Lees jij wel? Lees mijn eerst post nog is. Ik zei "Ik heb LIEVER..."quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, maar je gebruikte een achterlijke redenatie. Als je de zon gebruikt om wakker te worden dan sta je 's zomers om 5 uur op en 's winters om 10 uur op.
Ik heb hem aan mijn voeteneind staan (~1 meter 50 van mijn gezicht ongeveer) omdat daar mijn TV-kastje staat, het is ook mijn enige plek waar ik 'm kan neerzetten. Het is ook noodzaak bij mij omdat ik de wake-up light niet bij mijn hoofd kan verdragen. Ik krijg altijd de meest vage dromen of ik slaap helemaal niet zolang dat ding bij mijn hoofd staat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe ver moet ie eigenlijk van je af staan? 1 meter?
Want ik heb geen nachtkasje naast mijn kussen maar een bureau. Die staat hoger dan mijn slaaphoogte though. Geen probleem neem ik aan?
Ik moet zeggen dat het heerlijk wakker worden isquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
Zoveel wekkers en shit heb ik nog nooit gezien PiRANiA
Als mijn wekker af gaat sjees ik mijn bed al uit om hem meteen uit te doen. En dan spring ik er echt METEEN uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het heerlijk wakker worden is
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal
07:00 begint de wakeuplight met schijnen
07:10 gaat de radio aan (rechts)
07:25 gaat nachtlamp aan (tijdklok links)
07:25 gaat de wekker op de linkerspijl af
07:30 is de wakeuplight helemaal licht
07:35 gaat voor de zekerheid een wekker aan de andere kant van de kamer af
Duurt even, maar dan heb je ook wat
Dan heeft een wekker ook niet vel nut hè.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als mijn wekker af gaat sjees ik mijn bed al uit om hem meteen uit te doen. En dan spring ik er echt METEEN uit.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Ben. het volgende:
[..]
Dan heeft een wekker ook niet vel nut hè.
Een speciaal wake-up-light-plankjequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal
Ah dus zó werkt die.quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het grote voordeel van de lamp is dat hij vanaf een half uur voordat je wekker afgaat gaat branden, begint heel zwak en eindigt in fel licht (beetje zonsopgang). Op het moment dat je wekker dus afgaat is het licht en dat is voor veel mensen fijn.
Dat wel, maar je zei dat je er meteen weer in springt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij wekt me toch? Daarna ga ik naar buiten om mijn kranten te bezorgen.
Kun je niet gewoon zo'n wekker kopen met zo'n helicopterdingetje erin?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal
Dan ben je iig wakker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n wekker kopen met zo'n helicopterdingetje erin?
Die schiet er zo uit en de wekker houdt niet op met piepen totdat je je kamer hebt doorgezocht naar waar dat dingetje gebleven is.
Je zou zo'n gloeilamp natuurlijk ook kunnen vervangen voor een dimbare ledlamp he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste generatie is wel te vervangen, weet alleen niet of het een spaar- of gewone gloeilamp is. Binnenkort eens kijken
Je moet even beter lezen Ben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:50 schreef Ben. het volgende:
[..]
Dat wel, maar je zei dat je er meteen weer in springt.
dan moet je eerder naar bedje toequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:03 schreef Saninl het volgende:
Hmm, voor mij werkt hij niet echt dat ik kan zeggen: Wow, ik word echt uitgerust wakker ofzo. Ik ben altijd nog wel moe ..
Sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet even beter lezen Ben.
Als mijn wekker af gaat sjees ik mijn bed al uit om hem meteen uit te doen. En dan spring ik er echt METEEN uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |