Hmmm, daar zitten we idd nog over in dubio.quote:Op maandag 28 december 2009 17:43 schreef R2R het volgende:
Ik heb pas nog op TV gezien bij zo'n commercieel-vol-met-reclameprogramma dat ze het ornament uit het plafond haalden om het na te kunnen maken.
Ook hadden die vaklui een goedje om de verf van het ornament af te krijgen.
Was heel veel werk maar dan had je het daarna wel in originele staat of zo goed als terug.
In dat geval moest dat omdat het huis een rijksmonument was. Dan heb je dus geen keus.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:11 schreef tim1986 het volgende:
oh nee.. kunstof kozijnen..
maar gelukking wel hele mooie kozijnen..
toch wel lekker om wat zichtwerk al af te hebben.. ofniet?
Jij hebt geluk gehad met al je mooie plafonds en deuren! Heel tof. En elke keer als je weer wat wegbreekt komt er weer een mooie deur ofzo tevoorschijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:14 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jezus! Ik dacht dat ik een bouwval had, maar dit is niks overdreven!
Wat bestaan er toch ook cultuur barbaren, verschrikkelijk. Een meter een plafond verlagen. Leuk dat die ornamentjes er nog onder vandaan kwamen, maar ik vrees dat je er niet veel meer aan hebt.
Hoe hoog is het oorspronkelijke plafond? Ik blijf volgen :d
Jeetje, wat hoog! Ik dacht dat 3.10 al hoog was! Wij verlagen ook in de keuken en badkamer trouwens, ook ongeveer 10 cm, is niks vergeleken met de hoogte in principe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef siface het volgende:
Het plafond is 3,35 hoog, er komt wel een ietsjes verlaagd plafond onder om de leidingen weg te werken maar dat zal niet meer dan 10cm zijn... Tsja, die ornamenten, ik vrees het ergste, gelukkig heb je tegenwoordig mooie replica's.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef maok het volgende:
Succes met klussen, leuk topic om te volgen (de komende jaren)
Vandaar dat het me wel ergens bekend van voorkwam. Ik zit nog net aan de Nederlandse kant maar Antwerpen is een half uurtje / 3 kwartier van me af. Als ik naar de snelweg rijdt (10 minuutjes) dan zit ik namelijk direct op de A16 / E19 naar Antwerpen in België (in Meer namelijk)quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef siface het volgende:
@Rallydame: Het is regio Antwerpen. Niet in Antwerpen zelf though, daar hebben we eens naar herenhuizen gekeken maar die waren (naar Belgische begrippen dan) niet te betalen!
Hoiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef huuphuup het volgende:
ooooh meiske waar ben je nóú weer aan begonnen!!wat gaaaaaaaaf zeg!
![]()
![]()
![]()
oh wat een droomhuis wordt dit
ik kom graag een keertje langs voor het betere sloopwerk![]()
en doe T. de groetjes van me!
Het is in Lier (van de Lierse vlaaikesquote:Op zondag 3 januari 2010 09:36 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Vandaar dat het me wel ergens bekend van voorkwam. Ik zit nog net aan de Nederlandse kant maar Antwerpen is een half uurtje / 3 kwartier van me af. Als ik naar de snelweg rijdt (10 minuutjes) dan zit ik namelijk direct op de A16 / E19 naar Antwerpen in België (in Meer namelijk)
En die wil ik dan ook wel ns proberenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:45 schreef siface het volgende:
[..]
Het is in Lier (van de Lierse vlaaikes), in de binnenstad. Meer, dat ken ik. In de buurt van Hoogstraten toch?
Jah, leuk! Kan ik eindelijk je kleine meiske eens zienquote:Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:
Ja doen we langskomen!![]()
sleep ik B. en Amélie ook mee
[..]
En die wil ik dan ook wel ns proberen
thanksquote:Op zondag 3 januari 2010 09:49 schreef Oblivion het volgende:
Oh, jullie gaan snel!![]()
Nog de beste wensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |