Ik heb zélf wel over bekende grootouders gepost (uit mijn hoofd: Tineke Schouten, Bennie Jolink en volgens mij ook André Rieu)quote:AMSTERDAM - Liesbeth List is dolblij. Haar dochter Elisah is inmiddels achttien weken zwanger.
"'We krijgen een kind!'" Dat zeg ik nu nog", vertelt Liesbeth in RTL Boulevard. "Ik vind oma nog zo'n raar begrip voor mij. Maar het is helemaal prachtig en goed en alles erop en er aan."
Het eerste kleinkind van de zangeres komt in een gespreid bedje terecht. "We zitten eraan te denken om bij ons ook een kinderkamer te maken, want oma, haha nu zeg ik het toch zelf, gaat natuurlijk hartstikke vaak oppassen."
Kan allemaal hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb zélf wel over bekende grootouders gepost (uit mijn hoofd: Tineke Schouten, Bennie Jolink en volgens mij ook André Rieu)Maar ik weet nooit zeker of het nou wel of niet de bedoeling is. Dus ik dacht " 'k vroag het ff"
Sta je daar zo vroeg voor op?quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:36 schreef June. het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon al bekend?
Zij speelde ook in Angela's Ashes en zo.quote:English actress Emily Mortimer is a mom-of-two!
The Pink Panther star welcomed daughter May via c-section on Friday, Jan. 15 in New York City, according to the UK’s Telegraph newspaper. Just three days later, Emily’s sister Rosie delivered a son in London. Their mom Penny confirmed the happy news, noting:
“It has been a very exciting few days.”
May is the second child for Emily and husband Alessandro Nivola, who married in 2003. She joins big brother Samuel John, 6, at home.
Ik vind het erger voor een volwassene. Dexquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, je gaat niet je beide zoons Sem noemen...
Ik vind Dex ook opzich wel leuk. Stoer, krachtig. Maar bij een babytje? Ik geloof het niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:36 schreef June. het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon al bekend?
Ik vroeg het me ook af.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij houdt ons expres lang in spanning, zodat we aan z'n lip hangen straks van nieuwsgierigheid![]()
Of zou hij het altijd geheim willen houden?
Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij houdt ons expres lang in spanning, zodat we aan z'n lip hangen straks van nieuwsgierigheid![]()
Of zou hij het altijd geheim willen houden?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?
Haha, coschappen is hard werken en vroeg opstaan.. Dus voor die tijd moet ik natuurlijk wel even alle roddels en showbizznieuws lezenquote:
In de Viva van vorige week nog niet. vandaag is er weer een nieuwe uitgekomen; nog viva leden hier?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het in zijn column van Viva bekend wil maken. Of is er inmiddels al een nieuwe column geweest?
quote:Dochter voor 'Mega Mindy'
AMSTERDAM - Actrice Free Souffriau, bij het grote publiek bekend als Mega Mindy, is zaterdag bevallen van een dochter.
Lola is het tweede kindje voor Free en haar echtgenoot Miguel Wiels. Het echtpaar heeft al een zoon, Wolf.
“Het is het tweede wonder dat ons op amper twee jaar tijd overkomt. Ze lijkt gelukkig heel erg op haar mooie mama. We zijn enorm trots op haar, het leven is mooi", laat de trotse vader weten.
Free neemt de komende tijd niet al te veel hooi op haar vork. “Ik ga het de komende maanden heel rustig aan doen om volop te genieten van mijn twee kindjes”. Lachend voegt ze daaraan toe: “Nog twee te gaan!”
Echt een leuke naam Lola, zo zou ik mijn toekomstige dochtertjequote:
Nee, niet doen! Precies om de laatste redenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Echt een leuke naam Lola, zo zou ik mijn toekomstige dochtertjeook wel willen noemen, maar ik vindt het toch ook een beetje een ordi naam... lastig lastig....
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
Die Miguel Wiels, is dat niet die k3-componist?
quote:Tila Tequila found time between her numerous twitter updates to announce that The Game is the father of her unborn child. The Game denies that he is the father and claims that he barely knows the reality TV star. The 28-year-old Penthouse model is firing back at the rapper, RadarOnline reports.
“Game, I don’t need to bicker and fight with you love, when I know a lot of shady things about you, that I can sell you out on but I’m not. You know damn straight everything you said in that video [interview in which he denies he is the father] is a lie! Why would you do that??? But I don’t even care."
Tila, who was engaged to the late Casey Johnson, said that there will soon be indisputable proof: "Just wait nine months for my paternity test. I’m not worried about it. Game has nine months to live out all of his fun lies. Live it up baby!"
"Nine months from now, it’s the big paternity test day! Now THAT doesn’t lie, unlike you sir.”
Is dat slecht voor de baby danquote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
Deze week in een of ander roddelblad, pics van Katja S. die softijs loopt te slobberen op straat...je zou toch denken dat iemand die al een miskraam achter de rug heeft elk risico uit de weg wil gaan.
quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef Vivi het volgende:
Deze week in een of ander roddelblad, pics van Katja S. die softijs loopt te slobberen op straat...je zou toch denken dat iemand die al een miskraam achter de rug heeft elk risico uit de weg wil gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |