ze dobberen ergens op de oceaan deze kant opquote:Op maandag 28 december 2009 10:11 schreef Saffier het volgende:
Hoe staat het met je stofjes E.T.? Zit er schot in? En heb je dan ook quiltstofjes?
ah, icicle heeft mquote:Op maandag 28 december 2009 10:24 schreef pinquit het volgende:
farmville miens; ik heb een gouden eigo get em!
Jaaaa diequote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef E.T. het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50147844
hier niet, zie ik ons 1 keer groot en verder zwart schermquote:Op maandag 28 december 2009 10:42 schreef Tazz het volgende:
speciaal voor KD:
dit linkje werkt
Edit: iets sneller zijn de volgende keer..
Schone schijn, tís een draak van een ventquote:Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef Oxymoron het volgende:
Lieve man, heb jij KD. Lieve, uitstraling.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef Lishe het volgende:
Ik kom hier even chagerijnen hoor. Ik verveel me te pletter, geen auto om ergens naartoe te gaan. Kind wat magnetisch is met mij en alleen maar dingen doet die mij ergeren. Bahbah. En dan door het jaar heen maar zeuren dat ik vakantie wil.
is het al morgen?
Wat lief van je collega!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Lishe het volgende:
O Saffier, ik juich nog even voor jou!
Evenstar, dank.
En ook fijn: morgen komt mn collega gewoon 200 km enkele reis hier lunchen en bijkleppen. En dat is lief.
Cattie, een stuk wandelen met warme choco na?
's avonds tegenaan hangen of onder liggen en overdag voor Tess om op te spelenquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef Belana het volgende:
wat moet je nou met zo'n kussen/dekbed?
Oh wat lief!!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Lishe het volgende:
O Saffier, ik juich nog even voor jou!
Evenstar, dank.
En ook fijn: morgen komt mn collega gewoon 200 km enkele reis hier lunchen en bijkleppen. En dat is lief.
Cattie, een stuk wandelen met warme choco na?
* Oxymoron houdt van draken juist!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Schone schijn, tís een draak van een vent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |