Nee ben ik niet. Hij is zijn klacht. Dus is hij het onderwerp. Zoals Adelante zegt de OP had uitgebreider gemogen meer nietquote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De inhoud van een topic is de reden? Dan ben je het waarschijnlijk met me eens dat het nogal inconsequent is om dat topic van yvonne open te houden?
Dat probleem zie jij niet. Ik kan het niet anders of beter uitleggen (ligt misschien aan het moment) dus ik leg het ook maar niet meer uit.quote:FB is toch voor discussies omtrent het modereren in een (sub)forum? Dat gebeurt hier toch gewoon? Ik zie je probleem niet zo.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
(LET OP TALLY! IK ZEG "LIJKT!!" IK GEEF EEN MENING!! IK MAAK NIEMAND ERGENS VOOR UIT!!!)
Dat dus en dat is wat teltquote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jammer dat 9 van de 10 pagina's geen betrekking meer hadden tot de klacht.
Wel een vermakelijk topic geweest. En ik heb nu twee mooie quotes voor m'n signature.
Ik wil je helemaal niet neersabelen of zwart maken of "dicht dood weg bagger dood blaat blaat". Ik weet ook niet waar je dit uit opmaakt. Het enige wat ik zeg is dat ik Mr.Cooper wel begrijp.quote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed, dan gaan we even de dialoog aan.
Als yvonmne een topic opent moet het dicht dood weg bagger dood vriendjespolitiek blaat blaat blaat, dat schijnt te horen, hell, je mag zelfs persoonlijk worden, toch?
dat er een topic loopt waar heel wat users aan mee kunnen doen, waar iets meer geantwoord wordt dan
leuk
gaaf
goh
![]()
wordt gewoon in de haast om alles wat yvonne zegt denkt of doet neer te sabelen heel vakkundig over het hoofd gezien.
Waar blijft je naamtopic over Otis?quote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat dus en dat is wat telt
Ik heb nog nooit in een topic van 300 reacties alleen maar reacties over het onderwerp zien gaan.
Topics van:
Ik kan niet schijten hálen de 300 nieteens én je bent na een halve pagina wel uitgeluld, er ís zelfs niets lolligs van te maken/.
Kijk Otis,quote:Op maandag 28 december 2009 15:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, kijk, yvonne.
Allemaal prima hoor, daar klaag ik niet over. Maar je kunt toch redelijkerwijs niet ontkennen dat het feit dat jij degene was die dat topic opende invloed heeft gehad op het oordeel het topic open te houden? 99% kans dat het topic met elke andere TS op slot werd gegooid met een verwijzing naar de FB. Ik snap de klacht van Mr.Cooper daarom wel, want dit lijkt (LET OP TALLY! IK ZEG "LIJKT!!" IK GEEF EEN MENING!! IK MAAK NIEMAND ERGENS VOOR UIT!!!) op voortrekkerij.
Wie zegt dat? Tegenwoordig word die kans niet eens meer gegeven.quote:Op maandag 28 december 2009 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een topic van 300 reacties alleen maar reacties over het onderwerp zien gaan.
Topics van:
Ik kan niet schijten hálen de 300 nieteens én je bent na een halve pagina wel uitgeluld, er ís zelfs niets lolligs van te maken/.
Naar mijn weten worden topics over het doen en laten van één specifieke user normaal gesproken niet open gelaten.quote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ben ik niet. Hij is zijn klacht. Dus is hij het onderwerp. Zoals Adelante zegt de OP had uitgebreider gemogen meer nietDus vind ik het niet inconsequent.
Ze kunnen meeleven of tips geven en dat is toch de bedoeling van KLB, je hart luchten.quote:Op maandag 28 december 2009 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk Otis,
maar ik blijf wél moeite doen voor het topic:
een topic als ik mot schijten is gewoon binnen een paar posts dood.
En ís het niet zo dat we gewoon willen posten?
En ik wil ook best mn best doen een topic levend te houden, maar je ziet zelf dat niemand na 4 posts weet wat ie nou weer moet antwoorden op "ik kan niet schijten"
Ik, en jij ook, je loopt al langer mee op FOK! en je weet net zo goed als ik dat je topic reddeloos was.quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Tegenwoordig word die kans niet eens meer gegeven.
Dat kan ik mijn ook nog wel herinneren.quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar mijn weten worden topics over het doen en laten van één specifieke user normaal gesproken niet open gelaten.
Tsja, dan ging het topic na die 4 posts waarschijnlijk over iets anders. Net als dat weinig mensen kunnen meepraten over de topicreports van Trollface, aangezien weinig mensen die maar kunnen zien. Dat topic ging dan ook snel niet meer over Trollface.quote:Op maandag 28 december 2009 15:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk Otis,
maar ik blijf wél moeite doen voor het topic:
een topic als ik mot schijten is gewoon binnen een paar posts dood.
En ís het niet zo dat we gewoon willen posten?
En ik wil ook best mn best doen een topic levend te houden, maar je ziet zelf dat niemand na 4 posts weet wat ie nou weer moet antwoorden op "ik kan niet schijten"
Hoeft ook niet:quote:Op maandag 28 december 2009 15:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tsja, dan ging het topic na die 4 posts waarschijnlijk over iets anders. Net als dat weinig mensen kunnen meepraten over de topicreports van Trollface, aangezien weinig mensen die maar kunnen zien. Dat topic ging dan ook snel niet meer over Trollface.
Dat ligt er een beetje aan: een topic over Lamon wordt direct gedelete, daar kan ik gewoon niet in modden of wat ook, een topic over een user als cacciatore had een kans gehad omdat het over zijn stijl van posten gaat, niet over de user zelf. Dus het is toch voor mij gevoel en context. Trollface topic ging niet over dat hij een mongool is, maar dat hij als een mongool TR's submit. Het is een dunne scheidslijn, maar die kan ik wel maken.quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Naar mijn weten worden topics over het doen en laten van één specifieke user normaal gesproken niet open gelaten.
Poeh, ik maak wel pareltjes van topics, maar daar gaat tijd in zitten. In deze korte tijd had ik hoogstens een eerste alinea van een kwaliteitstopic kunnen schrijven yvonne.quote:Op maandag 28 december 2009 15:50 schreef yvonne het volgende:
En in de tussentijd dat hier al uren gemiept wordt over he-le-maal niks hadden jullie dus pareltjes van topics kunnen openen
Maar je weet ook dondersgoed dat je naam Topic alleen open bleef omdat je een Mod of iets bent.quote:Op maandag 28 december 2009 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik, en jij ook, je loopt al langer mee op FOK! en je weet net zo goed als ik dat je topic reddeloos was.
Je mag best even de dwarse puber uit gaan hangen ene dagje, maar je weet dondersgoed dat ik gelijk heb.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan: een topic over Lamon wordt direct gedelete, daar kan ik gewoon niet in modden of wat ook, een topic over een user als cacciatore had een kans gehad omdat het over zijn stijl van posten gaat, niet over de user zelf. Dus het is toch voor mij gevoel en context. Trollface topic ging niet over dat hij een mongool is, maar dat hij als een mongool TR's submit. Het is een dunne scheidslijn, maar die kan ik wel maken.
Natuurlijk is dat zo, dat zeg ik ook niet. Het enige wat ik zeg is dat ik wel degelijk begrijp dat Mr.Cooper het idee krijgt dat het feit dat een admin een topic opent invloed heeft op de vraag van wel of niet sluiten.quote:Op maandag 28 december 2009 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoeft ook niet:
Topics van:
In de tussentijd heb ik een naamtopic voor je geopend én gesloten!quote:Op maandag 28 december 2009 15:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Poeh, ik maak wel pareltjes van topics, maar daar gaat tijd in zitten. In deze korte tijd had ik hoogstens een eerste alinea van een kwaliteitstopic kunnen schrijven yvonne.
Heb ik al gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 15:50 schreef yvonne het volgende:
En in de tussentijd dat hier al uren gemiept wordt over he-le-maal niks hadden jullie dus pareltjes van topics kunnen openen
Mr Cooper moet niet zeiken, hij loopt hier ook alweer 9 jaar mee.quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, dat zeg ik ook niet. Het enige wat ik zeg is dat ik wel degelijk begrijp dat Mr.Cooper het idee krijgt dat het feit dat een admin een topic opent invloed heeft op de vraag van wel of niet sluiten.
2 is beter.quote:Op maandag 28 december 2009 15:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mr Cooper moet niet zeiken, hij loopt hier ook alweer 9 jaar mee.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
In de tussentijd heb ik een naamtopic voor je geopend
quote:én gesloten!
Waarom moest je mijne sluitenquote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef yvonne het volgende:
Tsja, mijn topics moeten nu eenmaal dicht
Dat is niet wat ik hier al een paar pagina's lees hoorquote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Waarom moest je mijne sluitenhet was zo gezellig
![]()
Niet van mij.quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hier al een paar pagina's lees hoor
Stuk voor stuk. Dat klopt.quote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef yvonne het volgende:
Tsja, mijn topics moeten nu eenmaal dicht
Je maakt een grapje zeker?quote:Op maandag 28 december 2009 16:16 schreef Tally het volgende:
Wil een modje even dat gezeik over mijn taal gebruik verwijderen uit mijn topic! Dank u
Mijn werk :(
Moet gebruiken? Uit frustratie roep je dingen. Die dingen dus. Er is geen moet. Dat zit me dwars.quote:Op maandag 28 december 2009 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker?
Madam komt in KLB posten, heeft een klacht en denkt dan gelijk dat er overal kanker en tering bij moet.
LOL. Doe normaal.
Dit is een forum, is je dat ooit opgevallen?quote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet gebruiken? Uit frustratie roep je dingen. Die dingen dus. Er is geen moet. Dat zit me dwars.
Dat uit ik op die manier. Wil je het niet lezen, lees je het lekker niet.
Daar zal het idd aan liggen. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is een forum, is je dat ooit opgevallen?
Hoor en wederhoor.
En ik vind dat je OP overdreven en schreeuwerig is. Dat jij dat normaal vind.... tsja daarom zit je ws. in de ICT.
Van die sociaal onbegrepen personen.
ik heb even gebezemd, laat ynuhhh maar een topic maken over gebruik van het woordje.quote:Op maandag 28 december 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
WTF.
Waarom wordt mijn post in dat topic van Tallyover het overmatig gebruik van kanker en tering in de OP van dat topic verwijderd ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Gaat zich om het algemeen Adelante.quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb even gebezemd, laat ynuhhh maar een topic maken over gebruik van het woordje.
Neuh, ook jij mag krachttermen gebruiken in je topics. Ik edit het alleen altijd standaard uit de TT of als het een oneliner is.quote:Op maandag 28 december 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat zich om het algemeen Adelante.
Als ik zo'n OP had gemaakt was er een slotje op geknikkerd vanwege het taalgebruik![]()
Zit er nog wat in het potje vaseline ?
Snap je dat topic van Yvonne in FC nu een beetje?quote:
Nee dat ga ik niet doen. Maar ik zie remlof regelmatig een opmerking over het woord kanker maken in de slowchat, dan vind ik het niet op zijn plaats wanneer ik een andere mod het te onpas zie gebruiken. Maar zo denk ik erover.quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb even gebezemd, laat ynuhhh maar een topic maken over gebruik van het woordje.
Fokquote:Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Tally het volgende:
Ik kap er mee. Ik doe iets met computers bij een groot bedrijf maar ik heb er de schijt van.
Die kanker printers. En die kanker pc's. Ik ben een nep nerd en nu ben ik het helemaal zat.
Dat gekanker de hele tijdOver van alles.
Nu heb ik zo'n achterlijke tering tyfus printer/plotter die niet werkt. Rot toch op kan mij het rotten.
Ik ga iets doen waar ik ook niet goed in benKinderjuf ofzo. Van die teringmormels meppen.
Heb er zo ongelooflijk de tering er op in
Was ik er maar nooit aan begonnen
Daar heb je een punt, die uiterlijkheden opmerkingen heb ik ook gewist. De foto kan en mag ze zelf verwijderen, als ze daar behoefte aan heeft en anders mag ze dat aangeven.quote:Op maandag 28 december 2009 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen. Maar ik zie remlof regelmatig een opmerking over het woord kanker maken in de slowchat, dan vind ik het niet op zijn plaats wanneer ik een andere mod het te onpas zie gebruiken. Maar zo denk ik erover.
Verder vind ik het jammer om te zien dat mensen meteen over het uiterlijk van Tally beginnen, en daar dan de conclusie voor het taalgebruik uit trekken.
Dit wou ik even gezegd hebben.
Luister ik gebruik ook het woord tering of tyfus.quote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neuh, ook jij mag krachttermen gebruiken in je topics. Ik edit het alleen altijd standaard uit de TT of als het een oneliner is.
Volgens mij heb ik daar nog nooit een topic om gesloten, maar misschien is mijn huid wat dikkerquote:Op maandag 28 december 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister ik gebruik ook het woord tering of tyfus.
Pas de probleem.
Maar wanneer ik daar wel voor genote wordt en wanneer mijn topic daarom wel dicht moeten.... tsja...
Wellicht dat je dan wel kunt begrijpen dat ik dit een vreemde beslissing van je vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |