Vanavond maar even RTL Boulevard kijken dan... wie weet wil Winston het zelf aankondigen...!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Start net MSN op, komt dat pop-up schermpje: "Exculsief Renate Verbaan zwanger".
En wat zeggen ze?
[..]
Ben benieuwd...
Dat wordt hoogzwanger trouwen danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vanavond maar even RTL Boulevard kijken dan... wie weet wil Winston het zelf aankondigen...!
Of nog maar even niet trouwen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt hoogzwanger trouwen danBen benieuwd of het waar is, vast wel
quote:LOS ANGELES - Courteney Cox wordt op 45-jarige leeftijd voor de tweede maal moeder. De voormalige Friends-actrice verklapte aan een paar vrienden dat ze in juli zal bevallen.
"Ze probeert al zo lang om opnieuw zwanger te worden. Nu het gelukt is, is ze door het dolle heen", vertelt een insider in de 'National Enquirer'.
Cox had verschillende IVF-behandelingen nodig om zwanger te raken. "De set van Cougar Town (een Amerikaanse sitcom) moest in november stilgelegd worden omdat ze moest rusten", aldus de bron. "Courteney is heel voorzichtig: ze heeft in het verleden al genoeg miskramen gehad en wil de pijn van zo'n verlies niet meer meemaken."
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
45ik vind dat echt te oud voor kindjes krijgen...
Je mag vinden wat je wil. En ja ze heeft al een kind maar ik snap wel dat een tweede ook heel heel gewenst kan zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef DarkElf het volgende:
ze heeft toch al kindjes dacht ik?
maar sowieso, ik mag dat toch te oud vinden?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ze kiest daar toch ook niet zelf voor? Ze kon gewoon niet zwanger worden.. Wees blij dat het haar nog gelukt is voor het niet meer kan.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat celebs gewend zijn te kunnen krijgen (kopen) wat ze willen. Dus ook een kindje.
Sarah Jessica Parker (ook rond de 45) heeft toch ook uiteindelijk een draagmoeder incl. eicel gekocht om toch nog maar die kinderwens te vervullen na bleek dat ze ze zelf niet meer kon krijgen?
quote:Report: Eminem & Kim Scott Are Expecting Their Second Child
Marshall Mathers - a.k.a. Eminem - and his ex-wife Kim Scott are back together and expecting their second child, Star reports. On and off since high school, the couple have been wed and divorced twice. The famous rapper once wrote a song about killing her, only to have Kim attempt suicide before suing the rapper for defamation due to the song.
"When he came into Kim's life again in a romantic way, she was floored," says a source. "Kim's pregnancy is going smoothly."
The couple is rumored to be having a boy. They are already parents to 14-year-old daughter Hailie Jade. Eminem adopted two other daughters: Alaina "Lainey" Mathers, the child of Kim's sister, and Whitney, Eminem's step daughter.
Dat is toch die vrouw waar hij soms zo liefkozend over rapt?quote:
dat konden ze ook....en van schieten komt scheiden en dan maar weer eens trouwen en een kindje krijgen...ik snap hem ook niet hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja! Dacht dat die elkaar wel konden schieten?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:58 schreef kvd het volgende:
Touriya is bevallen
[quote]Greg Vaughan & Wife Welcome Second Son: Caven Thomas!
General Hospital star Greg Vaughan and wife Touriya Haoud have welcomed a second son: Cavan Thomas! The proud papa took to Twitter to announce the happy news.
Touriya & I are pleased to announce the birth of Cavan Thomas Vaughan who was born on 1/19/2010 @ 1:19pm. Exact weight/size of his Big Brother!! 7lbs 15oz - 20 in long."
Greg, 36, played Lucky Spencer on General Hospital and is set to star on 90210 soon.
The couple are already parents to 2 ½-year-old Jathan James.
Congratulations to the Haoud-Vaughan family!
quote:Not True! Eminem Isn't Back With Kim!
Filed under: Eminem
It's only a rumor!
According to the rapper's label, Interscope Records, Eminem and ex-wife Kim Mathers are neither romantically involved NOR having another child together, as previously speculated.
Says a rep for the rapper:
Contrary to false rumors spread by unreliable tabloids, Marshall and Kim Mathers are not romantically reunited in any way, nor are they expecting a child together. They are a divorced couple who share custody of their daughter and maintain a friendly relationship.
Probably for the better!
Dat dacht ik ook ja! Ik dacht je spreekt het uit als, Keeefen..quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet wist dat je Caven als Kevin uitspreekt?Ik zie ze net op Boulevard en hoor ineens "Kevin" en denk "huh"
Ik dacht cave-nquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja! Ik dacht je spreekt het uit als, Keeefen..
Ja denk ook wel dat ik dat bedoelde!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht cave-nOf bedoel jij dat ook?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat ik dat bedoelde!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef Grunsfan het volgende:
Maar hoe zit het nou met de dochter van Filemon???
in de viva een hele column over zijn dochter maar geen naamquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
! Geen idee, iemand nog iets in de Viva gespot?
bij 'palingsoap' vertelde hij nog dat ze borstvoeding gaf en kolfde. Maar daarnA heeft ze in het ziekenhuis gelegen dus wellicht overgestapt op kv.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Dex een heel leuke naam. Is wat mij betreft een optie voor een tweede.![]()
In een of ander programma vertelde Xander trouwens dat ze de laatste fles om 11 uur gaven ter bevordering van het doorslapen. Het kind was toen een dag of 5 oud.Nog een grote ergernis: volgens Touriya was de keizersnee gewoonweg ideaal.
![]()
En die smalende opmerkingen over het figuur van Katja begrijp ik niet. Ze ziet er prachtig uit, zelfs in beweging. Mooie ronde buik.
Het is me erom te doen dat hun baby er nog maar net is en hij nu al bezig is met doorslapen. Dream on, Xander. En ik dacht ook heel gemeen: Die eerste heb je zeker niet van dichtbij meegemaakt toen die er net was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
bij 'palingsoap' vertelde hij nog dat ze borstvoeding gaf en kolfde. Maar daarnA heeft ze in het ziekenhuis gelegen dus wellicht overgestapt op kv.
Ik wilde het hier toen nog plaatsen, maar heb me ingehoudenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een grote ergernis: volgens Touriya was de keizersnee gewoonweg ideaal.[/sub]
Ja. Iets meer dan 3 maanden nu.quote:
Mja, misschien heeft hij wel gewoon geluk en slaapt Dex van 11 tot een uur of 6.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is me erom te doen dat hun baby er nog maar net is en hij nu al bezig is met doorslapen. Dream on, Xander. En ik dacht ook heel gemeen: Die eerste heb je zeker niet van dichtbij meegemaakt toen die er net was.
quote:Vierde kind voor Boris Becker
Uitgegeven: 10 februari 2010 22:32
Laatst gewijzigd: 10 februari 2010 22:33
HAMBURG - De Duitse oud-tennisser Boris Becker en zijn Nederlandse vrouw Sharlely 'Lilly' Kerssenberg hebben een baby gekregen.
Het gaat om het vierde kind voor de 42-jarige Becker, die al eens getrouwd was en meerdere relaties had.
Zijn jongste aanwinst, een zoon, kreeg de naam Amadeus. Hij woog 3500 gram en was 59 centimeter lang. Becker huwde op 12 juni vorig jaar met Kerssenberg (33).
quote:Knocked Up With Baby #3!!!
Filed under: Baby Blabber > Thomas Beatie
Thomas Beatie couldn't be one-upped by yet another transgendered pregnant man!
Beatie, who has given birth to two kids in the past two years, is reportedly preggers for the third time!!
No word on how far along Thomas is, but we wish him a healthy and happy pregnancy!
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://www.perezhilton.com/#ixzz0fAiU5yYY
Celebrity Juice, Not from Concentrate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |