Waar en hoe?quote:Op maandag 28 december 2009 08:17 schreef Dionysiou het volgende:
Gebruikt iemand deze lamp en is hij het geld ook waard?
Zit te twijfelen om er een te kopen ivm cash back actie van Philips (¤20 of ¤30)
Er loopt juist een actie waarbij je de lamp op proef kan krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit serieus ook aan zo'n ding te denken. Als er 1 's morgens verrot zijn nest uit komt, ben ik het wel. Twijfel alleen of dit bij mij effectief gaat zijn. Waarschijnlijk slaap ik er gewoon plankgas doorheen. Je zou zo'n ding ff een week op proef moeten kunnen krijgen. Een wekker van pak hem beet een meier, vind ik iets te duur om doorheen te maffen.
Brb, ff treintje koppenquote:
WAAAAARRRquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er loopt juist een actie waarbij je de lamp op proef kan krijgen
quote:
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom lees ik dat nu pas![]()
Lijkt me niet. Mail met de klantenservice van Philipsquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:38 schreef Xeanor het volgende:
Ik heb er sinds kerst ook een, geniaal spul, ik vraag me alleen af of het normaal is dat er een, weliswaar hele zachte, hoogfrequente toon uit het ding komt? Als ik m'n gezicht van het ding weg draai is het niet meer te horen, ook alleen maar als de lamp en radio uit staan en het extreem stil is in mijn kamer hoor ik het. Anyway, is dat normaal?
Dat ligt aan de extra opties, zoals digitale FM radio. Het grootste verschil tussen de drie hoofdmodellen (de verschillende vormen) is dat de eerste een gloeilamp heeft, de tweede een halogeenlamp en de derde een spaarlamp. Ik heb er een met halogeen- en spaarlamp gehad en vond die met halogeenlamp fijner ligt geven, maar dat zal persoonlijk zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
Winter komt er weer aan, dus zit er over na te denken om ook zo een ding te halen.
Iemand een idee waar je ze goedkoop kunt halen? En waarom verschillen de modellen zo erg in prijs
is uber fijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:03 schreef Anno2012 het volgende:
Is ook fijn. Maar dan moet je wel normaal slaaptijd hebben, en niet bijv. pas om 3 uur gaan slapen terwijl je om 8 uur op moet. Want ook dan word je nog verrot wakker
True, maar dan nog is het fijner wakker worden dan met gewone wekker. Dat heb ik dit weekend wel gemerktquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:03 schreef Anno2012 het volgende:
Is ook fijn. Maar dan moet je wel normaal slaaptijd hebben, en niet bijv. pas om 3 uur gaan slapen terwijl je om 8 uur op moet. Want ook dan word je nog verrot wakker
Ik snooze er wel mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:12 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
is uber fijn.
alleen zoals met elke wekker geld uit bed gaan als je er wakker van word en niet snoozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |