En Remlof is geen modquote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand?
Mods die worden voorgetrokken.
Ik word gek van Remlof, geef op zijn minst een fatsoenlijke reden.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mods worden niet voorgetrokken, maar willen ook wel eens normaal kunnen klagen.
Kom op zeg jongens, doe niet zo schijnheilig. Jullie weten ook wel dat zo'n topic als dat Trollface-topic na 5 posts op slot gegooid zou worden als de TS niet yvonne zou zijn. Dat vind ik allemaal prima, maar ga dan niet zo schijnheilig lopen verkondigen dat het niet zo isquote:Op maandag 28 december 2009 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daarnaast zijn alleen KLB mods, mod in KLB. De overige crew is gewoon user! ook admins en FA's tenzij anders aangegeven of herkenbaar. Crew wordt niet voorgetrokken. Dat is gewoon onzin. Dergelijke opmerkingen slaan nergens op.
Crew mag ook gewoon topics openen in KLB. Die zijn niet anders dan users, dus behandel die ook niet anders. Bashen en trollen en al die kut posts mogen lekker achterwege blijven voortaan.
Als je het prima vind wat zeik je danquote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg jongens, doe niet zo schijnheilig. Jullie weten ook wel dat zo'n topic als dat Trollface-topic na 5 posts op slot gegooid zou worden als de TS niet yvonne zou zijn. Dat vind ik allemaal prima, maar ga dan niet zo schijnheilig lopen verkondigen dat het niet zo is.
Onzin, die Trollface plaatste zoveel TR's dat ik er zelf over heb zitten denken een KLB topic te openen. Helemaal gestoord word je er van! Dus als Yvonne het dan opent vind ik het prima en ga het niet slotten, omdat het eens afwijkt van de standaard bagger.quote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg jongens, doe niet zo schijnheilig. Jullie weten ook wel dat zo'n topic als dat Trollface-topic na 5 posts op slot gegooid zou worden als de TS niet yvonne zou zijn. Dat vind ik allemaal prima, maar ga dan niet zo schijnheilig lopen verkondigen dat het niet zo is.
Misschien is yvonne niet voorgetrokken omdat ze uberdinges is maar omdat het een toffe user is?quote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hoi. Kan jij lezen? Ik 'zeik' hier niet over het feit dat de topics wel open mogen blijven als de TS een admin is.quote:Op maandag 28 december 2009 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je het prima vind wat zeik je dan
Die van Yvonne was geen bagger, die van Mr. Cooper wel (as usual).quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien is yvonne niet voorgetrokken omdat ze uberdinges is maar omdat het een toffe user is?
Dat zou ik dan wel terecht vinden. Maar mr.cooper vind ik ook een toffe user.
Ik vond het overigens beiden baggertopics en zodra ik mod ben gooi ik er met terugwerkende kracht nog slotjes op.
Als een user mij irriteert mag ik daar ook een topic over openen? Ik denk het niet. Ik denk dat er dan een slotje op komt met een verwijzing naar de FB.quote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin, die Trollface plaatste zoveel TR's dat ik er zelf over heb zitten denken een KLB topic te openen. Helemaal gestoord word je er van! Dus als Yvonne het dan opent vind ik het prima en ga het niet slotten, omdat het eens afwijkt van de standaard bagger.
quote:
Dat is inderdaad een geweldige OP met een goede klacht en ruimte voor een mooie discussie. Vooral omdat niemand behalve mods/admins topicreports kunnen zien. Echt allesbehalve bagger inderdaad.quote:Dat is m'n klacht:
Trollface.
Met z'n kuttopicreports.
Ik ben blij dat jij kan beoordelen welke reden er achter zit dat het topic wel of niet gesloten word!quote:Op maandag 28 december 2009 15:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoi. Kan jij lezen? Ik 'zeik' hier niet over het feit dat de topics wel open mogen blijven als de TS een admin is.
Ik heb het alleen over het feit dat er schijnheilig wordt verteld dat admins en mods niet anders worden beoordeeld. Dat vind ik een beetje laf. Dus heel schattig deze post van je maar je slaat de plank volledig mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Trollface. op 28-12-2009 15:27:12 ]★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ik weet niet wat je nou wil zeggen hiermee maar je maakt ongetwijfeld een punt. Normaal klagen is er niet eens meer bij? Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij kan beoordelen welke reden er achter zit dat het topic wel of niet gesloten word!
Als zij zeggen dat het niet zo is heb je dat maar aan te nemenDat gezeik elke keer.
Lijkt godverdomme wel een kleuterklas. Normaal klagen is er niet eens meer bij.
Stelletje jankerds.
quote:Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef Trollface. het volgende:
Bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
De OP had wat uitgebreider gekund, maar het dekt de lading. Verder vind ik het gewoon triest om hier veel tijd aan te besteden, of je post gewoon mee in zo'n topic (maar dat kun je niet, want jij hebt geen last van TR's) of je blijft er lekker weg en denkt "oh, nou misschien open ik morgen wel een topic over vuurwerk".quote:Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Dat is inderdaad een geweldige OP met een goede klacht en ruimte voor een mooie discussie. Vooral omdat niemand behalve mods/admins topicreports kunnen zien. Echt allesbehalve bagger inderdaad.
Kom op zeg Adelante!
Wat een vreemd oordeel. Dus als ik me aan een user erger mag ik daar ook een topic over maken? Dan blijft hij gewoon open? En als mensen daarin niet gewoon mee kunnen posten moeten ze maar wegblijven uit dat topic?quote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
De OP had wat uitgebreider gekund, maar het dekt de lading. Verder vind ik het gewoon triest om hier veel tijd aan te besteden, of je post gewoon mee in zo'n topic (maar dat kun je niet, want jij hebt geen last van TR's) of je blijft er lekker weg en denkt "oh, nou misschien open ik morgen wel een topic over vuurwerk".
Zonder dat er gezeik is in het feedback topic hierover.quote:Op maandag 28 december 2009 15:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nou wil zeggen hiermee maar je maakt ongetwijfeld een punt. Normaal klagen is er niet eens meer bij? Wat bedoel je hiermee?
Ik heb genoeg Topics geopend wat geen bagger was hoor, maar gewoon terechte klachten net zoals ik niet kon schijten door de kaas was ook een terechte klacht.quote:Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die van Yvonne was geen bagger, die van Mr. Cooper wel (as usual).
quote:Op maandag 28 december 2009 15:21 schreef Trollface. het volgende:
Kon, nu hadden we een best goed lopend topic, veel mensen deden er aan mee en we waren weer even een uurtje of wat onder de pannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hét kenmerk van een topic..Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
De inhoud van een topic is de reden? Dan ben je het waarschijnlijk met me eens dat het nogal inconsequent is om dat topic van yvonne open te houden?quote:Op maandag 28 december 2009 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Zonder dat er gezeik is in het feedback topic hierover.
Als het topic dicht gepleurd word zal er een reden voor zijn.
En niet de TS is vaak niet de reden. De inhoud van een topic is de reden. De reacties erop.
Nu hangt men gelijk in feedback ja jij mag mij niet of zij is een mod/admin/vriendje en die mag dan wel posten.
FB is toch voor discussies omtrent het modereren in een (sub)forum? Dat gebeurt hier toch gewoon? Ik zie je probleem niet zo.quote:Als hij nou zeg dat dat niet de reden van open laten/sluiten is dan heb je dat maar aan te nemen.
I.p.v. iemand gelijk voor schijnheilig uit te maken. Want daar komt dan weer reactie op. En daar weer.
En zo heb je een feedback vol gejank voor niets. En dat was voorheen wel anders.
Vind je het niets. Pleur je op. Doe ik ook als het me niet zint. Net zo makkelijk.
Ja meneerquote:Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Jongens, hou eens op.
Nu is het genoeg
Ja, kijk, yvonne.quote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kon, nu hadden we een best goed lopend topic, veel mensen deden er aan mee en we waren weer even een uurtje of wat onder de pannen.
Hét kenmerk van een topic..
Jammer dat 9 van de 10 pagina's geen betrekking meer hadden tot de klacht.quote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kon, nu hadden we een best goed lopend topic, veel mensen deden er aan mee en we waren weer even een uurtje of wat onder de pannen.
Hét kenmerk van een topic..
Goed, dan gaan we even de dialoog aan.quote:Op maandag 28 december 2009 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De inhoud van een topic is de reden? Dan ben je het waarschijnlijk met me eens dat het nogal inconsequent is om dat topic van yvonne open te houden?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |