QFTquote:Op maandag 28 december 2009 00:38 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat ik stond te pissen en ik zag dat ding dat je niet staand mocht pissen, dat moest ik uiteraard vastleggen
Vroeger, toen hadden ze nog onion-rings. Daar heb ik echt teveel geld aan uitgegeven.quote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Inktvisringetjes![]()
Bitterballen![]()
Cheesesticks
Vlammetjes![]()
Ik heb dagen gehad dat mijn hele avondeten bestond uit één portje bitterballen van de Irish Pub.
Ik weet nog wel dat ik daar eens stond te pissen met Koninginnedag, terwijl het pis er gewoon weer net zo hard aan de bovenkant uitliepquote:Op maandag 28 december 2009 00:40 schreef Ensaf het volgende:
Trouwens, het mooiste legale uitzicht tijdens het pissen heb je bij die paal op het parkeerpleintje van het Ruiterskwartier. Wat jullie?
Ik weet nog een keer dat ik daar stond en dat er toen een jongleur een een vlammenspuger stonden op te treden voor een of ander festival
Die van Shooters is kutquote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef Ensaf het volgende:
In de meeste kroegen waar ik ben, wil ik wel even op het Toilet kijken.
Kan een heleboel over de kroeg zeggen.
Ik kom er soms nog voor de Old Speckled Hen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef Kvack het volgende:
[..]
Vroeger, toen hadden ze nog onion-rings. Daar heb ik echt teveel geld aan uitgegeven.
Maar de nieuwe Paddy`s is niks. Alleen om de Guinness wil ik er nog wel eens komen.
Och, die zijn toch even lekker 2 weken dicht.quote:
Ik moest even nadenken, maar ik denk dat ik nu weet wat je bedoelt!quote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik daar eens stond te pissen met Koninginnedag, terwijl het pis er gewoon weer net zo hard aan de bovenkant uitliep![]()
![]()
![]()
![]()
Wel kut voor hun omzet. Maar dan moet je je maar aan de regels houdenquote:Op maandag 28 december 2009 00:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Och, die zijn toch even lekker 2 weken dicht.
Als in, het pis liep niet meer weg via het riool, maar kwam aan de bovenkant van de pisbak er weer uitquote:Op maandag 28 december 2009 00:44 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, maar ik denk dat ik nu weet wat je bedoelt!
Precies.quote:Op maandag 28 december 2009 00:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel kut voor hun omzet. Maar dan moet je je maar aan de regels houden
Ja dan snapte ik het toch goed!quote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als in, het pis liep niet meer weg via het riool, maar kwam aan de bovenkant van de pisbak er weer uit
Was in de doelesteeg geen plaats meer in dat rock cafequote:Op maandag 28 december 2009 00:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Precies.
Was op kerstavond nog op zoek naar een kroeg.
Alles was stampvol, dus we dachten maar even kijken.
Kwamen er voor een dichte deur te staan.
Te veel gedealt hoorde ik.quote:
Genot.quote:Op maandag 28 december 2009 00:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Te veel gedealt hoorde ik.
Scheen een groot drugsnest te zijn.
Die tassenwinkel op de hoek staat te koop.quote:Op maandag 28 december 2009 00:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was in de doelesteeg geen plaats meer in dat rock cafe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |