Iemand kan vast wel de link vinden. Ik ben die iemand overigens niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
Ergens ben ik allang blij dat jullie niet 10 jaar terug zijn gegaan en mijn eerste FOK-topic hebben opgedoken...![]()
Die BigBrother topics vergeten we maar.... net als die vraag waar Rotterdam Airport ligt (toen je er zowat naast woonde) en we lezen dan maar [Reisverslag Cuba] No es facíl!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
Ergens ben ik allang blij dat jullie niet 10 jaar terug zijn gegaan en mijn eerste FOK-topic hebben opgedoken...![]()
Zelf bij webarchive hebben ze een boel opgeruimd. En ik weet niet meer wat de user post history link was vroeger in de tijd van athena.fokzine.net/forum en fokforum.nl .quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand kan vast wel de link vinden. Ik ben die iemand overigens niet.
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
En voor de mensen die het nog niet hadden gehoord, Colombia was twee jaar geleden hip en is nu weer passé.
Wel leuk overigens. Zijn er georganiseerde reizen naartoe eigenlijk?
Individual Jmac postte deze site in een KAA-topic:quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef DutchTrain het volgende:
Blijven wel een terugkerende thema's hier... hip zijn en oude topics.
Je zou er bijna een appeltaart bij posten.
[ afbeelding ]
Heel het Big Brother 1 forum is via Google nog wel te vinden. Ik weet alleen m'n eigen nickname uit die tijd niet eens. Eigenlijk weet ik niet eens zeker of ik wel ooit gepost heb toen, of alleen lurkte, ik deed vooral aan IRC tijdens Big Brother. Ik zal daarom ook niet zo lullig zijn posts uit 1999 van andere users te posten hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Zelf bij webarchive hebben ze een boel opgeruimd. En ik weet niet meer wat de user post history link was vroeger in de tijd van athena.fokzine.net/forum en fokforum.nl .
American Pie, dat was ook 1999...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:13 schreef DutchTrain het volgende:
Blijven wel een terugkerende thema's hier... hip zijn en oude topics.
Je zou er bijna een appeltaart bij posten.
[ afbeelding ]
Waarom, omdat jij er 2 jaar geleden geweest bentquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Hik het volgende:
En voor de mensen die het nog niet hadden gehoord, Colombia was twee jaar geleden hip en is nu weer passé.
Wel leuk overigens. Zijn er georganiseerde reizen naartoe eigenlijk?
idd, ik heb ook vooral leuke, interessante mensen ontmoet uit Colombia. En ook bij mij staat het heel hoog op mijn verlanglijstje (bovenaan)!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Colombia lijkt me een heerlijk land. Met name door de verhalen die ik erover gehoord heb en de Colombianen die ik ken, het zijn allemaal ontzettend leuke, lieve, hartelijke mensen. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |