abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles maandag 28 december 2009 @ 14:07:43 #226
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76139506
Daarnaast zijn alleen KLB mods, mod in KLB. De overige crew is gewoon user! ook admins en FA's tenzij anders aangegeven of herkenbaar. Crew wordt niet voorgetrokken. Dat is gewoon onzin. Dergelijke opmerkingen slaan nergens op.

Crew mag ook gewoon topics openen in KLB. Die zijn niet anders dan users, dus behandel die ook niet anders. Bashen en trollen en al die kut posts mogen lekker achterwege blijven voortaan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_76141574
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand?

Mods die worden voorgetrokken.

Ik word gek van Remlof, geef op zijn minst een fatsoenlijke reden.
En Remlof is geen mod
Een heer met stijl
pi_76142277
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:

[..]

Mods worden niet voorgetrokken, maar willen ook wel eens normaal kunnen klagen.
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daarnaast zijn alleen KLB mods, mod in KLB. De overige crew is gewoon user! ook admins en FA's tenzij anders aangegeven of herkenbaar. Crew wordt niet voorgetrokken. Dat is gewoon onzin. Dergelijke opmerkingen slaan nergens op.

Crew mag ook gewoon topics openen in KLB. Die zijn niet anders dan users, dus behandel die ook niet anders. Bashen en trollen en al die kut posts mogen lekker achterwege blijven voortaan.
Kom op zeg jongens, doe niet zo schijnheilig. Jullie weten ook wel dat zo'n topic als dat Trollface-topic na 5 posts op slot gegooid zou worden als de TS niet yvonne zou zijn. Dat vind ik allemaal prima, maar ga dan niet zo schijnheilig lopen verkondigen dat het niet zo is .
-
pi_76142308
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

Kom op zeg jongens, doe niet zo schijnheilig. Jullie weten ook wel dat zo'n topic als dat Trollface-topic na 5 posts op slot gegooid zou worden als de TS niet yvonne zou zijn. Dat vind ik allemaal prima, maar ga dan niet zo schijnheilig lopen verkondigen dat het niet zo is .
Als je het prima vind wat zeik je dan
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 28 december 2009 @ 15:14:36 #230
3185 Adelante
To let it go now
pi_76142347
quote:

[..]

[..]

Onzin, die Trollface plaatste zoveel TR's dat ik er zelf over heb zitten denken een KLB topic te openen. Helemaal gestoord word je er van! Dus als Yvonne het dan opent vind ik het prima en ga het niet slotten, omdat het eens afwijkt van de standaard bagger.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76142365
quote:

[..]

[..]

Misschien is yvonne niet voorgetrokken omdat ze uberdinges is maar omdat het een toffe user is?
Dat zou ik dan wel terecht vinden. Maar mr.cooper vind ik ook een toffe user.
Ik vond het overigens beiden baggertopics en zodra ik mod ben gooi ik er met terugwerkende kracht nog slotjes op.
pi_76142383
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je het prima vind wat zeik je dan
Hoi. Kan jij lezen? Ik 'zeik' hier niet over het feit dat de topics wel open mogen blijven als de TS een admin is.
Ik heb het alleen over het feit dat er schijnheilig wordt verteld dat admins en mods niet anders worden beoordeeld. Dat vind ik een beetje laf. Dus heel schattig deze post van je maar je slaat de plank volledig mis.
-
  maandag 28 december 2009 @ 15:16:13 #233
3185 Adelante
To let it go now
pi_76142420
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Misschien is yvonne niet voorgetrokken omdat ze uberdinges is maar omdat het een toffe user is?
Dat zou ik dan wel terecht vinden. Maar mr.cooper vind ik ook een toffe user.
Ik vond het overigens beiden baggertopics en zodra ik mod ben gooi ik er met terugwerkende kracht nog slotjes op.
Die van Yvonne was geen bagger, die van Mr. Cooper wel (as usual).
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76142424
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef Adelante het volgende:

[..]

Onzin, die Trollface plaatste zoveel TR's dat ik er zelf over heb zitten denken een KLB topic te openen. Helemaal gestoord word je er van! Dus als Yvonne het dan opent vind ik het prima en ga het niet slotten, omdat het eens afwijkt van de standaard bagger.
Als een user mij irriteert mag ik daar ook een topic over openen? Ik denk het niet. Ik denk dat er dan een slotje op komt met een verwijzing naar de FB.
-
pi_76142462
Jongens, hou eens op.
Nu is het genoeg
U MAD?
pi_76142562
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die van Yvonne was geen bagger
quote:
Dat is m'n klacht:
Trollface.
Met z'n kuttopicreports.
Dat is inderdaad een geweldige OP met een goede klacht en ruimte voor een mooie discussie. Vooral omdat niemand behalve mods/admins topicreports kunnen zien. Echt allesbehalve bagger inderdaad.

Kom op zeg Adelante !
-
pi_76142668
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:15 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Hoi. Kan jij lezen? Ik 'zeik' hier niet over het feit dat de topics wel open mogen blijven als de TS een admin is.
Ik heb het alleen over het feit dat er schijnheilig wordt verteld dat admins en mods niet anders worden beoordeeld. Dat vind ik een beetje laf. Dus heel schattig deze post van je maar je slaat de plank volledig mis.
Ik ben blij dat jij kan beoordelen welke reden er achter zit dat het topic wel of niet gesloten word!
Als zij zeggen dat het niet zo is heb je dat maar aan te nemen Dat gezeik elke keer.
Lijkt godverdomme wel een kleuterklas. Normaal klagen is er niet eens meer bij.
Stelletje jankerds.
  maandag 28 december 2009 @ 15:21:33 #238
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_76142671
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Trollface. op 28-12-2009 15:27:12 ]
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_76142925
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij kan beoordelen welke reden er achter zit dat het topic wel of niet gesloten word!
Als zij zeggen dat het niet zo is heb je dat maar aan te nemen Dat gezeik elke keer.
Lijkt godverdomme wel een kleuterklas. Normaal klagen is er niet eens meer bij.
Stelletje jankerds.
Ik weet niet wat je nou wil zeggen hiermee maar je maakt ongetwijfeld een punt. Normaal klagen is er niet eens meer bij? Wat bedoel je hiermee?
-
pi_76142940
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef Trollface. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijvoorbeeld.
-
  maandag 28 december 2009 @ 15:30:05 #241
3185 Adelante
To let it go now
pi_76143042
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[..]

Dat is inderdaad een geweldige OP met een goede klacht en ruimte voor een mooie discussie. Vooral omdat niemand behalve mods/admins topicreports kunnen zien. Echt allesbehalve bagger inderdaad.

Kom op zeg Adelante !
De OP had wat uitgebreider gekund, maar het dekt de lading. Verder vind ik het gewoon triest om hier veel tijd aan te besteden, of je post gewoon mee in zo'n topic (maar dat kun je niet, want jij hebt geen last van TR's) of je blijft er lekker weg en denkt "oh, nou misschien open ik morgen wel een topic over vuurwerk".
pi_76143134
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

De OP had wat uitgebreider gekund, maar het dekt de lading. Verder vind ik het gewoon triest om hier veel tijd aan te besteden, of je post gewoon mee in zo'n topic (maar dat kun je niet, want jij hebt geen last van TR's) of je blijft er lekker weg en denkt "oh, nou misschien open ik morgen wel een topic over vuurwerk".
Wat een vreemd oordeel. Dus als ik me aan een user erger mag ik daar ook een topic over maken? Dan blijft hij gewoon open? En als mensen daarin niet gewoon mee kunnen posten moeten ze maar wegblijven uit dat topic?

Ik had dit oordeel niet verwacht, maar dan weet ik dit ook weer. Ik zal me eraan houden, lieve mod.
-
pi_76143197
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je nou wil zeggen hiermee maar je maakt ongetwijfeld een punt. Normaal klagen is er niet eens meer bij? Wat bedoel je hiermee?
Zonder dat er gezeik is in het feedback topic hierover.
Als het topic dicht gepleurd word zal er een reden voor zijn.
En niet de TS is vaak niet de reden. De inhoud van een topic is de reden. De reacties erop.
Nu hangt men gelijk in feedback ja jij mag mij niet of zij is een mod/admin/vriendje en die mag dan wel posten.

Als hij nou zeg dat dat niet de reden van open laten/sluiten is dan heb je dat maar aan te nemen.
I.p.v. iemand gelijk voor schijnheilig uit te maken. Want daar komt dan weer reactie op. En daar weer.
En zo heb je een feedback vol gejank voor niets. En dat was voorheen wel anders.

Vind je het niets. Pleur je op. Doe ik ook als het me niet zint. Net zo makkelijk.
pi_76143267
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die van Yvonne was geen bagger, die van Mr. Cooper wel (as usual).
Ik heb genoeg Topics geopend wat geen bagger was hoor, maar gewoon terechte klachten net zoals ik niet kon schijten door de kaas was ook een terechte klacht.

De zoveelste vecht, bier of tieten Topic blijft toch ook gewoon open.
Roken is lekker
  Admin maandag 28 december 2009 @ 15:37:32 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76143378
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef Trollface. het volgende:
SPOILER
Kon, nu hadden we een best goed lopend topic, veel mensen deden er aan mee en we waren weer even een uurtje of wat onder de pannen.
Hét kenmerk van een topic..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_76143390
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:33 schreef Tally het volgende:

[..]

Zonder dat er gezeik is in het feedback topic hierover.
Als het topic dicht gepleurd word zal er een reden voor zijn.
En niet de TS is vaak niet de reden. De inhoud van een topic is de reden. De reacties erop.
Nu hangt men gelijk in feedback ja jij mag mij niet of zij is een mod/admin/vriendje en die mag dan wel posten.
De inhoud van een topic is de reden? Dan ben je het waarschijnlijk met me eens dat het nogal inconsequent is om dat topic van yvonne open te houden?
quote:
Als hij nou zeg dat dat niet de reden van open laten/sluiten is dan heb je dat maar aan te nemen.
I.p.v. iemand gelijk voor schijnheilig uit te maken. Want daar komt dan weer reactie op. En daar weer.
En zo heb je een feedback vol gejank voor niets. En dat was voorheen wel anders.

Vind je het niets. Pleur je op. Doe ik ook als het me niet zint. Net zo makkelijk.
FB is toch voor discussies omtrent het modereren in een (sub)forum? Dat gebeurt hier toch gewoon? Ik zie je probleem niet zo.
-
  Admin maandag 28 december 2009 @ 15:38:13 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76143411
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens, hou eens op.
Nu is het genoeg
Ja meneer
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_76143498
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kon, nu hadden we een best goed lopend topic, veel mensen deden er aan mee en we waren weer even een uurtje of wat onder de pannen.
Ja, kijk, yvonne.
Allemaal prima hoor, daar klaag ik niet over. Maar je kunt toch redelijkerwijs niet ontkennen dat het feit dat jij degene was die dat topic opende invloed heeft gehad op het oordeel het topic open te houden? 99% kans dat het topic met elke andere TS op slot werd gegooid met een verwijzing naar de FB. Ik snap de klacht van Mr.Cooper daarom wel, want dit lijkt (LET OP TALLY! IK ZEG "LIJKT!!" IK GEEF EEN MENING!! IK MAAK NIEMAND ERGENS VOOR UIT!!!) op voortrekkerij.
-
  maandag 28 december 2009 @ 15:40:06 #249
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_76143502
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jammer dat 9 van de 10 pagina's geen betrekking meer hadden tot de klacht.
Wel een vermakelijk topic geweest. En ik heb nu twee mooie quotes voor m'n signature.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  Admin maandag 28 december 2009 @ 15:42:45 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_76143613
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

De inhoud van een topic is de reden? Dan ben je het waarschijnlijk met me eens dat het nogal inconsequent is om dat topic van yvonne open te houden?
[..]
Goed, dan gaan we even de dialoog aan.
Als yvonmne een topic opent moet het dicht dood weg bagger dood vriendjespolitiek blaat blaat blaat, dat schijnt te horen, hell, je mag zelfs persoonlijk worden, toch?
dat er een topic loopt waar heel wat users aan mee kunnen doen, waar iets meer geantwoord wordt dan
leuk
gaaf
goh

wordt gewoon in de haast om alles wat yvonne zegt denkt of doet neer te sabelen heel vakkundig over het hoofd gezien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')