Schuttersquote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef Ensaf het volgende:
OT: Ik voel nu wel een pauper met mijn schutters.
Wie betaald het anders danquote:Op maandag 28 december 2009 00:00 schreef neen het volgende:
Wat kost zo'n kratje dan? Als ik m'n bier zelf moet betalen haal ik altijd aanbiedingsbier![]()
WAT MUT DAT BEEST HIER INNE WINTER?quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef justmattie het volgende:
GODVER EEN STEEKMUG WAAR KOMT DIE FUT![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is godse goedkoop, niet dat er een Jumbo bij mij in de buurt isquote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef Ensaf het volgende:
Schutters kost een euro of 10, inclusief statiegeld.
Dus zo'n 6.40
Global warming weest welquote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
WAT MUT DAT BEEST HIER INNE WINTER?
Daar kijk ik ook wekelijksquote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Ensaf het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/ blijft een mooie website.
Hehequote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik in Liwwadden ben betalen mien ouders, wat denkstou!
Wat hij oek kwam doen... RIP aan z'n broers, zussen en familiequote:Op maandag 28 december 2009 00:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
WAT MUT DAT BEEST HIER INNE WINTER?
Ja maar het raam heeft 3 weken op kierstand gestand, daar komen muggen niet doorheenquote:
Zal het proberen te onthouden voor as ik ze zie in de zomer.quote:Op maandag 28 december 2009 00:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Wat hij oek kwam doen... RIP aan z'n broers, zussen en familie![]()
[..]
Must die ouwe pizzadozen ook oprúme.quote:Ja maar het raam heeft 3 weken op kierstand gestand, daar komen muggen niet doorheen
Staan hier nietquote:Op maandag 28 december 2009 00:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthouden voor as ik ze zie in de zomer.
[..]
Must die ouwe pizzadozen ook oprúme.
Ja, compenseren dusquote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef Ensaf het volgende:
Dat van mij hadden dus ook gewoon 2 moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |