kan ik me iets bij voorstellen. ik zou me elke keer de pleuris schrikken denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste uitvinding sinds gesneden brood. Je wordt zo rustig wakker omdat het een zonsopkomst simuleert dat je nooit meer anders wil.
Ikzelf wordt vaak wakker voordat het ding ook daadwerkelijk geluid gaat maken, je schrikt dus niet meer wakker van een irritante wekker, maar je wordt natuurlijk wakker. Het is even wennen in het begin, je wordt namelijk wakker in een kamer vol licht en ik heb toen een aantal keer gedacht dat het al onwijs laat was en ik me verslapen had
net bij bol.com gekeken. pokke duur - voor mij althans -quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:18 schreef MagicIsland1 het volgende:
Winter komt er weer aan, dus zit er over na te denken om ook zo een ding te halen.
Iemand een idee waar je ze goedkoop kunt halen? En waarom verschillen de modellen zo erg in prijs
Een ex maakte me ooit pissig wakker omdat ze dacht dat ze zich onwijs verslapen had voor d'r stage. Maar we waren dus uiteindelijk zo'n 10 minuten voordat de wekker daadwerkelijk zou gaan wakker. Zonder dat je je brak voelt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen. ik zou me elke keer de pleuris schrikken denk ik
Dat lijkt me logisch. Snoozen is ook een stomme uitvinding ook namelijk! Gewoon opstaan als je wekker gaat!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef Scorpie het volgende:
Alleen jammer dat met het snoozen het licht aan blijft staan.
Maar ik lig nog zo lekker warrumquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Snoozen is ook een stomme uitvinding ook namelijk! Gewoon opstaan als je wekker gaat!
Van een spaarlamp mag je wel minimaal 3000 branduren verwachten dus:quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:48 schreef Saninl het volgende:
Hoe zit het met de lamp?
(wanneer) Moet je die vervangen?
Ja dat is waar je kunt hem vaak niet meer vervangen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef Inu het volgende:
Je kunt hem van sommigen ook niet vervangen, dan moet je een hele nieuwe kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |