Ik geloof dat Lightluke dat ooit heeft geprobeerd, maar toen lukte het niet. Ik wil het wel proberen hoor (heb Ziggo)quote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb een idee, ik heb een dedicated server(100 mbit) maar geen ziggo. Zou het kunnen dat 1 van jullie ziggo gebruikers de stream op zondagavond doorsluist naar mijn server en ik dan laat streamen via mijn server? Zodat iedereen kan kijken via de pc?
Wie laat zich dan ook bannen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha sowieso![]()
Lang niet gesproken jou![]()
Maar word wegmisbruikers nou helemaal weg gehaald? of
Oke, ik denk dat het wel gaat lukken. Streaming server werkt al(die draait al een paar maanden, vraag me niet waarvoor), nu alleen nog een manier om jouw signaal naar mijn server te krijgen. Wat is je upload?quote:Op zondag 27 december 2009 21:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lightluke dat ooit heeft geprobeerd, maar toen lukte het niet. Ik wil het wel proberen hoor (heb Ziggo)
Je moet niet te moeilijke vragen stellen hoor, zo technisch ben ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat het wel gaat lukken. Streaming server werkt al(die draait al een paar maanden, vraag me niet waarvoor), nu alleen nog een manier om jouw signaal naar mijn server te krijgen. Wat is je upload?
Jij dus schijnbaarquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Fosfolipide het volgende:
lol wat een pauperprogramma zeg, wie kijkt daar naar????
ja ik dus ookquote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij dus schijnbaarIk heb het op de achtergrond aanstaan, totdat Alberto komt.
Haha is goed, ik bedoel, wat is je uploadsnelheid. Die moet namelijk wel genoeg zijn om het signaal door te sturen naar mijn serverquote:Op zondag 27 december 2009 21:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je moet niet te moeilijke vragen stellen hoor, zo technisch ben ik niet![]()
Ik kijk via deze link: mms://83.80.17.52/casema wmstream-02 , is dat wat je bedoelt?
edit: Nope heb gewoon Windows![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boem !quote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef gers het volgende:
IK STA HIER MET EEN LEVENSGEVAARLIJKE PIRAT STRIJKER
ONGELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Nou ik zit weer helemaal op het puntje van mijn stoel.quote:Op zondag 27 december 2009 21:28 schreef Aethereal het volgende:
Het spektakel gaat zo weer beginnen, ik kan niet wachten.
2.67 MB/s aldus Speedtest.netquote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Haha is goed, ik bedoel, wat is je uploadsnelheid. Die moet namelijk wel genoeg zijn om het signaal door te sturen naar mijn server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |