ze dobberen ergens op de oceaan deze kant opquote:Op maandag 28 december 2009 10:11 schreef Saffier het volgende:
Hoe staat het met je stofjes E.T.? Zit er schot in? En heb je dan ook quiltstofjes?
ah, icicle heeft mquote:Op maandag 28 december 2009 10:24 schreef pinquit het volgende:
farmville miens; ik heb een gouden eigo get em!
Jaaaa diequote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef E.T. het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50147844
hier niet, zie ik ons 1 keer groot en verder zwart schermquote:Op maandag 28 december 2009 10:42 schreef Tazz het volgende:
speciaal voor KD:
dit linkje werkt
Edit: iets sneller zijn de volgende keer..
Schone schijn, tís een draak van een ventquote:Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef Oxymoron het volgende:
Lieve man, heb jij KD. Lieve, uitstraling.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef Lishe het volgende:
Ik kom hier even chagerijnen hoor. Ik verveel me te pletter, geen auto om ergens naartoe te gaan. Kind wat magnetisch is met mij en alleen maar dingen doet die mij ergeren. Bahbah. En dan door het jaar heen maar zeuren dat ik vakantie wil.
is het al morgen?
Wat lief van je collega!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Lishe het volgende:
O Saffier, ik juich nog even voor jou!
Evenstar, dank.
En ook fijn: morgen komt mn collega gewoon 200 km enkele reis hier lunchen en bijkleppen. En dat is lief.
Cattie, een stuk wandelen met warme choco na?
's avonds tegenaan hangen of onder liggen en overdag voor Tess om op te spelenquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef Belana het volgende:
wat moet je nou met zo'n kussen/dekbed?
Oh wat lief!!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Lishe het volgende:
O Saffier, ik juich nog even voor jou!
Evenstar, dank.
En ook fijn: morgen komt mn collega gewoon 200 km enkele reis hier lunchen en bijkleppen. En dat is lief.
Cattie, een stuk wandelen met warme choco na?
* Oxymoron houdt van draken juist!quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Schone schijn, tís een draak van een vent![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 10:53 schreef cattie het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/UL23eoJpS0FzcNdb
En kei lief ezeltje wel te verstaanquote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
ah, icicle heeft mer zat een ezeltje in
![]()
Ik had een heuse carouselquote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef lcicle het volgende:
[..]
En kei lief ezeltje wel te verstaan
Blije koppies.quote:Op maandag 28 december 2009 12:27 schreef Belana het volgende:
Ik ook maar dan he
http://elfyourself.jibjab.com/view/5V9gQaA28ANAzUW5
quote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Estrys het volgende:
Mijn kind doet het best aardig als elfmijn elfje
de lente catalogus van H&M is binnen![]()
![]()
ik weet hetquote:
Dan zou ik niks meenemen denk ik. Of wat basics. nou ja, er is altijd wel wat te vinden... Ik heb alleen nog nooit een jas versleten en toen gedacht ik wilde dat ik er nog een had...quote:Op maandag 28 december 2009 16:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet het
maar voor de rest zat er voor mij echt niks tussen. dus nu heb ik er gewoon 1 reserve voor dezelfde prijs.
zouden jullie er dan 1 meenemen als je er voor dezelfde prijs nog 1 mee mag nemen? of zouden jullie iets kiezen waar je niet (helemaal) achter staat?
Dit dus!quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
*vloekt in kerk...
Vinden jullie ook dat H&M zo veel spamt met folders?![]()
Ik heb ooit eens 1 keer wat gekocht en nu word ik gek van die folders steeds. Superdik, glossy papier, stervensduur om te drukken volgens mij... Ik vind dat altijd zo zonde.
Net als de postcodeloterij trouwens, ik ben vorig jaar mee gaan spelen met 1 lot (je weet maar nooit) maar nog blijf ik continue post krijgen met 'vergroot je kansen!!!!'. Volgens mij zouden ze duizenden euro's meer naar de goede doelen over kunnen maken als ze al die zooi achterwege zouden laten.
/milieu-geneuzel...
Ik ben helemaal niet zo'n pietje precies met afval, maar van folders en dingen vind ik het echt zo enorm zonde...
Neckermann word ik ook simpel van. Ik heb minstens 3x per week een foldertje. Voorheen zelfs vaker omdat ik elke folder 2x kreeg..quote:Op maandag 28 december 2009 17:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dit dus!
en zo ook van de Neckermann...![]()
Ik wil er ook eentje. Kai heeft er eentje bij zijn vader thuis en hij is helemaal weg van Mario Kart. Nu hij uit logeren is bij opa en oma is de Wii ook mee logeren. Dolle pret daarquote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh cool!! Ja, ik wil ook een Wii. Maar niemand met mij, ja jongste. Maar ik wil dan een Wii fit enzo. Heeeeeel verantwoord.
we hebben iets met sports?? Is fit ook een spel?quote:Op maandag 28 december 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh cool!! Ja, ik wil ook een Wii. Maar niemand met mij, ja jongste. Maar ik wil dan een Wii fit enzo. Heeeeeel verantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |