ze dobberen ergens op de oceaan deze kant opquote:Op maandag 28 december 2009 10:11 schreef Saffier het volgende:
Hoe staat het met je stofjes E.T.? Zit er schot in? En heb je dan ook quiltstofjes?
ah, icicle heeft mquote:Op maandag 28 december 2009 10:24 schreef pinquit het volgende:
farmville miens; ik heb een gouden eigo get em!
Jaaaa diequote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef E.T. het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50147844
hier niet, zie ik ons 1 keer groot en verder zwart schermquote:Op maandag 28 december 2009 10:42 schreef Tazz het volgende:
speciaal voor KD:
dit linkje werkt
Edit: iets sneller zijn de volgende keer..
Schone schijn, tís een draak van een ventquote:Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef Oxymoron het volgende:
Lieve man, heb jij KD. Lieve, uitstraling.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef Lishe het volgende:
Ik kom hier even chagerijnen hoor. Ik verveel me te pletter, geen auto om ergens naartoe te gaan. Kind wat magnetisch is met mij en alleen maar dingen doet die mij ergeren. Bahbah. En dan door het jaar heen maar zeuren dat ik vakantie wil.
is het al morgen?
Wat lief van je collega!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Lishe het volgende:
O Saffier, ik juich nog even voor jou!
Evenstar, dank.
En ook fijn: morgen komt mn collega gewoon 200 km enkele reis hier lunchen en bijkleppen. En dat is lief.
Cattie, een stuk wandelen met warme choco na?
's avonds tegenaan hangen of onder liggen en overdag voor Tess om op te spelenquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef Belana het volgende:
wat moet je nou met zo'n kussen/dekbed?
Oh wat lief!!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Lishe het volgende:
O Saffier, ik juich nog even voor jou!
Evenstar, dank.
En ook fijn: morgen komt mn collega gewoon 200 km enkele reis hier lunchen en bijkleppen. En dat is lief.
Cattie, een stuk wandelen met warme choco na?
* Oxymoron houdt van draken juist!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Schone schijn, tís een draak van een vent![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 10:53 schreef cattie het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/UL23eoJpS0FzcNdb
En kei lief ezeltje wel te verstaanquote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
ah, icicle heeft mer zat een ezeltje in
![]()
Ik had een heuse carouselquote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef lcicle het volgende:
[..]
En kei lief ezeltje wel te verstaan
Blije koppies.quote:Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef Belana het volgende:
Ik ook maar dan he
http://elfyourself.jibjab.com/view/5V9gQaA28ANAzUW5
quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Estrys het volgende:
Mijn kind doet het best aardig als elfmijn elfje
de lente catalogus van H&M is binnen![]()
![]()
ik weet hetquote:
Dan zou ik niks meenemen denk ik. Of wat basics. nou ja, er is altijd wel wat te vinden... Ik heb alleen nog nooit een jas versleten en toen gedacht ik wilde dat ik er nog een had...quote:Op maandag 28 december 2009 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet het
maar voor de rest zat er voor mij echt niks tussen. dus nu heb ik er gewoon 1 reserve voor dezelfde prijs.
zouden jullie er dan 1 meenemen als je er voor dezelfde prijs nog 1 mee mag nemen? of zouden jullie iets kiezen waar je niet (helemaal) achter staat?
Dit dus!quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
*vloekt in kerk...
Vinden jullie ook dat H&M zo veel spamt met folders?![]()
Ik heb ooit eens 1 keer wat gekocht en nu word ik gek van die folders steeds. Superdik, glossy papier, stervensduur om te drukken volgens mij... Ik vind dat altijd zo zonde.
Net als de postcodeloterij trouwens, ik ben vorig jaar mee gaan spelen met 1 lot (je weet maar nooit) maar nog blijf ik continue post krijgen met 'vergroot je kansen!!!!'. Volgens mij zouden ze duizenden euro's meer naar de goede doelen over kunnen maken als ze al die zooi achterwege zouden laten.
/milieu-geneuzel...
Ik ben helemaal niet zo'n pietje precies met afval, maar van folders en dingen vind ik het echt zo enorm zonde...
Neckermann word ik ook simpel van. Ik heb minstens 3x per week een foldertje. Voorheen zelfs vaker omdat ik elke folder 2x kreeg..quote:Op maandag 28 december 2009 17:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dit dus!
en zo ook van de Neckermann...![]()
Ik wil er ook eentje. Kai heeft er eentje bij zijn vader thuis en hij is helemaal weg van Mario Kart. Nu hij uit logeren is bij opa en oma is de Wii ook mee logeren. Dolle pret daarquote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh cool!! Ja, ik wil ook een Wii. Maar niemand met mij, ja jongste. Maar ik wil dan een Wii fit enzo. Heeeeeel verantwoord.
we hebben iets met sports?? Is fit ook een spel?quote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh cool!! Ja, ik wil ook een Wii. Maar niemand met mij, ja jongste. Maar ik wil dan een Wii fit enzo. Heeeeeel verantwoord.
Ja, met een balanceboard. enhij weegt je dan en houdt je calorieen bij enzo. nou ja, daar kan ik niet zonder natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 17:14 schreef Belana het volgende:
[..]
we hebben iets met sports?? Is fit ook een spel?
Wij hebben Mario Kart op de DS-I, of we, mijn oudste. Is vast leuker op de Wii. Zie je, wij moeten er ook één.quote:Op maandag 28 december 2009 17:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wil er ook eentje. Kai heeft er eentje bij zijn vader thuis en hij is helemaal weg van Mario Kart. Nu hij uit logeren is bij opa en oma is de Wii ook mee logeren. Dolle pret daar
Ja! da's een goed idee zeg!quote:Op maandag 28 december 2009 17:16 schreef m@x het volgende:
En nu bedenk ik toch spontaan een mooi doel voor al het geld wat ik uitspaar met het niet roken
oh nou, ik zag een foto van mijzelf.quote:Op maandag 28 december 2009 17:21 schreef m@x het volgende:
Oh ja, daar moet ik ook nog aan meedoen. Niet dat er heel veel eetbaars in gaat op dit moment, maar zodra dat weer kan moet de rem er echt op.
Verveling, hebben ze hier ook last van, ik doe de hele godganse dag mn best om vooral René bezig te houdenquote:Op maandag 28 december 2009 16:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn dochter is zo grappig ... not! Ging ze naar de wc, in broek geplast. Ok kan gebeuren. Alles nat in de wc. Hmmm, vreemd. Blijkt ze een wcrol met nog papier eraan in de wc gemikt te hebben. Wat een zooi zeg! Kreeg het er maar met moeite uit.
En waarom deed ze dat. Ik mis school.
Gewoon laten liggen, laten drogen en de stofzuiger er bij pakken, is het zo weg!quote:Verder gaat het gelukkig wel goed. Kleien kan ze best goed, maar wat een troep krijg je ervan. Ze ruimt het uit haarzelf wel op. (voor het eerst klei gehad op haar verjaardag)
Ik vind het ook wel knap. Zeker omdat ik twee weken terug nog riep dat ik eerst al die extra kilo's (10-jaren plan dus) eraf wilde hebben voor ik zou stoppen met roken. En nu heb ik opeens al bijna 5 dagen niet gerookt. Misschien werkt dat spontane beter voor me ofzo. Ha, wie had dat ooit gedacht. Ik en spontaanquote:Op maandag 28 december 2009 17:25 schreef Belana het volgende:
ff gekeken naar dat wii fit en dat lijkt me wel wat jakost wel weer 99 euro
dus ff wachten maar
we hebben mario karts bij de free record shop erbij gekocht van de freebees, is leuk voor de kids idd!
M@x ik vind het knap van je dat je niet meer rookt! het bevalt mij nog steeds heel goed!
Ja, moet ik ook. Mijn favoriete spijkerbroek zit nu net effe iets te strak. Zodat als je gaat zitten, je ineens een bouwvakkersdecolleté hebt, zeg maar.quote:Op maandag 28 december 2009 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh nou, ik zag een foto van mijzelf.Mijn vet is op reis en het zit nu met-z'n-allen op mijn kont
![]()
![]()
Echt hè, als volgende week alles weer een beetje normaal op de rit is dan ga ik echt weer opletten.
mijn wijdte is 75, anders zou het C of D zijn wsquote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef m@x het volgende:
Jeetje, als jij al cup F hebt dan zit ik echt op dubbel Z ofzo.
Ja, dat zal het idd zijn. Ze was net gewend aan school, in het ritme en dan 2 weken vakantie.quote:Op maandag 28 december 2009 17:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Verveling, hebben ze hier ook last van, ik doe de hele godganse dag mn best om vooral René bezig te houden
[..]
Gewoon laten liggen, laten drogen en de stofzuiger er bij pakken, is het zo weg!
normaal heb ik E75, deze viel klein zei de verkoopsterquote:Op maandag 28 december 2009 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja TF, dat is dan weer niet leuk. Als ik -15 ben mer nog steeds mijn C ben ik blij. En tjemig Belaan!:o
was jij niet pas ook zo veel afgevallen? Dat vind ik toch zo knap he!quote:Op maandag 28 december 2009 17:39 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook. Mijn favoriete spijkerbroek zit nu net effe iets te strak. Zodat als je gaat zitten, je ineens een bouwvakkersdecolleté hebt, zeg maar.![]()
Nog een kilo of 10 eraf, dan vind ik het wel weer ok. Straks in januari weer mee beginnen. En weer stoppen met roken, moet ik ook nog.
nee echt opvallen doen ze niet hequote:Op maandag 28 december 2009 18:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had je nooit als rondborstig omschreven als iemand om een beschrijving had gevraagd
Ooit had ik ook F zo blij dat dat niet meer is..
ik zou dat niet erg vinden hoorquote:Op maandag 28 december 2009 18:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik pas in dezelfde maat als die ik in de brugklas had
qua alles, dus ook tieten
Eh ja, dat wel. Vorig jaar om deze tijd woog ik 20 kilo meer dan nu. Maarrrrr, toen was ik wel net (een maandje geleden) bevallen. Maar goed, 4 maanden geleden woog ik er weer 4 minder dan nu. Dus het gaat alweer hard zat de verkeerde kant op.quote:Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was jij niet pas ook zo veel afgevallen? Dat vind ik toch zo knap he!
Zullen we haar en Mukszoon bij elkaar dumpen ? Die hangt ook al de hele dag rondquote:Op maandag 28 december 2009 17:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Verveling, hebben ze hier ook last van, ik doe de hele godganse dag mn best om vooral René bezig te houden
[..]
Zeg!quote:Op maandag 28 december 2009 17:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik val zoveel af dat er van mijn mooie D-cup niet meer dan een zielig A-cupje over is *huiver*
Ja euh..zolang de boel nog niet echt in verhouding is (bij mij dus!) oogt het best pathetischquote:
Graag gedaan. Hoop dat je je snel weer helemaal jezelf voelt!quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef m@x het volgende:
Belaan, wat zijn ze groot. En wat zijn ze leuk![]()
Hier is de H&M gids ook binnen en er zat nog iets fijns bij de post. Een hele lieve kaart van Bodpa. Dank je wel
geen idee hoe, maar er hoeven geen cd'jes meer in bij ons; er hangt een harde schijf aanquote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef Belana het volgende:
ah dat kan dus wel ET! dat vroeg ik me al af!
dit was niet overdreven hoor, dit was zelfvertrouwen afbrekend waar!quote:Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef Belana het volgende:
heej, jullie kennen lois toch ook langer als vandaag he, ze overdrijft graag
quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef Lois het volgende:
Kuch dat mag hier niet hè? Hacken ensucks bespreken
Je bent toch niet zwanger? Dan was het niet waar. Mijn lijf vind het ook het prettigst om op standje zwanger te gaan, zo na de feestdagenquote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Lois het volgende:
[..]
dit was niet overdreven hoor, dit was zelfvertrouwen afbrekend waar!
ik heb ontdekt dat strak van boven en dan plooien vanaf onder de borsten leuk isquote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Lois het volgende:
[..]
dit was niet overdreven hoor, dit was zelfvertrouwen afbrekend waar!
zelfs bij mij ziet dat er niet uit hoor..iedereen lijkt zwanger in die dingenquote:Op maandag 28 december 2009 19:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je bent toch niet zwanger? Dan was het niet waar. Mijn lijf vind het ook het prettigst om op standje zwanger te gaan, zo na de feestdagenLeuk ook, mijn nieuwe tuniek. T lijkt wel positiekleding.
Lijkt me zo lastig voor je.. maar je hebt iig een maand kunnen genietenquote:Op maandag 28 december 2009 19:37 schreef Groofsken het volgende:
Ola![]()
Mijn ouders zijn vandaag richting Amsterdam vertrokken, morgen weer met het vliegtuig naar verweggiestan. Ik weet nooit zo goed hoe ik me dan moet voelen.
Maar wat was het een fijne, bijzonder mooie maand zo![]()
![]()
.
Nou.. als ze niet zwanger thuis komt dan..quote:Op maandag 28 december 2009 18:38 schreef Muks het volgende:
[..]
Zullen we haar en Mukszoon bij elkaar dumpen ? Die hangt ook al de hele dag rond
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Zo, eindelijk zitten, nadat mjin kind weer aan elkaar is geplakt.
nee! nee! nee!quote:Op maandag 28 december 2009 16:47 schreef bixister het volgende:
misschien kun je die 2e jas verpatsen via MP lady-wrb.
Que?quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Wattuh??quote:Op maandag 28 december 2009 22:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet het zelf ook niet. Ik keek even de andere kant op (quote:
De arts vond het blijkbaar ook nodig, anders had hij het niet gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Leuk detail; er heerst hier nu ruzie, omdat ik vond dat het plakken wel nodig was, en mijn wederhelft niet.
hier kun je de paardenjongen kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 21:05 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Weet iemand van jullie of en waar ik de documentaire De Paardenjongen kan terugzien? Ik heb het gemist afgelopen woensdag (toch?).
heeeeeequote:Op maandag 28 december 2009 23:05 schreef Lemijn het volgende:
[..]
hier kun je de paardenjongen kijken
ik vond 't een prachtige documentaire!
dankjewel!!!quote:Op maandag 28 december 2009 23:05 schreef Lemijn het volgende:
hier kun je de paardenjongen kijken
ik vond 't een prachtige documentaire!
ik heb je even een pm gestuurdquote:Op maandag 28 december 2009 23:28 schreef Lemijn het volgende:
hoi! nee, koffie drinken of op je snoepjes passen? ben toch werkeloos![]()
rent weer hard weg, heb hier niet zoveel te zoeken...
Ik had een klein meisje dat vanmorgen lag te murmelen... Ze was niet aanhet huilen ofzo dus heb ik d'r laten liggen. Ze is weer ein slaap gevallen en een half uurtje later wakker gewordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:51 schreef freecell het volgende:
Zwemmen klinkt goed! Het is debiel koud hier!
Hier vanmorgen een ukkie die om 6:30 lag te zingen in zijn bedTARA heeft hem even weer ondergestopt, kwartiertje later zong hij weer. Dus ik zuchtend wakker worden, wil ik hem net gaan halen, is het weer stil
En het is nog steeds stil![]()
Geniaal kind. Even zingen op de vroege ochtend en dan weer slapen!
hier isset al weer een drukke boel..quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:20 schreef freecell het volgende:
Toch lekker dat ze dan weer gaan slapen
Hier is het nog steeds stil?Nuja, keertje uitslapen kan hij best gebruiken en voor mij is het ook relaxed
jaquote:
nee, dat is JUIST de spirit, volgens hemquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef trui het volgende:
er niet bij zijn met kerst. dat is niet bepaald 'de spirit' he!
ik gisteren ook voor 100 euro voor elin bij H&Mquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:56 schreef Ssserpente het volgende:
Hoeiendag, KD.Ik heb gister ieselijk geshopt. Voor 100,- kleertjes voor Lente. En ik heb al een klerenkast vol gekregen spul. Maar dat is allemaal net niet mijn smaak en eigenlijk gewoon veel te veel.
Maar dan ga ik toch proberen te combineren en dat lukt dan niet en daar word ik ontevreden van. En daar voel ik me dan weer ondankbaar over. En nog ontevredener.
![]()
Het wordt echt tijd dat ik weer aan het werk ga, zeg.![]()
Maar goed, ik heb nu besloten om dat gekregen spul te laten voor wat het is en ook niet te willen om alles minstens één keer aangehad te hebben. Dus heb ik gister een shitload aan nieuwe kleertjes gekocht. Allemaal helemaal mijn smaak.![]()
Thanks voor de glittertips! Zelf plakken zie ik echt niet zitten. Heb een zonnebankkaart voor d'r gekocht. Viel wel wat duurder uit dan gepland (60,-). Maar dan hoef ik tenminste niet meer na te denken.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:23 schreef trui het volgende:
oh, ik dacht dat dat met pinksteren was.
Ow ok, nou altijd gemist dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:07 schreef Lenaatje het volgende:
Ik wil ook shoppen.... maar ff geen geld. Belana uitverkoop begint altijd na Kerst, vreselijk vond ik dat toen ik nog in de winkel werkte, had je de kerstdrukte gehad en meteen weer drukte door de uitverkoop....
Ja, ik heb m al een tijdje. Mooi is ie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef Lenaatje het volgende:
Oxy heb je die tas nog besteld? En zo ja heb je die al en issie mooi?
Leuk! Fijn dat het gelukt is!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:31 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja, ik heb m al een tijdje. Mooi is ie.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef _evenstar_ het volgende:
kiekt dan![]()
Arwens eerste taartje, niet slecht toch voor een eerste taartje
[ afbeelding ]
jup helemaal allergeen vrijquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:00 schreef livelink het volgende:
Trui, wat een vreselijk bericht voor jullie en voor je broer en schoonzus. Ik hoop dat er donderdag misschien toch nog een lichtpuntje naar boven zal komen. Sterkte voor jullie allemaal![]()
Evenstar, wat een mooi taartje![]()
Mag Arwen het gewoon eten?
Goed gelukt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef _evenstar_ het volgende:
kiekt dan![]()
[ afbeelding ]
Dude, er zit een haar in je taartquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef _evenstar_ het volgende:
kiekt dan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |