quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Allang. Dit topic bevestigd alleen weer mijn opmerkingenquote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Snap je dat topic van Yvonne in FC nu een beetje?
Te onpas. Je mag van mij zoeken hoeveel topics ik heb geopend of beantwoord met het woordje kankerquote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen. Maar ik zie remlof regelmatig een opmerking over het woord kanker maken in de slowchat, dan vind ik het niet op zijn plaats wanneer ik een andere mod het te onpas zie gebruiken. Maar zo denk ik erover.
Verder vind ik het jammer om te zien dat mensen meteen over het uiterlijk van Tally beginnen, en daar dan de conclusie voor het taalgebruik uit trekken.
Dit wou ik even gezegd hebben.
In het stuk dat je citeert doel ik op het topic wat je zojuist geopend heb. Ik vind het van anderen ook niet goed, maar ik ben van mening dat een mod een soort van voorbeeld functie heeft. En lost het echt zo veel op? Het kan gewoon kwetsend over komen voor mensen die vrienden/familie hebben verloren.quote:Op maandag 28 december 2009 16:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Allang. Dit topic bevestigd alleen weer mijn opmerkingen
[..]
Te onpas. Je mag van mij zoeken hoeveel topics ik heb geopend of beantwoord met het woordje kanker
Dit topic. Meer zal je echt niet vinden. Daarbij hem ik er remlof nog nooit iets over horen zeggen of zien tikken in dit geval aangezien ik ook niet in SC kom.
Ik kom vaker in KLB en zie dit dagelijks voorbij komen. Ook topics die gewoon openblijven hoor
En iemand riep er word voor gebanned. Dat heb ik nog nooit gezien. Maar misschien ook niet opgelet
Daarbij.. FOK! zal FOK! niet zijn als users je uiterlijk er niet bij halen. Sommige weten nu eenmaal niet beter en kunnen ook niets beters. Maar van mij mogen ze hoorDat boeit me dan helemaal niets.
Ik uit mijn frustatie. Frustatie is weg. Dus ja het lost wel wat opquote:Op maandag 28 december 2009 16:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
In het stuk dat je citeert doel ik op het topic wat je zojuist geopend heb. Ik vind het van anderen ook niet goed, maar ik ben van mening dat een mod een soort van voorbeeld functie heeft. En lost het echt zo veel op? Het kan gewoon kwetsend over komen voor mensen die vrienden/familie hebben verloren.
Anyway, fuck it. Ik heb mijn punt gemaakt.
Het is KLB, geen ONZ hierquote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Gaat ie dan wel dat topic van Mr.Cooper over mij sluiten. Zo jammer weer.
Mensen die quotes overnemen van een tvprogramma...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef Hechter het volgende:
[..]
Ja daarom zie ik ga eens deaud zucht. Sterf!
ik heb het nog wat aangeveegd, t is hier geen baggerbedoelingquote:
opgelost zie ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die quotes overnemen van een tvprogramma...
Ehh een doodsverwensing
Ik doelde met m'n opruiming op stevenmacs replie, niet op het FB topicquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb het nog wat aangeveegd, t is hier geen baggerbedoeling
leuke offtopic discussies doet iedereen maar via pm
Werkt de TR-knop niet meer?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wise het volgende:
Ruzie met mensen die mijn vriendin betastten....
deze kan wel naar onzin
Eerst gedaan, maar duurde te langquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef wise het volgende:
Ruzie met mensen die mijn vriendin betastten....
deze kan wel naar onzin
quote:
Report door wise gemaakt op 30-12-2009 15:42quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Report door wise gemaakt op 30-12-2009 15:42
naar onz
hij wilde hier perse een tvp hebben aangezien ik er al 3 weggehaald heb van m
Bring it on!quote:
KOM DAN JONGE ANDERS HAAL IK TOCH LEKKER BIOGARDE ER BIJ HAHAHAHAquote:
Ik vind het niet erg dat je terug bent, maar je moet niet voor iedere poep en scheet topics openen. Dat tolereer ik bij geen enkele KLB user, dus ook bij jou niet. Gewoon leuk meedoen (niet overdadig) en dan blijven we vrienden.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
KOM DAN JONGE ANDERS HAAL IK TOCH LEKKER BIOGARDE ER BIJ HAHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |