Ik ook niet, maar je spreekt het uit als hef. Ik wel tenminstequote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef bascross het volgende:
Volgens mij is het ''hew'' in het Liwwadders. Alhoewel ik het niet 100% zeker weet.
quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hestou ook ander rottend vlees staan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet!!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
En 't komt allemaal bij Bavaria vandaan.quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef neen het volgende:
Inmiddels Export dat is ook goedkoop trouwens!
Het schijnt een ander recept te zijn. Beide ranzig.quote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En 't komt allemaal bij Bavaria vandaan.
Al dat goedkope spul een ander recept?quote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef neen het volgende:
[..]
Het schijnt een ander recept te zijn. Beide ranzig.
Niks mis meequote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef justmattie het volgende:
WIj hewwe/heffe altijd Heineken, omdat mn pa dat drinkt
Nou ja, andere herkomst ingredienten en andere hoeveelheden gok ik.quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Al dat goedkope spul een ander recept?
Zoveel kun je d'r ook weer niet aan veranderen.
Amstel is ook nog wel te drinkenquote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Niks mis mee
Mijn ouders hebben vaak Amstel.
Da's ook zoiets: Als ik Hertog Jan van de tap drink kan ik een avond doorhalen zonder één keer naar de wc te gaan.quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, andere herkomst ingredienten en andere hoeveelheden gok ik.
Maarja, het is toch ranzig.
Ik pak nog een om het af te leren.
tevens verkapt toiletbezoek
Da's pas lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef justmattie het volgende:
Als mn ouders op vakantie zijn, haal ik altijd een kratje Palm
Magie van de HJquote:Op maandag 28 december 2009 00:15 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Da's ook zoiets: Als ik Hertog Jan van de tap drink kan ik een avond doorhalen zonder één keer naar de wc te gaan.
Dat is wel tof!quote:Op maandag 28 december 2009 00:16 schreef neen het volgende:
Gisteren was ik nog in de Paddy's, daar hebben ze nu ook HJ ipv Grolsch
Wereldsquote:
Gewoon snel zoeken voor 'ie te ver gekromen is.quote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef neen het volgende:
Het is immers nog te koud om te gaan wildplassen
Belgen merken die dingen nietquote:Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wereldszo gingen wij eens met schoolreisje naar Belgie, met 6 man de kampwinkel in en wat kratten palm gehaald. Maar eerst met z'n zessen de flesjes Palm Speciale in de kratten van de gewone palm gedaan
quote:Op maandag 28 december 2009 00:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Gewoon snel zoeken voor 'ie te ver gekromen is.
Nee inderdaad, wij hadden lekkere palm speciale, en het scheelde leuk in de prijsquote:
Heb zelf ook van die avonden dat ik om het flesje moet.quote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef neen het volgende:
En inderdaad alleen voor vertrek naar huis het toilet bezocht!
Was ooit Amstel bij de Jumbo in de aanbieding.quote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, wij hadden lekkere palm speciale, en het scheelde leuk in de prijs
Was vooral mooi omdat het kassameisje te dom was om statiegeld te rekenen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Was ooit Amstel bij de Jumbo in de aanbieding.
7.50 voor een kratje.
Amstel was uitverkocht, dus mocht een nieuw kratje uitzoeken voor dezelfde prijs.
Dat werd natuurlijk een Palm
Jumbo is ook wel een goede zaak qua service enzo.... C1000 niet, daar hadden ze deze week Grolsch voor volgens mij 8.99 ik dat dus met wat lui halen speciaal auto geregeld. Was het op en naar Amstel gegaan, minder van smaak en 10% minder bier. Maar de prijs was niet 10% lager.quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Was ooit Amstel bij de Jumbo in de aanbieding.
7.50 voor een kratje.
Amstel was uitverkocht, dus mocht een nieuw kratje uitzoeken voor dezelfde prijs.
Dat werd natuurlijk een Palm
Echtquote:Op maandag 28 december 2009 00:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Was vooral mooi omdat het kassameisje te dom was om statiegeld te rekenen.
4 euro voor een kratje palm, dan smaken ze nog beter.
Voor het gouden hertquote:Op maandag 28 december 2009 00:23 schreef neen het volgende:
[..]
Jumbo is ook wel een goede zaak qua service enzo.... C1000 niet, daar hadden ze deze week Grolsch voor volgens mij 8.99 ik dat dus met wat lui halen speciaal auto geregeld. Was het op en naar Amstel gegaan, minder van smaak en 10% minder bier. Maar de prijs was niet 10% lager.
Kutzaak.
Maar ik kreeg wel Cambuur stickers en een stickerboek (gratis) waar ik gen donder mee doe.
Als je godseveel boodschappen hebt en meteen zegt dat je bier hebt vergeten ze het vaak aan te slaan, zo had ik laatst 3 kratjes gratis (inc. statiegeld) bij de poiesz.quote:Op maandag 28 december 2009 00:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Was vooral mooi omdat het kassameisje te dom was om statiegeld te rekenen.
4 euro voor een kratje palm, dan smaken ze nog beter.
klopt.quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je spreekt het uit als hef. Ik wel tenminste
Nu ik er over nadenk,quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef neen het volgende:
Inderdaad, dat is godsekut... helemaal als je nu in de Paddys aan de kant zit waar geen toilet is. Dan moet je helemaal teruglopen
Ben je wel eens in de Purple/Zen geweest? Toilet is nog exact hetzelfde, verder wat andere stoeltjes, lcd'tjes en ander verfje.quote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk,
Ben nog nooit naar het toilet geweest in de nieuwe Paddys.
Is het wat?
Hangen er nog posters boven de urinoirs?
Beetje leuk uitzicht?
Moet ik toch vaker naar de Poiesz toe!quote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef neen het volgende:
[..]
Als je godseveel boodschappen hebt en meteen zegt dat je bier hebt vergeten ze het vaak aan te slaan, zo had ik laatst 3 kratjes gratis (inc. statiegeld) bij de poiesz.
Ah, dus het toilet is niet echt speciaal een bezoek waard?quote:Op maandag 28 december 2009 00:25 schreef neen het volgende:
[..]
Ben je wel eens in de Purple/Zen geweest? Toilet is nog exact hetzelfde, verder wat andere stoeltjes, lcd'tjes en ander verfje.
Ja ik!quote:Op maandag 28 december 2009 00:26 schreef neen het volgende:
Het is minder dan dat het was... al iemand in de walrus geweest (die zit toch waar de paddy's eerst zat?)
Ik heb nog wel een foto van toen het nog Purple was.quote:Op maandag 28 december 2009 00:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, dus het toilet is niet echt speciaal een bezoek waard?
Bij de AH zijn ze zo dom, daar staat het IN de kar, je staat voor de kassa en alsnog slaan ze het niet aanquote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef neen het volgende:
[..]
Als je godseveel boodschappen hebt en meteen zegt dat je bier hebt vergeten ze het vaak aan te slaan, zo had ik laatst 3 kratjes gratis (inc. statiegeld) bij de poiesz.
Mn schoonzusje, vreten was wel lekker hoorde ikquote:Op maandag 28 december 2009 00:26 schreef neen het volgende:
Het is minder dan dat het was... al iemand in de walrus geweest (die zit toch waar de paddy's eerst zat?)
Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van toen het nog Purple was.
Jumbo wordt met de minuut minder leuk.quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze zo dom, daar staat het IN de kar, je staat voor de kassa en alsnog slaan ze het niet aan![]()
![]()
Inktvisringetjesquote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef neen het volgende:
Ik heb op de overpricede bittergarnituur nog nooit gegeten bij de Paddy's
Bij de Jumbo werkt een dame die ik ken, dus wordt het weer leukerquote:Op maandag 28 december 2009 00:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jumbo wordt met de minuut minder leuk.
Niet zo heel speciaal dus.quote:
Hangt er vanaf hoe lang je bentquote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Niet zo heel speciaal dus.
Doe mij Sybs maar.
Als je daar op je tenen staat kun je zo de Doelesteeg in kijken.
Ben vrij lang.quote:Op maandag 28 december 2009 00:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je bent
Ik ook, maar ik kan wel wat zienquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ben vrij lang.
En dan nog moet ik goed opletten.
Anders krijg ik smerige schoenen.
Overigens: Ik vind het wel een boeiend samenspel tussen die verticale lijn en die ovalen aan de ene kant en het geblokte patroon op de achtergrond aan de andere kant.quote:
Ik heb hem ook nog uit de oude paddy's en ook nog wel met de brilrand naar benedenquote:
mooi plaatsie.Hest die ok wat groater? (as in: heul groot?)quote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Disse hef ik op hyves als profielplaatje
Nee helaas, maar Paladijn het op Flickr ofzoiets wel huge plaatjes van de skyline bij nacht !quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
mooi plaatsie.Hest die ok wat groater? (as in: heul groot?)
Hoe ben je op 't idee gekomen?quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog uit de oude paddy's en ook nog wel met de brilrand naar beneden
Omdat ik stond te pissen en ik zag dat ding dat je niet staand mocht pissen, dat moest ik uiteraard vastleggenquote:Op maandag 28 december 2009 00:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hoe ben je op 't idee gekomen?
Dat foto's maken. Niet het pissen.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat ik stond te pissen en ik zag dat ding dat je niet staand mocht pissen, dat moest ik uiteraard vastleggen
QFTquote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat ik stond te pissen en ik zag dat ding dat je niet staand mocht pissen, dat moest ik uiteraard vastleggen
Vroeger, toen hadden ze nog onion-rings. Daar heb ik echt teveel geld aan uitgegeven.quote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Inktvisringetjes![]()
Bitterballen![]()
Cheesesticks
Vlammetjes![]()
Ik heb dagen gehad dat mijn hele avondeten bestond uit één portje bitterballen van de Irish Pub.
Ik weet nog wel dat ik daar eens stond te pissen met Koninginnedag, terwijl het pis er gewoon weer net zo hard aan de bovenkant uitliepquote:Op maandag 28 december 2009 00:40 schreef Ensaf het volgende:
Trouwens, het mooiste legale uitzicht tijdens het pissen heb je bij die paal op het parkeerpleintje van het Ruiterskwartier. Wat jullie?
Ik weet nog een keer dat ik daar stond en dat er toen een jongleur een een vlammenspuger stonden op te treden voor een of ander festival
Die van Shooters is kutquote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef Ensaf het volgende:
In de meeste kroegen waar ik ben, wil ik wel even op het Toilet kijken.
Kan een heleboel over de kroeg zeggen.
Ik kom er soms nog voor de Old Speckled Hen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef Kvack het volgende:
[..]
Vroeger, toen hadden ze nog onion-rings. Daar heb ik echt teveel geld aan uitgegeven.
Maar de nieuwe Paddy`s is niks. Alleen om de Guinness wil ik er nog wel eens komen.
Och, die zijn toch even lekker 2 weken dicht.quote:
Ik moest even nadenken, maar ik denk dat ik nu weet wat je bedoelt!quote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik daar eens stond te pissen met Koninginnedag, terwijl het pis er gewoon weer net zo hard aan de bovenkant uitliep![]()
![]()
![]()
![]()
Wel kut voor hun omzet. Maar dan moet je je maar aan de regels houdenquote:Op maandag 28 december 2009 00:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, die zijn toch even lekker 2 weken dicht.
Als in, het pis liep niet meer weg via het riool, maar kwam aan de bovenkant van de pisbak er weer uitquote:Op maandag 28 december 2009 00:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, maar ik denk dat ik nu weet wat je bedoelt!
Precies.quote:Op maandag 28 december 2009 00:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel kut voor hun omzet. Maar dan moet je je maar aan de regels houden
Ja dan snapte ik het toch goed!quote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als in, het pis liep niet meer weg via het riool, maar kwam aan de bovenkant van de pisbak er weer uit
Was in de doelesteeg geen plaats meer in dat rock cafequote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Precies.
Was op kerstavond nog op zoek naar een kroeg.
Alles was stampvol, dus we dachten maar even kijken.
Kwamen er voor een dichte deur te staan.
Te veel gedealt hoorde ik.quote:
Genot.quote:Op maandag 28 december 2009 00:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Te veel gedealt hoorde ik.
Scheen een groot drugsnest te zijn.
Die tassenwinkel op de hoek staat te koop.quote:Op maandag 28 december 2009 00:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was in de doelesteeg geen plaats meer in dat rock cafe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |