maar een hoer toont geen liefde. je vriendin wel:')!quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Tevens, de hoeren zijn goedkoper....
Beetje jammer
Voor haar: UGGS + 2 burrrrrberrry shirt's met lange mouwenquote:
Voor 400 euro sex+liefdequote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Quantie het volgende:
[..]
maar een hoer toont geen liefde. je vriendin wel:')!
Wees blij dat ze niet door gingquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor haar: UGGS + 2 burrrrrberrry shirt's met lange mouwen.
Voor mijnzelf: chanel allure sport.
samenvatting: te veel voor haar te weinig voor mij....
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS betaalt ¤400 om nota bene z'n vriendin te batsen.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Quantie het volgende:
[..]
maar een hoer toont geen liefde. je vriendin vriedin wel:')!
Met je vriendin winkelen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef ynuhh het volgende:
Zo herkenbaar, 400 euro zit je zo aan. Paar schoenen, 2 broeken en nog een wat shirts.
Ben blij dat mijn vriend mij nog enigszins in bedwang kan houden tijdens het winkelen.
Tyler Durdenquote:Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Met je vriendin winkelen.
Tot welke diepte ben je dan wel niet als jongen gezonken.
Een hoer is goedkoper.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS betaalt ¤400 om nota bene z'n vriendin te batsen.
400 euro uitgeven om te mogen batsen......quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Montelly het volgende:
Wat resulteert in 400 euro aan uitgave...
Reverseklacht: ga haar vanavond hiervoor keihard batsen![]()
Hoezo? Het is toch gezellig?quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Montelly het volgende:
Jongens, het is allemaal investeren voor lange termijn! Out of the box thinking....
Als je spaart voor een toxic wife dan doe je inderdaad het goede..quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Montelly het volgende:
Jongens, het is allemaal investeren voor lange termijn! Out of the box thinking....
Goedzo..pak hem!quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch gezellig?
Jij bent zeker zo'n type die alles behalve seks met je vriendin zielig vindt?
Precies, adoptie kost 25.000 euro. Dus dan is een barende vriendin aanzienlijk voordeligerquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Montelly het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, adoptie kost 25.000 euro. Dus dan is een barende vriendin aanzienlijk voordeliger
quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef RTB het volgende:
Je hebt geinvesteerd in uggs, het enige rendement wat je daarop zou moeten krijgen is een trap tegen je hoofd.
Klopt. Ik scharrel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer heeft nog nooit 1vriendin gehad of wel?
Ik doe niet echt aan vaste relaties, maar het lijkt mij dat de meeste jongens, die zeker zijn van hun geaardheid, over het algemeen niet echt van winkelen houden. Maar als jouw vriend daar wel van zegt te houden, tja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch gezellig?
Jij bent zeker zo'n type die alles behalve seks met je vriendin zielig vindt?
Dan doe je iets fout.quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Montelly het volgende:
Klacht: helemaal niet nodig en onbedoeld toch consumeren...
Alsof iedere hetero een hekel aan winkelen heeft... Kom op zeg, ik vind dat je iets te simpel denkt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan vaste relaties, maar het lijkt mij dat de meeste jongens, die zeker zijn van hun geaardheid, over het algemeen niet echt van winkelen houden. Maar als jouw vriend daar wel van zegt te houden, tja.
Zegt ze en ondertussen ligt ze boven op je beste vriendquote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef motaro het volgende:
Mijn vriendin winkelt met haar eigen vriendinnen, aangezien die wel een goed antwoordt geven op de vraag "staat dit me? "
Dit had TS eerder kunnen verzinnen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef katerwater het volgende:
Volgende keer neem je geen kredietkaart mee, en max 100 euri cash. Problem solved.
Daarom zeg ik ook: 'Over het algemeen' en 'Jongen'quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alsof iedere hetero een hekel aan winkelen heeft... Kom op zeg, ik vind dat je iets te simpel denkt.
Ah, er spreekt er ééntje uit ervaring hoor jongens.quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Zegt ze en ondertussen ligt ze boven op je beste vriend
Zijj woont in Groningen en mijn vrienden in Almere, ik hou t veiligquote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee hoor k ga wel met mn vriendin en heb wel wat voor er overquote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, er spreekt er ééntje uit ervaring hoor jongens.
Jij gelooft TV-reclames?quote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit had TS eerder kunnen verzinnen.
Ik kan er niet tegen hoe de mannen van tegenwoordig maar met zich laten doen. Zie je ook terug in de TV-reclames.
Altijd nog 600bruto meer als jijquote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef RodeNek het volgende:
En hoeveel verdien je per maand TS? 1200 euro bruto?
Nsb forumsquote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Nsb forums zijn er ook vast ga daar even kijken betwetertje
Hhaha jawel zelf betalen?quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Spullen zijn tegenwoordig gewoon duur..kunnen wij vrouwen ook niks aan doen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Hhaha jawel zelf betalen?![]()
Maar als je als man zijnde je vriendin laat betalen ben je een lul
? Ach het is maar geld.Geef dan maar aan je vriendin uit maak je er nog iemand gelukkig meequote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Sputnik het volgende:
hoezo een lul... als zij lelijke dingen wil hebben koopt ze het zelf maar...
Wat een onzin. Je betaald haar kleren, drankjes etc. Waar moet ze dan haar geld aan uitgeven?quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Hhaha jawel zelf betalen?![]()
Maar als je als man zijnde je vriendin laat betalen ben je een lul
Dan heeft hij maandelijks meer geld te besteden dan die kankerclub in zijn avatar.quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef RodeNek het volgende:
En hoeveel verdien je per maand TS? 1200 euro bruto?
Aan cadeautjes voor TS!quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaald haar kleren, drankjes etc. Waar moet ze dan haar geld aan uitgeven?
Ag ze komt vast wel van haar geld af en anders spaart ze het opquote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaald haar kleren, drankjes etc. Waar moet ze dan haar geld aan uitgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ze zou uggs willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ze mij moeten betalen!
quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Dan heeft hij maandelijks meer geld te besteden dan die kankerclub in zijn avatar.
Dit is mischien nog wel kwalijker mannen die over vrouwen kleding gaan oordelenquote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef Sputnik het volgende:
Kijk, leuke kleding wil ik best voor d'r kopen.. maar uggs.. komop zeg.. Gelukkig heeft ze wel een gevoel voor mooie mode en komen uggs er niet in.
Maar het gaat er niet om wat wij lelijk vinden:P Ofnohquote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Sputnik het volgende:
Kan lullen wat je wilt maar uggs kopen voor je vriendin... "hoi schat, hier heb je het meest lelijke schoeisel wat er maar is"
En dit is de versie met bolletjes eraan. Die was maar ¤200.quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Sputnik het volgende:
Kan lullen wat je wilt maar uggs kopen voor je vriendin... "hoi schat, hier heb je het meest lelijke schoeisel wat er maar is"
Uggs met bolletjes eraan ook nogquote:Op zondag 27 december 2009 19:00 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
En dit is de versie met bolletjes eraan. Die was maar ¤200.
Waarom zou iemand die jou verbetert daar moeten kijken? Hij weet tenslotte hoe je correct moet spellen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Nsb forums fora zijn er ook vast ga daar even kijken betwetertje
Nee maar heb altijd vriendinnen met eigen mening gehad waar ik het gewoon tegen kon zeggen het boeide ze alleen nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef Sputnik het volgende:
"het gaat er niet om wat wij vinden"
komop zeg.. jij zegt bij alles wat ze past "staat je goed joh!" in angst voor een keer niet wippen?
Mischien maken sommige mensen zich niet druk om geld:)quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Sputnik het volgende:
Weet niet wat nu erger is... je vriendin luistert niet als je zegt (hoop ik voor je dan..) dat uggs echt lelijk zijn of dat ze gewoon niet naar je luisteren maar ondertussen wel je bankpas leegtrekken...
iddquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Vrouwen die teren op het geld van hun vriendAls ik iets nodig heb koop ik het zelf wel.
De uitspraak van de week...quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Vrouwen die teren op het geld van hun vriendAls ik iets nodig heb koop ik het zelf wel.
De meesten zijn bullshit, dat geef ik toe.quote:
Ik zou de relatie met mijn vriendin vandeweeromstuit verbreken.quote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Sputnik het volgende:
uggs.. heb medelijden met je..
je moet wel erg onder de plak zitten dat je vrijwillig die zooi betaald voor je vriendin...
quote:Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De meesten zijn bullshit, dat geef ik toe.
Maar toch blijf ik erbij dat mannen meer voor zichzelf moeten opkomen.
Liever jezelf wezen dan de metroman uithangen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:14 schreef donthate het volgende:
[..]
Zucht we doen vrouwen nog niet te veel aan
Domme vrienden zijn dat ook. Ik heb nog nooit van mijn leven in 1 middag 400 euro uitgegeven aan kleren, 150 is echt wel het maximum, en ik betaal het zelf wel inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Ik hang me zelf uit?:pquote:Op zondag 27 december 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever jezelf wezen dan de metroman uithangen.
Dat zijn andere wijven heb het gewoon over je vriendin waar je echt om geeft niet om die ho's die het alleen voor het money doenquote:Op zondag 27 december 2009 20:28 schreef Sputnik het volgende:
Helaas, je bent het ideale plukkippetje tot je arm bent en dan zoekt ze weer een ander....
Opkomen ja, maar ik had niets gezegd over (zeden)misdrijven.quote:Op zondag 27 december 2009 20:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik hang me zelf uit?:p*We* Verkrachten vrouwen,mishandelen ze, Doen ze alles aan wat we maar kunnen doen en jij begint voor je zelf op komen?
![]()
![]()
Maar noem dan op waar we niet voor opkomen? vrouwen hebben het slechter als wij hoorquote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opkomen ja, maar ik had niets gezegd over (zeden)misdrijven.
Klopt.quote:Op zondag 27 december 2009 20:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar noem dan op waar we niet voor opkomen? vrouwen hebben het slechter als wij hoor
Iddquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef ColtZ40 het volgende:
TS en vriendin lopen een paar jaar achter.
Volgens mij krijg jij nooit cadeaus van je vriend...en zeker niet met kerst/oudnieuwquote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Kijk dat ben ik wel met je eens maar heb het meer over lieve vrouwen daar kan je gerust alles voor kopen en niet voor die wijven die je helemaal leeg trekkenquote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik bedoelde materialistische vrouwen.
Het gaat niet om mij, maar ik wil maar zeggen dat het laatste niets te maken heeft met of iemand eventueel autistisch is.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef OPENJEOGEN het volgende:
wat een loser ben jij jongen je kan niet eens vriendin schrijven shittttt wat een autistenkindje jongen.
[trollmode] 1. Had je maar een "domme" vriend die het wel voor je deedquote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Domme vrienden zijn dat ook. Ik heb nog nooit van mijn leven in 1 middag 400 euro uitgegeven aan kleren, 150 is echt wel het maximum, en ik betaal het zelf wel inderdaad.
jawel jongen jij bent gewoon zo sociaal onderbegaan dat je het allemaal niet kan volgen shittt wat een tokkies op dit forum zeg sjonge sjonge sjonge.quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, maar ik wil maar zeggen dat het laatste niets te maken heeft met of iemand eventueel autistisch is.
i still got the pussy....quote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts word geplayed door golddigger
Voor lieve vrouwen maak ik inderdaad wel graag uitzonderingen en concessies.quote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Kijk dat ben ik wel met je eens maar heb het meer over lieve vrouwen daar kan je gerust alles voor kopen en niet voor die wijven die je helemaal leeg trekken
Sowieso mattie ofnoh Tik em aanquote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef OPENJEOGEN het volgende:
[..]
jawel jongen jij bent gewoon zo sociaal onderbegaan dat je het allemaal niet kan volgen shittt wat een tokkies op dit forum zeg sjonge sjonge sjonge.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef OPENJEOGEN het volgende:
[..]
jawel jongen jij bent gewoon zo sociaal onderbegaan dat je het allemaal niet kan volgen shittt wat een tokkies op dit forum zeg sjonge sjonge sjonge.
Je hebt geen benul wat je zegt. Als er iemand sociaal is, ben ik het wel. Ach, maakt ook niet uit. Je mag denken wat je wilt.quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef OPENJEOGEN het volgende:
[..]
Ik zou vanavond de gordijnen dichtdoen en vroeg onder de lakens kruipen. Je bent al omvergevallen door je bankpas toe te vertrouwen aan vriendinlief.quote:Op zondag 27 december 2009 20:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
[trollmode] 1. Had je maar een "domme" vriend die het wel voor je deed. 2. Alsof zij het niet zelf kan betalen[/trollmode]
Is idd een risico.quote:Op zondag 27 december 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou vanavond de gordijnen dichtdoen en vroeg onder de lakens kruipen. Je bent al omvergevallen door je bankpas toe te vertrouwen aan vriendinlief.
Nee man, nooitquote:Op zondag 27 december 2009 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij nooit cadeaus van je vriend...en zeker niet met kerst/oudnieuw
Mooie gedachten gang al vind ik dat een man vaker en meer kado's voor een vrouw moet hale:)quote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee man, nooitNatuurlijk krijg ik cadeautjes als daar de gelegenheid toe is en vice versa. Ik denk dat wij wel ongeveer een gelijk bedrag aan elkaar uitgeven op jaarbasis. Als ik gewoon voor mezelf ga winkelen hoeft m'n vriend dat echt niet te betalen hoor, ik zou me een vieze profiteur voelen.
Nou dat red ik echt niet hoor, 150eu dat is meer een keertje tussendoor shoppen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Domme vrienden zijn dat ook. Ik heb nog nooit van mijn leven in 1 middag 400 euro uitgegeven aan kleren, 150 is echt wel het maximum, en ik betaal het zelf wel inderdaad.
Vriend: hmmm ik heb aan dr al 78,95 uitgegeven, ze heeft nog 22,05 te gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee man, nooitNatuurlijk krijg ik cadeautjes als daar de gelegenheid toe is en vice versa. Ik denk dat wij wel ongeveer een gelijk bedrag aan elkaar uitgeven op jaarbasis. Als ik gewoon voor mezelf ga winkelen hoeft m'n vriend dat echt niet te betalen hoor, ik zou me een vieze profiteur voelen.
Mannen en vrouwen zijn toch gelijk?quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Mooie gedachten gang al vind ik dat een man vaker en meer kado's voor een vrouw moet hale:)
Ik niet. Hij maakt me ook al blij als 'ie eens uit zichzelf iets in het huishouden doet, sad but truequote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef donthate het volgende:
[..]
Mooie gedachten gang al vind ik dat een man vaker en meer kado's voor een vrouw moet hale:)
quote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nou dat red ik echt niet hoor, 150eu dat is meer een keertje tussendoor shoppen.
Ik kreeg (jaren geleden) altijd de kinderbijslag om kleding te kopen en bras dat er met gemak op een dag doorheen. Ik verdien nu echter zelf (part-time) en moet daar op teren qua geld voor kleding nu.
Ik vind het leuk dat je haar uggs geeft, ik weet niet wat ze doet, of ze werkt etc. Maar dat kan ze toch zelf betalen? Beetje lame om aan 2 shirtjes en stel schoenen en een geurtje 400eu uit te geven..
Hilaaaarischquote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriend: hmmm ik heb aan dr al 78,95 uitgegeven, ze heeft nog 22,05 te gaan.
Lot(te): hmmm even kijken het is nu 12de maand en ik nog 8,75 over van onze jaarlijkse budget. Wat zal ik es kopen voor hem...
Dan zal ik het maar opvatten als kerstcadeau'tje!quote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja lieverd ze kan het zelf ook wel betalen....
Klinkt niet echt als een leuke vriend als je daar al blij om word(sorry)quote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik niet. Hij maakt me ook al blij als 'ie eens uit zichzelf iets in het huishouden doet, sad but true
Da's hartstikke lief, maar moet een kado zo duur zijn dan?quote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Montelly het volgende:
DAMES!!!!
Wat me nou opvalt he, tussen alle troll reacties van mannen door...
Ik geef mijn vriendin gewoon wat cadeaus en dan is het nog niet goed ahahahah. Heeft ze eindelijk een leuke vriend (mij dus) die haar verwent en cadeaus geeft, komen jullie met feministische crap ïk kan het zelf wel betalen bla bla"...
Waarom klaag je dan?quote:
ik geef het dr graag.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Da's hartstikke lief, maar moet een kado zo duur zijn dan?
was niet nodig geweest vandaag en onbedoeld...quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een leuke vriend als je daar al blij om word(sorry)
En denk er anders over als de meeste hier wil eigenlijk alles aan mn meisje dan uitgeven![]()
Ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een lelijke gast bent die alles op alles zet om zijn vriendin te kunnen behouden nou hij er eindelijk een zo gek heeft weten te krijgenquote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Montelly het volgende:
DAMES!!!!
Ik geef mijn vriendin gewoon wat cadeaus en dan is het nog niet goed ahahahah. Heeft ze eindelijk een leuke vriend (mij dus) die haar verwent en cadeaus geeft, komen jullie met feministische crap ïk kan het zelf wel betalen bla bla"...
Ik ben tot conclusie gekomen dat 90% van wijven hier op fok lelijk zijn en het blijkbaar niet van hun vriend moeten hebben![]()
![]()
Ik weetniet hoeveel er lelijk zijn maar weet wel dat JIJ Lelijk bent met neigingen na kleine meisjes toequote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Montelly het volgende:
DAMES!!!!
Ik ben tot conclusie gekomen dat 90% van wijven hier op fok lelijk zijn en het blijkbaar niet van hun vriend moeten hebben![]()
![]()
leuk van je. maar als 90% vd vrouwen hier zo lelijk is, volgens jou, ben jij dan zóbuttugly dat je alleen je (knappe?!?) vriendin kan behouden door dure kado's?quote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Montelly het volgende:
DAMES!!!!
![]()
Voel je je niet aangevallen meid...en alles op alles? Als jij al 400 euro met kerst "alles op alles" vind....quote:Op zondag 27 december 2009 21:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben tot de conclusie gekomen dat jij een lelijke gast bent die alles op alles zet om zijn vriendin te kunnen behouden nou hij er eindelijk een zo gek heeft weten te krijgenAls je het echt zo graag deed voor je vriendin hoefde je hier niet te komen klagen
Lelijkheid kun je niet verbergen met burberry shirtjes en uggs hoorquote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Montelly het volgende:
DAMES!!!!
![]()
Ohhh, nu zijn het ineens kerstcadeausquote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voel je je niet aangevallen meid...en alles op alles? Als jij al 400 euro met kerst "alles op alles" vind....
Hahah zij verkoopt er lichaam tenminste niet voor 400euro wat je vriendin wel doetquote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voel je je niet aangevallen meid...en alles op alles? Als jij al 400 euro met kerst "alles op alles" vind....
mag ik je peilingen zien? Hoeveel tijd heb jij besteed aan het bekijken van ALLE fok dames? Ik ben erg benieuwd. wat lief dat we ons vrijwillig mogen aansluitenquote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Montelly het volgende:
DAMES het gaat om 90% he...er bestaat ook zoiets als 10% die wel mooi zijn!!!!
Dus voel je je vrij om jezelf bij die 10% aan te sluiten....
Laat je vriend eindelijk een keer met zn dikke pens van de bank komen en afwas doen....quote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohhh, nu zijn het ineens kerstcadeausSchei toch uit man, je wordt gewoon gebruikt
Eens!quote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef Lauwra het volgende:
[..]
mag ik je peilingen zien? Hoeveel tijd heb jij besteed aan het bekijken van ALLE fok dames? Ik ben erg benieuwd. wat lief dat we ons vrijwillig mogen aansluiten![]()
![]()
Haha...anders stel je je even aan.quote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Montelly het volgende:
DAMES!!!!
![]()
Internet de gekste, daar kan je alles zeggen he.quote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laat je vriend eindelijk een keer met zn dikke pens van de bank komen en afwas doen....![]()
TS zelf 200kilo doet niks kan waarschijnlijk zijn vriend net aan neuken met zn lijfquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Internet de gekste, daar kan je alles zeggen he.
ermm..het is een zij he..dus vriedin.quote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef donthate het volgende:
[..]
TS zelf 200kilo doet niks kan waarschijnlijk zijn vriend net aan neuken met zn lijf
Het zal zo iets zijn idd.quote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef donthate het volgende:
[..]
TS zelf 200kilo doet niks kan waarschijnlijk zijn vriend net aan neuken met zn lijf
Wauw, 200kg volslank noemen, dat zegt echt alles over je referentiekaderquote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
ermm..het is een zij he..dus vriedin.
En wtf bedoel met die 200 kg...dus je suggereert dat volslanke mensen niet kunnen/mogen neuken??
Heeft een verkapt wereld beeld hij vind iemand van 140 kilo en 1meter 65 slankquote:Op zondag 27 december 2009 21:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wauw, 200kg volslank noemen, dat zegt echt alles over je referentiekader
200kg, volslank?quote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
ermm..het is een zij he..dus vriedin.
En wtf bedoel met die 200 kg...dus je suggereert dat volslanke mensen niet kunnen/mogen neuken??
Ja lieverd ik discrimineer niet. Meisjes van 200 +kg hebben ook liefde nodig...quote:
Dat zoeken ze dan maar in een kerel van 200+ kgquote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja lieverd ik discrimineer niet. Meisjes van 200 +kg hebben ook liefde nodig...
WAUW...mensen die tekort komen op sarcasme...quote:Op zondag 27 december 2009 21:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wauw, 200kg volslank noemen, dat zegt echt alles over je referentiekader
Dat is een optiequote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dat zoeken ze dan maar in een kerel van 200+ kg
Jij bent echt de treurigste user die ik in tijden heb gezien, en dat is een prestatiequote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
WAUW...mensen die tekort komen op sarcasme...
PS..je vriend al aan het cleanen?
quote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij bent echt de treurigste user die ik in tijden heb gezien, en dat is een prestatie![]()
Zou je niet eens je vriendin gaan neuken, je hebt er immers voor betaald he.
OK...als ik je gevoelig snaar heb graakt moet je het zeggen he!quote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij bent echt de treurigste user die ik in tijden heb gezien, en dat is een prestatie![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg....typisch vrouwen. Gezamelijke battlefront tegen mannen voeren.quote:
hahahahaha je hebt echt het gehalte ''na na na na na lekker puh!''quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
OK...als ik je gevoelig snaar heb graakt moet je het zeggen he!
Trouwens ik vind jou echt het type "help! mijn man heeft een hobby"
Even emailtje naar John sturen..
Thxquote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef Lauwra het volgende:
[..]
hahahahaha je hebt echt het gehalte ''na na na na na lekker puh!''
Post van het jaarquote:Op zondag 27 december 2009 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik hou van mannen. Maar in dit geval vorm ik graag een front!quote:Op zondag 27 december 2009 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg....typisch vrouwen. Gezamelijke battlefront tegen mannen voeren.
Moet je doen joh!quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Daar ben je lekker laat mee..quote:Op zondag 27 december 2009 21:33 schreef Lauwra het volgende:
[..]
graag gedaanik zou het niet als compliment opvatten
Is goed.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Montelly is bang voor vrouwen hij ziet overal complottenquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Rockabella het volgende:
Montelly, is m'n fobo je bevallen? Ik word nooit boos, ik ben heel lief. Maar nu even niet.
Jazeker! Je behoort duidelijk bij die 10%quote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Rockabella het volgende:
Montelly, is m'n fobo je bevallen? Ik word nooit boos, ik ben heel lief. Maar nu even niet.
Dat kan niet.quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Montelly is bang voor vrouwen hij ziet overal complotten
Dure kado's werken blijkbaar ook.quote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Montelly moet dan pillen slikken om zijn vriendin te kunnen verdragen.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik niet. Hij maakt me ook al blij als 'ie eens uit zichzelf iets in het huishouden doet, sad but true
Probeer het nou niet te weerleggen!quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Montelly het volgende:
Als ultime afsluiter...klagen op fok! dat je vriend eigenlijk niks meer dan bagger is en haar blij krijgt met een beetje huishouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Probeer het nou niet te weerleggen!
Zouden wij ook doen als je je vriendin al voor geld moet betalen 1verschil wij hebben er zon 1 nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Montelly moet dan pillen slikken om zijn vriendin te kunnen verdragen.
Ik denk niet dat Montelly veel te verleggen heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Probeer het nou niet te weerleggen!
En nog een verschil, wij kunnen de fout die TS maakt vermijden.quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Zouden wij ook doen als je je vriendin al voor geld moet betalen 1verschil wij hebben er zon 1 niet
Hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 21:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En nog een verschil, wij kunnen de fout die TS maakt vermijden.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Montelly veel te verleggen heeft.
Hij staat onwrikbaar op dood spoor door zijn onverklaarbare klacht.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef Montelly het volgende:
OK jongens het was leuk zolang het duurde...
Kan je het niet meer redden prutserquote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef Montelly het volgende:
OK jongens het was leuk zolang het duurde...
UGGSSSSSSquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mijn vriend is de meest geweldige man die ik ken, hij hoeft voor mij geen dure cadeaus te kopen om mij aan zich te bindenquote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Montelly het volgende:
Als ultime afsluiter...klagen op fok! dat je vriend eigenlijk niks meer dan bagger is en haar blij krijgt met een beetje huishouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN ts is als een klein bitchje ervan doorquote:Op zondag 27 december 2009 22:12 schreef amvrosios het volgende:
kut klacht,TS kan niet met vrouwen om gaan
TS heeft een golddiggerquote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Montelly het volgende:
Ook hier ga ik niet op in.quote:
Duur he, zo'n vaste hoer?quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Montelly het volgende:
'T giet oan!quote:
quote:
quote:
En we zwaaien met zijn alle na van gaalquote:
quote:
1 deel is wel genoegquote:Op zondag 27 december 2009 22:34 schreef donthate het volgende:
Heerlijk hoe we met zijn alle na ts zwaaien sowieso moet er een toppic 2komen al dan niet met alleen gezwaai
Dan nog 1x om het af te leren
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat een stumperd ben je zeg.quote:Op zondag 27 december 2009 20:58 schreef Montelly het volgende:
DAMES!!!!
![]()
dit !!quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
ik waagde me er begin dec aan in winkels kleren te gaan kopen. Nou weet ik precies weer waarom k altijd op internet bestelquote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit !!
mn vriendin haalt 2x per jaar de Wehkamp tevoorschijn, bestelt en stuurt de helft weer terug.
Ze haat winkelenveel te druk en dat pas gedoe in zo'n hokkie.
kgeef dr groot gelijk
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Quantie het volgende:
[..]
maar een hoer toont geen liefde. je vriendin wel:')!
quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef RTB het volgende:
Je hebt geinvesteerd in uggs, het enige rendement wat je daarop zou moeten krijgen is een trap tegen je hoofd.
haha nee. hij staat alvast in de pc hooftstraat te wachten tot de winkels opengaan.quote:Op maandag 28 december 2009 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Is genoeg geweest.
TS heeft zeer geleden onder deze strafexpeditie en is nu met onbekende bestemming vertrokken (waarschijnlijk een blijf-van-mijn-lijf-huis).
Met 8 euro nogwat op je conto kun je niet eens een kraal kopen in die straat.quote:Op maandag 28 december 2009 01:48 schreef Lauwra het volgende:
[..]
haha nee. hij staat alvast in de pc hooftstraat te wachten tot de winkels opengaan.
nee joh hij heeft vast wel 400 euro weer van zn lening afgeschreven.quote:Op maandag 28 december 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met 8 euro nogwat op je conto kun je niet eens een kraal kopen in die straat.
Hoeveel denkt TS terug te betalen binnen korte tijd?quote:Op maandag 28 december 2009 01:59 schreef Lauwra het volgende:
[..]
nee joh hij heeft vast wel 400 euro weer van zn lening afgeschreven.
nee met dat soort dingen kan je lelijkheid alleen maar benadrukken :/quote:Op zondag 27 december 2009 21:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Lelijkheid kun je niet verbergen met burberry shirtjes en uggs hoor.
niks dat heeft zn vriendin allemaal opgegetenquote:Op maandag 28 december 2009 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel denkt TS terug te betalen binnen korte tijd?
Volgende topic dat TS zal openen:quote:Op maandag 28 december 2009 02:12 schreef Lauwra het volgende:
[..]
niks dat heeft zn vriendin allemaal opgegeten
Daarom zwaaien we TS uit die vertoont zich voorlopig niet meer op fokquote:Op maandag 28 december 2009 02:58 schreef Cara het volgende:
Normaal gesproken hou ik wel van een backfire topic op zijn tijd, maar wat is die TS bloedirritant.
Typisch zo'n geval hier schat, cadeautje. Blijf je bij me? Hier schat, cadeautje. Omdat ik van je hou. Hier schat, cadeautje. Waarom geen sex vanavond?
Voor 400 dat halen is wel cheap hoor, en dan ook nog zeiken, Conclusie: niet zo gemakkelijk dure merken halen voor je chick als je de rest van de maand krom moet liggenquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
fo·rum het; o -s, foraquote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die jou verbetert daar moeten kijken? Hij weet tenslotte hoe je correct moet spellen.
Nederlands geven ze tegenwoordig ook op de middelbare school, echt waar hoor!
Ga jij daar anders even kijken, analfabeetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |