Die afbeelding vertekent welquote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef DutchTrain het volgende:
vervolg op [SC] HTL - Sooooowwwy!!!111!!einz!!1
[ afbeelding ]
Volgens mij het HET spel om mee te beginnen voor die kleintjes Cooking Mama. Verder spelen ze allebei vrij veel dieren-verzorg spelletjes. Zoonlief (5) is dol op alles wat met Mario begint en heeft zich de afgelopen dagen erg vermaakt met Pirates of the Carribean, maar ik geloof niet dat dat een beginnersspelletje is. Ik zal ze er morgen eens naar vragen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef Fogel het volgende:
Goa, welke spellen heb je zoal gekocht/gegeven? Mijn kinderen waren ook erg blij met hun dsen maar bv Lego Batman is toch nog wat aan de lastige kant voor een 4 jarige.
Ik heb lego batman, hello kitty, mario party en madagascar 2 gekocht. Mijn dochter speelt continu hello kitty, en mijn zoon wisselt tussen mario en madagascar. De jongste heeft haar ds nog niet gehad want mijn vrouw vond haar toch nog iets te jong ervoor (2). Ze is voorlopig ook niet geinteresseerd in wat de andere twee doen, dus dat cadeau kan wachten tot haar verjaardag of volgende kerst.quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef Gaoxing het volgende:
Oeps, sorry DT, ik had zelf wel even mogen sluiten en openen.
[..]
Volgens mij het HET spel om mee te beginnen voor die kleintjes Cooking Mama. Verder spelen ze allebei vrij veel dieren-verzorg spelletjes. Zoonlief (5) is dol op alles wat met Mario begint en heeft zich de afgelopen dagen erg vermaakt met Pirates of the Carribean, maar ik geloof niet dat dat een beginnersspelletje is. Ik zal ze er morgen eens naar vragen.
Het klinkt alsof je kinderen daar heel blij mee gaan zijn!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef Fogel het volgende:
Order Placed:
Cooking Mama 3 (Nintendo DS)
Peppa Pig: The Game (Nintendo DS)
Petz: My Baby Panda (Nintendo DS)
Cars: Race O Rama (Nintendo DS)
En dat alles voor maar 46 GBP
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ja! Daar heb ik er ook een paar van gezien!
Die met Lego was tof, gingen ze een lego huis bouwen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb ze allemaal gezien. Erg leuk. Alleen de modeltreintjes aflevering vond ik iets minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb laatst Toulouse - Parijs- BKK - AMS geboekt voor zo'n 400 euro minder dan hetzelfde traject zonder Toulouse, gewoon vanaf Parijs. Beiden met KLM/Air France.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
De wondere wereld van de vliegtickets.
Amsterdam - Parijs - Antananarivo kost 1070 euro (ofzo) met KLM / Air France
Londen - Amsterdam - Parijs - Antananarivo kost 784 euro. Ook met KLM / Air France.
Wat was daar nou ook alweer de logica van?
En ik kan zeker geen ticket boeken vanaf Londen en dan pas in Amsterdam inchecken?
Het is nog niks geworden, maar de winter is hier lang genoegquote:Op woensdag 30 december 2009 17:45 schreef Gaoxing het volgende:
Ik dacht meer aan iets van 20 gradenEcht, na een paar jaar tropen kan ik echt niet meer tegen kou (terwijl het vroeger het tegenovergestelde was).
Hoe gaat het trouwens met jouw zonvakantieplannen Fogel, wat is het geworden?
Wat raar. Mijn werkgever koopt gewoon een jaartrajectkaart voor me. Ik kan me niet voorstellen dat ik die deels zou moeten terugbetalen als ik 32 uur zou gaan werken.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Thetallguy het volgende:
Ik heb t/m 1 juli een 32/u (of 80%) contract, en krijg daarmee ook maar 80% van de reiskosten/vakantiedagen etc.Na 1 juli wordt dat weer 100%.
Die ene extra dag is dan afstudeerdag, waarbij ik soms wel en soms niet op kantoor ben.
Ook de foto's van m'n bliksembezoekje aan Madrid zijn nu te aanschouwen op Flickr (in het mapje Madrid dus).quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef k_man het volgende:
Zo, de foto's van Praag zijn klaar en staan op m'n Flickr-pagina (logischerwijs in het mapje Praag).
(Ik kan er hier helaas niks van plaatsen, gezien de policy van Fok.)
Nu verder met Madrid. Komt er dan nooit een einde aan?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Vannacht -9, en wellicht een Elfstedentocht in het verschiet. Ik gok op woensdag 13 januari
quote:Op maandag 28 december 2009 09:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wat leuk!
Zeg, kan iemand een Frans mailtje voor mij vertalen? Ik kreeg mail uit Madagascar, alleen snap ik er niets van.
Oh sorry voor m'n afwezigheid!quote:Op maandag 28 december 2009 10:23 schreef Gaoxing het volgende:
Bij gebrek aan Bora wil ik er met alle liefde naar kijken hoor Liejannuh.
Het is dan ondertussen ook wel al weer de tweede dag van het tweede decennium van het tweede millenniumquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef flipsen het volgende:
Bien, 2 januari dus wat mij betreft mogen we nu weer over tot de orde van de dag
Nee hoor, tot 3 koningen mag het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef flipsen het volgende:
Bien, 2 januari dus wat mij betreft mogen we nu weer over tot de orde van de dag
Ik hou er het liefste een half uur na het nieuwe jaar mee op, dus ik ben het eens met Flipsen.quote:
En als je had gedacht er dit jaar onderuit te komen vanwege de Mexicaanse griep, dan blijkt nu die epidemie en de bijbehorende voorzorgsmaatregelen ook weer voorbijquote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
Altijd dat gedoe van zoenen enzo. En dan vooral enge collega's die willen zoenen en die jij het liefste een langzame en pijnlijke dood wil toewensen.![]()
Over naar de orde van de dag!
Is dat dan niet omdat je anders kans hebt aanelkaar vast te vriezen ?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:25 schreef Fogel het volgende:
Hier krijg je een hand (soms zelfs dat niet eens), soms een omhelzing, maar geen zoenen. Prima, zo'n "afstandelijk volk"
Hard hoesten als iemand in de buurt komt en een stem die half weg is doet ook wonderen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]En als je had gedacht er dit jaar onderuit te komen vanwege de Mexicaanse griep, dan blijkt nu die epidemie en de bijbehorende voorzorgsmaatregelen ook weer voorbij
Had al bedacht na de serie met Stephen Fry dat ik dat boek wilde lezen. Ik zal er naar op zoek gaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:06 schreef Liejannuh het volgende:
Leestip: Last chance to see van Douglas Adams (ja, die) en Marc Carwardine.
Je leest het met een grote grijns op je gezicht.
Bevalt prima, maar om nou te zeggen dat er veel is veranderd?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:00 schreef Liejannuh het volgende:
Flipsen, hoe bevalt het getrouwde leven? En wanneer is de huwelijksreis gepland?
Met de temperaturen die we hier aan het eind van de week kunnen verwachten misschien wel. Hier -20, bij Lillehammer in de buurt -40. En in Røros (uur of 2 rijden hier vandaan) is het deze winter al 8 dagen onder de -30 geweest (met de "top" op -36,8). Over 3 weken zit ik in een hut in Røros, ben benieuwd hoe koud het dan is daar.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is dat dan niet omdat je anders kans hebt aanelkaar vast te vriezen ?
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef Fogel het volgende:
En goed nieuws voor mensen die niet graag met raketten vliegen: SAS verkoopt alle resterende MD-80 vliegtuigen die ze nog hadden.
Lijkt er inderdaad erg opquote:
Ja, klopt, ik had niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef Thetallguy het volgende:
SAS houdt er nog wel een aantal hoorIk vind het wel leuke dingen, lekker snel de lucht in.
Klopt. Maar dat risico wilden we niet nemen, om op de bonnefooi naar Warschau te gaan en kijken of de nachttrein er nog stond. Zeker omdat het grootste deel daarvan in Warschau begint.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef Fogel het volgende:
Jammer dat alleen "zowat" alle treinen vertraagd waren... als alle evenveel vertraagd waren, had je lekker kunnen slapen in je bed in de trein.
En het geluk hebben dat je vliegtuig niet alsnog uitwijkt naar Dublin, Brussel of Southampton...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens mij glipt er heel af en toe nog wel een vlucht doorheen, al dan niet met uren vertraging. En dan is het natuurlijk maar geluk hebben als je daar op mee kan.
Die zijn ook al drie dagen zo goed als dicht..quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef Thetallguy het volgende:
Of Birmingham, East Midlands, ManchesterZo kom je nog eens ergens.
Het sneeuwt anders wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef Lemans24 het volgende:
Schiphol in een sneeuwstorm en in Utrecht geen vlokje!
waar is er 5 cm gevallen in Utrecht? Bij mij hooguit een poederlaagjequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zag het. Een centimeter of vijf, dat kunnen ze nog wel aan.
zuidoostquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:27 schreef Blik het volgende:
[..]
waar is er 5 cm gevallen in Utrecht? Bij mij hooguit een poederlaagje
Verhuis naar Dalat, Vietnam. Heerlijk mild klimaat, zult wel weer moeten wennen aan dat je 's avonds een trui aan moetquote:
Dat lijkt me volkomen terecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef Fogel het volgende:
Naja, ik zit liever wel in een lounge dan niet als ik dan toch op reis ben
Cool! Ik ben over de helft van die van mij. Geweldig leuk boek ook.quote:Mijn Last Chance To See is gister op de post gedaan in Jersey
Ik wil m'n nieuwe so-hokken! nou-hou! *stampvoet*quote:Please note, there may be a short delay in dispatching orders and deliveries may take longer due to snowfall currently effecting parts of the UK.
Met blote voeten stampvoeten in de sneeuwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wil m'n nieuwe so-hokken! nou-hou! *stampvoet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |