abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77349202
quote:
AMSTERDAM - Liesbeth List is dolblij. Haar dochter Elisah is inmiddels achttien weken zwanger.

"'We krijgen een kind!'" Dat zeg ik nu nog", vertelt Liesbeth in RTL Boulevard. "Ik vind oma nog zo'n raar begrip voor mij. Maar het is helemaal prachtig en goed en alles erop en er aan."

Het eerste kleinkind van de zangeres komt in een gespreid bedje terecht. "We zitten eraan te denken om bij ons ook een kinderkamer te maken, want oma, haha nu zeg ik het toch zelf, gaat natuurlijk hartstikke vaak oppassen."
Ik heb zélf wel over bekende grootouders gepost (uit mijn hoofd: Tineke Schouten, Bennie Jolink en volgens mij ook André Rieu) Maar ik weet nooit zeker of het nou wel of niet de bedoeling is. Dus ik dacht " 'k vroag het ff"
Don't you love her madly?
pi_77349302
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik heb zélf wel over bekende grootouders gepost (uit mijn hoofd: Tineke Schouten, Bennie Jolink en volgens mij ook André Rieu) Maar ik weet nooit zeker of het nou wel of niet de bedoeling is. Dus ik dacht " 'k vroag het ff"
Kan allemaal hoor
pi_77364629
Is de naam van de dochter van Filemon al bekend?
Shine bright like a diamond.
pi_77365413
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 06:36 schreef June. het volgende:
Sta je daar zo vroeg voor op?

OT:
quote:
English actress Emily Mortimer is a mom-of-two!

The Pink Panther star welcomed daughter May via c-section on Friday, Jan. 15 in New York City, according to the UK’s Telegraph newspaper. Just three days later, Emily’s sister Rosie delivered a son in London. Their mom Penny confirmed the happy news, noting:

“It has been a very exciting few days.”

May is the second child for Emily and husband Alessandro Nivola, who married in 2003. She joins big brother Samuel John, 6, at home.
Zij speelde ook in Angela's Ashes en zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † vrijdag 29 januari 2010 @ 17:12:15 #205
43556 miss_dynastie
pi_77423306
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, je gaat niet je beide zoons Sem noemen...

Ik vind Dex ook opzich wel leuk. Stoer, krachtig. Maar bij een babytje? Ik geloof het niet.
Ik vind het erger voor een volwassene. Dex
pi_77423773
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 06:36 schreef June. het volgende:

Hij houdt ons expres lang in spanning, zodat we aan z'n lip hangen straks van nieuwsgierigheid
Of zou hij het altijd geheim willen houden?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77423967
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij houdt ons expres lang in spanning, zodat we aan z'n lip hangen straks van nieuwsgierigheid
Ik vroeg het me ook af.
Dan kun je ook net zo goed nalaten te melden dat je vader wordt. Zo interessant is het nou ook weer niet
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:05:15 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_77426439
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?
pi_77426791
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?

Oh gut zeg, zeker voor een leuk geldbedrag, net als Celebs die de eerste foto's aan een blad verkopen?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:26:49 #210
208890 June.
Seriously?
pi_77428906
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 08:36 schreef rena het volgende:

[..]

Sta je daar zo vroeg voor op?
Haha, coschappen is hard werken en vroeg opstaan.. Dus voor die tijd moet ik natuurlijk wel even alle roddels en showbizznieuws lezen .
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:35:32 #211
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_77429155
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

In de Viva van vorige week nog niet. vandaag is er weer een nieuwe uitgekomen; nog viva leden hier?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_77430677
Die columns lopen altijd een beetje achter, volgensmij
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77434680
Hij zat ook in VOC vanavond, misschien is het daar verteld. Heb echter alleen de aankondiging van het programma gezien, meer niet.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:02:24 #214
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77436937
Op z`n hyves is het ook niet te vinden
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77455115
quote:
Dochter voor 'Mega Mindy'
AMSTERDAM - Actrice Free Souffriau, bij het grote publiek bekend als Mega Mindy, is zaterdag bevallen van een dochter.

Lola is het tweede kindje voor Free en haar echtgenoot Miguel Wiels. Het echtpaar heeft al een zoon, Wolf.

“Het is het tweede wonder dat ons op amper twee jaar tijd overkomt. Ze lijkt gelukkig heel erg op haar mooie mama. We zijn enorm trots op haar, het leven is mooi", laat de trotse vader weten.

Free neemt de komende tijd niet al te veel hooi op haar vork. “Ik ga het de komende maanden heel rustig aan doen om volop te genieten van mijn twee kindjes”. Lachend voegt ze daaraan toe: “Nog twee te gaan!”
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:21:41 #216
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_77455581
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:06 schreef ChatGirl het volgende:

[..]
Echt een leuke naam Lola, zo zou ik mijn toekomstige dochtertje ook wel willen noemen, maar ik vindt het toch ook een beetje een ordi naam... lastig lastig....
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:47:12 #217
208890 June.
Seriously?
pi_77456372
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:21 schreef Starlie het volgende:

[..]

Echt een leuke naam Lola, zo zou ik mijn toekomstige dochtertje ook wel willen noemen, maar ik vindt het toch ook een beetje een ordi naam... lastig lastig....
Nee, niet doen! Precies om de laatste reden .
pi_77456716
Eerste kind Wolf, nou doe dan maar Lola
pi_77460721
Die Miguel Wiels, is dat niet die k3-componist?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77460806
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Die Miguel Wiels, is dat niet die k3-componist?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77468479
Onze basketcase Tila heeft bekend gemaakt wie de vader van haar kind is....alleen ontkent hij het in alle toonaarden....
quote:
Tila Tequila found time between her numerous twitter updates to announce that The Game is the father of her unborn child. The Game denies that he is the father and claims that he barely knows the reality TV star. The 28-year-old Penthouse model is firing back at the rapper, RadarOnline reports.

“Game, I don’t need to bicker and fight with you love, when I know a lot of shady things about you, that I can sell you out on but I’m not. You know damn straight everything you said in that video [interview in which he denies he is the father] is a lie! Why would you do that??? But I don’t even care."

Tila, who was engaged to the late Casey Johnson, said that there will soon be indisputable proof: "Just wait nine months for my paternity test. I’m not worried about it. Game has nine months to live out all of his fun lies. Live it up baby!"

"Nine months from now, it’s the big paternity test day! Now THAT doesn’t lie, unlike you sir.”
pi_77470193
oh dear, dat wijf spoort echt niet en ik wil ook de naam van filemon's kindje weten, ik verwacht ook dat hij het in de viva bekend zal maken
  zondag 31 januari 2010 @ 10:47:06 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77471447
Deze week in een of ander roddelblad, pics van Katja S. die softijs loopt te slobberen op straat...je zou toch denken dat iemand die al een miskraam achter de rug heeft elk risico uit de weg wil gaan.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77471669
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
Deze week in een of ander roddelblad, pics van Katja S. die softijs loopt te slobberen op straat...je zou toch denken dat iemand die al een miskraam achter de rug heeft elk risico uit de weg wil gaan.
Is dat slecht voor de baby dan ? Heb er nog nooit van gehoord dat dat niet mag..
And you know I might
pi_77471958
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:

Ach Katja stapt ook (herhaaldelijk) met een borrel achter het stuur , ze is nou eenmaal niet de slimste.
  zondag 31 januari 2010 @ 12:31:55 #226
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_77473700
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef rena het volgende:

[..]

Is dat slecht voor de baby dan ? Heb er nog nooit van gehoord dat dat niet mag..
Ik weet wel dat je bij softijs sneller Salmonellavergiftiging (dacht ik) kan oplopen, maar ik weet niet of ze daarop doelt...
  zondag 31 januari 2010 @ 12:46:10 #227
208890 June.
Seriously?
pi_77474033
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je bij softijs sneller Salmonellavergiftiging (dacht ik) kan oplopen, maar ik weet niet of ze daarop doelt...
Nee, volgens mij loop je meer kans besmet te raken met de bacterie Listeria, ofwel Listeriosis. Symptomen zijn tijdens de zwangerschap ongeveer hetzelfde als de griep, maar uiteindelijk heb je meer kans op een miskraam, een prematuur of een doodgeboren baby. Als het vroeg wordt ontdekt is het wel te behandelen met antibiotica, maar dat is vaak het probleem. Zwangeren zien het vaak niet als iets ernstigs en wimpelen het af als symptoom van het zwanger zijn. Zelfde reden waarom je ook liever geen rauw vlees (filet americain), niet gepastureerde melkpoducten of ongewassen groente/fruit eet als je zwanger bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door June. op 31-01-2010 12:56:22 ]
pi_77475870
Leuk berichtje als tegenhanger dat "iedereen" in Amerika met een ks bevalt:
quote:
AMSTERDAM - Gisele Bündchen is op een natuurlijke manier bevallen van zoontje Benjamin.

om in haar eigen penthouse in Boston te bevallen, in de badkamer welteverstaan. "Mijn zoon is geboren in de badkuip", vertelt ze in het Braziliaanse tijdschrift Fantastico.

Gisele zou zich de komende paar maanden vooral willen richten op haar gezin. "Ze neemt zeker een pauze", laat een bron weten. "En waarom niet? Ze heeft bakken met geld, en een knappe echtgenoot die ze aanbidt."
Overigens; alsof je je niet vooral op je gezin kunt richten als je geen bakken met geld hebt
pi_77475948
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:46 schreef June. het volgende:

[..]

Zelfde reden waarom je ook liever geen rauw vlees (filet americain), niet gepastureerde melkpoducten of ongewassen groente/fruit eet als je zwanger bent.
Maar dát zal je door de verloskundige ook verteld worden. Over softijs heb ik ze nog nooit gehoord. En ook bij het voedingscentrum noemen ze softijs niet. Ongepasturiseerde melk alleen icm kaas.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:07:19 #230
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_77476534
quote:
Op zondag 31 januari 2010 01:23 schreef kvd het volgende:
Onze basketcase Tila heeft bekend gemaakt wie de vader van haar kind is....alleen ontkent hij het in alle toonaarden....
[..]

Echt lullig ook van hem dat hij het ontkend.
Ik bedoel, alsof niet iedereen gelijk aan hem dacht toen ze haar lover omschreef als een indomix die in zijn thuisland Zweden vet beroemd is.. .
Fok!bejaarde
  zondag 31 januari 2010 @ 14:40:41 #231
208890 June.
Seriously?
pi_77477600
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Maar dát zal je door de verloskundige ook verteld worden. Over softijs heb ik ze nog nooit gehoord. En ook bij het voedingscentrum noemen ze softijs niet. Ongepasturiseerde melk alleen icm kaas.
Even gegoogeld:
quote:
The machines used to dispense soft-serve ice cream might be cleaned every day but this cleaning does not necessarily sterilize the equipment. Ice cream is coming out of this machine through small tubes and might get stuck within tiny crevices in the machine itself that are not easily reached for cleaning. As this happens over and over and the old ice cream sits for long periods of time bacteria such as Listeria can begin to grow, contaminating the food product as it is dispensed and then eaten.
pi_77479068
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:07 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Echt lullig ook van hem dat hij het ontkend.
Ik bedoel, alsof niet iedereen gelijk aan hem dacht toen ze haar lover omschreef als een indomix die in zijn thuisland Zweden vet beroemd is.. .
Ach, het zal mij dan weer niks verbazen als die sneue Tequila helemaal niet zwanger blijkt. Hoe vaak heeft ze dat gerucht nu al niet verspreid?
And you know I might
pi_77479087
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:46 schreef June. het volgende:

[..]

Nee, volgens mij loop je meer kans besmet te raken met de bacterie Listeria, ofwel Listeriosis. Symptomen zijn tijdens de zwangerschap ongeveer hetzelfde als de griep, maar uiteindelijk heb je meer kans op een miskraam, een prematuur of een doodgeboren baby. Als het vroeg wordt ontdekt is het wel te behandelen met antibiotica, maar dat is vaak het probleem. Zwangeren zien het vaak niet als iets ernstigs en wimpelen het af als symptoom van het zwanger zijn. Zelfde reden waarom je ook liever geen rauw vlees (filet americain), niet gepastureerde melkpoducten of ongewassen groente/fruit eet als je zwanger bent.
Dat wist ik niet! Weer wat geleerd!
And you know I might
pi_77483434
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:40 schreef June. het volgende:

[..]

Even gegoogeld:
[..]

Ik zeg niet dat er geen listeriabacterie in softijs kan zitten, ik zeg alleen dat je als Nederlandse zwangere volgens mij niet ontraden wordt om softijs te eten. Dus zo gek is het niet dat Katja dat eet.
pi_77493656
Voormalig formule 1 coureur Juan Pablo Motoya wordt voor de 3de keer vader
quote:
Juan Pablo Montoya Expecting Third Child
Tags: Dads, Expecting
Getty Images for NASCAR

The NASCAR season is already shaping up to be quite a year — at least off the racetrack!

Joining fellow drivers Jimmie Johnson, Elliot Sadler and Carl Edwards in what appears to be a NASCAR baby boom, Juan Pablo Montoya, 34, took to Twitter to reveal he and his wife Connie will welcome a new addition to the family this July.

“By the way the wife is pregnant with our third child!!! Very happy about it!!!!”

Baby-on-the-way will join Sebastian, 5, and Paulina, 3.

Jimmie and his wife Chandra will also welcome their first child in July, while Elliot and his wife Amanda will become first-time parents to a boy in March. Carl Edwards and wife Kate expect a daughter in mid-February.
  zondag 31 januari 2010 @ 22:49:34 #236
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_77495440
De softijs en de gevolgen ervan daargelaten, ik ben eigenlijk benieuwder naar pics van een zwangere Katja.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_77495632
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:06 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Leuke naam, Lola!
En Wolf ook wel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 1 februari 2010 @ 09:54:15 #238
251095 Purdey
Better off alone..
pi_77504268
quote:
Edsilia Rombley is in verwachting. Zij en haar man, producer Tjeerd Oosterhuis, verwachten hun eerste kindje begin augustus.„Edsilia is sinds een week de veilige drie maanden over”, liet haar manager gisteravond weten.

Vorige week werd bekend dat de 31-jarige zangeres ’nee’ had gezegd tegen de Tros om een artiest te begeleiden met het nummer Ik ben verliefd, Sha-la-lie, geschreven door Pierre Kartner voor het Songfestival.

Eerder liet Edsilia in deze krant weten een kinderwens te hebben. „Kinderen wil ik dolgraag, maar nu nog niet. Ik vind het leven samen met Tjeerd nu nog veel te leuk. Maar dan komt er toch weer zo’n dilemma om de hoek kijken. Je biologische klok is aan het tikken en je weet niet eens of je wel kindjes kunt krijgen. Dus wanneer ga je er dan aan beginnen?"

Edsilia en Tjeerd zijn sinds 1 september 2006 getrouwd.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)ey_is_zwanger__.html
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:07:31 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77504544
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:49 schreef Smikke het volgende:
De softijs en de gevolgen ervan daargelaten, ik ben eigenlijk benieuwder naar pics van een zwangere Katja.

maandag 1 februari 2010 @ 10:08:31 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77504571
Noh die is niet echt flatteus
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:19:53 #241
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77504829
Joh . Het lijkt wel een ingepakte leverworst.
pi_77506161
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:19 schreef Vivi het volgende:
Joh . Het lijkt wel een ingepakte leverworst.

Alleen is die wel wat gladder en strakker hoor
pi_77506217
quote:
Wat leuk voor ze!

En ik weet niet hoe oud dat artikel in die krant was dat ze nog niet aan kinderen toe waren, meestal zijn de BN'ers zwanger als ze in een interview over een kinderwens beginnen, ik kan even geen voorbeelden bedenken maar vaak valt het me op.
Oh ja toch, onze favoriet accessoire-Kim Lian van der Mey Die riep dat ze toch wel graag een tweede willen en ondertussen was ze al breeduit zwanger.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:59:48 #244
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_77511449
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tjeeeeessss...
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_77512305
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En ik weet niet hoe oud dat artikel in die krant was dat ze nog niet aan kinderen toe waren, meestal zijn de BN'ers zwanger als ze in een interview over een kinderwens beginnen, ik kan even geen voorbeelden bedenken maar vaak valt het me op.
Oh ja toch, onze favoriet accessoire-Kim Lian van der Mey Die riep dat ze toch wel graag een tweede willen en ondertussen was ze al breeduit zwanger.
Dat was bij Filemon ook zo. Ik las toen in de Viva dat hij zo van zijn vrijheid genoot en dat een kindje iets van de verre toekomst zou zijn, terwijl zijn vriendin toen al lang zwanger was.

Ik vind dat er weinig mis is met die pic van Katja, hoor. Op straat zie ik erger en in OUD ook
pi_77512479
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef cinnamongirl het volgende:

Op straat zie ik erger en in OUD ook
Daar heb je gelijk in, het is denk ook gewoon omdat het een foto van een beweeg-dans-moment is

En de "foto" (screencap live tv) is ergens van navelhoogte
pi_77512867
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Op straat zie ik erger en in OUD ook
And you know I might
pi_77529426
De hoogzwangere verloofde van Joseph Fienes
pi_77550408
Ik vond Katja er prachtig uit zien. Op zo'n foto, van onder af genomen in beweging staat niemand flatteus lijkt me... En iInderdaad, op straat en in OUD zie ik veel erger.. En van dat softijs wist ik ook niet, heb me suf gegeten aan Swirls toen ik zwanger was... en ik heb me toch echt goed ingelezen...

Jemig wat was die Edsilia hyper bij Boulevard zeg, niet normaal. Maar wel leuk voor ze.
pi_77557945
Start net MSN op, komt dat pop-up schermpje: "Exculsief Renate Verbaan zwanger".
En wat zeggen ze?
quote:
Na aanhoudende geruchten, stelt MSN Starlounge toch maar eens hardop de vraag. Is Renate Verbaan (30) weer zwanger? Bekend is dat de Net 5-presentatrice en haar RTL Boulevard-man in ieder geval van plan zijn dit jaar in het huwelijksbootje te stappen, maar volgens insiders zou er inmiddels ook een vierde gezinslid op komst zijn.

Afgelopen zondag werd het showbizzkoppel nog op de AIFW gespot bij de show van Replay. Er heerste een feestelijke stemming op de laatste dag van de Fashion Week, waardoor het nogal opviel dat Winston Gerschtanowitz (33), zoals de meeste aanwezigen, genoot van een glas champagne, terwijl Renate een blikje cola light aan haar mond zette. Dat de blondine er ook nog eens stralend uitziet, is de zoveelste hint in de richting van een zwangerschap.

Het management van Renate Verbaan liet dinsdagmiddag aan MSN Starlounge weten "nog even niets te kunnen zeggen" op de geruchten
Ben benieuwd...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:36:20 #251
125420 Starlie
pi_77558386
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Start net MSN op, komt dat pop-up schermpje: "Exculsief Renate Verbaan zwanger".
En wat zeggen ze?
[..]

Ben benieuwd...
Vanavond maar even RTL Boulevard kijken dan... wie weet wil Winston het zelf aankondigen...!
pi_77558491
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Starlie het volgende:

[..]

Vanavond maar even RTL Boulevard kijken dan... wie weet wil Winston het zelf aankondigen...!
Dat wordt hoogzwanger trouwen dan Ben benieuwd of het waar is, vast wel
pi_77560800
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat wordt hoogzwanger trouwen dan Ben benieuwd of het waar is, vast wel
Of nog maar even niet trouwen.
Ik denk ook wel dat het waar is, gezien de reactie van het management
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:48:06 #254
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_77560987
Ja, na die huwelijksopmerking is het wel zeker
pi_77561028
Z'n huwelijk gaat niet door deze zomer, vond het al niks dat Renate dan hoogzwanger zou gaan trouwen als de bruiloft al zo'n tijd geplanned is
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 februari 2010 @ 19:09:37 #256
22592 crew  Ole
pi_77561926
Renate idd zwanger
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_77561929
ze is zwanger! renate dus
pi_77569870
Wat leuk! Hoe oud is hun zoontje ook al weer? Volgens mij ongeveer even oud als die van mij, en ik ben ook weer zwanger. Maar dat natuurlijk helemaal terzijde...
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 februari 2010 @ 21:42:23 #259
22592 crew  Ole
pi_77569953
hun zoontje is anderhalf
pi_77570012
Julian is anderhalf volgens mij.

-edit- van 15 augustus 2008 volgens wikipedia.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:07:05 #261
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_77571230
Volgens dit weblog heet de dochter van Filemon Wesselink Robin.
Maar misschien is ze in de war met Sophie Hilbrand?
Het kan natuurlijk wel, maar het lijkt me zo toevallig.
Fok!bejaarde
pi_77571828

Rebecca Gayheart (uitgerekend in Maart)

Claudia Schiffer

Amanda Peet
pi_77594950
Courtney Cox zwanger! Bron: ad.nl
quote:
LOS ANGELES - Courteney Cox wordt op 45-jarige leeftijd voor de tweede maal moeder. De voormalige Friends-actrice verklapte aan een paar vrienden dat ze in juli zal bevallen.

"Ze probeert al zo lang om opnieuw zwanger te worden. Nu het gelukt is, is ze door het dolle heen", vertelt een insider in de 'National Enquirer'.

Cox had verschillende IVF-behandelingen nodig om zwanger te raken. "De set van Cougar Town (een Amerikaanse sitcom) moest in november stilgelegd worden omdat ze moest rusten", aldus de bron. "Courteney is heel voorzichtig: ze heeft in het verleden al genoeg miskramen gehad en wil de pijn van zo'n verlies niet meer meemaken."
pi_77595008
45 ik vind dat echt te oud voor kindjes krijgen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 3 februari 2010 @ 16:11:03 #265
43556 miss_dynastie
pi_77595049
Wat leuk voor Courteney, ik hoop dat het deze keer goed gaat
pi_77595071
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
45 ik vind dat echt te oud voor kindjes krijgen...
ze kiest daar toch ook niet zelf voor? Ze kon gewoon niet zwanger worden.. Wees blij dat het haar nog gelukt is voor het niet meer kan.
pi_77595107
ze heeft toch al kindjes dacht ik?

maar sowieso, ik mag dat toch te oud vinden?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77595317
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef DarkElf het volgende:
ze heeft toch al kindjes dacht ik?

maar sowieso, ik mag dat toch te oud vinden?
Je mag vinden wat je wil. En ja ze heeft al een kind maar ik snap wel dat een tweede ook heel heel gewenst kan zijn.
pi_77595389
gelukkig mag ik vinden wat ik wil, ik maakte me al zorgen zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:21:23 #270
125420 Starlie
pi_77595478
Pff 45 is inderdaad al wat aan de oudere kant, maar goed in Hollywood zien ze er natuurlijk ook allemaal 10 jaar jonger uit...

Leuk voor haar als het zo is, dat dan weer wel!
pi_77595940
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

ze kiest daar toch ook niet zelf voor? Ze kon gewoon niet zwanger worden.. Wees blij dat het haar nog gelukt is voor het niet meer kan.

En als ze pas op haar 60e weer zwanger kon worden, na jaren proberen?
Je kan ook zeggen, weet je wat, het is niet gelukt, laat het gaan, ik ben al te oud aan de late kant.

Maar tuurlijk is het verder leuk voor ze
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 februari 2010 @ 16:57:36 #272
22592 crew  Ole
pi_77596904
Er zijn anders ook zat vrouwen die (niet 'gepland') zwanger worden op die leeftijd. Denken ze in de overgang te zijn, kunnen ze weer luiers gaan wassen
pi_77597700
Ik denk dat celebs gewend zijn te kunnen krijgen (kopen) wat ze willen. Dus ook een kindje.
Sarah Jessica Parker (ook rond de 45) heeft toch ook uiteindelijk een draagmoeder incl. eicel gekocht om toch nog maar die kinderwens te vervullen na bleek dat ze ze zelf niet meer kon krijgen?
pi_77599180
Ik vind 45 niet extreem hoor. Tuurlijk het is oud, met wat meer risico's, maar het is niet alsof je een saggy old granny als moeder hebt.
pi_77609949
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat celebs gewend zijn te kunnen krijgen (kopen) wat ze willen. Dus ook een kindje.
Sarah Jessica Parker (ook rond de 45) heeft toch ook uiteindelijk een draagmoeder incl. eicel gekocht om toch nog maar die kinderwens te vervullen na bleek dat ze ze zelf niet meer kon krijgen?
And you know I might
pi_77613517
quote:
Report: Eminem & Kim Scott Are Expecting Their Second Child

Marshall Mathers - a.k.a. Eminem - and his ex-wife Kim Scott are back together and expecting their second child, Star reports. On and off since high school, the couple have been wed and divorced twice. The famous rapper once wrote a song about killing her, only to have Kim attempt suicide before suing the rapper for defamation due to the song.

"When he came into Kim's life again in a romantic way, she was floored," says a source. "Kim's pregnancy is going smoothly."

The couple is rumored to be having a boy. They are already parents to 14-year-old daughter Hailie Jade. Eminem adopted two other daughters: Alaina "Lainey" Mathers, the child of Kim's sister, and Whitney, Eminem's step daughter.
pi_77619501
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat is toch die vrouw waar hij soms zo liefkozend over rapt?
And you know I might
pi_77619524
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef kvd het volgende:

[..]
nou ja! Dacht dat die elkaar wel konden schieten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77638303
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 08:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou ja! Dacht dat die elkaar wel konden schieten?
dat konden ze ook....en van schieten komt scheiden en dan maar weer eens trouwen en een kindje krijgen...ik snap hem ook niet hoor
pi_77639648
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:58 schreef kvd het volgende:
Touriya is bevallen
[quote]Greg Vaughan & Wife Welcome Second Son: Caven Thomas!

General Hospital star Greg Vaughan and wife Touriya Haoud have welcomed a second son: Cavan Thomas! The proud papa took to Twitter to announce the happy news.

Touriya & I are pleased to announce the birth of Cavan Thomas Vaughan who was born on 1/19/2010 @ 1:19pm. Exact weight/size of his Big Brother!! 7lbs 15oz - 20 in long."

Greg, 36, played Lucky Spencer on General Hospital and is set to star on 90210 soon.

The couple are already parents to 2 ½-year-old Jathan James.

Congratulations to the Haoud-Vaughan family!

Ben ik de enige die niet wist dat je Caven als Kevin uitspreekt? Ik zie ze net op Boulevard en hoor ineens "Kevin" en denk "huh"
pi_77640435
Oef....toch niet, maar ja...wie weet...waar rook is, is ook wel eens een vuurtje....
quote:
Not True! Eminem Isn't Back With Kim!
Filed under: Eminem

It's only a rumor!

According to the rapper's label, Interscope Records, Eminem and ex-wife Kim Mathers are neither romantically involved NOR having another child together, as previously speculated.

Says a rep for the rapper:

Contrary to false rumors spread by unreliable tabloids, Marshall and Kim Mathers are not romantically reunited in any way, nor are they expecting a child together. They are a divorced couple who share custody of their daughter and maintain a friendly relationship.

Probably for the better!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:25:24 #282
125420 Starlie
pi_77658957
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ben ik de enige die niet wist dat je Caven als Kevin uitspreekt? Ik zie ze net op Boulevard en hoor ineens "Kevin" en denk "huh"
Dat dacht ik ook ja! Ik dacht je spreekt het uit als, Keeefen..
pi_77661720
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja! Ik dacht je spreekt het uit als, Keeefen..
Ik dacht cave-n Of bedoel jij dat ook?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:38:52 #284
125420 Starlie
pi_77663186
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik dacht cave-n Of bedoel jij dat ook?
Ja denk ook wel dat ik dat bedoelde!
pi_77663345
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja denk ook wel dat ik dat bedoelde!

zaterdag 6 februari 2010 @ 12:24:37 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77698675
Dex
Vond ik hun werknaam Fabian veel leuker.

Oh, en Penelope is inderdaad niet zwanger.
pi_77855045
Maar hoe zit het nou met de dochter van Filemon???
pi_77855886
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef Grunsfan het volgende:
Maar hoe zit het nou met de dochter van Filemon???

! Geen idee, iemand nog iets in de Viva gespot?
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:17:07 #289
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_77857883
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

! Geen idee, iemand nog iets in de Viva gespot?
in de viva een hele column over zijn dochter maar geen naam
pi_77860985
Ik vind Dex een heel leuke naam. Is wat mij betreft een optie voor een tweede.

In een of ander programma vertelde Xander trouwens dat ze de laatste fles om 11 uur gaven ter bevordering van het doorslapen. Het kind was toen een dag of 5 oud. Nog een grote ergernis: volgens Touriya was de keizersnee gewoonweg ideaal.

En die smalende opmerkingen over het figuur van Katja begrijp ik niet. Ze ziet er prachtig uit, zelfs in beweging. Mooie ronde buik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77862936
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Dex een heel leuke naam. Is wat mij betreft een optie voor een tweede.

In een of ander programma vertelde Xander trouwens dat ze de laatste fles om 11 uur gaven ter bevordering van het doorslapen. Het kind was toen een dag of 5 oud. Nog een grote ergernis: volgens Touriya was de keizersnee gewoonweg ideaal.

En die smalende opmerkingen over het figuur van Katja begrijp ik niet. Ze ziet er prachtig uit, zelfs in beweging. Mooie ronde buik.
bij 'palingsoap' vertelde hij nog dat ze borstvoeding gaf en kolfde. Maar daarnA heeft ze in het ziekenhuis gelegen dus wellicht overgestapt op kv.

Is renate verbaan nu zwanger?
pi_77863082
Oh en aan die opmerking van touriya heb ik me ook geërgerd.
pi_77863163
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

bij 'palingsoap' vertelde hij nog dat ze borstvoeding gaf en kolfde. Maar daarnA heeft ze in het ziekenhuis gelegen dus wellicht overgestapt op kv.
Het is me erom te doen dat hun baby er nog maar net is en hij nu al bezig is met doorslapen. Dream on, Xander. En ik dacht ook heel gemeen: Die eerste heb je zeker niet van dichtbij meegemaakt toen die er net was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77863341
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een grote ergernis: volgens Touriya was de keizersnee gewoonweg ideaal. [/sub]
Ik wilde het hier toen nog plaatsen, maar heb me ingehouden

Ik wilde bijna zeggen "meid, je bent lekker Amerikaans geworden". Daar doen ze niet anders dan een KZ. Lekker makkelijk, hoppakee.
pi_77863831
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:

[..]
Is renate verbaan nu zwanger?
Ja. Iets meer dan 3 maanden nu.
pi_77864889
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is me erom te doen dat hun baby er nog maar net is en hij nu al bezig is met doorslapen. Dream on, Xander. En ik dacht ook heel gemeen: Die eerste heb je zeker niet van dichtbij meegemaakt toen die er net was.
Mja, misschien heeft hij wel gewoon geluk en slaapt Dex van 11 tot een uur of 6.
pi_77865538
quote:
Vierde kind voor Boris Becker
Uitgegeven: 10 februari 2010 22:32
Laatst gewijzigd: 10 februari 2010 22:33

HAMBURG - De Duitse oud-tennisser Boris Becker en zijn Nederlandse vrouw Sharlely 'Lilly' Kerssenberg hebben een baby gekregen.

Het gaat om het vierde kind voor de 42-jarige Becker, die al eens getrouwd was en meerdere relaties had.

Zijn jongste aanwinst, een zoon, kreeg de naam Amadeus. Hij woog 3500 gram en was 59 centimeter lang. Becker huwde op 12 juni vorig jaar met Kerssenberg (33).
pi_77865637
en een nieuwe zwangerschap
quote:
Knocked Up With Baby #3!!!
Filed under: Baby Blabber > Thomas Beatie

Thomas Beatie couldn't be one-upped by yet another transgendered pregnant man!

Beatie, who has given birth to two kids in the past two years, is reportedly preggers for the third time!!

No word on how far along Thomas is, but we wish him a healthy and happy pregnancy!

Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://www.perezhilton.com/#ixzz0fAiU5yYY
Celebrity Juice, Not from Concentrate
pi_77865681
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef kvd het volgende:

[..]
Rock me Amadeus!!

Clique
pi_77867237
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef kvd het volgende:

[..]

59 cm?????? Wow!