Ik heb zélf wel over bekende grootouders gepost (uit mijn hoofd: Tineke Schouten, Bennie Jolink en volgens mij ook André Rieu)quote:AMSTERDAM - Liesbeth List is dolblij. Haar dochter Elisah is inmiddels achttien weken zwanger.
"'We krijgen een kind!'" Dat zeg ik nu nog", vertelt Liesbeth in RTL Boulevard. "Ik vind oma nog zo'n raar begrip voor mij. Maar het is helemaal prachtig en goed en alles erop en er aan."
Het eerste kleinkind van de zangeres komt in een gespreid bedje terecht. "We zitten eraan te denken om bij ons ook een kinderkamer te maken, want oma, haha nu zeg ik het toch zelf, gaat natuurlijk hartstikke vaak oppassen."
Kan allemaal hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb zélf wel over bekende grootouders gepost (uit mijn hoofd: Tineke Schouten, Bennie Jolink en volgens mij ook André Rieu)Maar ik weet nooit zeker of het nou wel of niet de bedoeling is. Dus ik dacht " 'k vroag het ff"
Sta je daar zo vroeg voor op?quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:36 schreef June. het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon al bekend?
Zij speelde ook in Angela's Ashes en zo.quote:English actress Emily Mortimer is a mom-of-two!
The Pink Panther star welcomed daughter May via c-section on Friday, Jan. 15 in New York City, according to the UK’s Telegraph newspaper. Just three days later, Emily’s sister Rosie delivered a son in London. Their mom Penny confirmed the happy news, noting:
“It has been a very exciting few days.”
May is the second child for Emily and husband Alessandro Nivola, who married in 2003. She joins big brother Samuel John, 6, at home.
Ik vind het erger voor een volwassene. Dexquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, je gaat niet je beide zoons Sem noemen...
Ik vind Dex ook opzich wel leuk. Stoer, krachtig. Maar bij een babytje? Ik geloof het niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:36 schreef June. het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon al bekend?
Ik vroeg het me ook af.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij houdt ons expres lang in spanning, zodat we aan z'n lip hangen straks van nieuwsgierigheid![]()
Of zou hij het altijd geheim willen houden?
Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij houdt ons expres lang in spanning, zodat we aan z'n lip hangen straks van nieuwsgierigheid![]()
Of zou hij het altijd geheim willen houden?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?
Haha, coschappen is hard werken en vroeg opstaan.. Dus voor die tijd moet ik natuurlijk wel even alle roddels en showbizznieuws lezenquote:
In de Viva van vorige week nog niet. vandaag is er weer een nieuwe uitgekomen; nog viva leden hier?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?
quote:Dochter voor 'Mega Mindy'
AMSTERDAM - Actrice Free Souffriau, bij het grote publiek bekend als Mega Mindy, is zaterdag bevallen van een dochter.
Lola is het tweede kindje voor Free en haar echtgenoot Miguel Wiels. Het echtpaar heeft al een zoon, Wolf.
“Het is het tweede wonder dat ons op amper twee jaar tijd overkomt. Ze lijkt gelukkig heel erg op haar mooie mama. We zijn enorm trots op haar, het leven is mooi", laat de trotse vader weten.
Free neemt de komende tijd niet al te veel hooi op haar vork. “Ik ga het de komende maanden heel rustig aan doen om volop te genieten van mijn twee kindjes”. Lachend voegt ze daaraan toe: “Nog twee te gaan!”
Echt een leuke naam Lola, zo zou ik mijn toekomstige dochtertjequote:
Nee, niet doen! Precies om de laatste redenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Echt een leuke naam Lola, zo zou ik mijn toekomstige dochtertjeook wel willen noemen, maar ik vindt het toch ook een beetje een ordi naam... lastig lastig....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Die Miguel Wiels, is dat niet die k3-componist?
quote:Tila Tequila found time between her numerous twitter updates to announce that The Game is the father of her unborn child. The Game denies that he is the father and claims that he barely knows the reality TV star. The 28-year-old Penthouse model is firing back at the rapper, RadarOnline reports.
“Game, I don’t need to bicker and fight with you love, when I know a lot of shady things about you, that I can sell you out on but I’m not. You know damn straight everything you said in that video [interview in which he denies he is the father] is a lie! Why would you do that??? But I don’t even care."
Tila, who was engaged to the late Casey Johnson, said that there will soon be indisputable proof: "Just wait nine months for my paternity test. I’m not worried about it. Game has nine months to live out all of his fun lies. Live it up baby!"
"Nine months from now, it’s the big paternity test day! Now THAT doesn’t lie, unlike you sir.”
Is dat slecht voor de baby danquote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
Deze week in een of ander roddelblad, pics van Katja S. die softijs loopt te slobberen op straat...je zou toch denken dat iemand die al een miskraam achter de rug heeft elk risico uit de weg wil gaan.
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
Deze week in een of ander roddelblad, pics van Katja S. die softijs loopt te slobberen op straat...je zou toch denken dat iemand die al een miskraam achter de rug heeft elk risico uit de weg wil gaan.
Ik weet wel dat je bij softijs sneller Salmonellavergiftiging (dacht ik) kan oplopen, maar ik weet niet of ze daarop doelt...quote:Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef rena het volgende:
[..]
Is dat slecht voor de baby dan? Heb er nog nooit van gehoord dat dat niet mag..
Nee, volgens mij loop je meer kans besmet te raken met de bacterie Listeria, ofwel Listeriosis. Symptomen zijn tijdens de zwangerschap ongeveer hetzelfde als de griep, maar uiteindelijk heb je meer kans op een miskraam, een prematuur of een doodgeboren baby. Als het vroeg wordt ontdekt is het wel te behandelen met antibiotica, maar dat is vaak het probleem. Zwangeren zien het vaak niet als iets ernstigs en wimpelen het af als symptoom van het zwanger zijn. Zelfde reden waarom je ook liever geen rauw vlees (filet americain), niet gepastureerde melkpoducten of ongewassen groente/fruit eet als je zwanger bent.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je bij softijs sneller Salmonellavergiftiging (dacht ik) kan oplopen, maar ik weet niet of ze daarop doelt...
Overigens; alsof je je niet vooral op je gezin kunt richten als je geen bakken met geld hebtquote:AMSTERDAM - Gisele Bündchen is op een natuurlijke manier bevallen van zoontje Benjamin.
om in haar eigen penthouse in Boston te bevallen, in de badkamer welteverstaan. "Mijn zoon is geboren in de badkuip", vertelt ze in het Braziliaanse tijdschrift Fantastico.
Gisele zou zich de komende paar maanden vooral willen richten op haar gezin. "Ze neemt zeker een pauze", laat een bron weten. "En waarom niet? Ze heeft bakken met geld, en een knappe echtgenoot die ze aanbidt."
Maar dát zal je door de verloskundige ook verteld worden. Over softijs heb ik ze nog nooit gehoord. En ook bij het voedingscentrum noemen ze softijs niet. Ongepasturiseerde melk alleen icm kaas.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:46 schreef June. het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom je ook liever geen rauw vlees (filet americain), niet gepastureerde melkpoducten of ongewassen groente/fruit eet als je zwanger bent.
Echt lullig ook van hem dat hij het ontkend.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:23 schreef kvd het volgende:
Onze basketcase Tila heeft bekend gemaakt wie de vader van haar kind is....alleen ontkent hij het in alle toonaarden....
[..]
Even gegoogeld:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar dát zal je door de verloskundige ook verteld worden. Over softijs heb ik ze nog nooit gehoord. En ook bij het voedingscentrum noemen ze softijs niet. Ongepasturiseerde melk alleen icm kaas.
quote:The machines used to dispense soft-serve ice cream might be cleaned every day but this cleaning does not necessarily sterilize the equipment. Ice cream is coming out of this machine through small tubes and might get stuck within tiny crevices in the machine itself that are not easily reached for cleaning. As this happens over and over and the old ice cream sits for long periods of time bacteria such as Listeria can begin to grow, contaminating the food product as it is dispensed and then eaten.
Ach, het zal mij dan weer niks verbazen als die sneue Tequila helemaal niet zwanger blijkt. Hoe vaak heeft ze dat gerucht nu al niet verspreid?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Echt lullig ook van hem dat hij het ontkend.
Ik bedoel, alsof niet iedereen gelijk aan hem dacht toen ze haar lover omschreef als een indomix die in zijn thuisland Zweden vet beroemd is...
Dat wist ik niet! Weer wat geleerd!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:46 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, volgens mij loop je meer kans besmet te raken met de bacterie Listeria, ofwel Listeriosis. Symptomen zijn tijdens de zwangerschap ongeveer hetzelfde als de griep, maar uiteindelijk heb je meer kans op een miskraam, een prematuur of een doodgeboren baby. Als het vroeg wordt ontdekt is het wel te behandelen met antibiotica, maar dat is vaak het probleem. Zwangeren zien het vaak niet als iets ernstigs en wimpelen het af als symptoom van het zwanger zijn. Zelfde reden waarom je ook liever geen rauw vlees (filet americain), niet gepastureerde melkpoducten of ongewassen groente/fruit eet als je zwanger bent.
Ik zeg niet dat er geen listeriabacterie in softijs kan zitten, ik zeg alleen dat je als Nederlandse zwangere volgens mij niet ontraden wordt om softijs te eten. Dus zo gek is het niet dat Katja dat eet.quote:
quote:Juan Pablo Montoya Expecting Third Child
Tags: Dads, Expecting
Getty Images for NASCAR
The NASCAR season is already shaping up to be quite a year — at least off the racetrack!
Joining fellow drivers Jimmie Johnson, Elliot Sadler and Carl Edwards in what appears to be a NASCAR baby boom, Juan Pablo Montoya, 34, took to Twitter to reveal he and his wife Connie will welcome a new addition to the family this July.
“By the way the wife is pregnant with our third child!!! Very happy about it!!!!”
Baby-on-the-way will join Sebastian, 5, and Paulina, 3.
Jimmie and his wife Chandra will also welcome their first child in July, while Elliot and his wife Amanda will become first-time parents to a boy in March. Carl Edwards and wife Kate expect a daughter in mid-February.
Leuke naam, Lola!quote:
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)ey_is_zwanger__.htmlquote:Edsilia Rombley is in verwachting. Zij en haar man, producer Tjeerd Oosterhuis, verwachten hun eerste kindje begin augustus.„Edsilia is sinds een week de veilige drie maanden over”, liet haar manager gisteravond weten.
Vorige week werd bekend dat de 31-jarige zangeres ’nee’ had gezegd tegen de Tros om een artiest te begeleiden met het nummer Ik ben verliefd, Sha-la-lie, geschreven door Pierre Kartner voor het Songfestival.
Eerder liet Edsilia in deze krant weten een kinderwens te hebben. „Kinderen wil ik dolgraag, maar nu nog niet. Ik vind het leven samen met Tjeerd nu nog veel te leuk. Maar dan komt er toch weer zo’n dilemma om de hoek kijken. Je biologische klok is aan het tikken en je weet niet eens of je wel kindjes kunt krijgen. Dus wanneer ga je er dan aan beginnen?"
Edsilia en Tjeerd zijn sinds 1 september 2006 getrouwd.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef Smikke het volgende:
De softijs en de gevolgen ervan daargelaten, ik ben eigenlijk benieuwder naar pics van een zwangere Katja.
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef Vivi het volgende:
Joh. Het lijkt wel een ingepakte leverworst.
Wat leuk voor ze!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)ey_is_zwanger__.html
Dat was bij Filemon ook zo. Ik las toen in de Viva dat hij zo van zijn vrijheid genoot en dat een kindje iets van de verre toekomst zou zijn, terwijl zijn vriendin toen al lang zwanger was.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik weet niet hoe oud dat artikel in die krant was dat ze nog niet aan kinderen toe waren, meestal zijn de BN'ers zwanger als ze in een interview over een kinderwens beginnen, ik kan even geen voorbeelden bedenken maar vaak valt het me op.
Oh ja toch, onze favoriet accessoire-Kim Lian van der MeyDie riep dat ze toch wel graag een tweede willen en ondertussen was ze al breeduit zwanger.
Daar heb je gelijk in, het is denk ook gewoon omdat het een foto van een beweeg-dans-moment isquote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Op straat zie ik erger en in OUD ook
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Op straat zie ik erger en in OUD ook
Ben benieuwd...quote:Na aanhoudende geruchten, stelt MSN Starlounge toch maar eens hardop de vraag. Is Renate Verbaan (30) weer zwanger? Bekend is dat de Net 5-presentatrice en haar RTL Boulevard-man in ieder geval van plan zijn dit jaar in het huwelijksbootje te stappen, maar volgens insiders zou er inmiddels ook een vierde gezinslid op komst zijn.
Afgelopen zondag werd het showbizzkoppel nog op de AIFW gespot bij de show van Replay. Er heerste een feestelijke stemming op de laatste dag van de Fashion Week, waardoor het nogal opviel dat Winston Gerschtanowitz (33), zoals de meeste aanwezigen, genoot van een glas champagne, terwijl Renate een blikje cola light aan haar mond zette. Dat de blondine er ook nog eens stralend uitziet, is de zoveelste hint in de richting van een zwangerschap.
Het management van Renate Verbaan liet dinsdagmiddag aan MSN Starlounge weten "nog even niets te kunnen zeggen" op de geruchten
Vanavond maar even RTL Boulevard kijken dan... wie weet wil Winston het zelf aankondigen...!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Start net MSN op, komt dat pop-up schermpje: "Exculsief Renate Verbaan zwanger".
En wat zeggen ze?
[..]
Ben benieuwd...
Dat wordt hoogzwanger trouwen danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vanavond maar even RTL Boulevard kijken dan... wie weet wil Winston het zelf aankondigen...!
Of nog maar even niet trouwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt hoogzwanger trouwen danBen benieuwd of het waar is, vast wel
quote:LOS ANGELES - Courteney Cox wordt op 45-jarige leeftijd voor de tweede maal moeder. De voormalige Friends-actrice verklapte aan een paar vrienden dat ze in juli zal bevallen.
"Ze probeert al zo lang om opnieuw zwanger te worden. Nu het gelukt is, is ze door het dolle heen", vertelt een insider in de 'National Enquirer'.
Cox had verschillende IVF-behandelingen nodig om zwanger te raken. "De set van Cougar Town (een Amerikaanse sitcom) moest in november stilgelegd worden omdat ze moest rusten", aldus de bron. "Courteney is heel voorzichtig: ze heeft in het verleden al genoeg miskramen gehad en wil de pijn van zo'n verlies niet meer meemaken."
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
45ik vind dat echt te oud voor kindjes krijgen...
Je mag vinden wat je wil. En ja ze heeft al een kind maar ik snap wel dat een tweede ook heel heel gewenst kan zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef DarkElf het volgende:
ze heeft toch al kindjes dacht ik?
maar sowieso, ik mag dat toch te oud vinden?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ze kiest daar toch ook niet zelf voor? Ze kon gewoon niet zwanger worden.. Wees blij dat het haar nog gelukt is voor het niet meer kan.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat celebs gewend zijn te kunnen krijgen (kopen) wat ze willen. Dus ook een kindje.
Sarah Jessica Parker (ook rond de 45) heeft toch ook uiteindelijk een draagmoeder incl. eicel gekocht om toch nog maar die kinderwens te vervullen na bleek dat ze ze zelf niet meer kon krijgen?
quote:Report: Eminem & Kim Scott Are Expecting Their Second Child
Marshall Mathers - a.k.a. Eminem - and his ex-wife Kim Scott are back together and expecting their second child, Star reports. On and off since high school, the couple have been wed and divorced twice. The famous rapper once wrote a song about killing her, only to have Kim attempt suicide before suing the rapper for defamation due to the song.
"When he came into Kim's life again in a romantic way, she was floored," says a source. "Kim's pregnancy is going smoothly."
The couple is rumored to be having a boy. They are already parents to 14-year-old daughter Hailie Jade. Eminem adopted two other daughters: Alaina "Lainey" Mathers, the child of Kim's sister, and Whitney, Eminem's step daughter.
Dat is toch die vrouw waar hij soms zo liefkozend over rapt?quote:
dat konden ze ook....en van schieten komt scheiden en dan maar weer eens trouwen en een kindje krijgen...ik snap hem ook niet hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja! Dacht dat die elkaar wel konden schieten?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:58 schreef kvd het volgende:
Touriya is bevallen
[quote]Greg Vaughan & Wife Welcome Second Son: Caven Thomas!
General Hospital star Greg Vaughan and wife Touriya Haoud have welcomed a second son: Cavan Thomas! The proud papa took to Twitter to announce the happy news.
Touriya & I are pleased to announce the birth of Cavan Thomas Vaughan who was born on 1/19/2010 @ 1:19pm. Exact weight/size of his Big Brother!! 7lbs 15oz - 20 in long."
Greg, 36, played Lucky Spencer on General Hospital and is set to star on 90210 soon.
The couple are already parents to 2 ½-year-old Jathan James.
Congratulations to the Haoud-Vaughan family!
quote:Not True! Eminem Isn't Back With Kim!
Filed under: Eminem
It's only a rumor!
According to the rapper's label, Interscope Records, Eminem and ex-wife Kim Mathers are neither romantically involved NOR having another child together, as previously speculated.
Says a rep for the rapper:
Contrary to false rumors spread by unreliable tabloids, Marshall and Kim Mathers are not romantically reunited in any way, nor are they expecting a child together. They are a divorced couple who share custody of their daughter and maintain a friendly relationship.
Probably for the better!
Dat dacht ik ook ja! Ik dacht je spreekt het uit als, Keeefen..quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet wist dat je Caven als Kevin uitspreekt?Ik zie ze net op Boulevard en hoor ineens "Kevin" en denk "huh"
Ik dacht cave-nquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja! Ik dacht je spreekt het uit als, Keeefen..
Ja denk ook wel dat ik dat bedoelde!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht cave-nOf bedoel jij dat ook?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat ik dat bedoelde!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef Grunsfan het volgende:
Maar hoe zit het nou met de dochter van Filemon???
in de viva een hele column over zijn dochter maar geen naamquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
! Geen idee, iemand nog iets in de Viva gespot?
bij 'palingsoap' vertelde hij nog dat ze borstvoeding gaf en kolfde. Maar daarnA heeft ze in het ziekenhuis gelegen dus wellicht overgestapt op kv.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Dex een heel leuke naam. Is wat mij betreft een optie voor een tweede.![]()
In een of ander programma vertelde Xander trouwens dat ze de laatste fles om 11 uur gaven ter bevordering van het doorslapen. Het kind was toen een dag of 5 oud.Nog een grote ergernis: volgens Touriya was de keizersnee gewoonweg ideaal.
![]()
En die smalende opmerkingen over het figuur van Katja begrijp ik niet. Ze ziet er prachtig uit, zelfs in beweging. Mooie ronde buik.
Het is me erom te doen dat hun baby er nog maar net is en hij nu al bezig is met doorslapen. Dream on, Xander. En ik dacht ook heel gemeen: Die eerste heb je zeker niet van dichtbij meegemaakt toen die er net was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
bij 'palingsoap' vertelde hij nog dat ze borstvoeding gaf en kolfde. Maar daarnA heeft ze in het ziekenhuis gelegen dus wellicht overgestapt op kv.
Ik wilde het hier toen nog plaatsen, maar heb me ingehoudenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een grote ergernis: volgens Touriya was de keizersnee gewoonweg ideaal.[/sub]
Ja. Iets meer dan 3 maanden nu.quote:
Mja, misschien heeft hij wel gewoon geluk en slaapt Dex van 11 tot een uur of 6.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is me erom te doen dat hun baby er nog maar net is en hij nu al bezig is met doorslapen. Dream on, Xander. En ik dacht ook heel gemeen: Die eerste heb je zeker niet van dichtbij meegemaakt toen die er net was.
quote:Vierde kind voor Boris Becker
Uitgegeven: 10 februari 2010 22:32
Laatst gewijzigd: 10 februari 2010 22:33
HAMBURG - De Duitse oud-tennisser Boris Becker en zijn Nederlandse vrouw Sharlely 'Lilly' Kerssenberg hebben een baby gekregen.
Het gaat om het vierde kind voor de 42-jarige Becker, die al eens getrouwd was en meerdere relaties had.
Zijn jongste aanwinst, een zoon, kreeg de naam Amadeus. Hij woog 3500 gram en was 59 centimeter lang. Becker huwde op 12 juni vorig jaar met Kerssenberg (33).
quote:Knocked Up With Baby #3!!!
Filed under: Baby Blabber > Thomas Beatie
Thomas Beatie couldn't be one-upped by yet another transgendered pregnant man!
Beatie, who has given birth to two kids in the past two years, is reportedly preggers for the third time!!
No word on how far along Thomas is, but we wish him a healthy and happy pregnancy!
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://www.perezhilton.com/#ixzz0fAiU5yYY
Celebrity Juice, Not from Concentrate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |