Ik ook niet, maar je spreekt het uit als hef. Ik wel tenminstequote:Op maandag 28 december 2009 00:08 schreef bascross het volgende:
Volgens mij is het ''hew'' in het Liwwadders. Alhoewel ik het niet 100% zeker weet.
quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hestou ook ander rottend vlees staan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet!!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
En 't komt allemaal bij Bavaria vandaan.quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef neen het volgende:
Inmiddels Export dat is ook goedkoop trouwens!
Het schijnt een ander recept te zijn. Beide ranzig.quote:Op maandag 28 december 2009 00:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
En 't komt allemaal bij Bavaria vandaan.
Al dat goedkope spul een ander recept?quote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef neen het volgende:
[..]
Het schijnt een ander recept te zijn. Beide ranzig.
Niks mis meequote:Op maandag 28 december 2009 00:11 schreef justmattie het volgende:
WIj hewwe/heffe altijd Heineken, omdat mn pa dat drinkt
Nou ja, andere herkomst ingredienten en andere hoeveelheden gok ik.quote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Al dat goedkope spul een ander recept?
Zoveel kun je d'r ook weer niet aan veranderen.
Amstel is ook nog wel te drinkenquote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Niks mis mee
Mijn ouders hebben vaak Amstel.
Da's ook zoiets: Als ik Hertog Jan van de tap drink kan ik een avond doorhalen zonder één keer naar de wc te gaan.quote:Op maandag 28 december 2009 00:13 schreef neen het volgende:
[..]
Nou ja, andere herkomst ingredienten en andere hoeveelheden gok ik.
Maarja, het is toch ranzig.
Ik pak nog een om het af te leren.
tevens verkapt toiletbezoek
Da's pas lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 00:12 schreef justmattie het volgende:
Als mn ouders op vakantie zijn, haal ik altijd een kratje Palm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |