die UI's er uit te halen.![]()
Een groepsfotoquote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, het is een mooie OP. Áls je het voorstelt, dan moet je een betere OP verzinnen vindi k.
Er klopt eigenlijk helemaal niets van de OP.quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, het is een mooie OP. Áls je het voorstelt, dan moet je een betere OP verzinnen vindi k.
En dan iedereen wegphotoshoppen die er niet meer is? Dát lost het wel op ja.quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een groepsfotoEr is toch wel iemand die kan photoshoppen?
Verzin dan iets beters dan.quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er klopt eigenlijk helemaal niets van de OP.
Ga maar eens lezen wat er in het gele stuk staat.
En dan iedere keer als er iemand niet meer komt, weer die groepsfoto aanpassen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een groepsfotoEr is toch wel iemand die kan photoshoppen?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Laat de OP nou lekker gaan joh, die discussie hebben we al zo vaak gevoerd
Ach ja, welke discussie is hier niet gevoerdquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, welke discussie is hier niet gevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |