We hebben van die teringraampjes die maar een paar cm open kunnen anders had die al gegaanquote:
Op dit moment kunnen die me gestolen worden. Park zal ook zeker lekker liggen!quote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef Happel het volgende:
Zolang de maandelijkse lasten maar betaald kunnen worden toch?
Hoog aangeschreven? Lees je wel mee?quote:Op maandag 28 december 2009 16:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En dit is een moderator op het eens zo hoog aangeschreven Fok!forum.
Nee helaas. Dat is geen regel in dit bedrijf.quote:Op maandag 28 december 2009 16:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zeg dat de printer kapot is, de baas koopt wel een nieuwe.
een van de regels van een ict'er.
Dat zei mijn ex altijd als men vroeg wat ik deed. Zo tenenkrommendquote:Op maandag 28 december 2009 15:59 schreef Tally het volgende:
Ik doe iets met computers
jammer dan, kapot is kapot.quote:Op maandag 28 december 2009 16:02 schreef Tally het volgende:
Nee helaas. Dat is geen regel in dit bedrijf.
Kost geldHebben we niet
Nee, ze heeft hem opgegetenquote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je op de printer gaan zitten?
Als je het moet uitleggenquote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex altijd als men vroeg wat ik deed. Zo tenenkrommend
Het inkt spoot er uit! En wat boeit het hoe ik er uit ziequote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Zal het hem zo zeggen!quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef ynuhh het volgende:
[quote]Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
jammer dan, kapot is kapot.
Die toners smaken best!quote:
Dan gooi je een printje van die printer uit het raam. Misschien lucht zo'n symbolische daad wel op.quote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben van die teringraampjes die maar een paar cm open kunnen anders had die al gegaan
"PC load letter, what the fuck does that mean?"quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Dan gooi je een printje van die printer uit het raam. Misschien lucht zo'n symbolische daad wel op.
Wij hadden zo'n bedrijfje. Die dan de volgende dag komen. Maar hij kan deze week niet.quote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef Rensjebree het volgende:
Oh printers... nooit last van bel gelijk Ricoh
quote:Op maandag 28 december 2009 16:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, als je hem niet kan fixen.... vette pech... volgende keer beterquote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n bedrijfje. Die dan de volgende dag komen. Maar hij kan deze week niet.
En de printer moet vanmiddag met een gebruiker mee. Ik krijg het niet voor elkaar.
[..]
Nou moet ik er dus eentje gaan vinden die wel werkt. Maar die dingen zijn loeizwaarquote:Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Tja, als je hem niet kan fixen.... vette pech... volgende keer beter
Wat een rotbaasquote:Op maandag 28 december 2009 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou moet ik er dus eentje gaan vinden die wel werkt. Maar die dingen zijn loeizwaar
En ze staan bovenHopelijk hebben we er niet zo veel.
Vette pech kent mijn baas nietdat zei ik hem net. Maar hij keek niet zo blij
vrouwelijke it'ersquote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef Tally het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar.
Mja deze moet met een eind gebruiker mee naar huis. Helaas.quote:Op maandag 28 december 2009 16:13 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wat een rotbaas![]()
Die van mij bemoeit zich er niet mee.... dan lopen ze maar 30 meter verder voor een printje..
Deed ik maar helpdesk werkquote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef HugoBaas het volgende:
Ga dan echt it werk doen ipv helpdesk
Daar zal het inderdaad aan liggen! (en nee geen sarcastische opmerking!)quote:
wat is er mis met een printertje maken?quote:Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef HugoBaas het volgende:
Je bent geen 1e lijns en je moet printers maken?
Haha welk bedrijf is dat in godsnaam.
Mja een leuk bedrijf. Als ik dit werk niet zou hoeven doenquote:Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef HugoBaas het volgende:
Je bent geen 1e lijns en je moet printers maken?
Haha welk bedrijf is dat in godsnaam.
Niks, maar aangezien ze geen 1e lijns is is dat raar dat ze dat moet doen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is er mis met een printertje maken?
Of je leest alles!quote:Op maandag 28 december 2009 16:19 schreef Vandergeld het volgende:
Gooi je printer uit het raam en spring er daarna zelf achteraan
ik weet niet hoe het daar in dat bedrijf zit maar als er maar 1/2 icters zijn is dat natuurlijk prima mogelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Niks, maar aangezien ze geen 1e lijns is is dat raar dat ze dat moet doen.
quote:Op maandag 28 december 2009 16:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Typisch overigens dat dit dan weer komt van een iets te dikke kattenliefhebster met zwarte lippenstift. Over vooroordelen bevestigen gesproken.
We zitten inderdaad maar met zn 2quote:Op maandag 28 december 2009 16:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het daar in dat bedrijf zit maar als er maar 1/2 icters zijn is dat natuurlijk prima mogelijk.
Dat is waar, maar dan komen we op het punt dat we kunnen zeggen dat ze het niet aankan en zwaar faalt en dus ander werk moet zoeken.quote:Op maandag 28 december 2009 16:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het daar in dat bedrijf zit maar als er maar 1/2 icters zijn is dat natuurlijk prima mogelijk.
daar waren we het vanaf post 1 al over eens.quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan komen we op het punt dat we kunnen zeggen dat ze het niet aankan en zwaar faalt en dus ander werk moet zoeken.
Nou ja niet aan kan..quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan komen we op het punt dat we kunnen zeggen dat ze het niet aankan en zwaar faalt en dus ander werk moet zoeken.
Over vooroordelen gesproken!quote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Gaan we nu al posts verwijderen die je terecht wijzen op onnodig vaak kanker in je taalgebruik? Over misbruik van modrechten gesproken.
mensen die dat als enige voorwaarde stellen aan hun werkquote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef Happel het volgende:
Zolang de maandelijkse lasten maar betaald kunnen worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |