maar een hoer toont geen liefde. je vriendin wel:')!quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Tevens, de hoeren zijn goedkoper....
Beetje jammer
Voor haar: UGGS + 2 burrrrrberrry shirt's met lange mouwenquote:
Voor 400 euro sex+liefdequote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Quantie het volgende:
[..]
maar een hoer toont geen liefde. je vriendin wel:')!
Wees blij dat ze niet door gingquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Voor haar: UGGS + 2 burrrrrberrry shirt's met lange mouwen.
Voor mijnzelf: chanel allure sport.
samenvatting: te veel voor haar te weinig voor mij....
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS betaalt ¤400 om nota bene z'n vriendin te batsen.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef Quantie het volgende:
[..]
maar een hoer toont geen liefde. je vriendin vriedin wel:')!
Met je vriendin winkelen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:02 schreef ynuhh het volgende:
Zo herkenbaar, 400 euro zit je zo aan. Paar schoenen, 2 broeken en nog een wat shirts.
Ben blij dat mijn vriend mij nog enigszins in bedwang kan houden tijdens het winkelen.
Tyler Durdenquote:Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Met je vriendin winkelen.
Tot welke diepte ben je dan wel niet als jongen gezonken.
Een hoer is goedkoper.quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS betaalt ¤400 om nota bene z'n vriendin te batsen.
400 euro uitgeven om te mogen batsen......quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Montelly het volgende:
Wat resulteert in 400 euro aan uitgave...
Reverseklacht: ga haar vanavond hiervoor keihard batsen![]()
Hoezo? Het is toch gezellig?quote:Op zondag 27 december 2009 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Met je vriendin winkelen.
Tot welke diepte ben je dan wel niet als jongen gezonken.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Montelly het volgende:
Jongens, het is allemaal investeren voor lange termijn! Out of the box thinking....
Als je spaart voor een toxic wife dan doe je inderdaad het goede..quote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Montelly het volgende:
Jongens, het is allemaal investeren voor lange termijn! Out of the box thinking....
Goedzo..pak hem!quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch gezellig?
Jij bent zeker zo'n type die alles behalve seks met je vriendin zielig vindt?
Precies, adoptie kost 25.000 euro. Dus dan is een barende vriendin aanzienlijk voordeligerquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef Montelly het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, adoptie kost 25.000 euro. Dus dan is een barende vriendin aanzienlijk voordeliger
quote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef RTB het volgende:
Je hebt geinvesteerd in uggs, het enige rendement wat je daarop zou moeten krijgen is een trap tegen je hoofd.
Klopt. Ik scharrel.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Meneer heeft nog nooit 1vriendin gehad of wel?
Ik doe niet echt aan vaste relaties, maar het lijkt mij dat de meeste jongens, die zeker zijn van hun geaardheid, over het algemeen niet echt van winkelen houden. Maar als jouw vriend daar wel van zegt te houden, tja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch gezellig?
Jij bent zeker zo'n type die alles behalve seks met je vriendin zielig vindt?
Dan doe je iets fout.quote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Montelly het volgende:
Wat resulteert in 400 euro aan uitgave...
Klacht: helemaal niet nodig en onbedoeld toch consumeren...
Reverseklacht: ga haar vanavond hiervoor keihard batsen![]()
Alsof iedere hetero een hekel aan winkelen heeft... Kom op zeg, ik vind dat je iets te simpel denkt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan vaste relaties, maar het lijkt mij dat de meeste jongens, die zeker zijn van hun geaardheid, over het algemeen niet echt van winkelen houden. Maar als jouw vriend daar wel van zegt te houden, tja.
Zegt ze en ondertussen ligt ze boven op je beste vriendquote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef motaro het volgende:
Mijn vriendin winkelt met haar eigen vriendinnen, aangezien die wel een goed antwoordt geven op de vraag "staat dit me? "
Dit had TS eerder kunnen verzinnen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef katerwater het volgende:
Volgende keer neem je geen kredietkaart mee, en max 100 euri cash. Problem solved.
Daarom zeg ik ook: 'Over het algemeen' en 'Jongen'quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alsof iedere hetero een hekel aan winkelen heeft... Kom op zeg, ik vind dat je iets te simpel denkt.
Ah, er spreekt er ééntje uit ervaring hoor jongens.quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Zegt ze en ondertussen ligt ze boven op je beste vriend
Zijj woont in Groningen en mijn vrienden in Almere, ik hou t veiligquote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee hoor k ga wel met mn vriendin en heb wel wat voor er overquote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, er spreekt er ééntje uit ervaring hoor jongens.
Jij gelooft TV-reclames?quote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit had TS eerder kunnen verzinnen.
Ik kan er niet tegen hoe de mannen van tegenwoordig maar met zich laten doen. Zie je ook terug in de TV-reclames.
Altijd nog 600bruto meer als jijquote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef RodeNek het volgende:
En hoeveel verdien je per maand TS? 1200 euro bruto?
Nsb forumsquote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Nsb forums zijn er ook vast ga daar even kijken betwetertje
Hhaha jawel zelf betalen?quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Spullen zijn tegenwoordig gewoon duur..kunnen wij vrouwen ook niks aan doen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Hhaha jawel zelf betalen?![]()
Maar als je als man zijnde je vriendin laat betalen ben je een lul
? Ach het is maar geld.Geef dan maar aan je vriendin uit maak je er nog iemand gelukkig meequote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef Sputnik het volgende:
hoezo een lul... als zij lelijke dingen wil hebben koopt ze het zelf maar...
Wat een onzin. Je betaald haar kleren, drankjes etc. Waar moet ze dan haar geld aan uitgeven?quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Hhaha jawel zelf betalen?![]()
Maar als je als man zijnde je vriendin laat betalen ben je een lul
Dan heeft hij maandelijks meer geld te besteden dan die kankerclub in zijn avatar.quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef RodeNek het volgende:
En hoeveel verdien je per maand TS? 1200 euro bruto?
Aan cadeautjes voor TS!quote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaald haar kleren, drankjes etc. Waar moet ze dan haar geld aan uitgeven?
Ag ze komt vast wel van haar geld af en anders spaart ze het opquote:Op zondag 27 december 2009 18:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaald haar kleren, drankjes etc. Waar moet ze dan haar geld aan uitgeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ze zou uggs willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ze mij moeten betalen!
quote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Dan heeft hij maandelijks meer geld te besteden dan die kankerclub in zijn avatar.
Dit is mischien nog wel kwalijker mannen die over vrouwen kleding gaan oordelenquote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef Sputnik het volgende:
Kijk, leuke kleding wil ik best voor d'r kopen.. maar uggs.. komop zeg.. Gelukkig heeft ze wel een gevoel voor mooie mode en komen uggs er niet in.
Maar het gaat er niet om wat wij lelijk vinden:P Ofnohquote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Sputnik het volgende:
Kan lullen wat je wilt maar uggs kopen voor je vriendin... "hoi schat, hier heb je het meest lelijke schoeisel wat er maar is"
En dit is de versie met bolletjes eraan. Die was maar ¤200.quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Sputnik het volgende:
Kan lullen wat je wilt maar uggs kopen voor je vriendin... "hoi schat, hier heb je het meest lelijke schoeisel wat er maar is"
Uggs met bolletjes eraan ook nogquote:Op zondag 27 december 2009 19:00 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
En dit is de versie met bolletjes eraan. Die was maar ¤200.
Waarom zou iemand die jou verbetert daar moeten kijken? Hij weet tenslotte hoe je correct moet spellen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Nsb forums fora zijn er ook vast ga daar even kijken betwetertje
Nee maar heb altijd vriendinnen met eigen mening gehad waar ik het gewoon tegen kon zeggen het boeide ze alleen nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:02 schreef Sputnik het volgende:
"het gaat er niet om wat wij vinden"
komop zeg.. jij zegt bij alles wat ze past "staat je goed joh!" in angst voor een keer niet wippen?
Mischien maken sommige mensen zich niet druk om geld:)quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef Sputnik het volgende:
Weet niet wat nu erger is... je vriendin luistert niet als je zegt (hoop ik voor je dan..) dat uggs echt lelijk zijn of dat ze gewoon niet naar je luisteren maar ondertussen wel je bankpas leegtrekken...
iddquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef L0t.. het volgende:
Vrouwen die teren op het geld van hun vriendAls ik iets nodig heb koop ik het zelf wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |