Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
Zou je de OP hier willen zetten:quote:Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef SupDog het volgende:
Wacht even jongens ik ga de OP verbeteren moment geduld
alles?quote:Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef gers het volgende:
iemand nog tips wat ik moet halen van de aldi/lidl ?
Tuurlijk, hoe moet ik dat percies doen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou je de OP hier willen zetten:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Vuurwerk
Even wiki-accountje maken (rechtsboven), en dan de code er in zetten (bewerken klikken bovenin). Voor meer instructies kan je PMmen, je mag ook de OP PMmen, dan zetik hem er in, wel zo makkelijkquote:Op maandag 28 december 2009 15:08 schreef SupDog het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe moet ik dat percies doen?
De champagne, die knalt het hardstquote:Op maandag 28 december 2009 14:58 schreef gers het volgende:
iemand nog tips wat ik moet halen van de aldi/lidl ?
Ik ga woensdagquote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef RacerDKB het volgende:
Morgenochtend 11:00 halen!![]()
Om het vervolgens in een hoekje van de kamer te dumpen, wachtende op donderdag 10:00
Ok ik heb het gedaan, ik weet niet of je het zo bedoeld, want het ziet er nu nogal rommelig uit.quote:Op maandag 28 december 2009 15:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even wiki-accountje maken (rechtsboven), en dan de code er in zetten (bewerken klikken bovenin). Voor meer instructies kan je PMmen, je mag ook de OP PMmen, dan zetik hem er in, wel zo makkelijk
Alsof je dat haaltquote:Op maandag 28 december 2009 15:14 schreef RacerDKB het volgende:
Morgenochtend 11:00 halen!![]()
Om het vervolgens in een hoekje van de kamer te dumpen, wachtende op donderdag 10:00
die staat al koud in mijn koelkastquote:Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
De champagne, die knalt het hardst
Verwacht maar niksquote:Op maandag 28 december 2009 13:31 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Mooi en niet duur voor 17.50 euro, ben benieuwd.
Heb ik het goed gedaan? of?quote:Op maandag 28 december 2009 15:19 schreef PiRANiA het volgende:
Lang gezocht naar Blinq's dit jaar. En gevonden
Prima :) Nu kan de volgende makkelijk het topic openen als je dit nog even in de openingspost van dit topic zet:quote:Op maandag 28 december 2009 14:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou je de OP hier willen zetten:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Vuurwerk
:)
1 |
Ok gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
PrimaNu kan de volgende makkelijk het topic openen als je dit nog even in de openingspost van dit topic zet:
[ code verwijderd ]
Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
heb et al gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 16:00 schreef MOD het volgende:
Waar is de inhoud tussen haakjes gebleven?
[Centraal] Vuurwerk!!!
Wat mag niet![]()
Ik quote:
[..]
Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.
Bij de importeur ja maar niet bij alle winkels en deze winkel had helemaal geen voorverkoopquote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef SupDog het volgende:
[..]
Verwacht maar niks
Als je hem niet tijdens de voorverkoop heb besteld ga je hem morgen ook niet krijgen aangezien hij uitverkocht is in heel nederland!
Gelukkig heb ik em wel tijdens de voorverkoop besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |