- ontvoering Heinekenquote:
Zonder Peter zaten die 2 van Putten nogsteeds vast hoor.quote:
Haha krijg opeens meer en meer het gevoel dat ht in scene gezet is .Elke boerenlul handeld erinquote:Op zondag 27 december 2009 20:01 schreef IJsblock het volgende:
Is dat vandaag met dat illegale vuurwerk wat weer heel erg groot wordt aangekondigd?
Get a life, toen ik puber was handelde ik al in strijkers, en op mijn 19de reed ik bijna elk weekend met een volle auto terug uit Belgie, en nu is het opeens mafiapraktijken met bodyguards en pistolen.....wtf.....
Ik wil Koos. Koos weet hoe het moet.quote:Op zondag 27 december 2009 20:36 schreef donthate het volgende:
[..]
A gossie
Kinderen waggelende op het ijs is tog ook leuk![]()
Sowieso koos is baasquote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik wil Koos. Koos weet hoe het moet.
Whehehe, neemt nog steeds niet weg dat Bowie uberbaas is.quote:Op zondag 27 december 2009 20:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het gepleegde UI-plagiaat in de kiem is gesmoord.
Ik verheug me op het parkeerplaatsincident.quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Sowieso koos is baasMaar gelukkig hebben we alberto nog
Haha sowiesoquote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik verheug me op het parkeerplaatsincident.
Ik geloof dat Lightluke dat ooit heeft geprobeerd, maar toen lukte het niet. Ik wil het wel proberen hoor (heb Ziggo)quote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb een idee, ik heb een dedicated server(100 mbit) maar geen ziggo. Zou het kunnen dat 1 van jullie ziggo gebruikers de stream op zondagavond doorsluist naar mijn server en ik dan laat streamen via mijn server? Zodat iedereen kan kijken via de pc?
Wie laat zich dan ook bannen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha sowieso![]()
Lang niet gesproken jou![]()
Maar word wegmisbruikers nou helemaal weg gehaald? of
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |