Voor jou misschien anderen hebben er wel baat bij.quote:Op maandag 28 december 2009 09:17 schreef okkie-man het volgende:
Zo'n beetje de grootste onzin van de afgelopen jaren, zo'n lamp
Als je moeite hebt met opstaan is het misschien verstandiger om vroeger naar bed toe te gaan.quote:Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Voor jou misschien anderen hebben er wel baat bij.
dat heeft er niks mee te maken... wat zeg jij trouwens tegen mensen met een winterdepressie, dat ze maar een half jaar winterslaap moeten houden?quote:Op maandag 28 december 2009 09:23 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met opstaan is het misschien verstandiger om vroeger naar bed toe te gaan.
het grote voordeel van de lamp is dat hij vanaf een half uur voordat je wekker afgaat gaat branden, begint heel zwak en eindigt in fel licht (beetje zonsopgang). Op het moment dat je wekker dus afgaat is het licht en dat is voor veel mensen fijn.quote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb geen moeite met opstaan. Maar als je er beter van op staat dan zo'n kut piep is het altijd leuk.
05.00 wakker elke dag.quote:Op maandag 28 december 2009 09:51 schreef gifkwal het volgende:
Het lijkt me best fijn wakker worden, maar de helft van het jaar heb je er niks aan (tenzij je suuuuper vroeg op moet voor je werk).
Dus de wekker gaat nog steeds?quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het grote voordeel van de lamp is dat hij vanaf een half uur voordat je wekker afgaat gaat branden, begint heel zwak en eindigt in fel licht (beetje zonsopgang). Op het moment dat je wekker dus afgaat is het licht en dat is voor veel mensen fijn.
quote:Op maandag 28 december 2009 09:03 schreef -moppie- het volgende:
Ik vindt het heerlijk... een uitkomst.
Zover ik me kan herinneren stond er in de gebruiksaanwijzing van de mijne dat de lamp niet vervangen kon worden. Hij zou zo'n 1000 branduren hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 10:25 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik had in het begin het gevoel dat hij wel werkte, maar dat is met alles wat nieuw is. Nu vind ik die lamp vervelend, vooral om het feit dat mijn versie nog steeds met een dikke 100W gloeilamp werkt, en Philips daar volgens mij nog geen alternatieven voor heeft, en de gloeilamp straks niet meer verkocht wordt...
Correctie op mezelf, Philips heeft dus tegenwoordig de spaarlamp variant. Ik kan dan weer niets vinden of die spaarlamp ook in de gloeilamp versie kan worden geplaatst, maar Philips kennende zal dat zeer zeker niet.
En daarbij, ik heb in het begin dus de lamp veel gebruikt, en als een waar Philips product ging die dan ook snel stuk, en heb ik dus ondertussen mijn volgende wake-up light, die ik vervolgens al een jaar niet meer heb gebruikt.
En je hebt dat oude model? Of dus een nieuwe? Want dan kan ik me voorstellen dat ze daar een constructie van hebben gemaakt om het energie zuinig toch vloeiend een dimbare lamp te laten zijn. Met spaarlampen is dat namelijk nogal lastig.quote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren stond er in de gebruiksaanwijzing van de mijne dat de lamp niet vervangen kon worden. Hij zou zo'n 1000 branduren hebben.
Bij mij werkt het geluid niet meer.quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Happel het volgende:
Heerlijk ding, alleen functioneert mijn lamp niet meer.
Ik heb geen idee of er een spaarlamp inzit.quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En je hebt dat oude model? Of dus een nieuwe? Want dan kan ik me voorstellen dat ze daar een constructie van hebben gemaakt om het energie zuinig toch vloeiend een dimbare lamp te laten zijn. Met spaarlampen is dat namelijk nogal lastig.
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 09:03 schreef -moppie- het volgende:
Ik vindt het heerlijk... een uitkomst.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dus de wekker gaat nog steeds?
Alleen nu is het behalve het gepiep ook nog eens licht?
Dus die lamp gaat steeds feller schijnen en ineens beginnen er vogels te fluiten?quote:Op maandag 28 december 2009 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik word wakker van vogelgeluiden, geen gepiep.
Nee niet ineens, dat begint ook heel zachtjes.quote:Op maandag 28 december 2009 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dus die lamp gaat steeds feller schijnen en ineens beginnen er vogels te fluiten?
Is zo'n lamp ook op proef te krijgen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee niet ineens, dat begint ook heel zachtjes.
Ik kan me niet voorstellen dat ik van vogels wakker word eigenlijk. Mijn vader heeft er ook een, heeft 'm een week gebruikt en sliep er gewoon doorheen en dat hoor ik dus vaker. Wil 'm nog eens gaan proberen, maar dan liever wel de variant met radio en niet die met vogelgeluiden, anders krijg ik 's morgen de neiging om de windbuks te pakkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dus die lamp gaat steeds feller schijnen en ineens beginnen er vogels te fluiten?
Maar hoe zit dat dan als je niet alleen in bed ligt? Is de ander dan ook gelijk wakker?quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste uitvinding sinds gesneden brood. Je wordt zo rustig wakker omdat het een zonsopkomst simuleert dat je nooit meer anders wil.
Ikzelf wordt vaak wakker voordat het ding ook daadwerkelijk geluid gaat maken, je schrikt dus niet meer wakker van een irritante wekker, maar je wordt natuurlijk wakker. Het is even wennen in het begin, je wordt namelijk wakker in een kamer vol licht en ik heb toen een aantal keer gedacht dat het al onwijs laat was en ik me verslapen had
Ik gok van wel, je hele kamer wordt verlicht op een gegeven momentquote:Op maandag 28 december 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan als je niet alleen in bed ligt? Is de ander dan ook gelijk wakker?
Ja, die wordt er ook wakker van. Maar dat is met een normale wekker toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan als je niet alleen in bed ligt? Is de ander dan ook gelijk wakker?
quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste uitvinding sinds gesneden brood. Je wordt zo rustig wakker omdat het een zonsopkomst simuleert dat je nooit meer anders wil.
Ikzelf wordt vaak wakker voordat het ding ook daadwerkelijk geluid gaat maken, je schrikt dus niet meer wakker van een irritante wekker, maar je wordt natuurlijk wakker. Het is even wennen in het begin, je wordt namelijk wakker in een kamer vol licht en ik heb toen een aantal keer gedacht dat het al onwijs laat was en ik me verslapen had
Maar radio zit niet op alle modellen of wel? Anders moet ik die bij m'n vader maar eens op gaan halenquote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan gewoon kiezen, vogelgeluiden, radio, irritante piep en nog wat geluiden
Jammerquote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik gok van wel, je hele kamer wordt verlicht op een gegeven moment
Dat ligt ook een beetje aan de versie die je hebt. Ik heb een eerste generatie zonder radio en ik kan enkel kiezen tussen vogels en een piep. Bij de vogels is het mooi dat vooral de uil steeds harder gaat.quote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan gewoon kiezen, vogelgeluiden, radio, irritante piep en nog wat geluiden
HF 3475/76, want er is amper verschil met het nieuwere model. Dus de goedkoopste is het beste.quote:Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef Dionysiou het volgende:
En welke type zou ik dan nemen?
De HF 3475/76 of de HF 3480.
Die laatste heeft schemersimulatie maar is ook duurder.
Je krijgt trouwens op beide producten ¤30,- terug.
Je woont zeker op de evenaar? Waar het elke dag van 7-19 uur licht is.quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Ben. het volgende:
Ik heb het liever donker als ik wakker word. Ik laat de zon de rest doen. Hetzelfde idee...
Denk een spaarlamp, maar hij is sowieso niet te vervangen. Ze verwachten 6000 branduren dus dan zou die het wel 12000 dagen = 32 jaar uit moeten houden. Optimistisch maar het lijkt me ruim voldoende.quote:Op maandag 28 december 2009 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Werkt dat ding met een gloeilamp? (EU-verbod enzo)
Wat ik zo kon vinden is dat de oude versie met een gloeilamp werd geleverd en de nieuwe worden met halogeenlampen geleverd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste generatie is wel te vervangen, weet alleen niet of het een spaar- of gewone gloeilamp is. Binnenkort eens kijken
Ik heb wel sinds een week of wat een Philips (Kijkshop voor 89,95 -99,95 incl kortingsbon-) en die maakt ook herrie.....niet echt heel hard, maar wel genoeg om onbewust minder goed op te slapen. Het gezoem is zo'n combinatie van een schemerlamp/ dimmer die op een bepaalde stand gaat zoemen en de hoge toon van je TV of PC-beeldscherm.....heel irritant.quote:Op maandag 28 december 2009 11:11 schreef Lano het volgende:
Ik cind het wel een uitvinding, en dan wel gelijk een philips kopen. Ik kocht een nepmerk en die maakt zo'n herrie(bromtoon) dat ik er niet van kan slapen
Uhm, nee? Hoezo?quote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je woont zeker op de evenaar? Waar het elke dag van 7-19 uur licht is.
Nee, dat ze zich niet moeten aanstellen.quote:Op maandag 28 december 2009 09:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat zeg jij trouwens tegen mensen met een winterdepressie, dat ze maar een half jaar winterslaap moeten houden?
Is met gloeilamp. Heb de eerste generatie staan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste generatie is wel te vervangen, weet alleen niet of het een spaar- of gewone gloeilamp is. Binnenkort eens kijken
Ik hoor zelf geen zoemtoon, maar je bent niet de eerste die ik daarover hoor, schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:38 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik heb wel sinds een week of wat een Philips (Kijkshop voor 89,95 -99,95 incl kortingsbon-) en die maakt ook herrie.....niet echt heel hard, maar wel genoeg om onbewust minder goed op te slapen. Het gezoem is zo'n combinatie van een schemerlamp/ dimmer die op een bepaalde stand gaat zoemen en de hoge toon van je TV of PC-beeldscherm.....heel irritant.
Je hoort het gezoem alleen als het verder doodstil is en ook alleen als je er dichtbij ligt...hoor het als ik op mn bed lig slechts een beetje, maar mn oren vangen toch meer op dan ik hoor, onrustiger word ik ervan.
Dus ja, daardoor wel een beetje een miskoop, want soms erger ik me er zo aan of wil ik mn oren gewoon absolute rust/ stilte gunnen en trek ik de stekker er dus maar uit.
Zijn er meer mensen trouwens die last hebben van een zoemende wake up light? (tis echt maar een heel licht geluid hoor, maar ik heb nogal gevoelige orenik hoor bijv ook het geluid van een beeldscherm)
Verder: je hebt er niet minder slaap door nodig, je wordt hooguit iets uitgeruster wakker. Maar tis verder wel een fijn en multifunctioneel ding: wekker, radio, leeslamp
Nee, maar je gebruikte een achterlijke redenatie. Als je de zon gebruikt om wakker te worden dan sta je 's zomers om 5 uur op en 's winters om 10 uur op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 06:21 schreef Ben. het volgende:
[..]
Uhm, nee? Hoezo?
Ben je nou serieus op je pikkie getrapt omdat IK zo'n lamp niks vind?
Lees jij wel? Lees mijn eerst post nog is. Ik zei "Ik heb LIEVER..."quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, maar je gebruikte een achterlijke redenatie. Als je de zon gebruikt om wakker te worden dan sta je 's zomers om 5 uur op en 's winters om 10 uur op.
Ik heb hem aan mijn voeteneind staan (~1 meter 50 van mijn gezicht ongeveer) omdat daar mijn TV-kastje staat, het is ook mijn enige plek waar ik 'm kan neerzetten. Het is ook noodzaak bij mij omdat ik de wake-up light niet bij mijn hoofd kan verdragen. Ik krijg altijd de meest vage dromen of ik slaap helemaal niet zolang dat ding bij mijn hoofd staat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe ver moet ie eigenlijk van je af staan? 1 meter?
Want ik heb geen nachtkasje naast mijn kussen maar een bureau. Die staat hoger dan mijn slaaphoogte though. Geen probleem neem ik aan?
Ik moet zeggen dat het heerlijk wakker worden isquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
Zoveel wekkers en shit heb ik nog nooit gezien PiRANiA
Als mijn wekker af gaat sjees ik mijn bed al uit om hem meteen uit te doen. En dan spring ik er echt METEEN uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het heerlijk wakker worden is
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal
07:00 begint de wakeuplight met schijnen
07:10 gaat de radio aan (rechts)
07:25 gaat nachtlamp aan (tijdklok links)
07:25 gaat de wekker op de linkerspijl af
07:30 is de wakeuplight helemaal licht
07:35 gaat voor de zekerheid een wekker aan de andere kant van de kamer af
Duurt even, maar dan heb je ook wat
Dan heeft een wekker ook niet vel nut hè.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als mijn wekker af gaat sjees ik mijn bed al uit om hem meteen uit te doen. En dan spring ik er echt METEEN uit.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Ben. het volgende:
[..]
Dan heeft een wekker ook niet vel nut hè.
Een speciaal wake-up-light-plankjequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal
Ah dus zó werkt die.quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het grote voordeel van de lamp is dat hij vanaf een half uur voordat je wekker afgaat gaat branden, begint heel zwak en eindigt in fel licht (beetje zonsopgang). Op het moment dat je wekker dus afgaat is het licht en dat is voor veel mensen fijn.
Dat wel, maar je zei dat je er meteen weer in springt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij wekt me toch? Daarna ga ik naar buiten om mijn kranten te bezorgen.
Kun je niet gewoon zo'n wekker kopen met zo'n helicopterdingetje erin?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal
Dan ben je iig wakker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n wekker kopen met zo'n helicopterdingetje erin?
Die schiet er zo uit en de wekker houdt niet op met piepen totdat je je kamer hebt doorgezocht naar waar dat dingetje gebleven is.
Je zou zo'n gloeilamp natuurlijk ook kunnen vervangen voor een dimbare ledlamp he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet even beter lezen Ben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:50 schreef Ben. het volgende:
[..]
Dat wel, maar je zei dat je er meteen weer in springt.
dan moet je eerder naar bedje toequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Saninl het volgende:
Hmm, voor mij werkt hij niet echt dat ik kan zeggen: Wow, ik word echt uitgerust wakker ofzo. Ik ben altijd nog wel moe ..
Sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet even beter lezen Ben.
Als mijn wekker af gaat sjees ik mijn bed al uit om hem meteen uit te doen. En dan spring ik er echt METEEN uit.
quote:
Hoe laat heb je hem besteld? Als je hem en beetje vroeg heb besteld, gaat het vaak gelijk diezelfde dag de post op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:58 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Maakt niet uit.
Ben zo benieuwd naar mijn wake-up light.
Ik wil hemmmm
Hoop dat ze hem morgen nog verzenden.
Hm... Dan denk ik idd dat die morgen op de post gaat. Of het moet goede service zijn zoals bij Bol.com. Voor 22:00 bestend, morgen in huis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef Dionysiou het volgende:
18:08:41
Bij www.correct.nl
Kan niks vinden over levertijden
Inderdaad.. stond alleen ruim in voorraad. Dus dat zal gewoon meteen de deur uit gaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:12 schreef Ben. het volgende:
[..]
Hm... Dan denk ik idd dat die morgen op de post gaat. Of het moet goede service zijn zoals bij Bol.com. Voor 22:00 bestend, morgen in huis.
Die piepjes schijnen een bekend probleem te zijn maar het hoort niet. Als ik het heb stuur ik hem lekker meteen terug.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef ytram het volgende:
Ik ben ook al twee jaar een vrij tevreden gebruiker. Zeker in de winter als ik (voor mij vroeg) rond 07:00 op moet staan. De lamp maakt je lekker wakker. Voor mij het grootste nadeel zijn de piepjes en vogel geluiden. Vogels hou ik sowieso niet zo van en achter het piepje zit een irritante ruis (alsof je de zee hoort) Beter zou het zijn geweest als je ook kon kiezen voor alleen wekken door de lamp (en dan bijvoorbeeld je eigen wekker gebruiken, de lamp staat namelijk 1,5 meter van mijn bed af).
Je kan toch het geluid helemaal uit draaien of is dit niet bij alle versies zo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:39 schreef ytram het volgende:
Ik ben ook al twee jaar een vrij tevreden gebruiker. Zeker in de winter als ik (voor mij vroeg) rond 07:00 op moet staan. De lamp maakt je lekker wakker. Voor mij het grootste nadeel zijn de piepjes en vogel geluiden. Vogels hou ik sowieso niet zo van en achter het piepje zit een irritante ruis (alsof je de zee hoort) Beter zou het zijn geweest als je ook kon kiezen voor alleen wekken door de lamp (en dan bijvoorbeeld je eigen wekker gebruiken, de lamp staat namelijk 1,5 meter van mijn bed af).
Geen wonder dat jij een eenpersoonsbed hebtquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal
Er zit gewoon een volumeknop op jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Je kan toch het geluid helemaal uit draaien of is dit niet bij alle versies zo?
Zijn die nog te koop?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb zelf zo'n Wake Up Light (geen Philips) gekocht bij de Kruidvat deze zomer voor 30 euro.
Bij de Action hadden ze die geloof ik ook, maar ook daar weet ik niet of ze ze nog hebben.quote:
Die accu gaat toch geen hele dag mee?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:08 schreef renedis het volgende:
gebruik hierbij "Sleep Cycle" op je iPhone (als je in het bezit bent)
die werkt ook 30 min van te voren en speelt een heerlijk deuntje af als je op je lichtste punt ligt te slapen om vervolgens lekker wakker te worden.
je iPhone ligt in je bed:
[ afbeelding ]
waarna je de volgende dag je "slaap-patroon" kan zien:
[ afbeelding ]
dat patroon geloof ik niet zo zeer maar ik word er heerlijk wakker van.
Je moet 'm aan de stroom hangen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die accu gaat toch geen hele dag mee?
Nah, ik weet niet hoor, die modellen hadden ook veel moeite met dimbare spaarlampen, veel pikten ze gewoon niet. Ik heb het internet toentertijd afgezocht om de mogelijkheden ervan te bekijken maar die eerste modellen zijn niet echt geschikt voor andere lampen dan gloeilampen. De bouwkwaliteit van die eerdere modellen is nu ook niet echt om over naar huis te schrijven, de dim elektronica in dat ding was een broodje apart in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Je zou zo'n gloeilamp natuurlijk ook kunnen vervangen voor een dimbare ledlamp he.
Maar of dat nou een warm licht geeft (zonsopgang) weet ik niet.
En werkt ie?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:17 schreef Stevennn het volgende:
Gisteren mijn Wake-up Light binnen gekregenIk vind 'm een suk mooier dan dat oude model. En het radiogeluid vind ik ook mooi
Nog niet echt op gelet eigenlijk (vandaag vrij). Maar ik werd pas wakker toen de vogeltjes gingen fluiten (lamp stond op hoogste stand). Toen de wekker paar uur verzet en op radio gezet en weer verder geslapen. TOen werd ik een paar seconde voor de halfuur cyclus begon wakker (zag de lamp net naar z'n 1e stand springen), meteen weer in slaap gevallen en half uur later wakker door de radioquote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En werkt ie?
Word je frisser wakker?
Je kan het volume heel laag zitten maar bij die van mij niet uit...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:18 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Je kan toch het geluid helemaal uit draaien of is dit niet bij alle versies zo?
Jij bent een HOAX.quote:
Is dat zo'n oud model dan? Mijne (nieuwe) kan wel uitquote:Op woensdag 30 december 2009 18:46 schreef ytram het volgende:
[..]
Je kan het volume heel laag zitten maar bij die van mij niet uit...
Hoe is 't radiogeluid van die nieuwe vergeleken met die oude? Ervaring mee?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:17 schreef Stevennn het volgende:
Gisteren mijn Wake-up Light binnen gekregenIk vind 'm een suk mooier dan dat oude model. En het radiogeluid vind ik ook mooi
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:37 schreef m0ridin het volgende:
Heerlijk wakker worden met zo'n ding... mn vriendin heeft aan haar kant van het bed een wakeuplight staan en ik heb zelf nog een gewone wekker maar ga die ook vervangen door n wakeup light.
Niet zo'n WTF! wakker word aktie meer maar gewoon lekker geleidelijk met relaxede geluidjes
Weet iemand trouwens het verschil tussen de HF3475 en de HF3480? Zie geen verschillen in specs op de philipssite, alleen een 'wit' tegenover 'schemersimulatie' in de naamgeving?
nee helaasquote:Op woensdag 30 december 2009 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe is 't radiogeluid van die nieuwe vergeleken met die oude? Ervaring mee?
wat voor foutjes bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De 75 schijnt nogal veel schoonheidsfoutjes te hebben.
Geen dank.quote:
Zou goed kunnen natuurlijk dat je te weinig slaap gehad hebt waardoor je redelijk diep sliep toen de wekker afging.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:54 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb deze nacht 2 uur geslapen. Om 19.00 dacht ik ik ga even 2 uur slapen had de klok op 20.45 gezet. Maar ik werd niet wakker van het licht en geluid. Hoogste stand. Ik werd heel vaag wakker, maar niet wakker genoeg.
Misschien komt het doordat ik amper slaap heb gehad?
Ben benieuwd voor straks..
Inderdaad. Wel kut ik werd pas 22.00 wakkerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Zou goed kunnen natuurlijk dat je te weinig slaap gehad hebt waardoor je redelijk diep sliep toen de wekker afging.
Ik zou zeggen kijk even hoe je straks wakker wordt, wanneer je wat meer uitgerust bent.
Mailen met Philips, probleem uitleggen en vragen om een oplossingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:00 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb ook zo'n Philips Wake Up Light, maar warom hij in godsnaam uit zichzelf om 2:00 aangaat en dan nog vastloopt is mij een raadsel? En nee, het alarm staat op 7:00
Waar en hoe?quote:Op maandag 28 december 2009 08:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gebruikt iemand deze lamp en is hij het geld ook waard?
Zit te twijfelen om er een te kopen ivm cash back actie van Philips (¤20 of ¤30)
Er loopt juist een actie waarbij je de lamp op proef kan krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit serieus ook aan zo'n ding te denken. Als er 1 's morgens verrot zijn nest uit komt, ben ik het wel. Twijfel alleen of dit bij mij effectief gaat zijn. Waarschijnlijk slaap ik er gewoon plankgas doorheen. Je zou zo'n ding ff een week op proef moeten kunnen krijgen. Een wekker van pak hem beet een meier, vind ik iets te duur om doorheen te maffen.
Brb, ff treintje koppenquote:
WAAAAARRRquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er loopt juist een actie waarbij je de lamp op proef kan krijgen
quote:
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom lees ik dat nu pas![]()
Lijkt me niet. Mail met de klantenservice van Philipsquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:38 schreef Xeanor het volgende:
Ik heb er sinds kerst ook een, geniaal spul, ik vraag me alleen af of het normaal is dat er een, weliswaar hele zachte, hoogfrequente toon uit het ding komt? Als ik m'n gezicht van het ding weg draai is het niet meer te horen, ook alleen maar als de lamp en radio uit staan en het extreem stil is in mijn kamer hoor ik het. Anyway, is dat normaal?
Dat ligt aan de extra opties, zoals digitale FM radio. Het grootste verschil tussen de drie hoofdmodellen (de verschillende vormen) is dat de eerste een gloeilamp heeft, de tweede een halogeenlamp en de derde een spaarlamp. Ik heb er een met halogeen- en spaarlamp gehad en vond die met halogeenlamp fijner ligt geven, maar dat zal persoonlijk zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
Winter komt er weer aan, dus zit er over na te denken om ook zo een ding te halen.
Iemand een idee waar je ze goedkoop kunt halen? En waarom verschillen de modellen zo erg in prijs
is uber fijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:03 schreef Anno2012 het volgende:
Is ook fijn. Maar dan moet je wel normaal slaaptijd hebben, en niet bijv. pas om 3 uur gaan slapen terwijl je om 8 uur op moet. Want ook dan word je nog verrot wakker
True, maar dan nog is het fijner wakker worden dan met gewone wekker. Dat heb ik dit weekend wel gemerktquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:03 schreef Anno2012 het volgende:
Is ook fijn. Maar dan moet je wel normaal slaaptijd hebben, en niet bijv. pas om 3 uur gaan slapen terwijl je om 8 uur op moet. Want ook dan word je nog verrot wakker
Ik snooze er wel mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:12 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
is uber fijn.
alleen zoals met elke wekker geld uit bed gaan als je er wakker van word en niet snoozen.
kan ik me iets bij voorstellen. ik zou me elke keer de pleuris schrikken denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
net bij bol.com gekeken. pokke duur - voor mij althans -quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
Winter komt er weer aan, dus zit er over na te denken om ook zo een ding te halen.
Iemand een idee waar je ze goedkoop kunt halen? En waarom verschillen de modellen zo erg in prijs
Een ex maakte me ooit pissig wakker omdat ze dacht dat ze zich onwijs verslapen had voor d'r stage. Maar we waren dus uiteindelijk zo'n 10 minuten voordat de wekker daadwerkelijk zou gaan wakker. Zonder dat je je brak voelt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen. ik zou me elke keer de pleuris schrikken denk ik
Dat lijkt me logisch. Snoozen is ook een stomme uitvinding ook namelijk! Gewoon opstaan als je wekker gaat!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Alleen jammer dat met het snoozen het licht aan blijft staan.
Maar ik lig nog zo lekker warrumquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Snoozen is ook een stomme uitvinding ook namelijk! Gewoon opstaan als je wekker gaat!
Van een spaarlamp mag je wel minimaal 3000 branduren verwachten dus:quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef Saninl het volgende:
Hoe zit het met de lamp?
(wanneer) Moet je die vervangen?
Ja dat is waar je kunt hem vaak niet meer vervangen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef Inu het volgende:
Je kunt hem van sommigen ook niet vervangen, dan moet je een hele nieuwe kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |