Die afbeelding vertekent welquote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef DutchTrain het volgende:
vervolg op [SC] HTL - Sooooowwwy!!!111!!einz!!1
[ afbeelding ]
Volgens mij het HET spel om mee te beginnen voor die kleintjes Cooking Mama. Verder spelen ze allebei vrij veel dieren-verzorg spelletjes. Zoonlief (5) is dol op alles wat met Mario begint en heeft zich de afgelopen dagen erg vermaakt met Pirates of the Carribean, maar ik geloof niet dat dat een beginnersspelletje is. Ik zal ze er morgen eens naar vragen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef Fogel het volgende:
Goa, welke spellen heb je zoal gekocht/gegeven? Mijn kinderen waren ook erg blij met hun dsen maar bv Lego Batman is toch nog wat aan de lastige kant voor een 4 jarige.
Ik heb lego batman, hello kitty, mario party en madagascar 2 gekocht. Mijn dochter speelt continu hello kitty, en mijn zoon wisselt tussen mario en madagascar. De jongste heeft haar ds nog niet gehad want mijn vrouw vond haar toch nog iets te jong ervoor (2). Ze is voorlopig ook niet geinteresseerd in wat de andere twee doen, dus dat cadeau kan wachten tot haar verjaardag of volgende kerst.quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef Gaoxing het volgende:
Oeps, sorry DT, ik had zelf wel even mogen sluiten en openen.
[..]
Volgens mij het HET spel om mee te beginnen voor die kleintjes Cooking Mama. Verder spelen ze allebei vrij veel dieren-verzorg spelletjes. Zoonlief (5) is dol op alles wat met Mario begint en heeft zich de afgelopen dagen erg vermaakt met Pirates of the Carribean, maar ik geloof niet dat dat een beginnersspelletje is. Ik zal ze er morgen eens naar vragen.
Het klinkt alsof je kinderen daar heel blij mee gaan zijn!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef Fogel het volgende:
Order Placed:
Cooking Mama 3 (Nintendo DS)
Peppa Pig: The Game (Nintendo DS)
Petz: My Baby Panda (Nintendo DS)
Cars: Race O Rama (Nintendo DS)
En dat alles voor maar 46 GBP
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Daar heb ik er ook een paar van gezien!
Die met Lego was tof, gingen ze een lego huis bouwen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb ze allemaal gezien. Erg leuk. Alleen de modeltreintjes aflevering vond ik iets minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |