Ik heb nog wel een foto van toen het nog Purple was.quote:Op maandag 28 december 2009 00:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, dus het toilet is niet echt speciaal een bezoek waard?
Bij de AH zijn ze zo dom, daar staat het IN de kar, je staat voor de kassa en alsnog slaan ze het niet aanquote:Op maandag 28 december 2009 00:24 schreef neen het volgende:
[..]
Als je godseveel boodschappen hebt en meteen zegt dat je bier hebt vergeten ze het vaak aan te slaan, zo had ik laatst 3 kratjes gratis (inc. statiegeld) bij de poiesz.
Mn schoonzusje, vreten was wel lekker hoorde ikquote:Op maandag 28 december 2009 00:26 schreef neen het volgende:
Het is minder dan dat het was... al iemand in de walrus geweest (die zit toch waar de paddy's eerst zat?)
Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van toen het nog Purple was.
Jumbo wordt met de minuut minder leuk.quote:Op maandag 28 december 2009 00:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de AH zijn ze zo dom, daar staat het IN de kar, je staat voor de kassa en alsnog slaan ze het niet aan![]()
![]()
Inktvisringetjesquote:Op maandag 28 december 2009 00:29 schreef neen het volgende:
Ik heb op de overpricede bittergarnituur nog nooit gegeten bij de Paddy's
Bij de Jumbo werkt een dame die ik ken, dus wordt het weer leukerquote:Op maandag 28 december 2009 00:30 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jumbo wordt met de minuut minder leuk.
Niet zo heel speciaal dus.quote:
Hangt er vanaf hoe lang je bentquote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Niet zo heel speciaal dus.
Doe mij Sybs maar.
Als je daar op je tenen staat kun je zo de Doelesteeg in kijken.
Ben vrij lang.quote:Op maandag 28 december 2009 00:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je bent
Ik ook, maar ik kan wel wat zienquote:Op maandag 28 december 2009 00:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ben vrij lang.
En dan nog moet ik goed opletten.
Anders krijg ik smerige schoenen.
Overigens: Ik vind het wel een boeiend samenspel tussen die verticale lijn en die ovalen aan de ene kant en het geblokte patroon op de achtergrond aan de andere kant.quote:
Ik heb hem ook nog uit de oude paddy's en ook nog wel met de brilrand naar benedenquote:
mooi plaatsie.Hest die ok wat groater? (as in: heul groot?)quote:Op maandag 28 december 2009 00:07 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Disse hef ik op hyves als profielplaatje
Nee helaas, maar Paladijn het op Flickr ofzoiets wel huge plaatjes van de skyline bij nacht !quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
mooi plaatsie.Hest die ok wat groater? (as in: heul groot?)
Hoe ben je op 't idee gekomen?quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog uit de oude paddy's en ook nog wel met de brilrand naar beneden
Omdat ik stond te pissen en ik zag dat ding dat je niet staand mocht pissen, dat moest ik uiteraard vastleggenquote:Op maandag 28 december 2009 00:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hoe ben je op 't idee gekomen?
Dat foto's maken. Niet het pissen.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat ik stond te pissen en ik zag dat ding dat je niet staand mocht pissen, dat moest ik uiteraard vastleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |