Wat is er zo speciaal aan nieuwjaar dan?quote:Op maandag 28 december 2009 18:57 schreef Repeat het volgende:
Thuis met vrienden.
Lijkt me toch wel het minimum voor een leuke avond, wie gaat er nou in z'n eentje nieuwjaar vieren
Het woord zegt het al:nieuw-jaar. Nee, idd, mensen doen altijd zo van: wauw, er breekt een hele nieuwe tijd aan.quote:Op maandag 28 december 2009 18:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan nieuwjaar dan?
Ik vier overigens thuis met gezin en vrienden.
Nee opblijven omdat er een jaarlijks wederkerend fenomeen plaats vindt, dat is totaal niet triestquote:
Precies, om 0:10 uur is het meeste geknal wel over.quote:
Het is toch altijd wel een stukkie langer, maar goed.quote:Op maandag 28 december 2009 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, om 0:10 uur is het meeste geknal wel over.
Daarom 00:30, zoveel mogelijk genieten van andermans verkwistingquote:Op maandag 28 december 2009 23:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het is toch altijd wel een stukkie langer, maar goed.
Jawel, maar Adelante maakte een typefoutje ( neem ik toch aan ) dus vandaar.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daarom 00:30, zoveel mogelijk genieten van andermans verkwisting
Ik niet..... maar ik doe het welquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Zelf aansteken vind ik toch ook altijd nog wel leuk.
Net gehoord dat we met een aantal vrienden zijn uitgenodigd bij een vriend van me, daar gaan we dus heen. Fijne bijkomstigheid is ook dat het in de buurt is.quote:
Kebab?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef applesauce het volgende:
waarschijnlijk op de nieuwmarkt met vrienden.
we wouden trouwens daarna nog uit, heeft iemand nog tips die geen 60 euro kosten?
Lekker voor jee ga maar lekker klagenquote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee opblijven omdat er een jaarlijks wederkerend fenomeen plaats vindt, dat is totaal niet triest
Tyf maar op, kinderen van <3 maanden haal je niet zo eenvoudig voor 1 dag uit het ritme, die meldt zicht gewoon om + 6 uur
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Met O&N hebben we een 60's/70's/80's feest bij de ouders van mijn vriend
In deze outfit:
[ afbeelding ]
Heel erg leukquote:Op woensdag 30 december 2009 12:32 schreef Sarabi het volgende:
In deze outfit:
[ afbeelding ]
Boney M. op de achtergrond neem ik aanquote:Op woensdag 30 december 2009 12:32 schreef Sarabi het volgende:
In deze outfit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Met m'n vriend in het KurhausVuurwerk kijken vanuit een warme kamer
Dat is wel het ideequote:Op woensdag 30 december 2009 14:14 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Boney M. op de achtergrond neem ik aan
Oh geweldig, dat heb ik gisteravond gedaan, maar op die dag is dat natuurlijk veel handiger/leukerquote:Op woensdag 30 december 2009 16:04 schreef fruityloop het volgende:
Samen in een leuke hotelkamer met sauna en 2-persoons bubbelbad..
Waarom verbaasd mij dat niets?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga zoals alle voorgaande jaren niks doen met oud en nieuw. Geen visite, geen vuurwerk, maar gewoon met mijn reet op de bank tv kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |